Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To Romulusw: koukám,také máš manuál...
co převodovka spokojenost? 
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
paj je tu ještě ještě jeden automat,,,,:
http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
jinak bych radši stále toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=detail#tabs
http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
jinak bych radši stále toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=detail#tabs
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Online
- Příspěvky: 5817
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo spokojenost, po 10ti tis, co jsem to koupil začlo téct spojkové ložisko, takže vyměněno, lamela, přítlačák. Dvouhmota OK, takže doufám, že už na to nebudu muset šáhnout.passport5 píše:To Romulusw: koukám,také máš manuál...co převodovka spokojenost?
Na automat bych si zvyknul asi okamžitě, ale každý chleba má dvě kůrky
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
me tam ten fofrklacek nevadí,dal bych zkontrolovat převodovku,plus pořešit spojku eventuelně,a pak bych snad rád jezdil...ale jestli je to pořád něco,něchám si svou c30 2.0d a bude....s tou jsem max spokojenej,jen bych rád větší,jednak jsem na velký auta zvyklej a do c30 se nic nevejde:-) ikdyž to yase krásně jezdí...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jak je to vlastně s výdrží manuálu u XC90? Slyšel jsem právě, než jsem kupoval tu svojí, že špatně, to auto je na něj taky moc těžký, a vysírá se ještě častějc, než automat (a to je co říct)
. Opravuje ty hle manuály vůbec někdo, kdo Volva dělá?
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
a ty máš manuál?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kamarád má xc90 kupováno s 60 tis km,ted tam má teprve 180 tis a kolem 160 měl automat ko,někde v brně mu to dali dohromady,ale prý už to zase klouže....
tak já už fakt nevím:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
viz můj podpis, mám automat. Ale než jsem kupoval, bylo mi dvouma lidma, co Volva dělaj, řečeno, že manuál je problémovej taky, neni to výhra, pokud se člověk chce vyhnout problémům s automatem. Já ho btw mám taky po repasi, ale počítal sem s tim. 
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ale repas automatu a oprava manualu bude cenově jinak? nebo se pletu?a tvůj repas spočíval v rozvaděči?:-)nechall jsi ho dělat hned,nebo jsi čekal až to klekne?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je ale jen část informace?passport5 píše:kamarád má xc90 kupováno s 60 tis km,ted tam má teprve 180 tis a kolem 160 měl automat ko,někde v brně mu to dali dohromady,ale prý už to zase klouže....tak já už fakt nevím:-)
Jaký automat? Jak často a jakým způsobem měnil olej? Jak jezdí - město/dálnice?
Docela tu někteří na automaty nadávají, leč u Volva je % poměr automatů vs. manuál výrazně vyšší (ve prospěch automatů) - hlavně ve srovnání s tím, nač je většina zvyklá - tedy srovnání s masovými značkami obou velkých koncernů (Škoda/VW + PSA). Takže tu bych se trochu automatů zastal, řeší se více, bo jich je více (stejně jako se Škodivky kradou nejvíce, bo jich je nejvíce, že?).
Málokdo AT umí správně servisovat, na údržbu se často kašle nebo se zanedbává - někdy dokonce i oficiálně automobilkou = slavná "doživotní náplň", olej něco stojí, tak se to zanedbává ještě více.
Krom toho - manuál je na (ne)výměnu oleje jistě tolerantnější než automat, kde je čistý, správný, správně propláchnutý a často měněný olej naprosto zásadní. Neznámá historie je pak vždy sázka do loterie. Ale to pohodlí za to stojí
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
koupil jsem už s automatem, kterej byl prostě vylítanej. Takže hned komplet repase u pana Patočky/T6R.passport5 píše:ale repas automatu a oprava manualu bude cenově jinak? nebo se pletu?a tvůj repas spočíval v rozvaděči?:-)nechall jsi ho dělat hned,nebo jsi čekal až to klekne?:-)
Mně by zajímalo, jestli právě ty manuály někdo spravuje a za kolik, protože tak jak se tady dělaj repase automatů jak na běžícím pásu, a už se to umí, tak nevim, jestli stejně tak se tady umí a jdou vůbec dělat opravy manuálů.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to ok2cx: právě tím manuálem jsem se chtěl vyhnout riziku zanedbávání udržby na automatu...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak mu to v tom Brně udělali špatně, nebo toho opravili málopassport5 píše:kamarád má xc90 kupováno s 60 tis km,ted tam má teprve 180 tis a kolem 160 měl automat ko,někde v brně mu to dali dohromady,ale prý už to zase klouže....tak já už fakt nevím:-)
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
což to asi určitě ano...taky bych musel najít někoho,kdo se v tom vyzná
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
cituji martinopla odtud:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90
"Rozhodně však nedoporučuji manuální převodovku!!!Tyto byly konstrukčně špatně navrženy,takže dochází ke špatnému mazání ložiska,které následně začne vyžírat skříň převodovky až dojde k jejímu puknutí.Ta je následně neopravitelná!!! Nová převodovka cca 90000Kč,k tomu ve však potřeba připočíst spojkovou sadu a dvouhmotnostní setrvačník což je dalších cca 40000Kč."
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90
"Rozhodně však nedoporučuji manuální převodovku!!!Tyto byly konstrukčně špatně navrženy,takže dochází ke špatnému mazání ložiska,které následně začne vyžírat skříň převodovky až dojde k jejímu puknutí.Ta je následně neopravitelná!!! Nová převodovka cca 90000Kč,k tomu ve však potřeba připočíst spojkovou sadu a dvouhmotnostní setrvačník což je dalších cca 40000Kč."
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tohle jsem také četl....
asi dám za c30 kouli,koupím bržděnej vlek a bude klid...uuuuaaaaa 
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nevim jak moc je to relevantní, vždy platné, atd., jistě jezdí i manuály, které jsou ok... každý si to musí posoudit sám... pro mne volba nebyla, jestli manuál nebo automat, protože podle mne k XC90 patří automat (můj názor), takže jsem jen řešil, jakou Xc90 s automatem (před repasí
) si koupit.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
viz SZpassport5 píše:právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Online
- Příspěvky: 5817
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat je pohodlí. To je bez diskuze.passport5 píše:právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
Ale je výrazně složitější, tedy větší možnost poruchy. To je taky bez diskuzí.
Pokud manuál nemá konstrukční vadu a za koláčem nesedí dement s IQ betonového psa, tak ta manuální almara přežije se stejně kvalitním servisem (i cenově) tu automatickou dvojnásobně.
A jestli má někdo jiný názor, tak sem s ním, ale jen rozumně.
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
teď by mně zajímalo, jak tohle zjistíš, když sedíš v autě vedle frajera co má sadu obkládacích keců a pěkný džíny voe. Navíc martinopel nemluvil o tom, že musí jít o konstrukční vadu převodovky.Romulusw píše:
Pokud manuál nemá konstrukční vadu a za koláčem nesedí dement s IQ betonového psa, tak ta manuální almara přežije se stejně kvalitním servisem (i cenově) tu automatickou dvojnásobně.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Online
- Příspěvky: 5817
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co, jak zjistim? Jak se s tím zacházelo?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne?
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to že manuál řadí dobře, z toho nevyloučíš, že manuál je na opravu. To, že si vyměníš olej po koupi, je hezký, ale pro tebe taky nic neznamená, pokud je manuál špatnej a vyteče sračka. A jak dál při koupi manuálu v Xc90?Romulusw píše:Co, jak zjistim? Jak se s tím zacházelo?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to Romuluw: takže určitá šance je?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
a máme tu po dvou dnech opět velmi oblíbenou diskuzi
Chtěl jsem udělat anketu, kde bychom mohli na rovinu přiznat, kdo se z nás do čeho vycákal (MAN vs AT), ale nějak sem nemohl přijít na to, jak se ta anketa dělá. A to vím na beton, že jsem již v minulosti nějakou dělal. Bylo by to o to komičtější, že já jako zastánce manuálu bych musel kápnout božskou, kolik mě ty skříně už stály
Ale pořád je to asi málo, proti tomu, co by mě stály automaty. Když to tady tak pozoruji, co sem stalo přímo mě... prostě automat ani howno.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé