
škub škub
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
Když je to studený tak mě to v otáčkách 1500-2000 výrazně škube. Škubalo to víc než jsem koupil tu manžetu a připevnil tenhle díl https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=47056 kterej furt nevím jak se jmenuje
. To mě bylo schopný mě vyrazit zuby o volant. Ted se to výrazně zklidnilo, ale furt to škube. Ale jen když je to studený po cca 2km se to zklidní. Takže loudím radu.

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
No vstřik mě taky napadl, ale to by dělalo furt. Kdeždo když jsem připevnil tu odpadlou věc tak to škubání se o cca 70% zmenšilo.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
škub škub
V tom případě přejít a kde je to možný vyměnit za nový veškerý tenký hadičky. Ta věc kterou si opravoval je odvětrání víka ventilů. Škubalo to proto, že to díky té netěsnosti přisávalo vzduch mezi váhu vzduchu a vstup kompresoru turba... tím pádem se ti v sání nacházelo víc vzduchu, než se kterým řídící jednotka počítala na základě údaje z váhy vzduchu a řídící jednotka z toho byla zblblá. Jestli máš jak si vymazat kontrolku motoru tak můžeš zkusit, jestli to bude škubat i pokud váhu vzduchu odpojíš (motor pak řídí dávky na základě údajů z čidla tlaku v sání, pokud váha neni). Hodí to ale chybu, proto se ptám jestli jí máš možnost vymazat. Pokud to s odpojenou váhou škubat nebude, je na místě hledat někde tu netěsnost.
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
Jo to sem zapoměl říct. Kontrolka motoru na mě hystericky svítí. Na možnost vymazání kontrolky se poptám.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
škub škub
Tak když stejně svítí, tak příští výjezd za studena zkus s odpojenou váhou vzduchu. Start bych asi dal s váhou a pak jí odpojil. Další věc je ten vyhřívací bazmek na odvětrání - takový čůro do kterýho vede tlustší hadice (vpodstatě druhej konec toho cos opravoval), tenčí hadička a konektor a je umístěnej dole u turba na trubce která vede od váhy vzduchu/airboxu. Zkus ten konektor odpojit - ne současně s tou váhou, třeba při dalším výjezdu. Pokud je ten vyhřívací bazmek spálenej, háže chybu, pokud je odpojenej, drží hubu a řídící jednotka si myslí, že je všechno v pořádku.
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
Díky za rady, vyzkouším a poreferuju. No trošku se stydím říct, jak tu váhu poznám ? Nemáš obrázek ? 

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
škub škub
já taky dříve toto nevěděl, takže se není za co stydět. Je to lehce dostupné, viz. obrázek:
- červený kruh je váha vzduchu
- zelený kruh je konektor, který máš odpojit
- červený kruh je váha vzduchu
- zelený kruh je konektor, který máš odpojit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
škub škub
Koukam ze dle podpisu mas vosumpadlo,takze je na miste spis tato fotka,abys nebyl zmaten Habenovou fotkou:
Jinak vyhrev odvetrani zde: Jinak startujes v pohode?
sipka oznacuje konektor vahy ktery mas odpojit.Jinak vyhrev odvetrani zde: Jinak startujes v pohode?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
Jo startuje v pohodě, jen po zahřátí to nejde tak ochotně do otáček a má to menší výkon. Jo a díky.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
škub škub
S dovolením bych oživil toto téma.
Poslední dobou se mi stává, že než se motor pořádně prohřeje (dejme tomu 10 - 15 km) při současné zimě-nezimě, jakoby kolísal tah. Po startu když vyjedu tak mezi asi 1200 - 2000 otáčkami auto zrychluje chvíli víc a chvíli míň, neřekl bych že škube - prostě kolísá výkon, po chvilce se chytne a jede normálně (a nestává se to pravidelně někdy po studenu jede bez problémů).
Když má voda provozní teplotu tak už to jde cítit jen při ustálené rychlosti, jedu si 90km/h a sem tam cítím něco jako silnější poryv větru. Při delší jízdě se problém ztratí.
Napadá někoho něco?
Jarek
Poslední dobou se mi stává, že než se motor pořádně prohřeje (dejme tomu 10 - 15 km) při současné zimě-nezimě, jakoby kolísal tah. Po startu když vyjedu tak mezi asi 1200 - 2000 otáčkami auto zrychluje chvíli víc a chvíli míň, neřekl bych že škube - prostě kolísá výkon, po chvilce se chytne a jede normálně (a nestává se to pravidelně někdy po studenu jede bez problémů).
Když má voda provozní teplotu tak už to jde cítit jen při ustálené rychlosti, jedu si 90km/h a sem tam cítím něco jako silnější poryv větru. Při delší jízdě se problém ztratí.
Napadá někoho něco?
Jarek
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
škub škub
Pro doplnění se jedná o to TDI z podpisu.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
No v mým případě to nakonec byl rozhašenej předvstřik, po seštelování se to spravilo.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
škub škub
v mym cívky, ale nevim jestli žhavičky můžou mít stejnej dopad jako nepálící svíčka
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
škub škub
Předvstřik, je udělaný v létě, a ještě zkontrolovaný v SPX.
Žhavičky mám nové, a těma to určitě není.
Žhavičky mám nové, a těma to určitě není.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
škub škub
A na diagnostice jsi byl ? Mě navíc ukázala špatnej řídící vstřik, no pravda pořád ho mám v šuplíku
/ ten novej / nějak nestíhám zajet za mechošem. njn auto už neškube a tak ..... 


_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
škub škub
Ne ještě nebyl, moje auto přečte diagnostika jen ve volvu, a do Svencaru se mi moc nechce. Raději bych aby to vydrželo do jara a zajedu do Zlína, pořešil bych při jednom víc věcí. V Ostravě jsem byl na diagnostice jen jednou a dostal jsem do ruky papír, ke kterému mi nikdo nebyl schopen/ochoten nic říct - asi leda za další peníze.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
škub škub
Chce to pořádně protáhnout až to budeš mít pořádně zahřáté třeba 20 kiláků tak to vytoč třeba na trojku a na MAX dokud neodstaví omezovač a podrž to tam klidně 5 vteřin, za tebou se setmí dělal jsem to i na 340-ce před 20 lety, dělám to i na ostatních autech když si vzpomenu tak jednou měsíčně. Předvstřik jsem na žádném autě nikdy neseřizoval, u pumpy většinou netankuji VIF doufám přidáváš klidně to ním sem tam předávkujyareq píše:Ne ještě nebyl, moje auto přečte diagnostika jen ve volvu, a do Svencaru se mi moc nechce. Raději bych aby to vydrželo do jara a zajedu do Zlína, pořešil bych při jednom víc věcí. V Ostravě jsem byl na diagnostice jen jednou a dostal jsem do ruky papír, ke kterému mi nikdo nebyl schopen/ochoten nic říct - asi leda za další peníze.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
škub škub
No zkusit to můžu. VIF dávám, auto nepodtáčím - v tom mám řekl bych svědomí čisté. Jezdím tak, aby šel motor zlehka, cca kolem 2000 ot., spíše se snažím předvídat.karelvolvo píše:Chce to pořádně protáhnout až to budeš mít pořádně zahřáté třeba 20 kiláků tak to vytoč třeba na trojku a na MAX dokud neodstaví omezovač a podrž to tam klidně 5 vteřin, za tebou se setmí dělal jsem to i na 340-ce před 20 lety, dělám to i na ostatních autech když si vzpomenu tak jednou měsíčně. Předvstřik jsem na žádném autě nikdy neseřizoval, u pumpy většinou netankuji VIF doufám přidáváš klidně to ním sem tam předávkuj
Uvažuju co můžu udělat, případně zkontrolovat než vytáhnu šrajtofli. Co by mohlo mít vliv?
1- netěsnosti na sání, hadičkách podtlaku? Jak nejépe zjistit? musím to rozebírat, prohlížet, nebo se to dá nějak natlakovat?
2- mám odpojený EGR, ale ještě jsem se nedostal k jeho zaslepení. Může mít vliv? Poslední dobou je v horní části mastný, znamená to něco? Dřív nebyl
3- narazil jsem na fóru na toto téma: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=46000, kdyby se dráha potenciometru prodřela, co to udělá?
Vrtá mi hlavou proč se auto chová normálně po cca 15ti ujetých km, co by to mohlo být, že je to ok po řádné zahřátí?
Díky za nápady
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
škub škub
To jako máš odpojeny konektor od EGR ventilu a chceš aby jelo normálně ??
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
škub škub
odpojeny EGR pri 98 vaha vzduchu este neriesi.
kolisanie tahu som riesil,
naposledy upchaty katalizator
predtym rozhaseny predvstrek
predtym nizka volnobezna davka na cerpadle
medzitym viackrat prasknuta tlakova hadica
upchata hadicka k snimacu tlaku v sani
netesnosti palivovej sustavy
vadne cerpadlo...
hladaj...
kolisanie tahu som riesil,
naposledy upchaty katalizator
predtym rozhaseny predvstrek
predtym nizka volnobezna davka na cerpadle
medzitym viackrat prasknuta tlakova hadica
upchata hadicka k snimacu tlaku v sani
netesnosti palivovej sustavy
vadne cerpadlo...
hladaj...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]