Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 110
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#1 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Drazí moji,
tak mě tu zase máte...
No, pokukuju zase po autě (zatím jen pokukuju, budu řešit kolem května). Budu zakládat živnost, zřejmě se stěhovat zpět do ČR a v ČR pořád někam jezdit. První volby padly opět na Volvo S/V40 (když už, tak asi spíš V40) a I. gen Saab 9-3 liftback. Turbo nechci, připadají v úvahu motory 1.8 a 2.0 u Volva, respektive 2.0 u Saaba.
Otázka 1.: Co je lepší? Tedy spíše co je spolehlivější? Volvo mám vyzkoušené, je to celkem pěkné auto, hlavně zadek... Ale přítelkyně prohlašuje, že vypadá jak Felicia. Saab 9-3 mi učaroval. Geniální, včetně interiéru.
Otázka 2.: Jde mi o cellový futrál. Do V40 bych ho nejspíš do kufru narval, ale co do S40 a 9-3 liftback? Takový futrál má zhruba 140x50x30cm.
Díky za odpovědi
Mirek
tak mě tu zase máte...
No, pokukuju zase po autě (zatím jen pokukuju, budu řešit kolem května). Budu zakládat živnost, zřejmě se stěhovat zpět do ČR a v ČR pořád někam jezdit. První volby padly opět na Volvo S/V40 (když už, tak asi spíš V40) a I. gen Saab 9-3 liftback. Turbo nechci, připadají v úvahu motory 1.8 a 2.0 u Volva, respektive 2.0 u Saaba.
Otázka 1.: Co je lepší? Tedy spíše co je spolehlivější? Volvo mám vyzkoušené, je to celkem pěkné auto, hlavně zadek... Ale přítelkyně prohlašuje, že vypadá jak Felicia. Saab 9-3 mi učaroval. Geniální, včetně interiéru.
Otázka 2.: Jde mi o cellový futrál. Do V40 bych ho nejspíš do kufru narval, ale co do S40 a 9-3 liftback? Takový futrál má zhruba 140x50x30cm.
Díky za odpovědi
Mirek
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
To tě učili počítat jen do čtyřiceti?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Radši si to nejdříve někde vyzkoušej, protože V40 má kufr docela malý (pokud tedy nebudeš chtít pokaždé sklápět sedačky) 140x50x30cm mi na V40 příjde dost. Jaký je rozpočet? Nechceš, z důvodu většího kufru, spíše V70 ať už 1. či 2. generaci?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5067
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Připojuji se k předchozím - Saaba neznám natolik, aby jsem jej mohl okomentovat, na S40 zapomeň rovnou a do V40 takovýhle futrál sice nacpeš, ale nebude to příjemná činnost a přijdeš o větší část zadních sedaček. A razantně se ti zmenší možnost naložení další případné bagáže.
I já bych se přikláněl k pořízení V70 - ostatně z podobných důvodů jsem tuto změnu učinil i já a z vlastní zkušenosti mohu říct, že nakládání čehokoliv do V70 je několikanásobnější pohoda jak do V40 a že toho nevozím málo...
Co ten tvůj rozpočet a proč nechceš turbo?
I já bych se přikláněl k pořízení V70 - ostatně z podobných důvodů jsem tuto změnu učinil i já a z vlastní zkušenosti mohu říct, že nakládání čehokoliv do V70 je několikanásobnější pohoda jak do V40 a že toho nevozím málo...
Co ten tvůj rozpočet a proč nechceš turbo?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 110
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#5 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Ne, že by mě neučili počítat, ale zrovna se mi nechce počítat 10l na sto. S V40 1.6 jsem jezdil dálky za 7l. Předpokládám, že s 9-3 by to bylo podobné.
Samozřejmě, že pokukuju po V70 I. gen, jenže je to kráva a rodinu zatím nemám (s přítulkou jsme dva). A nevím, jestli by se vyplatilo pořizovat krávu na občasné převezení čelisty ze souboru na koncert. Zas je fakt, že nakládat něco do V40 je taky porod. Měl jsem tu čest se sporákem, ledničkou, půl metrákem suti z přestavby bytu, dlaždičkama atd.
Turbo nechci, jelikož je to poruchové. Jinak výkon by se mi líbil.
Samozřejmě, že pokukuju po V70 I. gen, jenže je to kráva a rodinu zatím nemám (s přítulkou jsme dva). A nevím, jestli by se vyplatilo pořizovat krávu na občasné převezení čelisty ze souboru na koncert. Zas je fakt, že nakládat něco do V40 je taky porod. Měl jsem tu čest se sporákem, ledničkou, půl metrákem suti z přestavby bytu, dlaždičkama atd.
Turbo nechci, jelikož je to poruchové. Jinak výkon by se mi líbil.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#6 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
jestli jseš ještě pořád ve Stockholmu, tak tam těch aut jsou tři pr..le, zajdi si to prvního bazaru a vyzkoušej to.
9-3OG tam jezdí hafo, vybrat nějakou slušnou by neměl být problém, V40 jsem viděl trochu míň, přece jen hlavní Volvo pro ně je V70. Atmosféra 5ti válec umí dálky jezdit za 7,5 (rekord ve V70II s automatem jsem měl tuším 7,2l) a ten zvuk je proti čtyřválci nebe a dudy
9-3OG tam jezdí hafo, vybrat nějakou slušnou by neměl být problém, V40 jsem viděl trochu míň, přece jen hlavní Volvo pro ně je V70. Atmosféra 5ti válec umí dálky jezdit za 7,5 (rekord ve V70II s automatem jsem měl tuším 7,2l) a ten zvuk je proti čtyřválci nebe a dudy
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#7 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Musí to být nutně benzín? Nafta řeší spotřebu. Turba bych se u volvích motorů až tak nebál. V70/I je zdravý kompromis mezi slušným úložištěm a kompaktními rozměry, navíc manévrovatelnost je ještě v pohodě. Dvojková už je taková rozbácenější rozhodně se v ní hůře hledají hranaté rohy auta (oni tam nejsou). Já bych volil V70/I TDI. Velikost vozidla téměř kompaktní, spotřeba úžasná, motor snad ten nejspolehlivější, prostor ok, pohodlí nad rámec standartu... není co tak nějak řešit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#8 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Tak po zkušenostech co máš snad není jak nad V70 váhat, ne?
A pokud usoudíš že jsi pacient, tak pořídíš krabici. Tam dáš cello do kufru napříč a ještě zbude prostor na menší bicí...
A pokud usoudíš že jsi pacient, tak pořídíš krabici. Tam dáš cello do kufru napříč a ještě zbude prostor na menší bicí...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#9 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Snad už jen to, že pokud u V40 přítelkyně prohlašuje podobnost s felicii tak u jedničkové V70 to nemůže být lepšímr1 píše:Musí to být nutně benzín? Nafta řeší spotřebu. Turba bych se u volvích motorů až tak nebál. V70/I je zdravý kompromis mezi slušným úložištěm a kompaktními rozměry, navíc manévrovatelnost je ještě v pohodě. Dvojková už je taková rozbácenější rozhodně se v ní hůře hledají hranaté rohy auta (oni tam nejsou). Já bych volil V70/I TDI. Velikost vozidla téměř kompaktní, spotřeba úžasná, motor snad ten nejspolehlivější, prostor ok, pohodlí nad rámec standartu... není co tak nějak řešit.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#10 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Pritelkyni bych pri debate o autodesignu vynechal. V40 je porad smart volba, pokud se ti libi, nevidim duvod, proc se cpat do hranaty krabice.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#11 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
1) taky si myslím, pokud není investorem - i tak - do záclon nebo do aviváže jí kafráš taky?old.fashioned píše: 1) Pritelkyni bych pri debate o autodesignu vynechal. V40 je porad smart volba, pokud se ti libi, nevidim duvod, 2) proc se cpat do hranaty krabice.
2) protože prostor, auto, motor... nejen pocitově úplně jiný, "háj lévl"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 110
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#12 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Hmm.
O V70 v TDI jsem uvažoval taky, právě proto, že by to řešilo spotřebu. Ale nafta+turbo mi napovídá, že to bude stát v pořád v servisu. Navíc sehnat V70 v naftě, která by nebyla úplně vylítaná a neměla nájezd přes půl milionu je kumšt i tady ve Švédsku. Na 10 slušných V70 v benzínu připadne 1 vylítaná nafta. Benzínů se tu zbavují kolem 200-250 tisíc km - rodinné auto a kupují si nové. Saabů je tu taky celkem dost (ale míň, než V70), navíc dle fotek nevypadají vylítaně. Ale i v ČR ty 9-3 vypadají slušně .V40 je tu taky výběr, když má člověk kliku, sežene to za pár kaček.
Ještě k té spotřebě, hrozí mi, že budu každý týden nebo 14 dnů jezdit služební cesty k sousedům do Německa. Sám. Přijde mi zbytečné vozit s sebou kubický metry vzduchu. Jedině, že bych v tom spal (ale to jsem spal ve V40). Ale do V70 by se zase vešla naležato i přítelkyně.
O V70 v TDI jsem uvažoval taky, právě proto, že by to řešilo spotřebu. Ale nafta+turbo mi napovídá, že to bude stát v pořád v servisu. Navíc sehnat V70 v naftě, která by nebyla úplně vylítaná a neměla nájezd přes půl milionu je kumšt i tady ve Švédsku. Na 10 slušných V70 v benzínu připadne 1 vylítaná nafta. Benzínů se tu zbavují kolem 200-250 tisíc km - rodinné auto a kupují si nové. Saabů je tu taky celkem dost (ale míň, než V70), navíc dle fotek nevypadají vylítaně. Ale i v ČR ty 9-3 vypadají slušně .V40 je tu taky výběr, když má člověk kliku, sežene to za pár kaček.
Ještě k té spotřebě, hrozí mi, že budu každý týden nebo 14 dnů jezdit služební cesty k sousedům do Německa. Sám. Přijde mi zbytečné vozit s sebou kubický metry vzduchu. Jedině, že bych v tom spal (ale to jsem spal ve V40). Ale do V70 by se zase vešla naležato i přítelkyně.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
#13 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Jéžišmarjá tady fakt není o čem přemýšlet. Nezlob se, ale opravdu není. Proč by to jako mělo stát v servise? Dobře, udělej tu anketu, kolik lidí tu řešilo turbo na TDI. A jako půl mega se ti zdá hodně? Proč jako? Možná u té čtyřicítko. Zvlášť u těch NEvolvích motorů. Ale já mám třeba S80 TDI s 835 tisíci. Jede jak nová. Všechno, krom manuální převodovky a řemenice kliky, je původní. A s autem jezdím kamkoli a nemám s tím sebemenší problém. Při spotřebě kolem šesti litrů - a to já lehkou nohu zrovna nemám. Měl jsem V70/I v TDI (jak jinak), ta měla najeto 1.3XX.XXX a pokud vím, tak pořád jezdí jak pichlá svině.
Jinými slovy - ANO - může se stát, že se ti něco občas vysype, ale věř tomu, že to dost pravděpodobně nebude turbo. Podle všeho, co tu uvádíš, mě ani jiná varianta, než slušná V70/I v TDI nevychází. Benzín Tě sežere, ačkoli se tu dozvíš spoustu zajímavých historek, jak jezdí eRko za vosm voé, a tak podobně, ale pravda to není. Spotřeba není doménou volva u žádného motoru, a myslím, že u benzínových je to ani nikdy nenapadlo řešit. Tam je ta spotřeba přímo ohavná až přímo ostudně zarážející
Jinými slovy - ANO - může se stát, že se ti něco občas vysype, ale věř tomu, že to dost pravděpodobně nebude turbo. Podle všeho, co tu uvádíš, mě ani jiná varianta, než slušná V70/I v TDI nevychází. Benzín Tě sežere, ačkoli se tu dozvíš spoustu zajímavých historek, jak jezdí eRko za vosm voé, a tak podobně, ale pravda to není. Spotřeba není doménou volva u žádného motoru, a myslím, že u benzínových je to ani nikdy nenapadlo řešit. Tam je ta spotřeba přímo ohavná až přímo ostudně zarážející
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#14 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Viděl bych to na fabii 1,2 HTP v kombajnu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#15 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Sehnat chrochta ve Švédsku který nemá nalítáno 300000km je docela problém. Pokud se chystáš stěhovat zpět do ČR, netrváš na výkonu a bojíš se turba tak bych koupil V70II benzín 125kW a dal do toho LPG. To už se ve Švédsku shání líp a nemají tolik nalítáno. Do V40 bych nešel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5067
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#16 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Neřeš turbo (pravděpodobně tě přežije), benzín/nafta - obojí má své výhody i nevýhody, co se týká spotřeby - u mého Modrého je průměrná spotřeba za posledních 6000 km, 8,8ltr/100km (50% město/50% dálnice), komfort lepší jak u V40.sejra píše:Hmm.
O V70 v TDI jsem uvažoval taky, právě proto, že by to řešilo spotřebu. Ale nafta+turbo mi napovídá, že to bude stát v pořád v servisu. Navíc sehnat V70 v naftě, která by nebyla úplně vylítaná a neměla nájezd přes půl milionu je kumšt i tady ve Švédsku. Na 10 slušných V70 v benzínu připadne 1 vylítaná nafta. Benzínů se tu zbavují kolem 200-250 tisíc km - rodinné auto a kupují si nové. Saabů je tu taky celkem dost (ale míň, než V70), navíc dle fotek nevypadají vylítaně. Ale i v ČR ty 9-3 vypadají slušně .V40 je tu taky výběr, když má člověk kliku, sežene to za pár kaček.
Ještě k té spotřebě, hrozí mi, že budu každý týden nebo 14 dnů jezdit služební cesty k sousedům do Německa. Sám. Přijde mi zbytečné vozit s sebou kubický metry vzduchu. Jedině, že bych v tom spal (ale to jsem spal ve V40). Ale do V70 by se zase vešla naležato i přítelkyně.
Na najeté km kašli - důležitá je předchozí údržba.
A mimochodem - vcelku opomíjený, ale důležitý aspekt - s V70 I se parkuje (couvá) o hodně pohodlněji jak s V40 !!!
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#17 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Ano to mohu potvrdit. Již několikrát jsem to psal - jedničková 70 je na manévrování úžasná. Přesně víš, kde to auto máš.Lachtan píše:A mimochodem - vcelku opomíjený, ale důležitý aspekt - s V70 I se parkuje (couvá) o hodně pohodlněji jak s V40 !!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#18 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Sorry za out of topicmr1 píše:Ano to mohu potvrdit. Již několikrát jsem to psal - jedničková 70 je na manévrování úžasná. Přesně víš, kde to auto máš.Lachtan píše:A mimochodem - vcelku opomíjený, ale důležitý aspekt - s V70 I se parkuje (couvá) o hodně pohodlněji jak s V40 !!!
Takové auto pro začátečníka....
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 110
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#19 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Tedy vy mi dávate....
V40, pokud vím, má volvácký motor (uříznutý o 1 hrnek).
A jen tak... Saab 9-3 v 2.0i bez turba?
To jsem zvědavej, co by přítulka řekla, kdybych si domu přivezl novou krabicoidní lásku. Prohlašuje, že jsou to krabice bez designu a že to vypadá jak papírová krabička (nekomentujte, co si o tom myslíte, myslím si to také). Líbí se jí auta typu Mazda 6 atp.
V40, pokud vím, má volvácký motor (uříznutý o 1 hrnek).
A jen tak... Saab 9-3 v 2.0i bez turba?
To jsem zvědavej, co by přítulka řekla, kdybych si domu přivezl novou krabicoidní lásku. Prohlašuje, že jsou to krabice bez designu a že to vypadá jak papírová krabička (nekomentujte, co si o tom myslíte, myslím si to také). Líbí se jí auta typu Mazda 6 atp.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Tak jí to pořiď a řekni jí, ať si rovnou udělá svářečák.
Jinak moje volba z tvého výběru by byla závislá kus od kusu. Otevřená mysl a když by se někde zjevil pěknej kousek od jednoho nebo od druhýho. tak bych po něm sáhnul. Ulehčí to těžkou hlavu z rozhodování.
Jesi se ne/vejde čelo do konkrétního kusu si asi musíš zkusit. Vezl jsem někam čelo, futrál velkej jak od basy, že sem se hádal, že to je basa. Prej ne. A měl sem co dělat to narvat do Káji.
Jinak moje volba z tvého výběru by byla závislá kus od kusu. Otevřená mysl a když by se někde zjevil pěknej kousek od jednoho nebo od druhýho. tak bych po něm sáhnul. Ulehčí to těžkou hlavu z rozhodování.
Jesi se ne/vejde čelo do konkrétního kusu si asi musíš zkusit. Vezl jsem někam čelo, futrál velkej jak od basy, že sem se hádal, že to je basa. Prej ne. A měl sem co dělat to narvat do Káji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
u toho saabu bacha tam je spotřebák zapalovací kazeta která stojí kolem 7000
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5067
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#23 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Hele ty volvofórové mimino - raději mlč a šoupej nožkama když se dospělí baví a ty netušíš o čem a kdo jsouHary píše: Sorry za out of topic
Takové auto pro začátečníka....
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5067
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#24 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Coby - to co naprostá většina ostatních - týden bude prskat, že je to moc velké a pak se do něj zamilujesejra píše:To jsem zvědavej, co by přítulka řekla, kdybych si domu přivezl novou krabicoidní lásku. Prohlašuje, že jsou to krabice bez designu a že to vypadá jak papírová krabička (nekomentujte, co si o tom myslíte, myslím si to také). Líbí se jí auta typu Mazda 6 atp.
U nás doma to dopadlo tak, že Modrého nesmím prodat, ani kdybych chtěl - to spíše půjde z domu Šelma
(nebo já...)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#25 Saab 9-3 nebo Volvo S/V40
Lachtane, moc dobře vím o čem se baví, nedělej ze mě blbečka a přestaň se do mě už podruhe obouvat.Lachtan píše:Hele ty volvofórové mimino - raději mlč a šoupej nožkama když se dospělí baví a ty netušíš o čem a kdo jsouHary píše: Sorry za out of topic
Takové auto pro začátečníka....
Myslím si, že všech aspektech by bylo nejlepší volbou V70I TDI.sejra píše:Tedy vy mi dávate....
V40, pokud vím, má volvácký motor (uříznutý o 1 hrnek).
A jen tak... Saab 9-3 v 2.0i bez turba?
To jsem zvědavej, co by přítulka řekla, kdybych si domu přivezl novou krabicoidní lásku. Prohlašuje, že jsou to krabice bez designu a že to vypadá jak papírová krabička (nekomentujte, co si o tom myslíte, myslím si to také). Líbí se jí auta typu Mazda 6 atp.
Sám po ní prahnu. Prostor, spolehlivost, velmi sluzna spotřeba na dálky co se chystaš jezdit. Možná pomůže čas, než se do něj polovička zakouká.......
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek