Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Ford mondeo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
Co si myslíte o tomto autě? Má smysl tam jet a podívat se na něj blíže?
http://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-22146915.html
Co si myslíte o tomto autě? Má smysl tam jet a podívat se na něj blíže?
http://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-22146915.html
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
AMC Chrudim, pověst zhruba jak áčka. Někdo spokojenej, jiný nadávaji na stočenky a leštěný prdy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na fotkách nevypadá zle, akorát mě zarazily ty tmavý čudlíky na rádiu, hláška o airbagách včetně kontrolky a odtrhaná těsnící guma na nárazníku.
Jinak je to ital, takže bez bufíka a vyhřívaných sedaček.
Jinak je to ital, takže bez bufíka a vyhřívaných sedaček.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím místní osazenstvo. Rád bych se zeptal, jestli by někdo v okolí Ostravy nebyl ochotný se se mnou mrknout na tuhle S60.
http://auto.bazos.cz/inzerat/56538696/Prodam-Volvo-S60-D5.php
Pojedu se na ni podívat ve středu dopoledne a sám toho o autech moc nevím. Cena je nízká, řekl bych kvůli tomu, že má vyšší nájezd, což je pro většinu čechů psychologický blok. S prodejcem jsem v kontaktu a podle jeho slov na autě není nic moc děláno. Za 8 let vlastnictví vyměnil dva čepy na přední nápravě a přední kotouče s destičkami. Na druhou stranu auto používal denně a žádné závažné problémy se nevyskytly, nikde auto nezůstalo stát.
Známé problémy:
- Nefunkční stahování spolujezdcova okna (motorek běží, je slyšet), nejspíš se jedná o problém opravitelný svépomocí.
- Nejdou budíky. Na cestě jsou prý jiné, v tuhle chvíli už možná budou vyměněné, ale co jsem vyčetl, výměnou se problém vyřeší jen na čas a pak to jde zase do kytek. Četl jsem, že Jack z Náchoda budíky opravuje. Má někdo zkušenost na kolik to tak vyjde?
- nefunkční ruční brzda - nejspíš je třeba udělat komplet zadní brzdy. Co jsem koukal, dají se sehnat zde za cca 2,5k komplet. http://www.levnebrzdy.eu/volvo/s60-i-v70-ii/ Vyměnil bych je sám. Co jsem vyčetl tak Meyle je průměr a na Gmaster jsem nic nenašel.
- Je třeba udělat rozvody - autorizák 10 500,- Kč - pokud by někdo věděl kde o hodně levněji a přitom spolehlivě, klidně bych je nechal udělat jinde
- Povrchová koroze lemu jedněch dveří - předpokládám, že přebroušení a ošetření + nějaký rozumný lak pro domácí použití to spraví a nebude problém.
- Je třeba koupit nové letní gumy, zimáky jsou 80%. Jsou k tomu dvě sady litých kol, počítám tedy investici 8-9tisíc do průměrných letňáků (pokud se mýlím opravte mne).
- Možná je načatá dvouhmota - podle slov majitele to říkal jiný člověk, co se byl na auto koukat (jemné vibrace při stojícím autě). Majitel sám nepozoruje rozdíl mezi stavem, kdy to koupil a nynějším.
Tohle jsou vady, na které mě pan majitel upozornil. Považuji to za docela slušné jednání, když mi rovnou tyhle věci sdělil do telefonu, abych nevážil cestu a pak se nedivil.
Je mi jasné, že na autě bude třeba něco udělat, počítám s nějakými výdaji i kromě věcí, které jsem napsal. Jde mi spíš o to, jestli někdo od oka a projetí (či z diagnostiky) pozná jak jsou na tom vstřiky a čerpadlo, jak dlouho ještě vydrží ta dvouhmota do výměny (rád bych investice rozložil trošku v čase), případně nějaké další neduhy. A jestli ano, tak kdyby někdo byl za úplatu (za kolik?
) ochotný se na to podívat (a měl čas v tu středu).
Pokud by se nikdo nenašel (vím, je to narychlo), byl by někdo od té dobroty a napsal mi nějaký seznam věcí, na které bych se měl při prohlídce a projížďce auta zaměřit? Jak se poznají závady, které jsou pro tyto auta běžné, kolik stojí jejich odstranění apod.?
S autem plánuji jezdit normální trasy po Praze i po republice, semtam možná i nějaké zahraničí (vím, někdo by řekl, že jsem blázen s tak starým autem vyjet za hranice). Nepočítám, že vydrží dalších deset let, ale dva tři roky bych si ho rád nechal a nechtěl bych, abych za něj ve finále dal sto tisíc.
Díky předem všem, kteří měli tu trpělivost a dočetli až sem. Ještě větší díky těm, kteří budou ochotni mi poradit či se o to alespoň pokusí
Honza Z.
http://auto.bazos.cz/inzerat/56538696/Prodam-Volvo-S60-D5.php
Pojedu se na ni podívat ve středu dopoledne a sám toho o autech moc nevím. Cena je nízká, řekl bych kvůli tomu, že má vyšší nájezd, což je pro většinu čechů psychologický blok. S prodejcem jsem v kontaktu a podle jeho slov na autě není nic moc děláno. Za 8 let vlastnictví vyměnil dva čepy na přední nápravě a přední kotouče s destičkami. Na druhou stranu auto používal denně a žádné závažné problémy se nevyskytly, nikde auto nezůstalo stát.
Známé problémy:
- Nefunkční stahování spolujezdcova okna (motorek běží, je slyšet), nejspíš se jedná o problém opravitelný svépomocí.
- Nejdou budíky. Na cestě jsou prý jiné, v tuhle chvíli už možná budou vyměněné, ale co jsem vyčetl, výměnou se problém vyřeší jen na čas a pak to jde zase do kytek. Četl jsem, že Jack z Náchoda budíky opravuje. Má někdo zkušenost na kolik to tak vyjde?
- nefunkční ruční brzda - nejspíš je třeba udělat komplet zadní brzdy. Co jsem koukal, dají se sehnat zde za cca 2,5k komplet. http://www.levnebrzdy.eu/volvo/s60-i-v70-ii/ Vyměnil bych je sám. Co jsem vyčetl tak Meyle je průměr a na Gmaster jsem nic nenašel.
- Je třeba udělat rozvody - autorizák 10 500,- Kč - pokud by někdo věděl kde o hodně levněji a přitom spolehlivě, klidně bych je nechal udělat jinde
- Povrchová koroze lemu jedněch dveří - předpokládám, že přebroušení a ošetření + nějaký rozumný lak pro domácí použití to spraví a nebude problém.
- Je třeba koupit nové letní gumy, zimáky jsou 80%. Jsou k tomu dvě sady litých kol, počítám tedy investici 8-9tisíc do průměrných letňáků (pokud se mýlím opravte mne).
- Možná je načatá dvouhmota - podle slov majitele to říkal jiný člověk, co se byl na auto koukat (jemné vibrace při stojícím autě). Majitel sám nepozoruje rozdíl mezi stavem, kdy to koupil a nynějším.
Tohle jsou vady, na které mě pan majitel upozornil. Považuji to za docela slušné jednání, když mi rovnou tyhle věci sdělil do telefonu, abych nevážil cestu a pak se nedivil.
Je mi jasné, že na autě bude třeba něco udělat, počítám s nějakými výdaji i kromě věcí, které jsem napsal. Jde mi spíš o to, jestli někdo od oka a projetí (či z diagnostiky) pozná jak jsou na tom vstřiky a čerpadlo, jak dlouho ještě vydrží ta dvouhmota do výměny (rád bych investice rozložil trošku v čase), případně nějaké další neduhy. A jestli ano, tak kdyby někdo byl za úplatu (za kolik?

Pokud by se nikdo nenašel (vím, je to narychlo), byl by někdo od té dobroty a napsal mi nějaký seznam věcí, na které bych se měl při prohlídce a projížďce auta zaměřit? Jak se poznají závady, které jsou pro tyto auta běžné, kolik stojí jejich odstranění apod.?
S autem plánuji jezdit normální trasy po Praze i po republice, semtam možná i nějaké zahraničí (vím, někdo by řekl, že jsem blázen s tak starým autem vyjet za hranice). Nepočítám, že vydrží dalších deset let, ale dva tři roky bych si ho rád nechal a nechtěl bych, abych za něj ve finále dal sto tisíc.
Díky předem všem, kteří měli tu trpělivost a dočetli až sem. Ještě větší díky těm, kteří budou ochotni mi poradit či se o to alespoň pokusí

Honza Z.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tady na východě s tebou auto zreviduje martinopel
Volva jsou "držáky". Jakkoli tento terminus technikus z duše nenávidím, tak při slušné a nezanedbávané údržbě se dá říct, že při 200tis. je Volvo na začátku akorát pěkně zajeté. 300/500 tis. ne každý bazar přiznává. Jsou tu auta, co mají 700tis. a stále jezdí. Celá platforma P2 (jejíž součástí jsou i S80, XC/V70II a XC90) je bytelná a poctivá konstrukce, tato auta jako nová se prodávala za mega, ošizené (jako mnohé werky dnes) to rozhodně nebylo. Podívej se, jak jsou mnohé díly masivní, skoro až předimenzované.
Modelový rok 2002 nevynikal v ničem žádnou vysokou poruchovostí (snad jen DIM, viz níže). Do zahraničí bych se s tím nebál, když tak opravit to kladivem jde i tam...
Tohle konkrétní auto jsem neviděl, ale vstupní peníze (nákupní cena) je jen jednorázová položka na startu, která až tolik nerozhoduje.
Já osobně bych doladil údržbu v tomto pořadí:
1. brzdy / řízení (čepy, silentbloky + geometrie) - naprosto nejdůležitější věc
2. náplně (oleje, kapaliny)
3. rozvody - pokud ale majitel doloží, kdy se naposledy kompletně rozvody dělaly, tak 160tis. nebo 10 let. Rozvody za desítku jsou poměrně standardní a rozumná cena. Hlavně nechtěj ušetřit, těch kladek a řemenů je tam více. Kdo šetří, později vysolí vícero desítek za potkaný motor.
4. zbytek je jen nepodstatná kosmetika, se kterou může pomaličku pokračovat, jakmile budou kačky.
- nefungující budíky (DIM) - to je u 2002 vlastnost, umíme vyřešit, nic, co by tě zruinovalo (jestli auto s Martinem rovnou koupíš, můžeš DIM vyměnit rovnou u něj, máš o starost méně)
- koroze: to je u Volva sprosté slovo. Ale pokud někdo odřel povrchovou úpravu plechů až na železo, tak to nějak musíš pořešit. Ale auta z roku 2002 fakt nerezaví. Jedině fakt ty části, které se někde nakřáply a někdo to neuměle opravil.
- zimní/letní gumy: i v létě se s trochou rozumu dá jezdít na zimácích. Případně tady na fóru jsou na jaře/podzim časté i rozumné nabídky. Mimo to, gumy na S60 nejsou žádná raketa, žádný nestandardní rozměr.
- i s opotřebovanou dvojhmotou se dá nějaký čas jezdit (zacinká, když se zastavuje motor). Mnoho lidí s tím najezdí desetitisíce, protože to prostě nepoznají
- pak ještě češtinu a bude to dokonalé.
Suma sumárum: za cca. 100tis. budeš mít spolehlivou káru, kde si soused s Oktávkou sice bude ťukat na čelo, že "to má drahý díly a 300 najeto", ale ty - pacient - si budeš myslet svoje
S60 v D5 manuálu je navíc asi jedno z nejúspornějších Volv od konce éry 2.5TDI dodnes a lepší to nebude (TDI se do S60 ani nedávalo).
P.
Volva jsou "držáky". Jakkoli tento terminus technikus z duše nenávidím, tak při slušné a nezanedbávané údržbě se dá říct, že při 200tis. je Volvo na začátku akorát pěkně zajeté. 300/500 tis. ne každý bazar přiznává. Jsou tu auta, co mají 700tis. a stále jezdí. Celá platforma P2 (jejíž součástí jsou i S80, XC/V70II a XC90) je bytelná a poctivá konstrukce, tato auta jako nová se prodávala za mega, ošizené (jako mnohé werky dnes) to rozhodně nebylo. Podívej se, jak jsou mnohé díly masivní, skoro až předimenzované.
Modelový rok 2002 nevynikal v ničem žádnou vysokou poruchovostí (snad jen DIM, viz níže). Do zahraničí bych se s tím nebál, když tak opravit to kladivem jde i tam...
Tohle konkrétní auto jsem neviděl, ale vstupní peníze (nákupní cena) je jen jednorázová položka na startu, která až tolik nerozhoduje.
Já osobně bych doladil údržbu v tomto pořadí:
1. brzdy / řízení (čepy, silentbloky + geometrie) - naprosto nejdůležitější věc
2. náplně (oleje, kapaliny)
3. rozvody - pokud ale majitel doloží, kdy se naposledy kompletně rozvody dělaly, tak 160tis. nebo 10 let. Rozvody za desítku jsou poměrně standardní a rozumná cena. Hlavně nechtěj ušetřit, těch kladek a řemenů je tam více. Kdo šetří, později vysolí vícero desítek za potkaný motor.
4. zbytek je jen nepodstatná kosmetika, se kterou může pomaličku pokračovat, jakmile budou kačky.
- nefungující budíky (DIM) - to je u 2002 vlastnost, umíme vyřešit, nic, co by tě zruinovalo (jestli auto s Martinem rovnou koupíš, můžeš DIM vyměnit rovnou u něj, máš o starost méně)
- koroze: to je u Volva sprosté slovo. Ale pokud někdo odřel povrchovou úpravu plechů až na železo, tak to nějak musíš pořešit. Ale auta z roku 2002 fakt nerezaví. Jedině fakt ty části, které se někde nakřáply a někdo to neuměle opravil.
- zimní/letní gumy: i v létě se s trochou rozumu dá jezdít na zimácích. Případně tady na fóru jsou na jaře/podzim časté i rozumné nabídky. Mimo to, gumy na S60 nejsou žádná raketa, žádný nestandardní rozměr.
- i s opotřebovanou dvojhmotou se dá nějaký čas jezdit (zacinká, když se zastavuje motor). Mnoho lidí s tím najezdí desetitisíce, protože to prostě nepoznají
- pak ještě češtinu a bude to dokonalé.
Suma sumárum: za cca. 100tis. budeš mít spolehlivou káru, kde si soused s Oktávkou sice bude ťukat na čelo, že "to má drahý díly a 300 najeto", ale ty - pacient - si budeš myslet svoje

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele - skoro dvojče: http://auto.bazos.cz/inzerat/56495451/Volvo-S-60-D5-120kW.php . abys to neměl jednoduché, sedni ještě dnes na vlak a okoukni i tohle
P.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc za reakci, zítra zkusím zavolat Martinovi, jestli by si na mě neudělal čas.
Hlavně jsi mi trošku usnadnil rozhodování/uklidnil mě, že i když se na tom autě moc nedělalo, nemusí nutně být hned na odpis. Na to druhé, co linkuješ, bohužel momentálně nejsou finance. Aktuálně jsem schopen investovat cca 55-60 tisíc, v horizontu několika měsíců třeba dalších 10-20 a postupně, třeba během roku na tom vyměnit vše důležité - jak jsi psal - drobnější kosmetika se nechává na později. U toho druhého by to rovnou bylo určitě přes 75, klidně 80 i víc a to prostě nemám (ono to roste s každou blbostí - to máš jen přepis okolo 1500, dálnička 1500, cesta zpět 1000, povinko minimálně 4000 na půl roku atd. A najednou je tam navíc 10 tisíc korun a to se na autě ještě ani nic neudělalo.
Plán je takový, že když to z Ostravy nebude stát za to, tak budu dalších pár měsíců šetřit, utrhovat si od huby, sledovat nabídky a jezdit svou astrou
Každopádně ještě jednou děkuji za rychlou reakci.
Hlavně jsi mi trošku usnadnil rozhodování/uklidnil mě, že i když se na tom autě moc nedělalo, nemusí nutně být hned na odpis. Na to druhé, co linkuješ, bohužel momentálně nejsou finance. Aktuálně jsem schopen investovat cca 55-60 tisíc, v horizontu několika měsíců třeba dalších 10-20 a postupně, třeba během roku na tom vyměnit vše důležité - jak jsi psal - drobnější kosmetika se nechává na později. U toho druhého by to rovnou bylo určitě přes 75, klidně 80 i víc a to prostě nemám (ono to roste s každou blbostí - to máš jen přepis okolo 1500, dálnička 1500, cesta zpět 1000, povinko minimálně 4000 na půl roku atd. A najednou je tam navíc 10 tisíc korun a to se na autě ještě ani nic neudělalo.
Plán je takový, že když to z Ostravy nebude stát za to, tak budu dalších pár měsíců šetřit, utrhovat si od huby, sledovat nabídky a jezdit svou astrou

Každopádně ještě jednou děkuji za rychlou reakci.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmmm - s takto omezenými financemi bych raději skočil do starší ale parády S70, jako je toto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=52590 -- tu ti ještě zůstane slušná hromádka peněz na servis i palivo. Doladíš LPG a jezdíš za hubičku, navíc daleko parádnějším Volvem.
Totiž, aby si pak více nestál než jezdil, než (kvůli financím) překročíš bod č. 1 nebo 2.
P.
Totiž, aby si pak více nestál než jezdil, než (kvůli financím) překročíš bod č. 1 nebo 2.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, plánuji rovnou udělat brzdy. Rozvody v horizontu 2,3 měsíců. Zbytek by mohl počkat. Za ty rozvody počítám těch 10, za zadní brzdy bych se měl vejít s přehledem do cca 5 a pořád je ještě rezerva 5 tisíc na nějaké serepetičky okolo. Myslíš, že je nereálné investovat nyní 55-60 tisíc a počítat, že auto bude bez problému jezdit alespoň několik měsíců, než budou další peníze?
Vím, že je to málo peněz a nebudu se po hlavě vrhat do nějakých šíleností, aby mi pak auto stálo půl roku před domem.
Nemohu říct, že bych se nutně bránil té starší S70 nebo klidně i nějaké pěkné V70, ale táhne mě to spíš k modelům po roce 2000. Vím, že finančně je to někde jinde, ale než koupit teď za méně starší, raději bych našetři a koupil později novější (rozuměj S60/V70II).
Musím jít spát, abych zítra nějak rozumě vstal. Každopádně díky za názory a Tvůj čas!
Vím, že je to málo peněz a nebudu se po hlavě vrhat do nějakých šíleností, aby mi pak auto stálo půl roku před domem.
Nemohu říct, že bych se nutně bránil té starší S70 nebo klidně i nějaké pěkné V70, ale táhne mě to spíš k modelům po roce 2000. Vím, že finančně je to někde jinde, ale než koupit teď za méně starší, raději bych našetři a koupil později novější (rozuměj S60/V70II).
Musím jít spát, abych zítra nějak rozumě vstal. Každopádně díky za názory a Tvůj čas!
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nechci tě zrazovat, ale ten rozpočet máš hodně našponovaný.
Nákup auta: 40 000 Kč
Cesta pro auto a obhlídka s Martinem: 3 000 Kč?
Pojištění: 2 500 Kč - nevím kolik podle možností
Přepis: 800 Kč
Dálniční známka: 1 500 Kč
Rozvody: 10 000 Kč (není to jen materiál + x tisíc za práci???)
Opravené budíky: 2 000 Kč
STK a emise: 2 000 Kč
A to máme cca 62 000 Kč. No a STK a emise, tam tě do háje třeba pošlou:
- s ruční brzdou
- možná něčím na podvozku
- třeba špatným spalováním
...
a co cinkající, klepající dvojhmota, nikdo nepozná, zda vydrží ještě 10 000 km nebo klekne za 1 000 km a pak tě bude čekat spojka i s dvojhmotou za cca 25 000 Kč?
A budeš nucen vytáhnout dalších x tisíc až desítek tisíc.
Jako, může se podařit, koupit za 40 000 Kč slušné auto, ale moc bych s tím nepočítal a viděl bych nutné investice někde kolem 20 000 kč minimálně a raději měl přichystanou minimálně ještě stejnou částku.
Protože cena takovéhoto auta, bez výraznějších investic by byla stoprocentně minimálně kolem 100 000 Kč.
Ve finále, pokud ti není líto peněz za cestu a zaplacení prohlídky a máš možnost v případě nenadálých investic do Volva dále jezdit Astrou, než našetříš, jeď se podívat. Jinak se raději dívej po S70/V70 první generace a při spoř více peněz.
Nákup auta: 40 000 Kč
Cesta pro auto a obhlídka s Martinem: 3 000 Kč?
Pojištění: 2 500 Kč - nevím kolik podle možností
Přepis: 800 Kč
Dálniční známka: 1 500 Kč
Rozvody: 10 000 Kč (není to jen materiál + x tisíc za práci???)
Opravené budíky: 2 000 Kč
STK a emise: 2 000 Kč
A to máme cca 62 000 Kč. No a STK a emise, tam tě do háje třeba pošlou:
- s ruční brzdou
- možná něčím na podvozku
- třeba špatným spalováním
...
a co cinkající, klepající dvojhmota, nikdo nepozná, zda vydrží ještě 10 000 km nebo klekne za 1 000 km a pak tě bude čekat spojka i s dvojhmotou za cca 25 000 Kč?
A budeš nucen vytáhnout dalších x tisíc až desítek tisíc.
Jako, může se podařit, koupit za 40 000 Kč slušné auto, ale moc bych s tím nepočítal a viděl bych nutné investice někde kolem 20 000 kč minimálně a raději měl přichystanou minimálně ještě stejnou částku.
Protože cena takovéhoto auta, bez výraznějších investic by byla stoprocentně minimálně kolem 100 000 Kč.
Ve finále, pokud ti není líto peněz za cestu a zaplacení prohlídky a máš možnost v případě nenadálých investic do Volva dále jezdit Astrou, než našetříš, jeď se podívat. Jinak se raději dívej po S70/V70 první generace a při spoř více peněz.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vím, že je to našponované, teď přes noc se mi to nějak rozleželo.. Budu to muset ještě pořádně promyslet a spočítat i náklady v čase. Jinak co se týče rozvodů, tak je teď skutečně autorizáky dělají za 10,5k s daní a prací, prostě komplet. Svítí mi na to tady reklama nahoře dokonce..
viz.:
http://www.volvozustavavolvem.cz/cs/spickovy-servis-za-dostupnou-cenu
S60 tam teda není, ale nemyslím si, že by cena byla jinde, když u všech ostatních modelů D5 je to 10,5k.
Každopádně také díky za názor - jak říkám, taky o tom začínám trošku pochybovat, budu si muset udělat kalkulaci i v čase společně s reálnými příjmy.
viz.:
http://www.volvozustavavolvem.cz/cs/spickovy-servis-za-dostupnou-cenu
S60 tam teda není, ale nemyslím si, že by cena byla jinde, když u všech ostatních modelů D5 je to 10,5k.
Každopádně také díky za názor - jak říkám, taky o tom začínám trošku pochybovat, budu si muset udělat kalkulaci i v čase společně s reálnými příjmy.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Koukám, že na toto nikdo nereagoval. Jestli byl repas převodovky udělaný dobře, měla by dále při pravidelné výměně oleje v pohodě vydržet. S nájezdem 390tis km počítej s nějakou tou investicí do funkčních dílů. Uričtě se ještě zaměř na funkci AWD. Přeci jen to už je porce. Ale auto vypadá velmi slušně.Shollochov píše:Dobrý den,
zvažuji koupi hodně ojetého XC90. Přečetl jsem ohledně toho snad celý internet, takže základní informace si myslím mám. Zajímal by mě názor Vás, zkušených znalců, na konkrétní auto.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16345875?goFrom=list
Je to rok 2007, D5 136kW, automat, najeto 390.000km. Byl jsem si auto "zjistit" ve Volvu ve Zlíně, kde bylo jako nové koupeno a celou dobu servisováno. Podle záznamů v servise proběhlo pár oprav bezvýznamných nehod a jinak jenom běžné záležitosti. Ve 200.000 byla vyměněna převodovka a ve 330.000 byla převodovka někde repasována. Ve 355.000 byly dělány rozvody.
Pán v servisu říkal, že by vyměnil náplň v převodovce a jinak by se toho auta nebál. Já se ale přesto trochu bojímMáte zkušenost, jestli repasovaná převodovka má opět životnost kolem 200.000 jako nová? Nebo se můžu v brzké době bát investice do nové převodovky? A jaký máte celkově názor na XC90 s takovýmto nájezdem?
Děkuju předem za Vaše názory a zkušenosti.
Michal
Ještě mě napadá, vytoč volant do krajních poloh a mrkni, jestli nebude hlásit chyba DSTC.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Možná trochu OT, ale žádal jsem tu v poslední době o rady při výběru auta a po cca 3 měsících hledání se konečně zadařilo. Takže děkuji všem a pochlubím se novým povozem, nakonec dotaženým z Německa. 2001 V70, T5, 184kw, automat, vyhřívaná kůže, tempomat, HU-803 se subem, šíbr, navi, parkovací senzory vzadu, mouchy spíš kosmetické, aspoň doufám...zítra David Patočka zhodnotí stav automatu.. 





_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gratuluji! T5 je superpecka motor, pro mě osobně nejlepší, co Volvo vyvinulo. Hrozně příjemně se s tím jezdí, žere to tak akorát. A (prý) to natrhne pr*el i Rku, za jistých okolností.
Jenže o to nejde, velmi příjemná motorizace, kombík, co ani po 15 letech rozhodně neurazí. Pohodovka.
Subwoofer je naprosto vzácná výbava, aneb "čím lepší rádio, tím lepší auto"
P.
Jenže o to nejde, velmi příjemná motorizace, kombík, co ani po 15 letech rozhodně neurazí. Pohodovka.
Subwoofer je naprosto vzácná výbava, aneb "čím lepší rádio, tím lepší auto"

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
David012: Není to OT, aspoň dáváš nějakou zpětnou, kam se tvoje hledání ubralo
Auto vypadá pěkně, ať slouží a dělá radost 


-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A jaks to nakonec přitáhl? Plaťákem nebo sis pro něj dojel sám?David012 píše:Možná trochu OT, ale žádal jsem tu v poslední době o rady při výběru auta a po cca 3 měsících hledání se konečně zadařilo. Takže děkuji všem a pochlubím se novým povozem, nakonec dotaženým z Německa. 2001 V70, T5, 184kw, automat, vyhřívaná kůže, tempomat, HU-803 se subem, šíbr, navi, parkovací senzory vzadu, mouchy spíš kosmetické, aspoň doufám...zítra David Patočka zhodnotí stav automatu..![]()
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
quaero píše:A jaks to nakonec přitáhl? Plaťákem nebo sis pro něj dojel sám?

_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OT: takže dojel sám plaťákem ju? 
Auto je pěkný! Jestli jednou Bertík odejde, chci jít tutéž cestou. Případně pokud zjistim, že na krabice už nemam čas ani nervy, tak bude tenhle pajšl v S40 či S60.
(v S40 má myslim míň kobyl)

Auto je pěkný! Jestli jednou Bertík odejde, chci jít tutéž cestou. Případně pokud zjistim, že na krabice už nemam čas ani nervy, tak bude tenhle pajšl v S40 či S60.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zlanařil jsem známýho, nemam na vlek papíry bohužel.
Dneska projel auto p. Patočka, u automatu posvětil jen výměnu oleje a celkově auto až na drobné výhrady označil za vcelku zachovalé a v dobrém stavu. Tímto mu ještě jednou moc děkuji za ochotu a čas!! Udělal mi nesmírnou radost!
Dneska projel auto p. Patočka, u automatu posvětil jen výměnu oleje a celkově auto až na drobné výhrady označil za vcelku zachovalé a v dobrém stavu. Tímto mu ještě jednou moc děkuji za ochotu a čas!! Udělal mi nesmírnou radost!

_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gratulace, vypadá fakt pěkně!
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím chtěl bych se poptat zde. Přemýšlím o novém volvu a volba zatím padla na následující S60I, V70II a nebo když by se naskytlo S80 či XC70. Představa je rok v. 2002-2004 určitě benzín a manuál. Motor minimálně 2.0T ideálně třebas 2.3T. Slušnější výbava, klima, výhřev sedaček, světlý interier, xenony, šíbr by byla třešnička. Je reálné sehnat takové slušné volvo s cenovkou někde kolem 100-120 tisíc ? A jak jsou na tom se spolehlivosti tyhle oturbený pětiválce ? Díky za odpovědi
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Reálný to je, chce to pravidelně sledovat inzerci 

-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja sháněl v podstatě to samé, nakonec se zadařilo (viz. pár příspěvků zpět). Ale hledal jsem 3 měsíce, s tím, že jsem začínal v ČR, ale vzhledem k omezené nabídce jsem stejně nakonec skončil v německu. Záleží jaký zvolíš způsob, buď koupit něco hodně levně a pak do toho zainvestovat, nebo něco v dobrém stavu dráž a zainvestovat míň (nějaký servis je potřeba vždy po koupi). Mě to vyšlo zhruba 100k za hezký auto, asi 20 za dovoz,stk,přihlášení a něco přes 20 za první servis, takže ve finále jsem se z plánovaných 100k dostal skoro na 150, ale nelituju a zatím velká spokojenost..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
20 000 za dovoz je docela mazec. Já byl ve dvou osobách pro auto v Nizozemí a všechny náklady na 3 denní výlet včetně ubytování, stravy, pohonných hmot, převozek, pojištění, výletu po nizozemí stál 8 500 Kč. 

-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No je fakt ze 20 to ani nebylo, ted jsem si to zpetne spocital a bylo to cca 15 se vsim vsudy, nejvetsi cast sla znamymu, kterymu jsem platil naftu za auto s platakem a samozrejme nejaky jeho cas, ale zas tak drahy mi to neprislo, kdyz jsem si zhruba pocital kolik bych dal za pojisteni a prevozky ktery bych potreboval delsi nez ty tridenni, plus benzin do dalsiho auta na cestu zpet, tak to vychazelo dost podobne, takhle jsem s sebou navic mel cloveka kterej se vyzna v autech lip nez ja a muze to lepe zhodnotit.. 8500 z holandska mi prijde zas podezrele malo s dovozovou stk, prihlasenim, prevozkama,pojistenim..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé