Logan píše:Na celém autě jsem zvenku vyměnil žlutá světýlka za diody... Parkovačky, mlhovky a osvětlení RZ (to mi ještě trošku blbne, ale to se vychytá).
Je to taková blbost, ale jsem z toho nadšený - vypadá to mnohem lépe a "snil" jsem o tom snad už od doby, kdy jsem si auto pořídil.
Dej za pár měsíců vědět, jak je to s výdrží těchto LED světýlek. Ty levné werky z Číny obvykle nepřežijí trvalý provoz příliš dlouho. V interiéru se to ještě zkousne, tam se svítí vždy jen chvilku. Ale venku se svítí pořád a delší život než několik měsíců, tomu nedávám. Snad možná - kdyby se našel někdo, kdo LED žárovky koupí draze od Philipsu, tak tam by to mohlo fungovat.
Taky jsem dával do předních parkovaček tyhle LEDky (hlavně aby to vypadalo lépe v kombinaci s xenonama), ale potupně jsem se vrátil k poctivým žárovkám
P.
Mam v parkovackach tyhle LEDky asi prez pul roku a sviti v pohode a bez problemu. Sice cenu neznam dostal jsem je od otce ktery si je koupil do citrona a jemu pocitac rval error.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Zdravím ve spolek,
sice to nebylo dneska (asi týden zpět), ale i tak se musím pochlubit
Vyčištění škrtící klapky. Žádné změny sice nepozoruji, ale aspoň vím, že ji mám teď čistou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Když tak na to koukám, tak mě napadá, jestli někdo dokáže říct, proč jsem neměl vůbec zahnojenou klapku? Mám s tou nálepkou, která znamená, že byla měněná, software taky má, ale neřekl bych, že byla čištěná někdy potom. A i tak jsem to dělal až snad po 3 letech a vypadala jako tady na fotce po vyčištění, možná líp
..
Krystof P. píše:Když tak na to koukám, tak mě napadá, jestli někdo dokáže říct, proč jsem neměl vůbec zahnojenou klapku? Mám s tou nálepkou, která znamená, že byla měněná, software taky má, ale neřekl bych, že byla čištěná někdy potom. A i tak jsem to dělal až snad po 3 letech a vypadala jako tady na fotce po vyčištění, možná líp
..
Podle mě je jak je auto provozované jak se jezdí crcačky rovná se kondezáty šlemy vytvořené rozdílem teplot v zimě apod.taky možná špatná funkce kroužků .Turba maj vyvedeny trubku odvětrání do hadice před turbo než atmo (starší nevím nové)před klapkou do hadice tam je ještě takovej děrovanej cedníček ten by měl být taky čistej -většinou je zadělanej taky .
Jinak totální ucpání odvětrání nejspíš způsobí tlačení oleje ven kde může .
Teda si myslím a co jsem zatím řešil na mejch autech a dcery.
Ryhu na celnim skle
Rano z prace sednu do auta a pustim ostrikovac bo spina a vlhko na okne...
Voda strikne a najednou skripani, piskani, sterac planda a ten kovovy konec ramena jezdi po skle. Na sekundu jsem ztuhl, ale rychle vybehl z auta a rameno vyklopil. Asi jsem nekde ztratil ten klips co drzi sterac nebo mi ho nekdo papnul. Vubec jsem si nevsiml.
Videt to jde celkem dost a se*re me to. Fotil jsem to, ale neslo to na fotce videt, takze neukazu.
Chjo...
Marten píše:To okno už bylo stejně mrtvý, tak přijeď a vyměníme to za nový! Nebo se do dá rozleštit jestli tam není rýha.
Neni uz moc pekne, ja vim. Nove to bude paleta, to uz radsi koupim treba turbo
Neni to strasne, ale jen ze zvedavosti kolik nove a kolik rozlesteni ???
Petr.Chrpa píše:
Podle mě je jak je auto provozované jak se jezdí crcačky rovná se kondezáty šlemy vytvořené rozdílem teplot v zimě apod.taky možná špatná funkce kroužků .Turba maj vyvedeny trubku odvětrání do hadice před turbo než atmo (starší nevím nové)před klapkou do hadice tam je ještě takovej děrovanej cedníček ten by měl být taky čistej -většinou je zadělanej taky .
Jinak totální ucpání odvětrání nejspíš způsobí tlačení oleje ven kde může .
Teda si myslím a co jsem zatím řešil na mejch autech a dcery.
No jasně, zacpaný odvětrání je blbost, teda mohlo by bejt, ale není. Nechápu to s tím jezdenim? Já v zimě nejezdím a crcačky taky ne. Cčko u mě najede vždycky minimálně 100km na jeden zátah, od března do října. Špatný kruhy by mohly bejt, nechám znova tenhle rok přeměřit tlaky, jestli se po přísadě do oleje nějak změnily.
Petr.Chrpa píše:
Podle mě je jak je auto provozované jak se jezdí crcačky rovná se kondezáty šlemy vytvořené rozdílem teplot v zimě apod.taky možná špatná funkce kroužků .Turba maj vyvedeny trubku odvětrání do hadice před turbo než atmo (starší nevím nové)před klapkou do hadice tam je ještě takovej děrovanej cedníček ten by měl být taky čistej -většinou je zadělanej taky .
Jinak totální ucpání odvětrání nejspíš způsobí tlačení oleje ven kde může .
Teda si myslím a co jsem zatím řešil na mejch autech a dcery.
Nechápu to s tím jezdenim? .
Ahoj Křyštofe
Já jsem pochopil ,že máš klapku čistou a že dotaz je proč to má tak zahnojený na tý fotce.
Crcačky jsem myslel ,že prostě auto když se nezahřeje tak se v zimě dělá takovej šlem pod víčkem někdy na měrce je to vidět a to se podle mě dostane ke klapce nebo to ucpe třeba ten cedníček u atmo tam je to taky zasraný někdy.
Někdy tady proběhnou dotazy ,že maj šlem v oleji jako kdyby mizela voda ,ale voda nemizí a to je ta zkondenzovaná ,prostě to auto se ani nestačí zahřát a sražená vody v zimě odpařit .
Třeba to někdo doplní
cico píše:Vcera nova autobaterie Exide 77Ah, tak jsem zvedav...
Jen jsem zjistil, ze mi baterku nic nedrzi, jen sedi vlastni vahou. Tam asi neco chybi co...?
Je tam takovej zacvakávací plast, na kterej je vybranej ten lem držáku baterky:
cico píše:Vcera nova autobaterie Exide 77Ah, tak jsem zvedav...
Jen jsem zjistil, ze mi baterku nic nedrzi, jen sedi vlastni vahou. Tam asi neco chybi co...?
Je tam takovej zacvakávací plast, na kterej je vybranej ten lem držáku baterky:
mvtechnik píše:
poptával jsem se na vrakáčích a jen kroutili hlavou tak asi moc nebude k mání
stojí to 170 kč v autorizáku, to bych se na vrakáče ani nevysral.
PN 9444282
edit: kdybyste to někdo chtěl a měl fakt hodně blbej přístup do autorizovanýho servisu, tak jsem zrovna něco objednával, tak bych mohl jeden - dva kusy zkusit doobjednat a poslat poštou