Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ekky »

ok2ucx píše:
Logan píše:Na celém autě jsem zvenku vyměnil žlutá světýlka za diody... Parkovačky, mlhovky a osvětlení RZ (to mi ještě trošku blbne, ale to se vychytá).
Je to taková blbost, ale jsem z toho nadšený - vypadá to mnohem lépe a "snil" jsem o tom snad už od doby, kdy jsem si auto pořídil.
Dej za pár měsíců vědět, jak je to s výdrží těchto LED světýlek. Ty levné werky z Číny obvykle nepřežijí trvalý provoz příliš dlouho. V interiéru se to ještě zkousne, tam se svítí vždy jen chvilku. Ale venku se svítí pořád a delší život než několik měsíců, tomu nedávám. Snad možná - kdyby se našel někdo, kdo LED žárovky koupí draze od Philipsu, tak tam by to mohlo fungovat.

Taky jsem dával do předních parkovaček tyhle LEDky (hlavně aby to vypadalo lépe v kombinaci s xenonama), ale potupně jsem se vrátil k poctivým žárovkám :(

P.
Mam v parkovackach tyhle LEDky asi prez pul roku a sviti v pohode a bez problemu. Sice cenu neznam dostal jsem je od otce ktery si je koupil do citrona a jemu pocitac rval error.

Obrázek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od metju »

Je to pravda... levnější LED nemá smysl, v autě to prostě nevydrží. Xenony mám 5000k a k tomu jsem chtěl samozřejmě sladit i parkovačky. Po několika pokusech jsem skončil u těchto: http://www.svetzarovek.eu/p-40718/k-400/bila/cree-led-zarovka-5w-bila-8led-5630smd-t10-w3w-w5w-12v/

Svítí už skoro rok, neblikají... U ostatních se životnost počítala na dny, v lepším případě týdny :)


Obrázek
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

anonym_user

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od anonym_user »

Konecne prisla ta spravna maska.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2554
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od z-d-e-n-a »

:good:
Vítej v klubu!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

anonym_user

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od anonym_user »

Diky :D

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3680
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od dumi.cz »

Vymena radiatoru topeni na Vlkovi (V70).

Zaroven i otestovani vymeny manzety (dekuji Zdenovi).

Dale otestovani vymeny hadicky brzdy.

Vyplach chladiciho systemu pomoci BG pripravku a nasledna vymena fridexu a pridani kondicioneru od BG.

Bohuzel se zda, ze motor stale tlakuje do vody :(
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Andrij
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 D5 120kw 2003

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Andrij »

Zdravím ve spolek,
sice to nebylo dneska (asi týden zpět), ale i tak se musím pochlubit :Bravo:
Vyčištění škrtící klapky. Žádné změny sice nepozoruji, ale aspoň vím, že ji mám teď čistou. :Yahoo!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Krystof P. »

Když tak na to koukám, tak mě napadá, jestli někdo dokáže říct, proč jsem neměl vůbec zahnojenou klapku? Mám s tou nálepkou, která znamená, že byla měněná, software taky má, ale neřekl bych, že byla čištěná někdy potom. A i tak jsem to dělal až snad po 3 letech a vypadala jako tady na fotce po vyčištění, možná líp
..

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12971
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Kryštof P.: Ucpané odvětrání :-)

EDIT: upraveno, aby to bylo jasný. Překvapivě mi nikdo nevidí do hlavy, takže moje reakce budu psát nadále pochopitelněji. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Andrij
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 D5 120kw 2003

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Andrij »

Tak teď nevím, jestli je to na Krystofa, nebo na mě :unknown:
Asi mi to už takhle večer nemyslí :)
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3680
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od dumi.cz »

Andrij píše:Tak teď nevím, jestli je to na Krystofa, nebo na mě :unknown:
Asi mi to už takhle večer nemyslí :)
Me to asi nemysli ani rano :) pac taky nevim a docela me to zajima, klapka u me vypadala podovne :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1828
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše:Když tak na to koukám, tak mě napadá, jestli někdo dokáže říct, proč jsem neměl vůbec zahnojenou klapku? Mám s tou nálepkou, která znamená, že byla měněná, software taky má, ale neřekl bych, že byla čištěná někdy potom. A i tak jsem to dělal až snad po 3 letech a vypadala jako tady na fotce po vyčištění, možná líp
..
Podle mě je jak je auto provozované jak se jezdí crcačky rovná se kondezáty šlemy vytvořené rozdílem teplot v zimě apod.taky možná špatná funkce kroužků .Turba maj vyvedeny trubku odvětrání do hadice před turbo než atmo (starší nevím nové)před klapkou do hadice tam je ještě takovej děrovanej cedníček ten by měl být taky čistej -většinou je zadělanej taky .
Jinak totální ucpání odvětrání nejspíš způsobí tlačení oleje ven kde může .
Teda si myslím a co jsem zatím řešil na mejch autech a dcery.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

anonym_user

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od anonym_user »

Ryhu na celnim skle :( :(
Rano z prace sednu do auta a pustim ostrikovac bo spina a vlhko na okne...
Voda strikne a najednou skripani, piskani, sterac planda a ten kovovy konec ramena jezdi po skle. Na sekundu jsem ztuhl, ale rychle vybehl z auta a rameno vyklopil. Asi jsem nekde ztratil ten klips co drzi sterac nebo mi ho nekdo papnul. Vubec jsem si nevsiml.
Videt to jde celkem dost a se*re me to. Fotil jsem to, ale neslo to na fotce videt, takze neukazu.
Chjo... :cry:

Marten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 376
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Marten »

To okno už bylo stejně mrtvý, tak přijeď a vyměníme to za nový! Nebo se do dá rozleštit jestli tam není rýha.

anonym_user

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od anonym_user »

Marten píše:To okno už bylo stejně mrtvý, tak přijeď a vyměníme to za nový! Nebo se do dá rozleštit jestli tam není rýha.
Neni uz moc pekne, ja vim. Nove to bude paleta, to uz radsi koupim treba turbo :D
Neni to strasne, ale jen ze zvedavosti kolik nove a kolik rozlesteni ???

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Krystof P. »

Petr.Chrpa píše: Podle mě je jak je auto provozované jak se jezdí crcačky rovná se kondezáty šlemy vytvořené rozdílem teplot v zimě apod.taky možná špatná funkce kroužků .Turba maj vyvedeny trubku odvětrání do hadice před turbo než atmo (starší nevím nové)před klapkou do hadice tam je ještě takovej děrovanej cedníček ten by měl být taky čistej -většinou je zadělanej taky .
Jinak totální ucpání odvětrání nejspíš způsobí tlačení oleje ven kde může .
Teda si myslím a co jsem zatím řešil na mejch autech a dcery.
No jasně, zacpaný odvětrání je blbost, teda mohlo by bejt, ale není. Nechápu to s tím jezdenim? Já v zimě nejezdím a crcačky taky ne. Cčko u mě najede vždycky minimálně 100km na jeden zátah, od března do října. Špatný kruhy by mohly bejt, nechám znova tenhle rok přeměřit tlaky, jestli se po přísadě do oleje nějak změnily.

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1828
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše:
Petr.Chrpa píše: Podle mě je jak je auto provozované jak se jezdí crcačky rovná se kondezáty šlemy vytvořené rozdílem teplot v zimě apod.taky možná špatná funkce kroužků .Turba maj vyvedeny trubku odvětrání do hadice před turbo než atmo (starší nevím nové)před klapkou do hadice tam je ještě takovej děrovanej cedníček ten by měl být taky čistej -většinou je zadělanej taky .
Jinak totální ucpání odvětrání nejspíš způsobí tlačení oleje ven kde může .
Teda si myslím a co jsem zatím řešil na mejch autech a dcery.
Nechápu to s tím jezdenim? .
Ahoj Křyštofe
Já jsem pochopil ,že máš klapku čistou a že dotaz je proč to má tak zahnojený na tý fotce.
Crcačky jsem myslel ,že prostě auto když se nezahřeje tak se v zimě dělá takovej šlem pod víčkem někdy na měrce je to vidět a to se podle mě dostane ke klapce nebo to ucpe třeba ten cedníček u atmo tam je to taky zasraný někdy.
Někdy tady proběhnou dotazy ,že maj šlem v oleji jako kdyby mizela voda ,ale voda nemizí a to je ta zkondenzovaná ,prostě to auto se ani nestačí zahřát a sražená vody v zimě odpařit .
Třeba to někdo doplní
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3680
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od dumi.cz »

Dneska jsem vymenil olej v myslivcovi (poprve samostatne, dosud jsem jen koukal :)).

slo to paradne. filtr teda povolit nesel, ale pomohlo prorazeni sroubovakem :D

Motor neskutecne utichl a slape podstatne lepe.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

anonym_user

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od anonym_user »

Vcera nova autobaterie Exide 77Ah, tak jsem zvedav...
Jen jsem zjistil, ze mi baterku nic nedrzi, jen sedi vlastni vahou. Tam asi neco chybi co...?

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Krystof P. »

cico píše:Vcera nova autobaterie Exide 77Ah, tak jsem zvedav...
Jen jsem zjistil, ze mi baterku nic nedrzi, jen sedi vlastni vahou. Tam asi neco chybi co...?
Je tam takovej zacvakávací plast, na kterej je vybranej ten lem držáku baterky:

http://www.ipdusa.com/products/7635/115587-battery-tray-hold-down-retainer

mvtechnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 183
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od mvtechnik »

Krystof P. píše:
cico píše:Vcera nova autobaterie Exide 77Ah, tak jsem zvedav...
Jen jsem zjistil, ze mi baterku nic nedrzi, jen sedi vlastni vahou. Tam asi neco chybi co...?
Je tam takovej zacvakávací plast, na kterej je vybranej ten lem držáku baterky:

http://www.ipdusa.com/products/7635/115587-battery-tray-hold-down-retainer
poptával jsem se na vrakáčích a jen kroutili hlavou tak asi moc nebude k mání
_________________
MVtechnik C70 2,5T

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Krystof P. »

mvtechnik píše: poptával jsem se na vrakáčích a jen kroutili hlavou tak asi moc nebude k mání
stojí to 170 kč v autorizáku, to bych se na vrakáče ani nevysral.
PN 9444282

edit: kdybyste to někdo chtěl a měl fakt hodně blbej přístup do autorizovanýho servisu, tak jsem zrovna něco objednával, tak bych mohl jeden - dva kusy zkusit doobjednat a poslat poštou

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ekky »

Ja tam mam neco kovoveho a vypada to jako vyndany s favorita. :D nicmene to funguje.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od metju »

To protože máš jiný auto...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

anonym_user

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od anonym_user »

Diky kluci za odpovedi. Zajedu si do Svencaru v Ostrave a pripadne dam vedet.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé