Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2251 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

120tis. Kč je rozpočet na V70II před F/L, takže 5st. ale bez DPF což je výhoda
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#2252 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od homy »

Nedělá se rovnani hlavy většinou kolem 300t km? By mě zajímalo proč se to dělalo
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2253 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Zed píše:Ta nevypadá špatně, sic světlá kůže ale jinak ok.

Edit. Je v Brně nebo v okolí nějaký šikovný servisák s diagnostikou a ochotný se na to auto podívat a zkontrolovat???
Co to vzít rovnou do autorizáku?

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#2254 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Zed píše:Tak ten 6-ti kvalt lze oželet. Těch 170t už je moc, na druhou stránku je mi jasné že "Za málo peněz málo muziky".
Případně něco takového mám představu: https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V70-D5-NAVI-Mamory-Vollleder-Top/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,ms1:25100_34_,frn:2004,frx:2008,prx:6000,ful:diesel,ger:manual_gear,lts:true/pg:vipcar/220703272.html
ta prostřílená SPZ :D
Přílohy
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg (6.78 KiB) Zobrazeno 930 x
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2255 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

xc70 píše:Ahoj, jsem tu nový, tak pokud už téma někde je, omlouvám se za double...
Mám Mondeo MKIII (6V) a uvažuju o změně na XC70, je tu někdo, kdo vlastnil obě auta a může je srovnat? V XC70 jsem zatím neseděl, tak by mě zajímalo např. rozdíl v prostoru na zadních sedadlech, úrovni hluku na dálnici a podobné postřehy, spolehlivost Haldexu a převodovky, na co dát pozor... Z motoru uvažuju o 136kW, případně těch tuším 151 v případě mladších ročníků...
A případně i o názor na:
http://auto.bazos.cz/inzerat/56347227/Volvo-XC70-24TDI136KW-2007-4-x-4-194007KM.php
Díky moc :beer:
Ad zadní sedačky, místa je mnohem méně za to jsou o hodně komfortnější. Auto je celkově jiná liga. Sestra má Mondeo, co máš ty a přesednutí je jak do jiného světa.
Ohledně AWD a automatu je tady dost infromací. Zkus pohledat.
Konkrétní vůz? Ani neví, co prodává, když napíše TDI...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 417
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#2256 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Macek2 »

Auto vypadá opticky dobře ale je to naprostý chuďas. Nevím z jaké země pochází, já mám také MY2007 (původ ČR) ale s jiným volantem a litá kola také jsou pravděpodobně také ze starších modelů. Kůže není kůže ale polokoženka, chybí xenony. Pokud bude z Itálie bude chybět bufík i výhřev sedaček.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

#2257 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Tak jsme pořídili, za chvíli bude na programu nahrání češtiny, zjištění případných chyb z diag. No a pokud vše ok, snad i soft úprava... umi někdo od Brna??

Jinak auto - krásné řadí nahoru i dolu - čehož jsme se báli nejvíce...
Prvních pár km 200 s nadšením a radostí :-)

Rodiče jsou spokojení a už jen doladit pár maličkostí (snad)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#2258 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Jo bufík a časovač :Yahoo!: dneska z práce z odpolední -9 celsia, všichni škrábaly octávky a já jenom nasednul do teplíčka a byl jsem fuč,jak málo stačí ke štěstí
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 66
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha Zapad
Vůz: XC70 2.5T LPG

#2259 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dynvi »

xc70 píše: Bez vyhrevu nechci.
Vyhrev se da dodelat v cene do 4tis za sedacku. Loni v listopadu jsem to nechaval delat do druhyho auta jen ridicovu sedacku. Akorat bys musel zkousnout neorigo prepinac. Ja ho mam zboku na sedacce temer neviditelny. Je to kolibkovy prepinac, takze na nej ani nepotrebujes videt.
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)

ex Audi A4 Avant 2.7TDI

Zed
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 6
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Přerov
Vůz: Ford mondeo

#2260 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zed »

Zdravím,
Co si myslíte o tomto autě? Má smysl tam jet a podívat se na něj blíže?

http://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-22146915.html

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2261 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

AMC Chrudim, pověst zhruba jak áčka. Někdo spokojenej, jiný nadávaji na stočenky a leštěný prdy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2262 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Na fotkách nevypadá zle, akorát mě zarazily ty tmavý čudlíky na rádiu, hláška o airbagách včetně kontrolky a odtrhaná těsnící guma na nárazníku.
Jinak je to ital, takže bez bufíka a vyhřívaných sedaček. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997

#2263 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mav3rick »

Zdravím místní osazenstvo. Rád bych se zeptal, jestli by někdo v okolí Ostravy nebyl ochotný se se mnou mrknout na tuhle S60.
http://auto.bazos.cz/inzerat/56538696/Prodam-Volvo-S60-D5.php

Pojedu se na ni podívat ve středu dopoledne a sám toho o autech moc nevím. Cena je nízká, řekl bych kvůli tomu, že má vyšší nájezd, což je pro většinu čechů psychologický blok. S prodejcem jsem v kontaktu a podle jeho slov na autě není nic moc děláno. Za 8 let vlastnictví vyměnil dva čepy na přední nápravě a přední kotouče s destičkami. Na druhou stranu auto používal denně a žádné závažné problémy se nevyskytly, nikde auto nezůstalo stát.

Známé problémy:

- Nefunkční stahování spolujezdcova okna (motorek běží, je slyšet), nejspíš se jedná o problém opravitelný svépomocí.
- Nejdou budíky. Na cestě jsou prý jiné, v tuhle chvíli už možná budou vyměněné, ale co jsem vyčetl, výměnou se problém vyřeší jen na čas a pak to jde zase do kytek. Četl jsem, že Jack z Náchoda budíky opravuje. Má někdo zkušenost na kolik to tak vyjde?
- nefunkční ruční brzda - nejspíš je třeba udělat komplet zadní brzdy. Co jsem koukal, dají se sehnat zde za cca 2,5k komplet. http://www.levnebrzdy.eu/volvo/s60-i-v70-ii/ Vyměnil bych je sám. Co jsem vyčetl tak Meyle je průměr a na Gmaster jsem nic nenašel.
- Je třeba udělat rozvody - autorizák 10 500,- Kč - pokud by někdo věděl kde o hodně levněji a přitom spolehlivě, klidně bych je nechal udělat jinde
- Povrchová koroze lemu jedněch dveří - předpokládám, že přebroušení a ošetření + nějaký rozumný lak pro domácí použití to spraví a nebude problém.
- Je třeba koupit nové letní gumy, zimáky jsou 80%. Jsou k tomu dvě sady litých kol, počítám tedy investici 8-9tisíc do průměrných letňáků (pokud se mýlím opravte mne).
- Možná je načatá dvouhmota - podle slov majitele to říkal jiný člověk, co se byl na auto koukat (jemné vibrace při stojícím autě). Majitel sám nepozoruje rozdíl mezi stavem, kdy to koupil a nynějším.

Tohle jsou vady, na které mě pan majitel upozornil. Považuji to za docela slušné jednání, když mi rovnou tyhle věci sdělil do telefonu, abych nevážil cestu a pak se nedivil.

Je mi jasné, že na autě bude třeba něco udělat, počítám s nějakými výdaji i kromě věcí, které jsem napsal. Jde mi spíš o to, jestli někdo od oka a projetí (či z diagnostiky) pozná jak jsou na tom vstřiky a čerpadlo, jak dlouho ještě vydrží ta dvouhmota do výměny (rád bych investice rozložil trošku v čase), případně nějaké další neduhy. A jestli ano, tak kdyby někdo byl za úplatu (za kolik? :) ) ochotný se na to podívat (a měl čas v tu středu).

Pokud by se nikdo nenašel (vím, je to narychlo), byl by někdo od té dobroty a napsal mi nějaký seznam věcí, na které bych se měl při prohlídce a projížďce auta zaměřit? Jak se poznají závady, které jsou pro tyto auta běžné, kolik stojí jejich odstranění apod.?

S autem plánuji jezdit normální trasy po Praze i po republice, semtam možná i nějaké zahraničí (vím, někdo by řekl, že jsem blázen s tak starým autem vyjet za hranice). Nepočítám, že vydrží dalších deset let, ale dva tři roky bych si ho rád nechal a nechtěl bych, abych za něj ve finále dal sto tisíc.

Díky předem všem, kteří měli tu trpělivost a dočetli až sem. Ještě větší díky těm, kteří budou ochotni mi poradit či se o to alespoň pokusí :)

Honza Z.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2264 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Tady na východě s tebou auto zreviduje martinopel

Volva jsou "držáky". Jakkoli tento terminus technikus z duše nenávidím, tak při slušné a nezanedbávané údržbě se dá říct, že při 200tis. je Volvo na začátku akorát pěkně zajeté. 300/500 tis. ne každý bazar přiznává. Jsou tu auta, co mají 700tis. a stále jezdí. Celá platforma P2 (jejíž součástí jsou i S80, XC/V70II a XC90) je bytelná a poctivá konstrukce, tato auta jako nová se prodávala za mega, ošizené (jako mnohé werky dnes) to rozhodně nebylo. Podívej se, jak jsou mnohé díly masivní, skoro až předimenzované.

Modelový rok 2002 nevynikal v ničem žádnou vysokou poruchovostí (snad jen DIM, viz níže). Do zahraničí bych se s tím nebál, když tak opravit to kladivem jde i tam...

Tohle konkrétní auto jsem neviděl, ale vstupní peníze (nákupní cena) je jen jednorázová položka na startu, která až tolik nerozhoduje.

Já osobně bych doladil údržbu v tomto pořadí:
1. brzdy / řízení (čepy, silentbloky + geometrie) - naprosto nejdůležitější věc
2. náplně (oleje, kapaliny)
3. rozvody - pokud ale majitel doloží, kdy se naposledy kompletně rozvody dělaly, tak 160tis. nebo 10 let. Rozvody za desítku jsou poměrně standardní a rozumná cena. Hlavně nechtěj ušetřit, těch kladek a řemenů je tam více. Kdo šetří, později vysolí vícero desítek za potkaný motor.
4. zbytek je jen nepodstatná kosmetika, se kterou může pomaličku pokračovat, jakmile budou kačky.
- nefungující budíky (DIM) - to je u 2002 vlastnost, umíme vyřešit, nic, co by tě zruinovalo (jestli auto s Martinem rovnou koupíš, můžeš DIM vyměnit rovnou u něj, máš o starost méně)
- koroze: to je u Volva sprosté slovo. Ale pokud někdo odřel povrchovou úpravu plechů až na železo, tak to nějak musíš pořešit. Ale auta z roku 2002 fakt nerezaví. Jedině fakt ty části, které se někde nakřáply a někdo to neuměle opravil.
- zimní/letní gumy: i v létě se s trochou rozumu dá jezdít na zimácích. Případně tady na fóru jsou na jaře/podzim časté i rozumné nabídky. Mimo to, gumy na S60 nejsou žádná raketa, žádný nestandardní rozměr.
- i s opotřebovanou dvojhmotou se dá nějaký čas jezdit (zacinká, když se zastavuje motor). Mnoho lidí s tím najezdí desetitisíce, protože to prostě nepoznají
- pak ještě češtinu a bude to dokonalé.

Suma sumárum: za cca. 100tis. budeš mít spolehlivou káru, kde si soused s Oktávkou sice bude ťukat na čelo, že "to má drahý díly a 300 najeto", ale ty - pacient - si budeš myslet svoje 8) S60 v D5 manuálu je navíc asi jedno z nejúspornějších Volv od konce éry 2.5TDI dodnes a lepší to nebude (TDI se do S60 ani nedávalo).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2265 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Hele - skoro dvojče: http://auto.bazos.cz/inzerat/56495451/Volvo-S-60-D5-120kW.php . abys to neměl jednoduché, sedni ještě dnes na vlak a okoukni i tohle :D

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997

#2266 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mav3rick »

Díky moc za reakci, zítra zkusím zavolat Martinovi, jestli by si na mě neudělal čas.
Hlavně jsi mi trošku usnadnil rozhodování/uklidnil mě, že i když se na tom autě moc nedělalo, nemusí nutně být hned na odpis. Na to druhé, co linkuješ, bohužel momentálně nejsou finance. Aktuálně jsem schopen investovat cca 55-60 tisíc, v horizontu několika měsíců třeba dalších 10-20 a postupně, třeba během roku na tom vyměnit vše důležité - jak jsi psal - drobnější kosmetika se nechává na později. U toho druhého by to rovnou bylo určitě přes 75, klidně 80 i víc a to prostě nemám (ono to roste s každou blbostí - to máš jen přepis okolo 1500, dálnička 1500, cesta zpět 1000, povinko minimálně 4000 na půl roku atd. A najednou je tam navíc 10 tisíc korun a to se na autě ještě ani nic neudělalo.

Plán je takový, že když to z Ostravy nebude stát za to, tak budu dalších pár měsíců šetřit, utrhovat si od huby, sledovat nabídky a jezdit svou astrou :)

Každopádně ještě jednou děkuji za rychlou reakci.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2267 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Hmmm - s takto omezenými financemi bych raději skočil do starší ale parády S70, jako je toto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=52590 -- tu ti ještě zůstane slušná hromádka peněz na servis i palivo. Doladíš LPG a jezdíš za hubičku, navíc daleko parádnějším Volvem.

Totiž, aby si pak více nestál než jezdil, než (kvůli financím) překročíš bod č. 1 nebo 2.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997

#2268 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mav3rick »

No, plánuji rovnou udělat brzdy. Rozvody v horizontu 2,3 měsíců. Zbytek by mohl počkat. Za ty rozvody počítám těch 10, za zadní brzdy bych se měl vejít s přehledem do cca 5 a pořád je ještě rezerva 5 tisíc na nějaké serepetičky okolo. Myslíš, že je nereálné investovat nyní 55-60 tisíc a počítat, že auto bude bez problému jezdit alespoň několik měsíců, než budou další peníze?

Vím, že je to málo peněz a nebudu se po hlavě vrhat do nějakých šíleností, aby mi pak auto stálo půl roku před domem.

Nemohu říct, že bych se nutně bránil té starší S70 nebo klidně i nějaké pěkné V70, ale táhne mě to spíš k modelům po roce 2000. Vím, že finančně je to někde jinde, ale než koupit teď za méně starší, raději bych našetři a koupil později novější (rozuměj S60/V70II).

Musím jít spát, abych zítra nějak rozumě vstal. Každopádně díky za názory a Tvůj čas!
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2269 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Nechci tě zrazovat, ale ten rozpočet máš hodně našponovaný.
Nákup auta: 40 000 Kč
Cesta pro auto a obhlídka s Martinem: 3 000 Kč?
Pojištění: 2 500 Kč - nevím kolik podle možností
Přepis: 800 Kč
Dálniční známka: 1 500 Kč
Rozvody: 10 000 Kč (není to jen materiál + x tisíc za práci???)
Opravené budíky: 2 000 Kč
STK a emise: 2 000 Kč

A to máme cca 62 000 Kč. No a STK a emise, tam tě do háje třeba pošlou:
- s ruční brzdou
- možná něčím na podvozku
- třeba špatným spalováním
...

a co cinkající, klepající dvojhmota, nikdo nepozná, zda vydrží ještě 10 000 km nebo klekne za 1 000 km a pak tě bude čekat spojka i s dvojhmotou za cca 25 000 Kč?
A budeš nucen vytáhnout dalších x tisíc až desítek tisíc.

Jako, může se podařit, koupit za 40 000 Kč slušné auto, ale moc bych s tím nepočítal a viděl bych nutné investice někde kolem 20 000 kč minimálně a raději měl přichystanou minimálně ještě stejnou částku.
Protože cena takovéhoto auta, bez výraznějších investic by byla stoprocentně minimálně kolem 100 000 Kč.

Ve finále, pokud ti není líto peněz za cestu a zaplacení prohlídky a máš možnost v případě nenadálých investic do Volva dále jezdit Astrou, než našetříš, jeď se podívat. Jinak se raději dívej po S70/V70 první generace a při spoř více peněz.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel Astra F 1.6SZR 1997

#2270 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mav3rick »

Vím, že je to našponované, teď přes noc se mi to nějak rozleželo.. Budu to muset ještě pořádně promyslet a spočítat i náklady v čase. Jinak co se týče rozvodů, tak je teď skutečně autorizáky dělají za 10,5k s daní a prací, prostě komplet. Svítí mi na to tady reklama nahoře dokonce..
viz.:
http://www.volvozustavavolvem.cz/cs/spickovy-servis-za-dostupnou-cenu

S60 tam teda není, ale nemyslím si, že by cena byla jinde, když u všech ostatních modelů D5 je to 10,5k.

Každopádně také díky za názor - jak říkám, taky o tom začínám trošku pochybovat, budu si muset udělat kalkulaci i v čase společně s reálnými příjmy.
_________________
Nynější vůz: Opel Astra F 1.6i SZR 1997. Poohlížím se po nějakém volvu..

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2271 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Shollochov píše:Dobrý den,

zvažuji koupi hodně ojetého XC90. Přečetl jsem ohledně toho snad celý internet, takže základní informace si myslím mám. Zajímal by mě názor Vás, zkušených znalců, na konkrétní auto.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16345875?goFrom=list

Je to rok 2007, D5 136kW, automat, najeto 390.000km. Byl jsem si auto "zjistit" ve Volvu ve Zlíně, kde bylo jako nové koupeno a celou dobu servisováno. Podle záznamů v servise proběhlo pár oprav bezvýznamných nehod a jinak jenom běžné záležitosti. Ve 200.000 byla vyměněna převodovka a ve 330.000 byla převodovka někde repasována. Ve 355.000 byly dělány rozvody.

Pán v servisu říkal, že by vyměnil náplň v převodovce a jinak by se toho auta nebál. Já se ale přesto trochu bojím :) Máte zkušenost, jestli repasovaná převodovka má opět životnost kolem 200.000 jako nová? Nebo se můžu v brzké době bát investice do nové převodovky? A jaký máte celkově názor na XC90 s takovýmto nájezdem?

Děkuju předem za Vaše názory a zkušenosti.

Michal
Koukám, že na toto nikdo nereagoval. Jestli byl repas převodovky udělaný dobře, měla by dále při pravidelné výměně oleje v pohodě vydržet. S nájezdem 390tis km počítej s nějakou tou investicí do funkčních dílů. Uričtě se ještě zaměř na funkci AWD. Přeci jen to už je porce. Ale auto vypadá velmi slušně.
Ještě mě napadá, vytoč volant do krajních poloh a mrkni, jestli nebude hlásit chyba DSTC.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2272 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Možná trochu OT, ale žádal jsem tu v poslední době o rady při výběru auta a po cca 3 měsících hledání se konečně zadařilo. Takže děkuji všem a pochlubím se novým povozem, nakonec dotaženým z Německa. 2001 V70, T5, 184kw, automat, vyhřívaná kůže, tempomat, HU-803 se subem, šíbr, navi, parkovací senzory vzadu, mouchy spíš kosmetické, aspoň doufám...zítra David Patočka zhodnotí stav automatu.. :)
Obrázek
Obrázek
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2273 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Gratuluji! T5 je superpecka motor, pro mě osobně nejlepší, co Volvo vyvinulo. Hrozně příjemně se s tím jezdí, žere to tak akorát. A (prý) to natrhne pr*el i Rku, za jistých okolností.

Jenže o to nejde, velmi příjemná motorizace, kombík, co ani po 15 letech rozhodně neurazí. Pohodovka.
Subwoofer je naprosto vzácná výbava, aneb "čím lepší rádio, tím lepší auto" 8)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2274 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

David012: Není to OT, aspoň dáváš nějakou zpětnou, kam se tvoje hledání ubralo ;) Auto vypadá pěkně, ať slouží a dělá radost :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#2275 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

David012 píše:Možná trochu OT, ale žádal jsem tu v poslední době o rady při výběru auta a po cca 3 měsících hledání se konečně zadařilo. Takže děkuji všem a pochlubím se novým povozem, nakonec dotaženým z Německa. 2001 V70, T5, 184kw, automat, vyhřívaná kůže, tempomat, HU-803 se subem, šíbr, navi, parkovací senzory vzadu, mouchy spíš kosmetické, aspoň doufám...zítra David Patočka zhodnotí stav automatu.. :)
A jaks to nakonec přitáhl? Plaťákem nebo sis pro něj dojel sám?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“