Možnost nákupu 850

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
ditkap
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 26
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V850 2,5l 96' + V850 2,3 T-5R 95'

Možnost nákupu 850

Příspěvek od ditkap »

Ahojky Volvaři...

Mám možnost nákupu 850 za symbolickou cenu. Je to 850 10V, r.v. 93. Je na ní něco uděláno, něco je potřeba dořešit, ale spíše jen takové drobnosti. Je ale plně pojízdná... Fotky bohužel žádné nemám.. Oblezli jsme ji, nikde není vidět žádná velká koroze, jen sem tam něco, nějaké kosmetické záležitosti...

A vzhledem k tomu, že s 850 nemám žádné zkušenosti, ptám se.... Jít do toho, nebo mě sežere zaživa? jezdím měsíčně cca 2500km, přes týden jen takové místní popojížděčky, ale v pátek a v pondělí dálnice cca 260km na jeden zátah.. Jak to bude vypadat se spotřebou? Ted tenhle systém jezdím s F Marea 2,4TD.
Je mi jasný, že 20V by asi bylo lepší...

Co vy na to? Poradíte?

Díky moc a přeju krásný nový rok.. :wink:

Di.
_________________
Je:
V850 2,5 r.v.96 (jupííííí... :-D )
V850 2,3 r.v. 95 T-5R - Combi od Porsche.. :-D
Bylo:
V70 II combi 2,5 TDI (milované červené "Volfi", nyní bohužel po smrti, položilo život za mého milovaného manžela)

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4996
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Ondra. »

počítej 10 litrů kombinovaně. Pokud je to modelový rok 1993 je to dost specifický co se týče dílů, těch aut tu moc nejezdí (4 díra jiný čumák...)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Samurai
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Samurai »

Zdravím,

Plánovaná myčka po novém roce se konat nebude, shodli jsme se se ženou bude 850... :Yahoo!:

původní účet jsem již nebyl schopen aktivovat - pač nevím kde a jak co to bylo je to již 6 let (Ondrao) co jsem měl tu nepříjemnou událost se svou červenou 70 :cry: , nicméně nyní se mohu bez studu hlásit do opětovných řad V-klubu. rozhodnuto - V850 bude naše, je to rok výroby 12/94 - okna mají všechny datum 95, svítí lambda sonda na přístrojovce - když odpojím váhu vzduchu, volfi jede stejně, to bude bud váha, nebo lambda nebo ucpaný kat, brzdy jsou průšvih - kotouče půjdou všechny vyměnit, spíš to je tím, že auto jezdilo občas, najezd 300 tis dle budíku, jinak ve velmi slušném stavu, potřebuje hodně lásky a trpělivosti na vymazlení poškozeného interiéru, nicméně motoricky je perfektní, podvozek je ok, přední a zadní blatník tuknuté, opravované .. ehm .. no , přední vyměníme - zadní se bude muset nejspíše fiknout a dát z jiného volva z vrakáče, spojka zabírá nahoře, neklouže, ale daleko nejspíš nemá.

tak nám držte palce at se daří :O:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13146
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Urvanej »

Spojka je hydraulická, takže podle pozice pedálu poznáš kuloví a klidně takhle může fungovat další xset tisíc km, nebo taky ne, záleží na nastavení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Samurai
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Samurai »

pedál je výrazně výš než ostatní a zabírá až nahoře, uvidíme, jednu spojku jsme dělal na zeleným žroutíkovy (V 850 kombi, B5254S ) po podobných příznacích pak cca 10 tis a bylo po ní, nic, nikdo se nebojí vlka uvidíme :-)
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1829
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Samurai píše:Zdravím,

Plánovaná myčka po novém roce se konat nebude, shodli jsme se se ženou bude 850... :Yahoo!:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=616848#p616848

Původní účet jsem již nebyl schopen aktivovat - pač nevím kde a jak co to bylo je to již 6 let (Ondrao) co jsem měl tu nepříjemnou událost se svou červenou 70 :cry: , nicméně nyní se mohu bez studu hlásit do opětovných řad V-klubu. rozhodnuto - V850 bude naše, je to rok výroby 12/94 - okna mají všechny datum 95, svítí lambda sonda na přístrojovce - když odpojím váhu vzduchu, volfi jede stejně, to bude bud váha, nebo lambda nebo ucpaný kat, brzdy jsou průšvih - kotouče půjdou všechny vyměnit, spíš to je tím, že auto jezdilo občas, najezd 300 tis dle budíku, jinak ve velmi slušném stavu, potřebuje hodně lásky a trpělivosti na vymazlení poškozeného interiéru, nicméně motoricky je perfektní, podvozek je ok, přední a zadní blatník tuknuté, opravované .. ehm .. no , přední vyměníme - zadní se bude muset nejspíše fiknout a dát z jiného volva z vrakáče, spojka zabírá nahoře, neklouže, ale daleko nejspíš nemá.

tak nám držte palce at se daří :O:
Držím palce :wink: :wink:
A gratulace k výběru :good:
Jinak hlavně co nejmíň závad .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Jája
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S60 2,4 bi-fuel
Bydliště: Písek

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Jája »

Ahoj já koupil taky za směšnou cenu a slouží v poho.Doufám že na tom budeš stejně :Yahoo!:

Samurai
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Samurai »

Trošku to trvalo ( 31.12.15 -14.2.16) VOLFINKA JE DOMÁÁÁÁÁÁ

První věc nemáme blikací krabičky :shock: , máme konektor OBD II u řadící páky, první opravy, nefunkční osvětlení interiéru - stropní panel na hadry je provizorně opraven, nutná výměna, žarovky a pojistka poziček, máme měrku oleje nevíme z čeho ale nikoliv z 850, olej dolit 1l kontrolka v zatáčkách přestala problikávat, jinak nás čekají kotouče a desky předek i zadek, svítící lambda - místo váhy vzduchu je jen nějaký senzor - díky absenci blikání nevím .. možná někde budou, ale kde , na zeleným žroutíkovy byli schovaný již nevím kde, ale zprvu jsem je také nenašel.

Foto made in má žena jsou dělany jak je zvyklá - takže profi umělecké, moc to volfince sluší ! - volfinka tak jak k nám přišla, nemytá, nečesaná atd :-D )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Samurai
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Samurai »

nemáme krabičky A ani B béééééééé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1829
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
ještě jednou gratulace blikací krabičky nejsou budeš muset blikat přes OBD II :D a přes program VOL-FCR řešit ostatní jako ABS a podobné prkotiny :wink:
Váha není je to čidlo teploty nasávaného vzduchu je to místo váhy .

Jinak vypadá pěkně :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Samurai
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

Možnost nákupu 850

Příspěvek od Samurai »

oki, děkujeme, vypadá pěkně .. teprve bude až se do ní pořádně dáme, jo vypadá dobře, chce to trošku lásky a času a bude vymazlená.

Díky
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

ditkap
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 26
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V850 2,5l 96' + V850 2,3 T-5R 95'

Možnost nákupu 850

Příspěvek od ditkap »

Moc díky za reakci... o absenci krabiček u posledních vyjetých 850 jsme už někde něco louskali... No, nepotěšilo mě to, moc jsem to chtěla vidět.... :angel:
_________________
Je:
V850 2,5 r.v.96 (jupííííí... :-D )
V850 2,3 r.v. 95 T-5R - Combi od Porsche.. :-D
Bylo:
V70 II combi 2,5 TDI (milované červené "Volfi", nyní bohužel po smrti, položilo život za mého milovaného manžela)

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé