Hele nevim jestli ti to zerou ostatni, ale ja se teda oblafnout nenecham, 3.0 vypada jinakpeter cz píše:Nainstalován motor verze 3.0zgenerálkován, přetěsněn, komplet...
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
petercz - 850R, 760GLE a 940
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Tak co nového na devítce, konečně zprovozněná klima (děravej výparník, kondenzátor a dvě trubky), v interieru dodělání zadních lampiček s úpravou aby svítili i při otevření dveří, loketka z 960II a podobné drobnosti...
dál jsem se pustil do podvozku - tlumiče Bilstein B6, pu silentbloky od Martina + co bylo třeba a upgradu předních brzd na 302mm z x70
inu konečně se to chová jako auto a neskáče jak koza, komfort mi přijde že ani moc neutrpěl, čekal jsem to podstatně horší
všechno http://petercz.rajce.idnes.cz/940 a nějaký výběr:
dál jsem se pustil do podvozku - tlumiče Bilstein B6, pu silentbloky od Martina + co bylo třeba a upgradu předních brzd na 302mm z x70
inu konečně se to chová jako auto a neskáče jak koza, komfort mi přijde že ani moc neutrpěl, čekal jsem to podstatně horší
všechno http://petercz.rajce.idnes.cz/940 a nějaký výběr:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) peter cz dne 11 bře 2021 13:39, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
petercz - 850R, 760GLE a 940
Máš to luksusně pěkný
A ty brzdy máš komplet i s brzdičema?
Potřebuju totiž řešit taky brzdy
A ty brzdy máš komplet i s brzdičema?
Potřebuju totiž řešit taky brzdy
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Jasně, brzdiče jsou standard z 850/x70, z 940 na ty větší držáky nepasujou 
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Dále jsem se pustil do spojky z důvodu klepající a cukající dvouhmoty - vyměněna za klasický setrvák (mimochodem jen o 1,5kg lehčí, čekal jsem větší rozdíl) a k tomu spojkovou sadu na diesla,
jízda je teď mnohem příjemnější, pedál chodí krásně lehce a převodovka s novým olejem také řadí lépe
pak přišel na program 3" downpipe s 16T turbem a taková drobnost konečně rozdělovač-off
http://petercz.rajce.idnes.cz/940





jízda je teď mnohem příjemnější, pedál chodí krásně lehce a převodovka s novým olejem také řadí lépe
pak přišel na program 3" downpipe s 16T turbem a taková drobnost konečně rozdělovač-off
http://petercz.rajce.idnes.cz/940
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: .
petercz - 850R, 760GLE a 940
Máš to mooooc moc hezký
Díky tobě se mi začaly líbit devítky, a začínám nějakou pomalu chtít 
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
petercz - 850R, 760GLE a 940
A to ses asi este s zadnou poradnou nesvez...to je jako drogaDejw22 píše:Máš to mooooc moc hezkýDíky tobě se mi začaly líbit devítky, a začínám nějakou pomalu chtít
peter vi jak sem chvalil na poslednim srazu
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Díky chlapci, je to vášeň 
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
petercz - 850R, 760GLE a 940
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Je to tak
mam tu připravenou SLC Free, už jen natahat kabeláž...
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
petercz - 850R, 760GLE a 940
rozdělovač off znamená, že jsi přešel na bezkontakt? jak ? z čeho? cena? recenze?
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Více info na kostkách https://turbobricks.com/showthread.php?t=235767
https://turbobricks.com/showthread.php?t=235767
desku mam od Buchky, ten má ale poslední dobou problémy s dodáním, takže jí umí i kolega z Holandska http://bijlsmatechnicalinnovations.nl (jinak od něj mam aktuální čipy), "cívku" nemám bošáckou, ale Diamond ze Subaru a k tomu na míru zap. kabely (origo byly moc dlouhý)

https://turbobricks.com/showthread.php?t=235767
desku mam od Buchky, ten má ale poslední dobou problémy s dodáním, takže jí umí i kolega z Holandska http://bijlsmatechnicalinnovations.nl (jinak od něj mam aktuální čipy), "cívku" nemám bošáckou, ale Diamond ze Subaru a k tomu na míru zap. kabely (origo byly moc dlouhý)
Naposledy upravil(a) peter cz dne 01 kvě 2020 21:46, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
petercz - 850R, 760GLE a 940
Tvl ty mi stejně sereš. Mě něco napadne, nikomu to neřeknu a když chci na tebe machrovat co sem si to zase přidal do skříně, tak ty už to máš na autě 
Jen tak dál, budu tě následně prudit o rozumy.
Jen tak dál, budu tě následně prudit o rozumy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
petercz - 850R, 760GLE a 940
a jakej to má reálnej průběh/chování motoru? jedna věc jsou informace z netu, druhá je osobní zkušenost
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
No já jsem pozoroval pouze trochu hladší volnoběh, zas nějakou extrémní změnu nečekej...
stálo mě to cca jako nový rozdělovač s kabelama, kterej bych stejně musel měnit, tak je to aspoň malý upgrade
stálo mě to cca jako nový rozdělovač s kabelama, kterej bych stejně musel měnit, tak je to aspoň malý upgrade
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
petercz - 850R, 760GLE a 940
o extrem nejde, šlo mi spíš o lepší spalování a hladší chod motoru..peter cz píše:No já jsem pozoroval pouze trochu hladší volnoběh, zas nějakou extrémní změnu nečekej...
stálo mě to cca jako nový rozdělovač s kabelama, kterej bych stejně musel měnit, tak je to aspoň malý upgrade
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Po instalaci 16T s 3" dp nastal problém že to wastegate ve standardní podobě nedokázal uregulovat,
přistoupil jsem tedy ke zvětšení díry wg a vybroušení housingu aby k ní mohly plyny lépe proudit a osadil aktuátor od Kinugawy, kterej má delší chod než origo (to mělo největší vliv, 11 vs 18mm), nyní to krásně drží stabilní tlak až do omezovače

A takovej trik pro ty co mají taky ulámaný všechny spony na airboxu, přesně tam pasujou spony ze světel

přistoupil jsem tedy ke zvětšení díry wg a vybroušení housingu aby k ní mohly plyny lépe proudit a osadil aktuátor od Kinugawy, kterej má delší chod než origo (to mělo největší vliv, 11 vs 18mm), nyní to krásně drží stabilní tlak až do omezovače
A takovej trik pro ty co mají taky ulámaný všechny spony na airboxu, přesně tam pasujou spony ze světel
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
petercz - 850R, 760GLE a 940
A jak to jede?
(minule to jelo hezky takze tedka...)
(minule to jelo hezky takze tedka...)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Jede to zas o fous líp, ale rychle se na to zvyká 
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Tak jsem si udělal radost koženým volantem (by Volantech), sice to pošili jinak než jsem chtěl i přes to že jsem jim posílal detailní fotky
ale ani tak to není špatný, jen to holt není jako originál...

A namontoval jsem výztuhy nápravy z 960II, což je překvapivě dost znát

A namontoval jsem výztuhy nápravy z 960II, což je překvapivě dost znát
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
petercz - 850R, 760GLE a 940
Kdyz si vzpomenu na ten puvodni tak tohle je dobry,a vypada to ze se i bude dobre drzet
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
petercz - 850R, 760GLE a 940
Teda ale takhle nesmazaný čudlíky sem ještě neviděl 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
petercz - 850R, 760GLE a 940
Volant pěknej
, ale to, že to neudělali tak jak si chtěl mě bohužel nepřekvapuje... mám s nima podobnou zkušenost... Kvalitě práce však nelze nic vytknout.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
petercz - 850R, 760GLE a 940
Volant je peknej! A jak jsi to chtel jinak? 

_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

