Advice wanted

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Advice wanted

Příspěvek od Raff »

Chlapi, co byste si mysleli o V850 TDI přitažený z Itálie, r.v. 1996, rok v tuzemsku, najeto 220 tkm, není to zu viel ? Prý bezproblémový auto,
jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?

Na fotkách vypadá velice pěkně :wink: , výbava dobrá, cena vypadá slušně, dost o ní uvažuju :roll:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

J77
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od J77 »

Zdravicko :) Nevim, jak u V850, ale pokud se nepletu, davaly se tam nafty z Audi, a tak by me prekvapilo, kdyby mel jen 220 000. Pokud jo, vubec bych se toho nebal (az na to, ze bych naftu nechtel :)
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

Olin
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Líbeznice u Prahy

Příspěvek od Olin »

Brácha má taky auto z Itálie, ale benzin V850 /96 2,0 najeto 223tis a O.K
Já také jsem uvažoval o naftě a pořád uvažuji :wink:
_________________
850 kombi B 5252S tmav.zelená

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Nejlepší by asi byl dotaz na Honzu, kterej má 850 TDI. Na mým autě se dokázalo už asi podělat všechno co jde. Jedinou výjimkou je motor. Chodí jak hodinky v létě i v zimě. Najeto mám 190 a to zase není o tolik míň. Větší kouření při vyšších otáčkách je při tomhle počtu km už normální.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od travex »

Raff píše:jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?
Odpovedel jsi si sam, pokud kouri jen ve vyssich otackah a pod zatizenim, pripadne, kdyz se pod plnym plynem "sbira z nizkych tocek" tak to jednoznacne ukazuje na vstrikovaci trysky (pochybuju ze je nekdy nekdo menil) do neprimiho vstriku vyjde jedna tryska na radove 300 - 600 to primiho o neco draz.... takze zadna tragedie. Trysky bvy se dle predpisu VW mely menit kazdych 120 tkm, ale kazdej na to se* a nic nemeni....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

Pánové, díky, je to sice někde na Moravě, což je pro mě trochu exotika, ale z nějakého důvodu mě ta nafta láká :lol: tak se tam asi rozjedu ...
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Lycka till :D
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

tomáš píše:Lycka till :D
Tack saa mycket :wink:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Sten
Offline
Příspěvky: 53
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Vůz: 850
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od Sten »

Raff píše:Chlapi, co byste si mysleli o V850 TDI přitažený z Itálie, r.v. 1996, rok v tuzemsku, najeto 220 tkm, není to zu viel ? Prý bezproblémový auto,
jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?

Na fotkách vypadá velice pěkně :wink: , výbava dobrá, cena vypadá slušně, dost o ní uvažuju :roll:
Podle mě to má víc. Ale jak jsem již jednou psal, u 850 se nechají zjistit skutečné km servisním počítačem, které jsou uloženy v combipřístroji a nikdo je neumí vymazat. Změní jenom mechanické počítadlo amyslí si, že to nikdo nezjistí. Stačí dojed do servisu.

Sten
Offline
Příspěvky: 53
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Vůz: 850
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od Sten »

travex píše:
Raff píše:jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?
Odpovedel jsi si sam, pokud kouri jen ve vyssich otackah a pod zatizenim, pripadne, kdyz se pod plnym plynem "sbira z nizkych tocek" tak to jednoznacne ukazuje na vstrikovaci trysky (pochybuju ze je nekdy nekdo menil) do neprimiho vstriku vyjde jedna tryska na radove 300 - 600 to primiho o neco draz.... takze zadna tragedie. Trysky bvy se dle predpisu VW mely menit kazdych 120 tkm, ale kazdej na to se* a nic nemeni....
K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Advice wanted

Příspěvek od Raff »

Sten píše:Ale jak jsem již jednou psal, u 850 se nechají zjistit skutečné km servisním počítačem, které jsou uloženy v combipřístroji a nikdo je neumí vymazat. Změní jenom mechanické počítadlo amyslí si, že to nikdo nezjistí. Stačí dojet do servisu.
Hm, asi máš recht, ale poraď obyčejnému smrtelníkovi, kterej neumí moc jednat s autobazaristama, taxikářema a podobným ksindlem, jak někde v bazaru oznámit "tak hoši, pučte mi klíčky, sklouznu se s tím sto kiláčků do Volvo servisu", neřkuli v sobotu. Spíš budu muset sázetm na nepřímé známky, tj. stav celého auta, opotřebování interiéru atd. :?
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od travex »

Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
Tady si nejsem jistej, jaky trysky jsou v 850ce, ale do normalniho VW TDI motoru stoji tryska do vstrikovace (do verze s rotacnim cerpadlem ne do PD) radove 600 - 1100 penez dle vyrobce. Vymena neni slozita. Mam nekde dokonce uloizeny inavod pro TDIcka....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Offline
Příspěvky: 215
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 5

Advice wanted

Příspěvek od bidak »

Raff píše:Hm, asi máš recht, ale poraď obyčejnému smrtelníkovi, kterej neumí moc jednat s autobazaristama, taxikářema a podobným ksindlem, jak někde v bazaru oznámit "tak hoši, pučte mi klíčky, sklouznu se s tím sto kiláčků do Volvo servisu", neřkuli v sobotu. Spíš budu muset sázetm na nepřímé známky, tj. stav celého auta, opotřebování interiéru atd. :?
no, vzal bych s sebou nejakyho zkusenyho mechanika
kazdopadne je treba prohlidnout spodni lemy dveri, kouknout pod koberecky pod nohama, vyndat rezervu a prohlidnout vanu ve ktere lezi, zkontrolovat letopocty na oknech (vcetne bocnich)
znamej mi poradil, at si vezmu provazek a zkotroluju na obou stranach rozvor, esli to nebylo bourany :)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Advice wanted

Příspěvek od Honza »

Raff píše:Chlapi, co byste si mysleli o V850 TDI přitažený z Itálie, r.v. 1996,
Vzhledem k tomu že to Tomáš sved na mě tak se musím vyjádřit.Já mám zatím najeto jen 140tkm při stejným r.v.,pravidelně servisovaný u soukromého mechanika,Kouřivost-no kouří koně potřebujou nažrat no a potom se potí (černě),je to chiplí na nějakejch 175+- takže při rozjezdu je okamžitá spotřeba kolem 45-50 litrů tak proč by si nezakouřila,motor zatím bez problémů.Chtělo by to vidět.Škoda že na srazu na M.S.si nemoh zůstat dýl,mohl si se s mojim seznámit blíž.Co to je trochu kouře v zápřahu,nalož si kolečko kamenem vytlač ho domu do těch tvejch kotěhůrek a uvidíš jak se bude kouřit z tebe.A za kolik je?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Olin
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Líbeznice u Prahy

Příspěvek od Olin »

Rafe není to ta tm. zelená a V850 /96 TDI 220 lítáno a cena 178tis :?:
Je na tipcarsu :!:
Je pěkná to se musí nechat :lol:
_________________
850 kombi B 5252S tmav.zelená

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

2Olin: je to vona, cenu se mi podařilo poměrně slušně snížit, poněvadž proti mý stávající je podstatně lepší lak, vyjma "parkovacího" škrábance
na blatníku a odřeného předního nárazníku kastle absolutně v pohodě, ale vnitřek je dost dobitej, borec to prostě "užíval". Takže sem tam nějakej prasklej plast, je to šedé čalounění, takže je na něm všechno vidět, díry v palubce po držáku na hands free atd.

Nicméně jízda v pohodě, příjemně mě překvapilo, že se dovnitř nepřenáší tolik hluku, jak jsem u chrochta čekal. Tak si říkám, že za tu cenu (prozradím později, jestli to dopadne) si klidně interiér vyšlechtím,
plasty se snad budou dát sehnat.

Jen mě mrzí, že to nemá komp a vyhřívaný sitzny, na ty jsem si zvyk...
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Raff píše:Jen mě mrzí, že to nemá komp a vyhřívaný sitzny, na ty jsem si zvyk...
Komp je více méně na prd a jak dlouho míváš zaplí sedačkyjá max 2-3 min pak je to dobrý akorát na vlka.Na sedačky dáš potahy ,a s plastama bych si hlavu moc nelámal.Moje je taky po čmoudilovi a sedačky mám propálený asi dvakrát a na plastech včetně střechy je děr nepočítaně.A to jsou věci co nejezdí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

Honza píše:Komp je více méně na prd a jak dlouho míváš zaplí sedačkyjá max 2-3 min pak je to dobrý akorát na vlka.Na sedačky dáš potahy ,a s plastama bych si hlavu moc nelámal.Moje je taky po čmoudilovi a sedačky mám propálený asi dvakrát a na plastech včetně střechy je děr nepočítaně.A to jsou věci co nejezdí.
Tak nějak to beru :wink:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Sten
Offline
Příspěvky: 53
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Vůz: 850
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od Sten »

travex píše:
Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
Tady si nejsem jistej, jaky trysky jsou v 850ce, ale do normalniho VW TDI motoru stoji tryska do vstrikovace (do verze s rotacnim cerpadlem ne do PD) radove 600 - 1100 penez dle vyrobce. Vymena neni slozita. Mam nekde dokonce uloizeny inavod pro TDIcka....
A jak je seřídíš? V republice na to není mašina. Dá se seřídit jenom první otvírací tlak, ale druhý proměnlivý který je dost důležitý tady nikdo seřídit neumí.

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

2Sten and all: mě nestraš, dlouho jsem přechod z DOHC k TDI zvažoval :roll: Navíc to ten přístroj nemaj´ani u Audi ? Jsem trochu nervózní z toho, že o tom autě člověk moc nezjistí, musím věřit všemu, co mi řekne majitel :?

Takže mě čeká smutné loučení s mým stávajícím Olafem, ale snad mu bude silnice i nadále milostiva 8)
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od travex »

Sten píše:
travex píše:
Tady si nejsem jistej, jaky trysky jsou v 850ce, ale do normalniho VW TDI motoru stoji tryska do vstrikovace (do verze s rotacnim cerpadlem ne do PD) radove 600 - 1100 penez dle vyrobce. Vymena neni slozita. Mam nekde dokonce uloizeny inavod pro TDIcka....
A jak je seřídíš? V republice na to není mašina. Dá se seřídit jenom první otvírací tlak, ale druhý proměnlivý který je dost důležitý tady nikdo seřídit neumí.
O tom ze vstriky maj dva oteviraci tlaky slysim prvne, mozna je t moje neznalost, ale tohle mne zacina zajimat.... jdu zjistovat jak to tedy je... moc bych se divilo, kdyby u VW na ne nemeli VAGa...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sten
Offline
Příspěvky: 53
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Vůz: 850
Bydliště: Praha

Advice wanted

Příspěvek od Sten »

travex píše:
Sten píše:
A jak je seřídíš? V republice na to není mašina. Dá se seřídit jenom první otvírací tlak, ale druhý proměnlivý který je dost důležitý tady nikdo seřídit neumí.
O tom ze vstriky maj dva oteviraci tlaky slysim prvne, mozna je t moje neznalost, ale tohle mne zacina zajimat.... jdu zjistovat jak to tedy je... moc bych se divilo, kdyby u VW na ne nemeli VAGa...
Je to tak první tlak je na předvstřik kůli hlučnosti a druhý pilotní. Tyto čerpadla umí až 1000 atmosfér. Nemají na to přístroj ani u Bosche.

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Příspěvek od Raff »

2Sten: znamená to, že v Čechách se u Volva nedají vyměnit vstřiky ? Jaké je teda oficiální doporučení stran TDI motoru ohledně výměny vstřiků ? :roll:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

To mi přijde trochu jako blbost. :roll:
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Neváhej a ber-kovošrot to veme vždycky 8)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé