jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?
Na fotkách vypadá velice pěkně


Odpovedel jsi si sam, pokud kouri jen ve vyssich otackah a pod zatizenim, pripadne, kdyz se pod plnym plynem "sbira z nizkych tocek" tak to jednoznacne ukazuje na vstrikovaci trysky (pochybuju ze je nekdy nekdo menil) do neprimiho vstriku vyjde jedna tryska na radove 300 - 600 to primiho o neco draz.... takze zadna tragedie. Trysky bvy se dle predpisu VW mely menit kazdych 120 tkm, ale kazdej na to se* a nic nemeni....Raff píše:jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?
Tack saa myckettomáš píše:Lycka till
Podle mě to má víc. Ale jak jsem již jednou psal, u 850 se nechají zjistit skutečné km servisním počítačem, které jsou uloženy v combipřístroji a nikdo je neumí vymazat. Změní jenom mechanické počítadlo amyslí si, že to nikdo nezjistí. Stačí dojed do servisu.Raff píše:Chlapi, co byste si mysleli o V850 TDI přitažený z Itálie, r.v. 1996, rok v tuzemsku, najeto 220 tkm, není to zu viel ? Prý bezproblémový auto,
jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?
Na fotkách vypadá velice pěkně, výbava dobrá, cena vypadá slušně, dost o ní uvažuju
K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-travex píše:Odpovedel jsi si sam, pokud kouri jen ve vyssich otackah a pod zatizenim, pripadne, kdyz se pod plnym plynem "sbira z nizkych tocek" tak to jednoznacne ukazuje na vstrikovaci trysky (pochybuju ze je nekdy nekdo menil) do neprimiho vstriku vyjde jedna tryska na radove 300 - 600 to primiho o neco draz.... takze zadna tragedie. Trysky bvy se dle predpisu VW mely menit kazdych 120 tkm, ale kazdej na to se* a nic nemeni....Raff píše:jen snad při vyšších otáčkách trochu víc kouře, což může být u dieselu normální (tímto se ptám) nebo to můžou být trysky ?
Hm, asi máš recht, ale poraď obyčejnému smrtelníkovi, kterej neumí moc jednat s autobazaristama, taxikářema a podobným ksindlem, jak někde v bazaru oznámit "tak hoši, pučte mi klíčky, sklouznu se s tím sto kiláčků do Volvo servisu", neřkuli v sobotu. Spíš budu muset sázetm na nepřímé známky, tj. stav celého auta, opotřebování interiéru atd. :?Sten píše:Ale jak jsem již jednou psal, u 850 se nechají zjistit skutečné km servisním počítačem, které jsou uloženy v combipřístroji a nikdo je neumí vymazat. Změní jenom mechanické počítadlo amyslí si, že to nikdo nezjistí. Stačí dojet do servisu.
Tady si nejsem jistej, jaky trysky jsou v 850ce, ale do normalniho VW TDI motoru stoji tryska do vstrikovace (do verze s rotacnim cerpadlem ne do PD) radove 600 - 1100 penez dle vyrobce. Vymena neni slozita. Mam nekde dokonce uloizeny inavod pro TDIcka....Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
no, vzal bych s sebou nejakyho zkusenyho mechanikaRaff píše:Hm, asi máš recht, ale poraď obyčejnému smrtelníkovi, kterej neumí moc jednat s autobazaristama, taxikářema a podobným ksindlem, jak někde v bazaru oznámit "tak hoši, pučte mi klíčky, sklouznu se s tím sto kiláčků do Volvo servisu", neřkuli v sobotu. Spíš budu muset sázetm na nepřímé známky, tj. stav celého auta, opotřebování interiéru atd. :?
Vzhledem k tomu že to Tomáš sved na mě tak se musím vyjádřit.Já mám zatím najeto jen 140tkm při stejným r.v.,pravidelně servisovaný u soukromého mechanika,Kouřivost-no kouří koně potřebujou nažrat no a potom se potí (černě),je to chiplí na nějakejch 175+- takže při rozjezdu je okamžitá spotřeba kolem 45-50 litrů tak proč by si nezakouřila,motor zatím bez problémů.Chtělo by to vidět.Škoda že na srazu na M.S.si nemoh zůstat dýl,mohl si se s mojim seznámit blíž.Co to je trochu kouře v zápřahu,nalož si kolečko kamenem vytlač ho domu do těch tvejch kotěhůrek a uvidíš jak se bude kouřit z tebe.A za kolik je?Raff píše:Chlapi, co byste si mysleli o V850 TDI přitažený z Itálie, r.v. 1996,
Komp je více méně na prd a jak dlouho míváš zaplí sedačkyjá max 2-3 min pak je to dobrý akorát na vlka.Na sedačky dáš potahy ,a s plastama bych si hlavu moc nelámal.Moje je taky po čmoudilovi a sedačky mám propálený asi dvakrát a na plastech včetně střechy je děr nepočítaně.A to jsou věci co nejezdí.Raff píše:Jen mě mrzí, že to nemá komp a vyhřívaný sitzny, na ty jsem si zvyk...
Tak nějak to beruHonza píše:Komp je více méně na prd a jak dlouho míváš zaplí sedačkyjá max 2-3 min pak je to dobrý akorát na vlka.Na sedačky dáš potahy ,a s plastama bych si hlavu moc nelámal.Moje je taky po čmoudilovi a sedačky mám propálený asi dvakrát a na plastech včetně střechy je děr nepočítaně.A to jsou věci co nejezdí.
A jak je seřídíš? V republice na to není mašina. Dá se seřídit jenom první otvírací tlak, ale druhý proměnlivý který je dost důležitý tady nikdo seřídit neumí.travex píše:Tady si nejsem jistej, jaky trysky jsou v 850ce, ale do normalniho VW TDI motoru stoji tryska do vstrikovace (do verze s rotacnim cerpadlem ne do PD) radove 600 - 1100 penez dle vyrobce. Vymena neni slozita. Mam nekde dokonce uloizeny inavod pro TDIcka....Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
O tom ze vstriky maj dva oteviraci tlaky slysim prvne, mozna je t moje neznalost, ale tohle mne zacina zajimat.... jdu zjistovat jak to tedy je... moc bych se divilo, kdyby u VW na ne nemeli VAGa...Sten píše:A jak je seřídíš? V republice na to není mašina. Dá se seřídit jenom první otvírací tlak, ale druhý proměnlivý který je dost důležitý tady nikdo seřídit neumí.travex píše:
Tady si nejsem jistej, jaky trysky jsou v 850ce, ale do normalniho VW TDI motoru stoji tryska do vstrikovace (do verze s rotacnim cerpadlem ne do PD) radove 600 - 1100 penez dle vyrobce. Vymena neni slozita. Mam nekde dokonce uloizeny inavod pro TDIcka....
Je to tak první tlak je na předvstřik kůli hlučnosti a druhý pilotní. Tyto čerpadla umí až 1000 atmosfér. Nemají na to přístroj ani u Bosche.travex píše:O tom ze vstriky maj dva oteviraci tlaky slysim prvne, mozna je t moje neznalost, ale tohle mne zacina zajimat.... jdu zjistovat jak to tedy je... moc bych se divilo, kdyby u VW na ne nemeli VAGa...Sten píše:
A jak je seřídíš? V republice na to není mašina. Dá se seřídit jenom první otvírací tlak, ale druhý proměnlivý který je dost důležitý tady nikdo seřídit neumí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé