Zatím každé ráno máme kolem 5ti stupňu, takže aspoň něco. Ale jinak je to fakt špatný.ok2ucx píše:Mám nepříjemný dojem, že celej bufík mu vydrží asi dlouho. Jestli letošní zima bude tak slabá, jako ty dvě minulé, tak udělá tak 10 cyklů a nazdar.
Též jsem bufík opravil, pri každé příležitosti bych jej rád zkoušel (a dovypaloval zbytky z komory), ale počasí pořád nic? Já chci Ladovskou zimu!
P.
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#201 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#202 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Je to smutne, proto ja stale s nakupem trysky cekam. Pokud do konce ledna nebude mrazivo a nebude vyhled, ze alespon cely unor promrzne, tak na to kaslu. Ve druhe fazi vymenim AWD za FWD. Uz me ta NEzima pekne se*e
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#203 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
To snad trysku ani bez vyndani motorku nedostanes ven, natoz nazpethajnej píše:Nojo, ale já blbec (teda ještě s kámošem) jsem to tam štrachal bez demontáže motorku, takže poslepuHaben píše: Jeste k tomu spravnemu usazeni trysky. Ona se snad ani blbe neda nasadit, ne? Jen je spodni ohybana trubicka uchycena k bufiku takovym malinkatym plechovym zobackem. Ten mi samo pri demontazi uletel, ale snad to nebude mit na drzeni trysky zadny vliv, kdyz tam ten plechovy zobacek nebude.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#204 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
To snad trysku ani bez vyndani motorku nedostanes ven, natoz nazpet [/quote]Haben píše: Nojo, ale já blbec (teda ještě s kámošem) jsem to tam štrachal bez demontáže motorku, takže poslepu
By ses divil
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#205 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
A pres kompletne zavreny bufik to neumis? Ze bych jej hodil na auto a az tu trysku koupim, tak bys jen sahl za naraznik, vyndal starou, dal novou a ja bych v klidu zacal bufikovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#206 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
To by ale Tomas musel taky nekdy vystrcit volvo za hranice okresuHaben píše:A pres kompletne zavreny bufik to neumis? Ze bych jej hodil na auto a az tu trysku koupim, tak bys jen sahl za naraznik, vyndal starou, dal novou a ja bych v klidu zacal bufikovat
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#207 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
na neco svestkoveho ho do Zlina na vikend zlakam
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#208 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Sám jsem se divil, že se nám to povedlo. Respektive nepovedlo, tryska nebyla prostrčená zkrze tu díru.Haben píše:A pres kompletne zavreny bufik to neumis? Ze bych jej hodil na auto a az tu trysku koupim, tak bys jen sahl za naraznik, vyndal starou, dal novou a ja bych v klidu zacal bufikovat
Teď přemýšlím, kolikrát jsem měl sundaný nárazník...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#209 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Klucí, když já tvrdý nepiju....ale do toho zlínského kraje bych se rád někdy podíval...Haben píše:na neco svestkoveho ho do Zlina na vikend zlakam
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#210 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Neboj, namazeme povidla, ostatni muzou pozit tekute skupenstvi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#211 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Přemýšlím, k čemu je to dobrý, když ten poslední krok jsou už jen zbývající tři šroubky a ještě k tomu zcela snadno dostupné?hajnej píše:Nojo, ale já blbec (teda ještě s kámošem) jsem to tam štrachal bez demontáže motorku, takže poslepu
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#212 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Já už si ten důvod moc nepamatuju, jestli nám to nešlo rozebrat nebo co. Každopádně z chyb se člověk učí. V dalším kole jsem si dal práci a rozebral, co šlo.ok2ucx píše:Přemýšlím, k čemu je to dobrý, když ten poslední krok jsou už jen zbývající tři šroubky a ještě k tomu zcela snadno dostupné?hajnej píše:Nojo, ale já blbec (teda ještě s kámošem) jsem to tam štrachal bez demontáže motorku, takže poslepu
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#213 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Video asi jen tak nebude. Ráno 7°C. Odpoledne bude ještě víc...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#214 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Kouřovou clonu můžeš udělat i při plus 20.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#215 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
No jako jo. Vlastně používám mražený hrášek pro ovlivnění čidla teplotyok2ucx píše:Kouřovou clonu můžeš udělat i při plus 20.
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#216 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Zkrácená verze startu zachycená přesně v době, kdy to začalo hulit. Doporučuju se zvukem , měl jsem diváky.
Plnou verzi nahraju později, ale tohle je vypovídající stav.
Plnou verzi nahraju později, ale tohle je vypovídající stav.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 22 pro 2015 21:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#217 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
tak mi to hulilo, než mi prochcávající tryska roztavila motorek. Každé 2 min na 10 sekund bílý dým. Pořád ti to tedy Tome při startu zahulí?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#218 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Takhle mi to zahulí na startu, pak se chytne a jede bez kouře.Haben píše:tak mi to hulilo, než mi prochcávající tryska roztavila motorek. Každé 2 min na 10 sekund bílý dým. Pořád ti to tedy Tome při startu zahulí?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#219 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tady plná verze. Na začátku to divně vyfukuje jakýsi kouř...hajnej píše: Plnou verzi nahraju později
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#220 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
wolve, hoří ti motor
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#221 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
No zacudi to jen chvilicku a trichu. I tak by to ale melo byt bez koure. Treba k tomu neco reknou zkusenejsi.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#222 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tam už ale hlavně není, co vyměnit. Všechno maká, jak má. Ještě si asi zkontroluju otáčky motorku. Víc mě nenapadá. Nádrž plná, baterka nová.Haben píše:No zacudi to jen chvilicku a trichu. I tak by to ale melo byt bez koure. Treba k tomu neco reknou zkusenejsi.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#223 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Prijde mi, jako by mel potize s kvalitnim spalenim nafty hned na zacatku. Ze by treba to bylo starsim typem bufiku, ze treba cerpadlo na naftu u bufiku ji natahne pomaleji nez by melo...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#224 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Buf je kromě čerpadla v předu konstrukčně skoro totožný. Výfuk je jen přivařený na těle bufíka namísto vývodu ven přes husí krk. Ještě je trochu jiná svíčka proti novější verzi, ale princip stejný.Haben píše:Prijde mi, jako by mel potize s kvalitnim spalenim nafty hned na zacatku. Ze by treba to bylo starsim typem bufiku, ze treba cerpadlo na naftu u bufiku ji natahne pomaleji nez by melo...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#225 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
mohlo by čerpadlo být "unavené"?Haben píše:ze treba cerpadlo na naftu u bufiku ji natahne pomaleji nez by melo...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek