Trpezlivost, tolerancia, cas, nadhled atd...
To su veci, kere nam v dnesnej dobe chybaju. Sam stravim nekolko10tkm na cestach za rok a mozem povidat, ked sa rozculujem kvuli nejakemu kktovi - skodim iba sebe.
Treba si uvedomit, ze bohaty je ten kery ma cas, ne penize
jojo píše: Přijde mi slušný přejet do pravýho pruhu a halt si to tam vyžrat, když už na ten okruh chci/musím. A ne letět v levým jako hovado a pak dupnout na brzdy a zablokovat všechny, kdo na okruh nechtějí/nemusí a rádi by pokračovali na Zličín a dál do Prahy. Vzhledem k tomu, že odbočovací pruh je plnej, pomalej a auta jedou nalepený jedno na druhým, musí takový jelito nutně ohrozit sebe i spoustu jiných v levým pruhu, jak se snaží na krev nacpat mezi ně. Jedinou výjimku, kterou dokážu pochopit, je když pak někdo přejede tu zebru a levým obloukem odbočí směrem na letiště, haby tam fakt netvrdnul zbytečně.
Sice máš pravdu, ale to je trochu jiná písnička.
_________________ V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Z čeho já rostu, jsou exoti kteří když je na dálnici zúžení do dvou pruhů, tak se nacpou do levého, ale pak se bojí předjet kamión, a courá se stejně rychle jako on a neuhne a neuhne...
Lachtan píše:Z čeho já rostu, jsou exoti kteří když je na dálnici zúžení do dvou pruhů, tak se nacpou do levého, ale pak se bojí předjet kamión, a courá se stejně rychle jako on a neuhne a neuhne...
Ti jsou zralí na Trpíška
Poslední cesta z Praglu mě dost pobavila, všichni piloti co mě předletěli jsem vždycky dojel a předjel v tom omezení(neměli koule) tak že v Brně jsme byli stejně to bylo ftipné a hlavně to jak si manželka zakrývala oči při tom předjíždění kamionů v omezení
Tak ty ouzký levý pruhy jsou kapitola sama pro sebe. Taky mi to baví, ale bohužel mě dycky zabrzdí nějaký SUV v levym, který neumí uhnout a bojí se předjet.
Nicméně se přiznávám, že půlky mam taky sevřený, přecejen rezerva půlmetru na každý straně tam nejni.
Já už dlouhodobě ve zúženém dvojpruhu zásadně nepředjíždím a držím se v poklidu vpravo. Ten stres z úzkého prostoru s nevyzpytatelným nákladákem napravo a ušetřených 30 vteřin mi za to nestojí ...
jojo píše:No... Mně teda bez ohledu na to co praví litera, přijde logičtější ve chvíli kdy zjistím, že např.pravej pruh za 300m končí, přejet do levýho včas, kdy je v levým dost místa mezi autama a nikdo nečekaně nebrzdí. Když jsem před lety jel přes Německo, tak nejdřív tam bylo dost napřed omezení rychlosti, který víceméně všichni respektovali, a pak začali včas zipovat všichni ve stejné rychlosti, takže zúžení jsme proletěli tou danou cca osmdesátkou a ne krokem jak je to často u nás. Všimli jste si jak často se u nás tvoří kolony naprosto zbytečně?
Jenze tohle je silne zavisly na hustote provozu. Samozrejme, ze kdyz mas kolem sebe vic mista nez aut, tak se to da vsechno poskladat do prubeznyho bez toho abys musel vubec slapnout na brzdu a nebudes cekat az na konec pruhu. Pokud ale budes mit ten provoz proste hustej, tak tam plynulost jednoduse nevykouzlis i kdyby ses zacal sunout do prubeznyho 50km predem. A pak bude platit to, ze kdyz se budes pripojovat az na konci, tak ta kolona bude o polovinu kratsi a jizda plynulejsi, v ramci moznosti. Chce to proste u vseho premyslet, coz hodne lidi u nas ale nedela.
Naposledy upravil(a) Teflon_490 dne 18 pro 2015 19:04, celkem upraveno 1 x.
_________________ Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Jaký stres? Je to jupi adrenalin a bavime esklas nebo discavery pri vyjezdu z Praglu mě vyblika stejně tak při každé jiné příležitosti, ale jak přijde omezení boji se předjíždět se zakouslyma půlkamá do sedačky a já ficim dal.(auta stojí Volvo jede)
Nechtěl bych videt ty jejich ksychty ani slyšet poznámky kdybych to předjíždění nedal a ucpal D1 na několik hodin. To je zase druhá Stanka mince Kdo se boji nesmí na .......
trochu tu debatu využiji smysluplněji a poptám se : ví někdo, kde v Praze nebo Brně
se již měří úseková rychlost
zadal jsem do ggl: Section Control autostrada
a objevil více linků, dva zde přikládám:
z nichž v tom polském je zmínka i o české firmě UnicamVelocity Camea,
s jejichž asistencí asi u nás někde měří.
Jako to řeší taloši s "maseratkami" je tam také zmíněno - to jen na okraj,
spíše by mne zajímalo kde u nás něco podobného probíhá?
. . . v tom německým linku stojí za povšimnutí, že uchovávání dat je vlastně proti zákonné
a hlavně zneužitelné.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
pánové díky
a jak je to na dálnicích nebo okrskách jinde v republice české?
========================================
posléze dohledáno a doplněno
tak zde si odpovím sám- viz co jsem hledal a našel,
je to však stav k 1/2014
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
danki píše:Trpezlivost, tolerancia, cas, nadhled atd...
To su veci, kere nam v dnesnej dobe chybaju. Sam stravim nekolko10tkm na cestach za rok a mozem povidat, ked sa rozculujem kvuli nejakemu kktovi - skodim iba sebe.
Treba si uvedomit, ze bohaty je ten kery ma cas, ne penize
Ale zas o cem by sme pisali
Danki, mluvíš mi z duše! Je to přesně tak.
Přesto jsem rád za svou T5. Ta mi totiž umožňuje jet jak chci já.
Ad německé dálnice/silnice, největší rozdíl vidím v tom, že v Něměcku můžu chování řidičů předvídat (samozřejmě nic není 100%) a zachovat se podle toho. U nás většinou platí jen síla nebo submisivita, což považuji obojí za špatné.