V50 D5, MY08
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V50 D5, MY08
Jasny, proto jsem psal, at to predas firme, ktera si vezme veskerou likvidaci se vsemi vyhodami i riziky na sebe. Pokud to za tebe, papiry, platby, resi autorizak, tak to dle mne bere na sebe
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
V50 D5, MY08
Tak nám ta zima pěkně začíná koukám ((
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
V50 D5, MY08
Nj, neuděláš nic a to jsem se ještě uhnul předkem.
Ono paní to trochu ustřelilo a jak se lekla, tak hodila volant na druhou stranu, to ji rozhodilo ještě vic a tak dupla na brzdy, bloknutý kola a hodiny a přímo na mě.
Silnice byla jako led.
Ono paní to trochu ustřelilo a jak se lekla, tak hodila volant na druhou stranu, to ji rozhodilo ještě vic a tak dupla na brzdy, bloknutý kola a hodiny a přímo na mě.
Silnice byla jako led.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
V50 D5, MY08
Hmm, tak to tě lituji (i tvého mazlíka), ale zase na druhou stranu - je to jenom ťukanec a jak já říkám, pokud neteče krev, tak je všechno v pořádku
tohle je řešitelné bez ztráty květinky
tohle je řešitelné bez ztráty květinky
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
V50 D5, MY08
Tak pánové, již týden jezdím v tomhle parádním autě:
No, co myslíte?
Nechce se mě už moc vracet
Takže čekám na cenu, kterou mě nabídnou
Nechápu, ale to auto si mě získalo během pár km!
Mám s ní nalítáno přes 1000km a to auto je dokonalý!
Ta barva, na foto bych řekl klasika, ale na ostro..... paráda!
Uživatelsky super, vše jednoduchý, tel. písničky, filmy přes bluetooth.
Výbava precizní a jízdní vlastnosti jsou jedna písnička, to je tak dobře naladěný ten podvozek!!!
Co mě dostává jsou ty aut. dálkáče, ježiši nobelovku tomu, kdo to vymyslel.
Zacloní si to auta, neoslňuje a i přes to svítí do dálky. Mám absolvovanou 400km jízdu v noci a to je někde jinde!
A to nemluvím o bezpečnosti, kdy auto před vámi jede ve tmě, proti vám ve tmě, ale vy svítíte ještě kilák před ně
Prostě tohle se povedlo a já to musím mít
No, co myslíte?
Nechce se mě už moc vracet
Takže čekám na cenu, kterou mě nabídnou
Nechápu, ale to auto si mě získalo během pár km!
Mám s ní nalítáno přes 1000km a to auto je dokonalý!
Ta barva, na foto bych řekl klasika, ale na ostro..... paráda!
Uživatelsky super, vše jednoduchý, tel. písničky, filmy přes bluetooth.
Výbava precizní a jízdní vlastnosti jsou jedna písnička, to je tak dobře naladěný ten podvozek!!!
Co mě dostává jsou ty aut. dálkáče, ježiši nobelovku tomu, kdo to vymyslel.
Zacloní si to auta, neoslňuje a i přes to svítí do dálky. Mám absolvovanou 400km jízdu v noci a to je někde jinde!
A to nemluvím o bezpečnosti, kdy auto před vámi jede ve tmě, proti vám ve tmě, ale vy svítíte ještě kilák před ně
Prostě tohle se povedlo a já to musím mít
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
V50 D5, MY08
Co v tom je za motor?Takovahle V60 s T6 by se me taky libila
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1673
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
V50 D5, MY08
Jo jo, také mě V60ka dostala.
Jenže nikde nebyla T6ka za rozumný peníz a pak najednou přišla nabídka na Padíka.
Vzhledem k finančním možnostem mám Padíka, tohle přijde příště.
Ad světla, vím o čem píšeš, podobně se chovají Matrix v Audi či s aktivní xenony s jehlanem v novém Supovi, to je prostě bomba jezdit s tím v noci.
Ikdyž já teď nechal na Padíkovi pořádně seřídit světla (sw i hw) a sakra, to svítí jak fík!!!
Jenže nikde nebyla T6ka za rozumný peníz a pak najednou přišla nabídka na Padíka.
Vzhledem k finančním možnostem mám Padíka, tohle přijde příště.
Ad světla, vím o čem píšeš, podobně se chovají Matrix v Audi či s aktivní xenony s jehlanem v novém Supovi, to je prostě bomba jezdit s tím v noci.
Ikdyž já teď nechal na Padíkovi pořádně seřídit světla (sw i hw) a sakra, to svítí jak fík!!!
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
V50 D5, MY08
V tomto je 2.0D 100kw tuším nebo 110kw teď nevím přesně.
A mám ještě žádost na tu samou verzi v barvě s motorem D5
Teď najezdím docela dost km, takže nafta se už vyplatí, jinak benzín T6 jasná volba borci!
Měl jsem T5 S60 a jezdila parádně!
A mám ještě žádost na tu samou verzi v barvě s motorem D5
Teď najezdím docela dost km, takže nafta se už vyplatí, jinak benzín T6 jasná volba borci!
Měl jsem T5 S60 a jezdila parádně!
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
V50 D5, MY08
Oni vědí jaké náhradní vozy mají půjčovat
No hlavně pro mne smolik, ze te nesestrelil někdo dříve, mel jsem zaludk na tu tvou V50
No hlavně pro mne smolik, ze te nesestrelil někdo dříve, mel jsem zaludk na tu tvou V50
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
V50 D5, MY08
Pěkné... jak je na tom rozměrově interiér oproti V50? Teď myslím prostor vzadu pro spolujezdce. A druhý dotaz. Když vzadu odklopíš sedáky a sklopíš zadní sedadla. Je tam stejná rovina jako ve V50? Protože v ni se luxusně spí Díky za info.
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
V50 D5, MY08
Je to podobné, kufr nevím, ještě jsem tolik nezkoumal.
Každopádně, tato V60 jde zpět koncem tohoto týdne a čekam na operativní na nový vůz.
Na tento již bohužel nejde a 15k měsíčně, pro mě tabu, za to, že mám auto, který za rok bude o 200k levnější + si platit servis.
Za tu častku mám s přehledem nový vůz na operák.
Jinak V60 je výborný auto!
A bude v mé garáži
Každopádně, tato V60 jde zpět koncem tohoto týdne a čekam na operativní na nový vůz.
Na tento již bohužel nejde a 15k měsíčně, pro mě tabu, za to, že mám auto, který za rok bude o 200k levnější + si platit servis.
Za tu častku mám s přehledem nový vůz na operák.
Jinak V60 je výborný auto!
A bude v mé garáži
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
V50 D5, MY08
Mám to opravené.
Musím chlapům z Dekom servisu Pardubice poděkovat.
Oprava proběhla profesionálně!
Nejde nic poznat, že by auto bylo ťuknuté na dveře, lak vše ok.
Nikde nic nevrže nerachotí, jsem spokojen!
Musím chlapům z Dekom servisu Pardubice poděkovat.
Oprava proběhla profesionálně!
Nejde nic poznat, že by auto bylo ťuknuté na dveře, lak vše ok.
Nikde nic nevrže nerachotí, jsem spokojen!
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
V50 D5, MY08
Tak to si asi dost plakal, když si tu V60 vracel, že...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
V50 D5, MY08
Tak to víš, že jo další auto bude V60, ale v motoru D5 nebo T5..... 2.0D nejede
Dneska proběhl servis dle intervalu, výměna rozvodů a potřebných věcí.
Dneska proběhl servis dle intervalu, výměna rozvodů a potřebných věcí.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé