Zdroj: http://www.volvoxc.com/forums/showthread.php?19204-P2-XC70-with-V8-installed!

To může bejt dokonce i u nások2ucx píše: To jsou v Evropě tak jiné předpisy? Jakože tahající auto může být lehčí než přívěs s nákladem?
P.
Stejně na to nemám papíry, takže mi to může být jedno...zákon píše:(2) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.
(3) Okamžitá hmotnost jízdní soupravy nesmí být větší než největší povolená hmotnost jízdní soupravy stanovená při schválení technické způsobilosti tažného vozidla.
To je výzva Pavle,ok2ucx píše:Zdar,
V8 je skutečně krátkej motor, T5/D5 vypadají skoro masivněji. Věřím, že by se to do XC70 bez potíží vešlo, převodovka/úhlovka, tl všechno by snad mělo sedět. Největší srandu bych asi čekal u elektroniky. V8 má specifický protocol na 500kbit CANu, s tím se spojená DEM, CEM, prostě všechno. Ale kdyby se do toho někdo pustil, asi by to šlo vyřešit (asi bychom z toho udělali elektricky XC90ku).
Pavel
Prodáš C30 a jdeš do toho??PINĎABC píše:To je výzva Pavle,ok2ucx píše:Zdar,
V8 je skutečně krátkej motor, T5/D5 vypadají skoro masivněji. Věřím, že by se to do XC70 bez potíží vešlo, převodovka/úhlovka, tl všechno by snad mělo sedět. Největší srandu bych asi čekal u elektroniky. V8 má specifický protocol na 500kbit CANu, s tím se spojená DEM, CEM, prostě všechno. Ale kdyby se do toho někdo pustil, asi by to šlo vyřešit (asi bychom z toho udělali elektricky XC90ku).
Pavelvšechno potřebné máš
Jdu si vsadit sportku a pokud vyhraji, tak máš zákazníka/pacientaok2ucx píše: Pro tento projekt by to chtělo nějaký slušný základ - XC70II bez motoru, ideálně facelift. Současně hledat nějakou zbořenou V8, kde ale motor bude O.K. Zbytek už nějak dohromady dáme ...
Uživatelé procházející toto fórum: Ejdou Rotacak, f.e.e.t, Jarda.JM