MOTOR: Únik oleje

  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#26

Příspěvek od wickey »

proto ted budu lit 10W 40 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

kavka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#27

Příspěvek od kavka »

Jarda S40 píše:
kavka píše:Nekecám,byly tam takové drobné šupinky.
Šupinky čeho? A jaký vůz? Nebyl to Saab Turbo?
Tamto nebyly šupinky, spíš to vypadalo jako smíchanej prach s olejem a napečenej. Na povrchu mastný a uvnitř tuhýa suchý. Něco jako obsah odstředivého filtru oleje!
Fakt si myslíte,že jsem takový tupec?byla to oktávka 1,6,slabší,po rozborce byl motor vyleštěný jak zrcadlo,všechen kal a usazeniny ležely ve vaně a nalepené na sacím koši.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989

Igor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 74
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

#28

Příspěvek od Igor »

.......no vo vani leží bordel vtedy, keď je motor a olej v ňom v kľude, či nie ? A pri rozoberaní je predsa v kľude, počas prevádzky tan bordel v ňom cirkuluje, aj keď obtokom cez olejový filter a tie čiastočky, ktré sa dostanú cez sací kôš......
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

GDPR_user

#29

Příspěvek od GDPR_user »

Igor píše:.......no vo vani leží bordel vtedy, keď je motor a olej v ňom v kľude, či nie ? A pri rozoberaní je predsa v kľude, počas prevádzky tan bordel v ňom cirkuluje, aj keď obtokom cez olejový filter a tie čiastočky, ktré sa dostanú cez sací kôš......
Teda nevím co jste kdo opravovali nebo viděli,ale i když jsem měnil olej na autě po 40000km tak nikdy žádné šupiny ve vaně nebyly.Olej může být s velkým obsahem karbonu ale nikdy!!! opakuji nikdy nemají z čeho být šupiny!!!
Jediné šupiny co jsem viděl byly z vytečených šálů na ojnicích když si chlapík myslel že ta červená kontrolka s olejničkou je jen na osvětlení palubovky!!!

kavka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#30

Příspěvek od kavka »

Ty šupinky se objevily až po nalití vysoce kvalitního oleje,a najetí okolo sta kilometrů,možná i více,do motoru,který jezdil sto tisíc na obyčejný minerál.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989

GDPR_user

#31

Příspěvek od GDPR_user »

kavka píše:Ty šupinky se objevily až po nalití vysoce kvalitního oleje,a najetí okolo sta kilometrů,možná i více,do motoru,který jezdil sto tisíc na obyčejný minerál.
Rozuměj!Ty šupiny se prostě nemají kde vzít!!!

kavka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#32

Příspěvek od kavka »

Opravdu nejsem takový tupec,na klice nebyla známka opotřebení,vyčistil jsem to a jezdí to dodnes,
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989

GDPR_user

#33

Příspěvek od GDPR_user »

kavka píše:Opravdu nejsem takový tupec,na klice nebyla známka opotřebení,vyčistil jsem to a jezdí to dodnes,
Nikdy jsem o tobě nepochyboval jen konstatuji fakta. :wink:

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#34

Příspěvek od dod »

supinky nesupinky, ja som pocul ze nieje dobre liat do motora nad 200000km plnu syntetiku...tot som pocul...netusim co je natom pravdy?!
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#35

Příspěvek od jarek.krizan »

dod píše:supinky nesupinky, ja som pocul ze nieje dobre liat do motora nad 200000km plnu syntetiku...tot som pocul...netusim co je natom pravdy?!
Tady záleží jak se s ním zacházelo, já mám najeto něco přes 260 000 km, olej Mobil 5 W 40 , do 250 000 km 0 W 40 , motor jak nový a spotřeba oleje na 15 000 km 0,3 l oleje
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#36

Příspěvek od GDPR_user »

jarek.krizan píše:
dod píše:supinky nesupinky, ja som pocul ze nieje dobre liat do motora nad 200000km plnu syntetiku...tot som pocul...netusim co je natom pravdy?!
Tady záleží jak se s ním zacházelo, já mám najeto něco přes 260 000 km, olej Mobil 5 W 40 , do 250 000 km 0 W 40 , motor jak nový a spotřeba oleje na 15 000 km 0,3 l oleje
Taky mám s Mobilem jen ty nejlepší zkušenosti.

Igor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 74
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

#37

Příspěvek od Igor »

martinopel máš pravdu v tom, že ak motoru dávaš ten istý olej, môže mať aj 400000 km a žiadne šupinky tam nenájdeš, len ak kompozíciu z ložísk. Problém vzniká, ak motor jazdil cca 100000 a viac na minerál, aj keď kvalitny 15W 40 a potom tam naleješ syntetiku 5W 40 alebo 0W 40 a pod. Poviem príhodu. Pred asi rokom ma poprosil sused, či by som sa mu nepozrel na motor Mazdy 323, ročník asi tak 98 - 99 s tým, že mu nejako klepú ventily. Dal som dole viko ventilov a to čo som tam našiel chlapi, tak to vám prajem vidieť - resp. neprajem. V hlave teda okolo pružín, v rohoch, kde olej až tak nesteká späť do vane niečo ako čierny tvrdý hrubý piesik, z vnútornej strany vika ventilov sa odlupovala stvrdnutá vrstva čiernej šupiny ako alobal, krušilo sa to na malé kúsky. Zavolal som chlapíka do garáže a ukázal som mu to - má asi 60 rokov. Jaho odpoveď na moje otázky bola : "Vyhral som na plese v tombole 4 litre oleja Castrol Magnatec, tuším 5W - 40, fullsyn. Pradtým sa tam lialo ESSO 15W-40, minerál, auto malo najazdených nejakých 80 000 km. On si ten olej sám vymenil s tým, že má perfektnú kvalitu v aute a vydrží to 20 000 km. Potom na jeho želanie prebehla oprava, vaňa dole.....výplach WAP-kou, aj hlavy bez demontáže, cez otvory na sviečky do válcov na 24 hodín čistý letecký kerosín, aby do rozpustilo aj v stieracích krúžkoch, poskladať, naliať 15W - 40 a takto sa nastavili "sami" aj ventily.......takže o tom to je. Ale netvrdím, že to zo zásady musí urobiť každý motor...nie som vševed, ako tu niekto o mne písal.
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#38

Příspěvek od Jarda S40 »

dod píše:supinky nesupinky, ja som pocul ze nieje dobre liat do motora nad 200000km plnu syntetiku...tot som pocul...netusim co je natom pravdy?!
Všiml jsem si, že ve Volvu dávají do motorů stále hudtší olej podle ujetých km. Třeba moje dávali do 100kkm olej 0W40 a poto 5W40. U jiných jsem zase slyšel i o 10W40 a 15W40. Tak nevím! :cry: Martin - četl jsemkdesi o zadírání motorů Saab turbo z důvodu přílišné blízkosti turba u klik. skříně. Byla od něj prý rozpálená stěna skříně a na tom místě se napékal olej. Proto jsem se i ptal Kavky, ne že bych pochyboval o jeho inteligenci. Ale chytá dobře.
Ad šupinky - nevím, měl jsem Felici, najeto 130kkm na olej 15W40 a při seřizování ventilů jsem si nikdy nevšiml, že by na ventilovém víku nebo hlavě bylo něco jiného než olej různé barvy podel toho, jak byl starý. takže opravdu netuším, kde by se tam co vzalo. :?: Po něčem napáleném ani stopy.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#39

Příspěvek od standa »

Ač nerad, musím opravit JarduS40 :) :

Oleje 0W-40, 5W-40,10-W40, 15W-40 i jednorozsahový olej SAE 40 mají při provozní teplotě (cca 100 st.Celsia) stejnou viskozitu, ale tyto oleje za studena jsou v uvedeném pořadí hustější a hustější.

Tím, že mechanici do starších motorů dávají oleje s vyšším číslem před "W" (tzn. že studený olej je hustější), může mít několik vysvětení:
- mechanici vědí něco, co nevím já
- horší startovatelnost v zimě je mazaně zdůvodňována různými závadami, které jsou neustále "opravovány" a mechanici mají práci i peníze
- oleje s vyšším číslem před "W" jsou obvykle levnější, ale když se to náležitě "okecá", tak se víc vydělá
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#40 Únik oleje

Příspěvek od Jano »

Bublifuk píše:Mám docela velkej problém a chtěl bych se zeptat, jestli se s něčím podobným někdo setkal a jak to řešil.
Koupil jsem předloni V40 2.0T, r.v. 1999, údajně najeto 102 000 km. Na první pohled nevypadala špatně. Jen se nám nelíbil olej co do toho dával původní majitel. Prej Mogul 10W40. Doma jsem ho vypustil a na doporučení nalil Penzoil 5W40. Po čase se olej začal ztrácet do motoru. :( Vyměnili jsme s mojim dvorním mechanikem těsnění na ventilech (totálně v pr..li), rozvoďák, atd. Po ujetí asi 3000 km se mi zdá, že olej záčíná zase mizet. :evil: Motor je suchej, nikde jsem nic nenašel, že by tek olej. Zatím jsem po opravě jezdil jenom kratší cesty, v sobotu jedu lyžovat do Alp, tak uvidíme, jak se bude chovat na delší cestě. Potom mě už jenom napadá výměna sítíracích kroužků. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost? Nebo kolik to tak může stát?
Jinak je auto v pohodě.
Díky za každou radu.
Ahoj,
ja mam rovnako V40 2.0T 99, jazdim na nom rok a zralo mi to ca pol az jeden liter oleja na 2 tis. km + nejake klepanie na vonobehu a teraz mi to aj zacal kvapkat olej, cize asi nieco podobne ako mas ty, okrem sa mi zdalo ze mi dymi viac ako by malo. Len teraz bolo dost chladno takze cert vie a bolo to sive takze som nestresoval.
Olej davam Castrol TXT softec plus 5W30, neviem co v nom bolo predtym ale myslim, ze je to celkom fajn.
Zhodou okolnosti som ho dal minuly tyzden do servisu a vyriesili mi problem :-)
Turbo bolo rozbite a olej zacal presakovat, dovod bol vraj ten, ze sa mi zaniesol katalizator a nebolo optimalne odsavanie spalin.
Skoro som padol na zadok oprava 75 tis. SKK (turbo 45, kat 25)
Okrem toho bola ovolnena nejaka trubica na bloku motora a po case sa vibraciami ohol srob, takze aj to klepalo a odvratnie toho srobu nie je nic lacne.
Dufam ze ty to vyriesis lacnejsie :-)
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#41

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:Ač nerad, musím opravit JarduS40 :) :

Oleje 0W-40, 5W-40,10-W40, 15W-40 i jednorozsahový olej SAE 40 mají při provozní teplotě (cca 100 st.Celsia) stejnou viskozitu, ale tyto oleje za studena jsou v uvedeném pořadí hustější a hustější.

Tím, že mechanici do starších motorů dávají oleje s vyšším číslem před "W" (tzn. že studený olej je hustější), může mít několik vysvětení:
- mechanici vědí něco, co nevím já
- horší startovatelnost v zimě je mazaně zdůvodňována různými závadami, které jsou neustále "opravovány" a mechanici mají práci i peníze
- oleje s vyšším číslem před "W" jsou obvykle levnější, ale když se to náležitě "okecá", tak se víc vydělá
Stando, opravovat mě nemusíš, což ti jistě udělá radost :lol: . O té viskozitě při pracovní teplotě samozřejmě vím, říkal jsem to jen na ukázku a k zamyšlení. Nevím proč to tak je, ale děje se to. Nicméně pokud vyzpovídáš mechaniky, získáš od každého jinej názor. Jeden přísahá na Mobil, jinej Castrol, další Shell, někdo jenom na "plnou syntetiku" a podobně. No pokud spolu budeme mluvit soukromě (a to budeme, neb ti budu volat a přát k vánocům), připomeń mi to, probereme to. Mám ještě jiné argumenty, jež zde nechci ventilovat. :wink:

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#42 Únik oleje

Příspěvek od jarek.krizan »

Jano píše:
Bublifuk píše: Turbo bolo rozbite a olej zacal presakovat, dovod bol vraj ten, ze sa mi zaniesol katalizator a nebolo optimalne odsavanie spalin.
Skoro som padol na zadok oprava 75 tis. SKK (turbo 45, kat 25)
Okrem toho bola ovolnena nejaka trubica na bloku motora a po case sa vibraciami ohol srob, takze aj to klepalo a odvratnie toho srobu nie je nic lacne.
Dufam ze ty to vyriesis lacnejsie :-)
Za ty prachy si mohl mít i kat sportovní plochý se sníženým odporem průtoku plynů. Nebo ušetřit tak třetinu ceny, pokud bys ho vzal v náhradě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#43 Únik oleje

Příspěvek od Jarda S40 »

jarek.krizan píše:
Jano píše:
Za ty prachy si mohl mít i kat sportovní plochý se sníženým odporem průtoku plynů. Nebo ušetřit tak třetinu ceny, pokud bys ho vzal v náhradě.
Rada dobrá, ale pozdě! No měl se tady nejdřív zeptat :wink: .

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#44

Příspěvek od Jano »

Momentalne je stale v servise, predpokladam, ze chlapik zatial nic neobjednaval. Len v piatok mi vedel povedat co je vo veci a dat cenu na odsuhlasenie. ak viete nieco poradit tak nekladiem odpor :-)
S autom som mimoriadne spokojny a taketo opravy beriem ako dan za ojazdene auto, za tu cenu plus opravy nove auto s rovnakym parametrami urcite nekupim.
Mimo, k oprave som sa postavil, tak ze najlepsie je mat original a neriesit to.
Co bolo myslene s tou tretinovou usporou? Lebo taka palka pred viancami strasne boli :-(
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#45

Příspěvek od jarek.krizan »

Jano píše:Momentalne je stale v servise, predpokladam, ze chlapik zatial nic neobjednaval. Len v piatok mi vedel povedat co je vo veci a dat cenu na odsuhlasenie. ak viete nieco poradit tak nekladiem odpor :-)
S autom som mimoriadne spokojny a taketo opravy beriem ako dan za ojazdene auto, za tu cenu plus opravy nove auto s rovnakym parametrami urcite nekupim.
Mimo, k oprave som sa postavil, tak ze najlepsie je mat original a neriesit to.
Co bolo myslene s tou tretinovou usporou? Lebo taka palka pred viancami strasne boli :-(
Katalyzátory vyrábí jen pár firem jak do prvovýroby, tak do prodeje ND do skladů a prodejen neznačkových. Takže z druhovýroby se dá koupit kat is potrubím kolem 10 až 15 tis. kč a je jak originál, že kromě nápisu nepoznáš rozdíl. Nebo 3,5 až 8 tis. v náhradě, ten se ovšem musí přivařit na originál potrubí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#46

Příspěvek od Jano »

Viete nieco o tom, ze by autorizovane servisy Volvo odkupovali poskodene suciatky pokial kupujes nove?
Pocul som totiz taku famu, ze ich stahuju do SWE al. co, aby pracovali na zvysovani kvality ??? Zdroj agentura JPP (niekto v krcme, teraz ma to napadlo, ked si spominal, ze si vyhodne dostal nove T a stare si tam nehal)
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#47

Příspěvek od wickey »

myslim, ze to funguje ako u inych repasovatelych suciastok - stare nechas, repasnute druhe si odvezies.. Kazdopadne existuju aj specializovane firmy na repasi turbin, mozno tudy vede cesta ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#48

Příspěvek od jarek.krizan »

Jano píše:Viete nieco o tom, ze by autorizovane servisy Volvo odkupovali poskodene suciatky pokial kupujes nove?
Pocul som totiz taku famu, ze ich stahuju do SWE al. co, aby pracovali na zvysovani kvality ??? Zdroj agentura JPP (niekto v krcme, teraz ma to napadlo, ked si spominal, ze si vyhodne dostal nove T a stare si tam nehal)
Nevím jak teď ale dříve se díly u kterých se opakovala nějaká závada, zasílaly zpět do fabriky, ale nic se nevykupovalo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#49

Příspěvek od jarek.krizan »

wickey píše:myslim, ze to funguje ako u inych repasovatelych suciastok - stare nechas, repasnute druhe si odvezies.. Kazdopadne existuju aj specializovane firmy na repasi turbin, mozno tudy vede cesta ;)

Samozřejmě spousta dílů se řeší výměnným způsobem, aby se snížila cena. Záruka je v takovém případě jak na nový díl.
Převážně turba, řízení, serva apod.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

chlopin
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 I.AWD 147Kw / bylo 850 103Kw
Bydliště: Vrchlabí

#50 MOTOR: Únik oleje

Příspěvek od chlopin »

Ahoj lidi,
Mám krásnou 850 a najeto cca 180 000 Km. Krásný tichý chod - oleje se tam lil asi dobrý a pečováno o něj v Deutschlandu bylo asi dobře. Turbo nemám, ale přesto to žere asi 1 litr na 1500km, což mi přijde trochu moc. Je to rok 1994, nemáte nějaké tipy na úniky oleje? Díky! Petr
_________________
Padre Pedro Chlopin vrchlabský
Vovo V70 I. AWD 143Kw (LPG) automat
Bylo: Volvo 850 Estate 2,5 - Benzin+LPG, 103Kw, 1994
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“