Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A nebo 10let
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zruč
- Vůz: V70
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
ahoj, dík za reakce
nejdřív se přiznám k pár věcem:
jsem autoelektrikář/mechanik, dělám to od roku 1997 tak nějak na všech autech (momentálně asi 8 let autorizák Ford - víte jak to je, Fordem tam a vlakem zpátky
!!), ale Volvo jsem měl v ruce za tu dobu vlastně jen párkrát, proto se ptám a jsem tu... Běžné věci týkajících se všech aut jsem si samozřejmě schopen ohlídat sám, ale na speciality Volva jsem krátký.. Tak nějak spoléhám sám na sebe, nějaké zkušenosti jsou a totální průsery poznám...Moje poslední zkušenost s Volvem v servisu je pekelná, naštěstí jsem to nedělal já..nějaká V70 D5 cca 2009, nejdřív zadřený kompresor ac a roztrhaný řemen, tedy výměna, jenže řemen se dostal do rozvodů, což nikdo netušil a potkal se potom po výměně toho kompresoru motor, ufff.
První moje auto bylo Mitsubishi Lancer 1993 1.6 kombi 4x4, pak Outback 2.5 AT s lpg 1996, 450tis km a do teď jsem měl Outback 2004 3.0 AT s lpg 180kw, 350tis km , odešel motor a celkový stav ho nasměroval k usmrcení..místo k opravě.. teď jezdím nouzově Fiestou, než něco vyberu.. Mitsubishi jsem už zavrhl, žádné další pěkné auto po Galantu nemají no a Subaru s motorem 3.0 už nechci a 2.5 nic moc výkon (úplně jsem ho ještě nezavrhl, ale je jich málo a stojí víc než V70). Celkově se všemi třemi auty naprostá spokojenost, nemám co bych vytknul.. kdybych neměl lpg, tak můžu říct, že jsem do těch aut krom běžných věcí nedal korunu.
Takže jsem logicky skončil tady a zjišťuju, jestli mě tu přesvědčíte, že mám V koupit, jiné auto už mě totiž nenapadá....
Po vašich reakcích jsem opět na začátku, nevím jakej motor, nevím jakou převodovku, je to peklo...
Jediné co už asi vím, že V70 a ne XC70.. je to zbytečnost, ani ten haldex tam mít nemusím.. ta modrá je ale fakt nádherná, málo hezčích barev v podobném střihu na podobném autě jsem viděl...asi nostalgie od starších Outbacků, ta podoba...
Jet si pro auto do němec, když do toho chci dát max 100 tis, je taky blbost, proto vybírám tady..
Takže V70 bez haldexu a před faceliftem, nejlépe 02 a dál, to je jediné co vím...
1. převodovka?? fyzicky je mi to jedno, umím s oběma.. at je pohoda, ale oželím jí, pokud bude třeba, jde o to, abych se do ní hned nevysypal..jak jsem tu včera něco četl o proklínané převodovce M66, ta je u všech manuálů v mnou požadovaných ročnících 00-2004?? Nebo jsou i jiné...
2. motor, nafta D5 a nebo benzín - jakej?? 2.4T nebo 2.5T (těch tu moc není) - je rozdíl jen ve výkonu a nebo i v něčem jiném? Samo bych chtěl silnější, ale na to nemám.. ideál od 180kw výš
a s atmosférou. Lpg už bych snad ani nechtěl (ale u volva ventily a hlavy s lpg drží, ne?? nebo je taky nějaký zádrhel??)..najezdím cca 40tis za rok, takže nafta by byla logičtější, ale nemám jí prostě moc rád.. smrdí a opravy jdou do vysokých částek... na druhou stranu na motory D5 je slyšet samou chválu... jak dlouho vydrží a co stojí vstřiky, čerpadlo?? také počítám s tím, že od jara se můj nájezd km sníží na třetinu...
Vždy když jsem viděl benzínový motor od 2.3 výš, byl totálně zeblitý od oleje nahoře i dole a veškeré svazky el. instalace sežrané.. to mě trochu děsí, že by se mi hned chtěl přetěsňovat motor, to se mi nechce... nesnáším auta, ze kterých pořád něco teče..
3. Závady co se tu často řeší nejsou zrovna levné, ale na druhou stranu jich zas není moc, řekl bych.. a to si toho dost udělám sám a za ceny dílů v nákupu a bez dph. Teď nepočítám samozřejmě extra věci jak AT nebo třeba ty přístroje, kde ale oprava už podle zdejších příspěvků vyjde na pakatel..
4. No a výbava, stačí mi standard, že bych potřeboval navigaci, alarm, atd, to ne.. ani kůži nemám moc rád, ale mám dítě, takže je potřeba...ideálně tmavá.. a zase problém, haha
fakt nevím...., každopádně dík za veškerý reakce a připomínky, už první kolo mi dalo dost..
se mi nějak zalíbilo tohle, ale někdo jste psal že AT v ročnících 00-02 je průser.. a k tomu ta klapka Mareli (ta by ale za tu cenu vozu snad ani nevadila..), dětská sedačka tam, taky blbost k dobru.. neviděl to někdo z vás na živo??
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16568922?goFrom=list
že bych si ji za ty prachy koupil do foroty?? k tomu..
to je tedy ta horší varianta do 2002, předpokládám..??..
http://auto.bazos.cz/inzerat/53686722/Automaticka-prevodovka-Volvo-V70.php
to druhé je taky celkem ok, pokud by se to samozřejmě prohlídlo a nebyl by tam problém. A k tomu hotový rozvody a spojka.. jestli je to pravda. Nemá to kůži.
http://auto.bazos.cz/inzerat/53638421/Volvo-V70-D5-po-rozvodech.php
nejdřív se přiznám k pár věcem:
jsem autoelektrikář/mechanik, dělám to od roku 1997 tak nějak na všech autech (momentálně asi 8 let autorizák Ford - víte jak to je, Fordem tam a vlakem zpátky

První moje auto bylo Mitsubishi Lancer 1993 1.6 kombi 4x4, pak Outback 2.5 AT s lpg 1996, 450tis km a do teď jsem měl Outback 2004 3.0 AT s lpg 180kw, 350tis km , odešel motor a celkový stav ho nasměroval k usmrcení..místo k opravě.. teď jezdím nouzově Fiestou, než něco vyberu.. Mitsubishi jsem už zavrhl, žádné další pěkné auto po Galantu nemají no a Subaru s motorem 3.0 už nechci a 2.5 nic moc výkon (úplně jsem ho ještě nezavrhl, ale je jich málo a stojí víc než V70). Celkově se všemi třemi auty naprostá spokojenost, nemám co bych vytknul.. kdybych neměl lpg, tak můžu říct, že jsem do těch aut krom běžných věcí nedal korunu.
Takže jsem logicky skončil tady a zjišťuju, jestli mě tu přesvědčíte, že mám V koupit, jiné auto už mě totiž nenapadá....

Po vašich reakcích jsem opět na začátku, nevím jakej motor, nevím jakou převodovku, je to peklo...
Jediné co už asi vím, že V70 a ne XC70.. je to zbytečnost, ani ten haldex tam mít nemusím.. ta modrá je ale fakt nádherná, málo hezčích barev v podobném střihu na podobném autě jsem viděl...asi nostalgie od starších Outbacků, ta podoba...
Jet si pro auto do němec, když do toho chci dát max 100 tis, je taky blbost, proto vybírám tady..
Takže V70 bez haldexu a před faceliftem, nejlépe 02 a dál, to je jediné co vím...
1. převodovka?? fyzicky je mi to jedno, umím s oběma.. at je pohoda, ale oželím jí, pokud bude třeba, jde o to, abych se do ní hned nevysypal..jak jsem tu včera něco četl o proklínané převodovce M66, ta je u všech manuálů v mnou požadovaných ročnících 00-2004?? Nebo jsou i jiné...
2. motor, nafta D5 a nebo benzín - jakej?? 2.4T nebo 2.5T (těch tu moc není) - je rozdíl jen ve výkonu a nebo i v něčem jiném? Samo bych chtěl silnější, ale na to nemám.. ideál od 180kw výš

Vždy když jsem viděl benzínový motor od 2.3 výš, byl totálně zeblitý od oleje nahoře i dole a veškeré svazky el. instalace sežrané.. to mě trochu děsí, že by se mi hned chtěl přetěsňovat motor, to se mi nechce... nesnáším auta, ze kterých pořád něco teče..
3. Závady co se tu často řeší nejsou zrovna levné, ale na druhou stranu jich zas není moc, řekl bych.. a to si toho dost udělám sám a za ceny dílů v nákupu a bez dph. Teď nepočítám samozřejmě extra věci jak AT nebo třeba ty přístroje, kde ale oprava už podle zdejších příspěvků vyjde na pakatel..
4. No a výbava, stačí mi standard, že bych potřeboval navigaci, alarm, atd, to ne.. ani kůži nemám moc rád, ale mám dítě, takže je potřeba...ideálně tmavá.. a zase problém, haha
fakt nevím...., každopádně dík za veškerý reakce a připomínky, už první kolo mi dalo dost..
se mi nějak zalíbilo tohle, ale někdo jste psal že AT v ročnících 00-02 je průser.. a k tomu ta klapka Mareli (ta by ale za tu cenu vozu snad ani nevadila..), dětská sedačka tam, taky blbost k dobru.. neviděl to někdo z vás na živo??
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16568922?goFrom=list
že bych si ji za ty prachy koupil do foroty?? k tomu..

to je tedy ta horší varianta do 2002, předpokládám..??..
http://auto.bazos.cz/inzerat/53686722/Automaticka-prevodovka-Volvo-V70.php
to druhé je taky celkem ok, pokud by se to samozřejmě prohlídlo a nebyl by tam problém. A k tomu hotový rozvody a spojka.. jestli je to pravda. Nemá to kůži.
http://auto.bazos.cz/inzerat/53638421/Volvo-V70-D5-po-rozvodech.php
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
To je šestikvalt, který se dával po faceliftu 2004+SucháčV píše: 1. převodovka?? fyzicky je mi to jedno, umím s oběma.. at je pohoda, ale oželím jí, pokud bude třeba, jde o to, abych se do ní hned nevysypal..jak jsem tu včera něco četl o proklínané převodovce M66, ta je u všech manuálů v mnou požadovaných ročnících 00-2004?? Nebo jsou i jiné...
Každopádně s výběrem zkus nechvátat. Když jsem vybíral druhý auto (S60), objel jsem 4 auta. Podle obrázků se všechno zdá super, ale realita bývá jinde.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zruč
- Vůz: V70
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
ahoj, takže manuálu bych se krom dvouhmoty bát neměl, pokud jde o ročníky do 2004, ok??
dík
dík
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
Jo. Výměna oleje převodovce neuškodí.SucháčV píše:ahoj, takže manuálu bych se krom dvouhmoty bát neměl, pokud jde o ročníky do 2004, ok??
dík
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zruč
- Vůz: V70
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
jinak já nechvátám, to vůbec.. i když jezdit denně do Prahy 65 tam a zase zpátky není zrovna med... ale jezdím tak už od jara, tak co.. obsah 1.25 a spotřeba 8-10l, takže skoro stejná jak u 2.4T - haha
A ještě jedna otázka, jak moc výkonově je na tom 2.0T od 2.4T?? A co je to vůbec za motor, to je Volvo??
Výměna oleje v převodovce je jasná, stejně tak rozvody a všechny filtry, pokud nebudou spolehlivě doložený..
A ještě jedna otázka, jak moc výkonově je na tom 2.0T od 2.4T?? A co je to vůbec za motor, to je Volvo??
Výměna oleje v převodovce je jasná, stejně tak rozvody a všechny filtry, pokud nebudou spolehlivě doložený..
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
v 00-04 je M56 (petikvalt) tam zadny problem s prevodovkou nebyl, teda az na drahe dily pri vymene dvojhmoty. Jestli chces vykon tak T5 184kW a dle meho na outbacka 3,0H6 rychle zapomenes. Navic T5 neni problem bezpecne dofouknout na nejakych 300PS, viz Pavel... Za sebe bych doporucoval automat. Jestli prevodovka slusne radi a bude nejak rozumne zdokumentovane ze byl menenej olej tak 300 000km nemusi byt kriticke.
lpg tyhle motory snasej docela rozumne, ja zatim moc najeto nemam 80-90tis km ale kdyz se zeptas mechaniku tak znaj i auta s 200 000km na LPG. Kdyz se Ti nepodpalily ventily na subarku tak s volvem problem mit taky nebudes. Kdyz uz srovnavame se subaru tak volvo nezna rez, kdezto subaru... Kapitola 4x4 asi bude zas jednoznacne pro subaru
tyhle auta maj neco za sebou a taky potrebujou peci. Kdyz ji dostanou tak muzou dal spolehlive slouzit. Kazdopadne to chce mit nejakou rezervu na opravy. Auta v bazarech vetsinou nejsou v nejlepsim stavu... Ze jsi doposud jen tankoval LPG a menil olej je nejaka statisticka odchylka, vsechna auta potrebuji pri techto km nejakou peci
lpg tyhle motory snasej docela rozumne, ja zatim moc najeto nemam 80-90tis km ale kdyz se zeptas mechaniku tak znaj i auta s 200 000km na LPG. Kdyz se Ti nepodpalily ventily na subarku tak s volvem problem mit taky nebudes. Kdyz uz srovnavame se subaru tak volvo nezna rez, kdezto subaru... Kapitola 4x4 asi bude zas jednoznacne pro subaru

tyhle auta maj neco za sebou a taky potrebujou peci. Kdyz ji dostanou tak muzou dal spolehlive slouzit. Kazdopadne to chce mit nejakou rezervu na opravy. Auta v bazarech vetsinou nejsou v nejlepsim stavu... Ze jsi doposud jen tankoval LPG a menil olej je nejaka statisticka odchylka, vsechna auta potrebuji pri techto km nejakou peci

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
Jestli si uděláš výlet do Jihlavy, nechám tě projet se svou V70, ať víš, do čeho jdeš...
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Ahoj, můžete mi prosím okomentovat benzín 2.4T 147kw
Jestli srovnáváme Subaru a Volvo, zaměřil bych se na interiery, ale hlavně na bezpečnost!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jsi-li mechanik a máš prostory, pak bych nešel do automatu ale do manuálu. Automat si neopravíš, dvojhmotu a spojku si vyměníš sám. A hned si v tom x tisíc kč méně, protože svůj čas si platit nebudeš. A uděláš to jednou a dalších 200-300 tisíc km na manuál nesáhneš, no možná 1x vyměníš olej.
Béžové barvy kůže se neboj, mám ji na druhém volvu a ošetřuje se dobře od dětských čokolád, bahna, žvýkaček, pití. A v létě nepálí na ní zadel
I při nájezdu 13 000 km ročně bych se naftě nevyhýbal, pokud to nebude jen na poskakování po městě, ale budeš s tím i na střídačku jezdit desítky-stovky km.
Ve 2.0T jsem nikdy nejel, 2.4T 147 kw je taková nenápadná, ale rychlejší než D5 120 kw. S chipem tam naleješ nějakých 180 kw a pak je to prý slušná stíhačka.
Béžové barvy kůže se neboj, mám ji na druhém volvu a ošetřuje se dobře od dětských čokolád, bahna, žvýkaček, pití. A v létě nepálí na ní zadel

I při nájezdu 13 000 km ročně bych se naftě nevyhýbal, pokud to nebude jen na poskakování po městě, ale budeš s tím i na střídačku jezdit desítky-stovky km.
Ve 2.0T jsem nikdy nejel, 2.4T 147 kw je taková nenápadná, ale rychlejší než D5 120 kw. S chipem tam naleješ nějakých 180 kw a pak je to prý slušná stíhačka.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Stíhačka je čipnutá a dobře nastavená T5.Haben píše:... 2.4T 147 kw je taková nenápadná, ale rychlejší než D5 120 kw. S chipem tam naleješ nějakých 180 kw a pak je to prý slušná stíhačka.
Čipnutá 2.4T prostě jen slušně jede...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zruč
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ahoj, dík za další lekci!
Chlapi, já zas nepotřebuju raketu, to ne.... a rakety spalujou dost paliva, to zas taky zrovna nepotřebuju..nehledě na to, že těch T5 taky v nabídce moc není (co jsem tak našel v čr na netu, tak dvě a u jedné je napsáno zadaná).
Co se týká Subaru, tak tady rozhodně nechci porovnávat tyhle dvě značky, proto tu nejsem, to ne.. každá má svý, prostě.. a jinak ventily u Subaru se právě podpalují jak suchý dříví v kamnech.. lpg do 3.0 Suba nepatří... co se výkonu 180kw Outbacka týká, tak on ho má, ale není to v rychlosti... což u Volva jasně je. Je tam zas turbo, takže tak... Bezpečnost - jde o to jaká, při jízdě a tím pádem jízdních vlastnostech a nebo při nehodě, to je rozdíl. No a další a další, ale ale tím bych debatu mezi Sub a Volvem ukončil, tyhle žabomyší války nemají smysl...
Převodovka - takže manuálu se není čeho bát, co jsem tak koukal, komplet spojku i se setrvákem pořídím od Sachsu nebo Luk za 20-25tis.. je to peněz dost, ale ne zas na zhroucení.. asi lepší než repas AT. Automaty jsem měl dva a vždy jsem měl štěstí, bez sebemenšího problému.. takže pokud to při zkušební jízdě bude ok, tak bych se toho asi taky zas tak moc nebál. Každopádně asi nebudu vybírat auto dle převodovky, ale spíš podle jejího stavu.
LPG nevím, zbytečný starosti navíc.. sic jsem ho dlouho měl, ale radši bych tuhle éru ukončil... a hlavně pokud koupím auto s již namontovaným lpg, tak člověk vždy kupuje zajíce v pytli.. a na montáž už peníze mít nebudu...
Světlá kůže je fajn, naposled jsem jí měl, jenže jsem línej jí čistit...rozhodně lepší než hadr..
No a ten motor, nevím, buď 2.4T a nebo D5. Dálky jezdím a budu jezdit, hlavně Německo..Na jaře asi přestanu jezdit do Prahy a dělat v servise, takže bych to auto potřeboval dát dohromady do tý doby..dokud mám možnost heveru a "levných" dílů.
Pár otázek nakonec:
Existuje možnost obyčejného setrváku, u těchto benzínových motorů, stejně tak u D5???
Jak jste někdo psal že 00-02 se at ser.. víc než potom, tak to platí i u D5?? Protože ročníků 2003 až do faceliftu taky zas tak moc v nabídkách není..
Tak a teď asi zbývá hledat a hledat... díky a další komentáře uvítám!!
Chlapi, já zas nepotřebuju raketu, to ne.... a rakety spalujou dost paliva, to zas taky zrovna nepotřebuju..nehledě na to, že těch T5 taky v nabídce moc není (co jsem tak našel v čr na netu, tak dvě a u jedné je napsáno zadaná).
Co se týká Subaru, tak tady rozhodně nechci porovnávat tyhle dvě značky, proto tu nejsem, to ne.. každá má svý, prostě.. a jinak ventily u Subaru se právě podpalují jak suchý dříví v kamnech.. lpg do 3.0 Suba nepatří... co se výkonu 180kw Outbacka týká, tak on ho má, ale není to v rychlosti... což u Volva jasně je. Je tam zas turbo, takže tak... Bezpečnost - jde o to jaká, při jízdě a tím pádem jízdních vlastnostech a nebo při nehodě, to je rozdíl. No a další a další, ale ale tím bych debatu mezi Sub a Volvem ukončil, tyhle žabomyší války nemají smysl...
Převodovka - takže manuálu se není čeho bát, co jsem tak koukal, komplet spojku i se setrvákem pořídím od Sachsu nebo Luk za 20-25tis.. je to peněz dost, ale ne zas na zhroucení.. asi lepší než repas AT. Automaty jsem měl dva a vždy jsem měl štěstí, bez sebemenšího problému.. takže pokud to při zkušební jízdě bude ok, tak bych se toho asi taky zas tak moc nebál. Každopádně asi nebudu vybírat auto dle převodovky, ale spíš podle jejího stavu.
LPG nevím, zbytečný starosti navíc.. sic jsem ho dlouho měl, ale radši bych tuhle éru ukončil... a hlavně pokud koupím auto s již namontovaným lpg, tak člověk vždy kupuje zajíce v pytli.. a na montáž už peníze mít nebudu...
Světlá kůže je fajn, naposled jsem jí měl, jenže jsem línej jí čistit...rozhodně lepší než hadr..
No a ten motor, nevím, buď 2.4T a nebo D5. Dálky jezdím a budu jezdit, hlavně Německo..Na jaře asi přestanu jezdit do Prahy a dělat v servise, takže bych to auto potřeboval dát dohromady do tý doby..dokud mám možnost heveru a "levných" dílů.
Pár otázek nakonec:
Existuje možnost obyčejného setrváku, u těchto benzínových motorů, stejně tak u D5???
Jak jste někdo psal že 00-02 se at ser.. víc než potom, tak to platí i u D5?? Protože ročníků 2003 až do faceliftu taky zas tak moc v nabídkách není..
Tak a teď asi zbývá hledat a hledat... díky a další komentáře uvítám!!
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Všechny manuály mají dvojhmotu. Vždy.
Repase automatu vychází na podobnou cifru.
Za mě pohodlí Volva = automat. Ale tohle je o osobních preferencích - musíš vědět, co chceš. Já už kvrdlat klackem nechci.
Tvrdí se, že novější 6Q automaty TF jsou choulostivější než 5Q od AW (a koncernové dvojspojky pak vydrží ještě méně, než cokoli hydroměničového, co používá Volvo).
Mezi spolehlivostí 00-02 a 03- není rozdílu, snad jen s tím, že starší kusy potřebují více údržby. Technologicky je XC90 2002 vyrobená stejně kvalitně, jako XC90 2015. Stejně tak S80I 1999 je shodná jako S80I 2006. No ano, někdo namítne, že plastová přední světla z faceliftu (2005-) dnes vypadají hůře než skleněný xenon z 1999. A bude mít pravdu. Zbytek je stejný, stáří a podúdržba (neměnit oleje, atp.) se podepisují.
Co se elektroniky týká, bolestivé jednotky v konkrétních rocích jsou popsané jinde.
Motoricky - to si ujasni sám. Kdosi tu napsal, že kačky na 1 km jsou stejné u nafty, jako u benzínu. Jen je rozdíl v tom, že benzínáři vozí více % této částky k pumpě, naftaři zase do servisu. Je ale potřeba mít dostatečně dlouhý statistický vzorek.
D5 je super motor, D5 s DPF funguje taky výborně.
Nejlepší motor je však V8. Na dlouhé trasy ideální...
P.
Repase automatu vychází na podobnou cifru.
Za mě pohodlí Volva = automat. Ale tohle je o osobních preferencích - musíš vědět, co chceš. Já už kvrdlat klackem nechci.
Tvrdí se, že novější 6Q automaty TF jsou choulostivější než 5Q od AW (a koncernové dvojspojky pak vydrží ještě méně, než cokoli hydroměničového, co používá Volvo).
Mezi spolehlivostí 00-02 a 03- není rozdílu, snad jen s tím, že starší kusy potřebují více údržby. Technologicky je XC90 2002 vyrobená stejně kvalitně, jako XC90 2015. Stejně tak S80I 1999 je shodná jako S80I 2006. No ano, někdo namítne, že plastová přední světla z faceliftu (2005-) dnes vypadají hůře než skleněný xenon z 1999. A bude mít pravdu. Zbytek je stejný, stáří a podúdržba (neměnit oleje, atp.) se podepisují.
Co se elektroniky týká, bolestivé jednotky v konkrétních rocích jsou popsané jinde.
Motoricky - to si ujasni sám. Kdosi tu napsal, že kačky na 1 km jsou stejné u nafty, jako u benzínu. Jen je rozdíl v tom, že benzínáři vozí více % této částky k pumpě, naftaři zase do servisu. Je ale potřeba mít dostatečně dlouhý statistický vzorek.
D5 je super motor, D5 s DPF funguje taky výborně.
Nejlepší motor je však V8. Na dlouhé trasy ideální...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zruč
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no já myslel, jestli se u Volva dá dvouhmota nahradit obyčejným setrvákem, což se běžně u spousty aut dělá a ve spoustě případů to ani není na chodu skoro poznat..
O automatu není pochyb, sám jsem ho posledních deset let měl, jenže teď nejsou peníze a tak se musí z něčeho slevit.. Když jsem kupoval minulé auto, měl jsem 200 tis, to předminulé 150, teď mám sotva 100tis.. takže tak.. za 200 by se vybíralo jinak..
Co se dvojspojkových at týká, nejsou na tom špatně jen koncernový, Ford je to samé a asi nebude jediný.., jetý Power shift je cesta do pekla.. hydroměnič je hydroměnič..
Prostě nebudu vybírat auto ani podle převodovky ani podle motoru, ale podle celkového stavu a ceny, no...a bude to..
díky!!
O automatu není pochyb, sám jsem ho posledních deset let měl, jenže teď nejsou peníze a tak se musí z něčeho slevit.. Když jsem kupoval minulé auto, měl jsem 200 tis, to předminulé 150, teď mám sotva 100tis.. takže tak.. za 200 by se vybíralo jinak..
Co se dvojspojkových at týká, nejsou na tom špatně jen koncernový, Ford je to samé a asi nebude jediný.., jetý Power shift je cesta do pekla.. hydroměnič je hydroměnič..
Prostě nebudu vybírat auto ani podle převodovky ani podle motoru, ale podle celkového stavu a ceny, no...a bude to..
díky!!
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
už se to tady probíralo, má-li být v autě dvouhmota, dej tam dvouhmotu. Jinak bude trpě vše ostatní a ušetřené peníze budou jen dočasně.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nevim jak je to u volva jestli vubec takova sada existuje. U koncernu se to ale dela docela bezne, jak moc to opotrebovava prevodovky a ulozeni kliky to netusim. Urcite ale musi clovek pocitat s vyraznym zvysenim vibraci... i na to si ale setrilkove zvyknou 

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Někde se to tu už probíralo,jednohmota oficiálne neexistuje a pokud ji tam nějak nabastlíš, tak se brzo rozloučíš s převodovkou.Už se to zkoušelo, jestli jsi jazykově zdatný, zkus anglicky psané weby.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Burgendland
- Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
- Bydliště: Rakousko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
v tomto pripade bys setril na spatnem miste, musi tam dvouhmota
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Pořízení Volva
Aspoň naznač rok výrobyPolomajster píše:Ahoj chtěl bych si koupit Volvo , nejlepe V70 D5 vim , že se ty tdi motory liší v KW .
Kterej ten motor je nejvíc povedenej a jakej rok je asi nejlepši koupit .
Díky

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No uplne idealni to asi >neni<michal_0077 píše:U koncernu se to ale dela docela bezne, jak moc to opotrebovava prevodovky a ulozeni kliky to netusim.

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
modely 2000-2004 nebo faceliftové 2005 výše jsou prakticky stejné, až na pár faceliftových věcí:
- u faceliftu jsou šednoucí plastová světla (před tím byla skleněná), nové budíky, klimapanel, středový tunel, čirá zadní světla, jiné mlhovky...
- u předfaceliftu byly problémy s budíky, stačilo přeletovat
- faceliftu ta šednoucí světla
Takže záleží, na co máš peníze a co se ti více líbí.
Jinak motory:
- 103 kw tdi: není to common rail, ale pořádný dělník ještě z minulé generace, bylo jen v modelech MY 2000-2001
- 96 kw, 120 kw, bez DPF - modely 2000-2005, to jsou klasické motory D5 motory, někdy u slabší verze značeno 2,4D. Těch 96 kw je jen softwarově podladěno, dá se chipem dostat na 120 kw nebo to ještě přifouknout ke 135 kw či 149 kw. Toto je asi nejlepší motorová volba
- 135 kw, od roku 2005 výše, vždy s DPF a vířivými klapkami. To jsou 2 potenciální problémy, je potřeba takovéto auto používat na delší trasy
Takže ve finále je to fakt jen o penězích... Pokud chceš automat, tak třeba v sekci prodej Solniak prodává slušně zainvestované vozidlo za krásné peníze.
- u faceliftu jsou šednoucí plastová světla (před tím byla skleněná), nové budíky, klimapanel, středový tunel, čirá zadní světla, jiné mlhovky...
- u předfaceliftu byly problémy s budíky, stačilo přeletovat
- faceliftu ta šednoucí světla
Takže záleží, na co máš peníze a co se ti více líbí.
Jinak motory:
- 103 kw tdi: není to common rail, ale pořádný dělník ještě z minulé generace, bylo jen v modelech MY 2000-2001
- 96 kw, 120 kw, bez DPF - modely 2000-2005, to jsou klasické motory D5 motory, někdy u slabší verze značeno 2,4D. Těch 96 kw je jen softwarově podladěno, dá se chipem dostat na 120 kw nebo to ještě přifouknout ke 135 kw či 149 kw. Toto je asi nejlepší motorová volba
- 135 kw, od roku 2005 výše, vždy s DPF a vířivými klapkami. To jsou 2 potenciální problémy, je potřeba takovéto auto používat na delší trasy
Takže ve finále je to fakt jen o penězích... Pokud chceš automat, tak třeba v sekci prodej Solniak prodává slušně zainvestované vozidlo za krásné peníze.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC70 D5 2004
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rád bych poprosil o názor, jak dlouhá by alespoň měla být ta delší trasa. Změnil jsem práci a nyní dojíždím denně 30 + 30 km. Zatím jezdím ve stávající V40 . Potřebujeme ale druhé auto a vzhledem k dojíždění začínám více řešit i spotřebu, dilema benzín/nafta/LPG/CNG apod.Haben píše:Jinak motory:
- 103 kw tdi: není to common rail, ale pořádný dělník ještě z minulé generace, bylo jen v modelech MY 2000-2001
- 96 kw, 120 kw, bez DPF - modely 2000-2005, to jsou klasické motory D5 motory, někdy u slabší verze značeno 2,4D. Těch 96 kw je jen softwarově podladěno, dá se chipem dostat na 120 kw nebo to ještě přifouknout ke 135 kw či 149 kw. Toto je asi nejlepší motorová volba
- 135 kw, od roku 2005 výše, vždy s DPF a vířivými klapkami. To jsou 2 potenciální problémy, je potřeba takovéto auto používat na delší trasy
_________________
2014 - 2018: V40 2.0T Automat 2001
2015 - 2018: V50 D2 DRIVe 2011
od 2018: XC70 D5 2004
2014 - 2018: V40 2.0T Automat 2001
2015 - 2018: V50 D2 DRIVe 2011
od 2018: XC70 D5 2004
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, kluci koukněte na tento inzerát xc 90,nějaké názory.Děkuji https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16596236?goFrom=list
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
30+30 je krasa, vzdyt po 5 km mas i doesel v mrazech zahraty. Nevim kolik potrebuje DPF na vypaleni, ale pokud das obcas i delsi trasy, vubech bych se nafty nebal
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak po 5km bude zahřátá možná voda, ale nejsem si jist olejem. Každopádně 30km by už měla být dostatečná štreka.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé