


Ze Slavičína (m.j. používat slang v pojmenování města, kde bydlíš, je v podstatě na nic - stejně, jako někteří píší "bydlište: v autě" - uvedení bydliště tu není k tomu, aby tu někdo 'osobní' údaje, ale hlavně proto, že by tě nasměroval k někomu, kdo tomu rozumí a ve výsledku ti třeba ušetří drahocený čas a peníze) -- takže ze Slavičína to máš kousek do bývalého Gottwaldova (což m.j. už také mladší generace nezná) - tedy do Zlína např. do servisu: http://www.autoservis-weber.cz/VIDA píše:Rich limit:
. High fuel pressure.
. Leaking injectors.
. Contaminated oil.
. Oil level too high.
Ja teda kdyz vytahnu merku tak je spinava jen po to kde je olej. Neni mozny, ze tam toho oleje je fakt moc?! Potom by nebyl uplne odbrje napad s tim asi jezdit.BadGuru píše:Diky za rady.
- Tlak paliva nevim jak zmerit popripade s cim porovnat, takze asi servis
- Vstrikovace jsou pretesneny - resp. gumove kropuzky jsou vymeneny
- Kontaminovany olej? cim muze byt kontaminovany? Je na nem najeto cca do 2500km (olejovy filtry vymenen)
- Vysoka hladina oleje - popravde nejde to moc zmerit, protoze kdyz vytahnu merku, ocistim a znova zmerim, zase je na ni olej pomazany cca 3cm nad horni rysku, jakoby se zachytaval v trubicce, ve ktere je merka zastrcena a neztekal zpet dolu do vany - nechapu to. Kazdopadne je videt hladina oleje kousek pod horni ryskou
Takze to bude zase do servisu. Byl jsem uz tolikrat v ruznych servisech a zatim nejvetsi pokroky jsem na aute vykoumal sam. Nejak uz tomu proste moc neverim. Prijde mi, ze jsou nekteri odbornici neodborni a nebo se jim s tou starou pleckou nechce vubec srat. Za posledni tri mesice jsem nechal po servisech bezmala 25000 za praci, resp. pokusy odborniku/vymenovacu
Jeste jednou diky za rady
plynulé meziměsto bys s tímhle motorem měl naměřit kolem 6 l, ten muj (žravější) ve v40 dává cca 6,5 na zimních pneu 195/55/15...BadGuru píše:Tak po delsi dobe zase info - byl vymenen regulator tlaku paliva, nakonec i palivove cerpadlo, protoze se pridiralo a k tomu vsemu katalyzator. Auto se chova zase o neco lip, ale stale mam pocit, ze ma bohatou smes. Obcas to totiz do vyfuku streli. Aktualne ridici jednotka vyhodila chybu P0141. Jednou se rozsvitila po ujeti cca 150km a po smazani se zase rozsvitila po ujeti dalsich cca 600km. Je mozne ze tato chyba (P0141) souvisi s bohatou smesi? A nebo obcasne streleni do vyfuku, by mohlo byt zpusobeno netesnosti napr. mezi motorem a svody vyfuku? Zda se mi totiz, ze auto je hlucnejsi a tim padem nejaka dirka ci netesnost ve vyfuku by asi taky pripadala v uvahu. Projevila by se bohatost smesi nejak vyrazneji na spotrebe? Aktualne jsem totiz na uzkych zimnich pneu nameril spotrebu (pri plynulych mezimestskych jizdach) kolem 7,5l/100km, coz je docela dobre(ve meste ale zere 10l/100km)
budu ted lehce OT, omlouvam se.Lachtan píše:Mohlo - takhle jsem koupil Modrého - auto bylo líné jak veš a žralo i trávu vedle cesty a důvod? O zub špatně nastavené rozvody...
Rysky vaček do výřezu co je na krytu rozvodů ,který je přišroubován k motoru a malinká značka (výřez) vodícího kola rozvodového řemenu za řemenicí na značku .dumi.cz píše:budu ted lehce OT, omlouvam se.Lachtan píše:Mohlo - takhle jsem koupil Modrého - auto bylo líné jak veš a žralo i trávu vedle cesty a důvod? O zub špatně nastavené rozvody...
Jak poznam, ze mam rozvody nastaveny dobre? staci sundat kryt rozvodu a bude to videt? (motor B5254T) diky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé