Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Benzínový bufík v naftovém voze
Řeším dodělání palivového čerpadla.
Když jsem dával auto na výměnu podávacího čerpadla k motoru, ptali se mě, jestli mám verzi s bufíkem. To mě přivádí k otázce, jestli nebudu muset měnit celý set palivového a nebo stačí jen dodělat palivové čerpadlo k bufíku? Asi půjde o nějaké hadičky do nádrže, jenže tu bych tam měl mít, když už mám vedení k bufíku natažený. Říkám si, že by mělo stačit jen sehnat čerpadlo a to tam vpravit. Má někdo zkušenost? Díky
Když jsem dával auto na výměnu podávacího čerpadla k motoru, ptali se mě, jestli mám verzi s bufíkem. To mě přivádí k otázce, jestli nebudu muset měnit celý set palivového a nebo stačí jen dodělat palivové čerpadlo k bufíku? Asi půjde o nějaké hadičky do nádrže, jenže tu bych tam měl mít, když už mám vedení k bufíku natažený. Říkám si, že by mělo stačit jen sehnat čerpadlo a to tam vpravit. Má někdo zkušenost? Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho trable s bufíkem
ta možnost odzkoušení na benzín mě pořád láká, asi to zkusím zrealizovatdali píše:A co někde v autě vhodně umístit nádobu s benzínem. Rozhodně nejlevnější funkční řešení. To už je asi sci-fi, ale třeba by bolo možný ho rozchodit a odladit i na nějakou silnou zimní směs do ostřikovače. To by pak bylo i elegantní řešení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Tak benzin mu nechutna.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Po několika hodinách strávených na googlu jsem zjistil asi toto: Bufík bude ze starších modelů (TDI) V70II. Řídící jednotka je pravděpodobně benzínová. Sháním proto ŘJ z naftového bufíku V70 rok kolem 2000. Tento bufík musí mít v hlavním konektoru, který se dává do kabelového svazku osazené pouze 4 piny. Kdyby někdo měl, rád bych si zapůjčil a nebo jestli mi někdo pomůže najít číslo ŘJ.
Díky
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Benzínový bufík v naftovém voze
Čerpadlo je u palivového filtru tam máš co ??hajnej píše:Řeším dodělání palivového čerpadla.
Když jsem dával auto na výměnu podávacího čerpadla k motoru, ptali se mě, jestli mám verzi s bufíkem. To mě přivádí k otázce, jestli nebudu muset měnit celý set palivového a nebo stačí jen dodělat palivové čerpadlo k bufíku? Asi půjde o nějaké hadičky do nádrže, jenže tu bych tam měl mít, když už mám vedení k bufíku natažený. Říkám si, že by mělo stačit jen sehnat čerpadlo a to tam vpravit. Má někdo zkušenost? Díky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Čerpadlo je u bufíku.
Řekl bych, že hledám ŘJ číslo 9499389

Řekl bych, že hledám ŘJ číslo 9499389

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Takže asi kecám, tohle číslo mi hází taky benzíny. Nějaký nápad, jak najít číslo správné ŘJ?hajnej píše:
Řekl bych, že hledám ŘJ číslo 9499389
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
standartně je u palivového filtru drtivá většina aut ho má co nejblíž nádrži. U bufiku je k h...u to je tak 3 metry hadice a to smrdí padáním nafty
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
a tady je ŘJ u dieselového modelu http://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=449426&auto=Volvo%20S80%202.5%20TDi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Jojo, vím, a to byl asi také důvod, proč to přesunuli k té nádrži. Každopádně moje verze je s čerpadlem vpředu, takže to musí tahat ty tři metry...karelvolvo píše:standartně je u palivového filtru drtivá většina aut ho má co nejblíž nádrži. U bufiku je k h...u to je tak 3 metry hadice a to smrdí padáním nafty
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8181
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Toto je řídící jednotka pro benzínové bufy pro dvojkové sedmdesátky modelových ročníků 2000 a 2001. Stejnou mám v autě já.hajnej píše:Čerpadlo je u bufíku.
Řekl bych, že hledám ŘJ číslo 9499389
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Každopádně je ve hře varianta, přehodit čerpadlo k nádrži. Hledám podklady, jak na to.karelvolvo píše:standartně je u palivového filtru drtivá většina aut ho má co nejblíž nádrži. U bufiku je k h...u to je tak 3 metry hadice a to smrdí padáním nafty
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
já ho mám origo u palivového filtru ale nikdy jsem si ho nijak neprohlížel, nezkoumal. Protože palivák jsem za 9 let co v 70-ku mám měnil dvakrát a to vím přesně Ten třetí mně doma leží asi dva roky snad se na něj na jaře najde čas.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Já jsem to prohlížel u verze po faceliftu. Jen nevím, kam zapojit konektor.karelvolvo píše:já ho mám origo u palivového filtru ale nikdy jsem si ho nijak neprohlížel, nezkoumal. Protože palivák jsem za 9 let co v 70-ku mám měnil dvakrát a to vím přesně Ten třetí mně doma leží asi dva roky snad se na něj na jaře najde čas.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Mám někde v dílně bufika z S80 D5 a tam je číslo ŘJ 3730751hajnej píše:Já jsem to prohlížel u verze po faceliftu. Jen nevím, kam zapojit konektor.karelvolvo píše:já ho mám origo u palivového filtru ale nikdy jsem si ho nijak neprohlížel, nezkoumal. Protože palivák jsem za 9 let co v 70-ku mám měnil dvakrát a to vím přesně Ten třetí mně doma leží asi dva roky snad se na něj na jaře najde čas.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
ŘJ jsem měl půjčené 2 a jednu mám osazenou na komplet bufíku. Všechny začínají číslem 3 a budou to verze, který mají čerpadlo u nádrže. Tyto jednotky bufíka vůbec nerozjedou, protože nemají signál od čerpadla.karelvolvo píše: Mám někde v dílně bufika z S80 D5 a tam je číslo ŘJ 3730751
Asi jsem našel naftovou verzi. Číslo jednotky je 9472608.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
A co se dívám do schematu tak by měl přímo z tělesa bufíku jít žlutý kabel až do zadu na čerpadlo a druhý pin je kostra. Ale napřed ten kabel jde z ŘJ pin 13 ale jde do tělesa bufíku a tam ho může odstavit, přerušit asi čidlo přehřátí OVERHEAT
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Já jsem šel po těch kabelech fyzicky a opravdu jde do ŘJ a pak do bufíka.karelvolvo píše:A co se dívám do schematu tak by měl přímo z tělesa bufíku jít žlutý kabel až do zadu na čerpadlo a druhý pin je kostra. Ale napřed ten kabel jde z ŘJ pin 13 ale jde do tělesa bufíku a tam ho může odstavit, přerušit asi čidlo přehřátí OVERHEAT
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Ještě doplním, že já tam ten žlutý kabel nemám v hlavním konektoru, ale je vyvedený k tomu čerpadlu (není žlutý, ale hnědý).
Naposledy upravil(a) hajnej dne 04 říj 2015 23:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Jo a ještě se ted dívám že ten žlutý jde přes tu zápojnici myslím jsi říkal že tam máš čtyři dráty obsazeny podle schema by jich mělo být pět A to 1pin plus, 2pin žlutý na palivovou, 3 kostra , piny 6,4 je ovládání z CEMhajnej píše:Já jsem šel po těch kabelech fyzicky a opravdu jde do ŘJ a pak do bufíka.karelvolvo píše:A co se dívám do schematu tak by měl přímo z tělesa bufíku jít žlutý kabel až do zadu na čerpadlo a druhý pin je kostra. Ale napřed ten kabel jde z ŘJ pin 13 ale jde do tělesa bufíku a tam ho může odstavit, přerušit asi čidlo přehřátí OVERHEAT
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Jo a ještě se ted dívám že ten žlutý jde přes tu zápojnici myslím jsi říkal že tam máš čtyři dráty obsazeny podle schema by jich mělo být pět A to 1pin plus, 2pin žlutý na palivovou, 3 kostra , piny 6,4 je ovládání z CEM[/quote]karelvolvo píše:
Já jsem šel po těch kabelech fyzicky a opravdu jde do ŘJ a pak do bufíka.
To je právě ta verze pro čerpadlo u nádrže. Já mám vyvedený kabel pro čerpadlo mimo přímo na čerpadlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
To je právě ta verze pro čerpadlo u nádrže. Já mám vyvedený kabel pro čerpadlo mimo přímo na čerpadlo.[/quote]hajnej píše:Jo a ještě se ted dívám že ten žlutý jde přes tu zápojnici myslím jsi říkal že tam máš čtyři dráty obsazeny podle schema by jich mělo být pět A to 1pin plus, 2pin žlutý na palivovou, 3 kostra , piny 6,4 je ovládání z CEMkarelvolvo píše:
Já jsem šel po těch kabelech fyzicky a opravdu jde do ŘJ a pak do bufíka.
A odkud to bere naftu ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Tahá z nádrže, ty 3 metry jak jsi říkal. Verze s čerpadlem u nádrže mají osazený konektor 5ti piny, ten pátý je pro čerpadlo, které je někde u nádrže připojené. Tam právě nevím, kde. Až to zjistím, pořídím čerpadlo, zapojím, prohodím bufík a měl bych makat. A nebo seženu naftovou ŘJ, což bude mnohem méně náročná operace.karelvolvo píše:hajnej píše: A odkud to bere naftu ?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Podle všeho to vypadá, že mám na autě buf, co se dával do předchozí generace V70. Pravděpodobně osazen benzínovou ŘJ. Sehnal jsem naftovou, vyzkoušíme, uvidíme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
A letos to už pošlape? 

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé