motor B5254T V70, rv97

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

Ahoj,

tak mi delali tesneni pod hlavou kvui CO2 v chladici kapaline a vyraznemu ubytku vody. Dalsi indicii bylo tlakovani vody, ktere mi prislo divne.

Po srovnani hlavy a vymene tesneni, hlava byla natlakovana a v pohode. Pry nic nenasli ani v motoru na bloku, Jen malinkou tecku na tesneni hlavy.

Nicmene zda-se mi, ze auto tlakuje porad. Dojedu zastavim, pomalinku chci otevrit nadrzku, a jak pomalinku uchazi tlak, tak se z motoru cca 5 - 8 minut vali bubliny do expansni nadrzky. Viz video. Je to normalni?


Dekuji.

_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Jiří M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 212
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od Jiří M »

Tohle mi teda moc normální nepřijde. :(

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od doktor »

:%) dost divné .
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

doktor píše::%) dost divné .
taky mi to neprijde normalni.

Zvlast kdyz na 850tce mam B5252FS, sice to nema turbo, ale tam kdyz dojedu a otevru nadobku hned po jizde tak to lehce psoukne a je klid.

tady v podstate po dobu treba 10ti minut uchazi ten tlak.....

Dochazeji mi napady co s tim. Prej na blou nic nebylo, je mozny, ze by to mechanik prehlednul? Nebo nemuze nejak tlakovat vodu turbo, kdyz je chlazeny vodou?

Spis se desim toho, ze je tam nekde dost vzduchu a tim padem v nejaky casti motoru neni voda..... :(
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3632
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od yoby »

prd tomu rozumím, ale kolik jsi najel od té opravy? neodvzdušňuje se ti to ještě?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

yoby píše:prd tomu rozumím, ale kolik jsi najel od té opravy? neodvzdušňuje se ti to ještě?
Asi 60km.
Ale.presne tohle to.delalo dlouhodobe i pred opravou...
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od doktor »

hm ??

udělej znovu ten test na CO2

pokud bude pozitivní, tak je to v hájí a viděl bych to na nedobře udělané těsnění anebo horší varianta - prasklý blok motoru.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

doktor píše:hm ??

udělej znovu ten test na CO2

pokud bude pozitivní, tak je to v hájí a viděl bych to na nedobře udělané těsnění anebo horší varianta - prasklý blok motoru.
Hmm, tos me teda nepotesil...

Pokud to tak opravdu bude asi to bude opravdu ten blok, protoze tesneni na hlave pry i posundani vypadalo dobre..
Ale v bloku nic videt pry nebylo.. :((

Jestli to bude porad stejny, tak na to asi kaslu a budu s tim normlane jezdit dal. Dalsich 20k na opravu uz ted zrovna nemam :((
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od doktor »

dumi.cz píše:
Hmm, tos me teda nepotesil...

Pokud to tak opravdu bude asi to bude opravdu ten blok, protoze tesneni na hlave pry i posundani vypadalo dobre..
Ale v bloku nic videt pry nebylo.. :((

Jestli to bude porad stejny, tak na to asi kaslu a budu s tim normlane jezdit dal. Dalsich 20k na opravu uz ted zrovna nemam :((
Díru velikosti amerického stříbrného dolaru nečekej. To můžou být vlasové trhliny.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

doktor píše:
dumi.cz píše:
Hmm, tos me teda nepotesil...

Pokud to tak opravdu bude asi to bude opravdu ten blok, protoze tesneni na hlave pry i posundani vypadalo dobre..
Ale v bloku nic videt pry nebylo.. :((

Jestli to bude porad stejny, tak na to asi kaslu a budu s tim normlane jezdit dal. Dalsich 20k na opravu uz ted zrovna nemam :((
Díru velikosti amerického stříbrného dolaru nečekej. To můžou být vlasové trhliny.
to je mi jasne, ale i ja na blok koukal a nic nevidel, je nejaka metoda jak do objevit? Pripadne me docela desi to, ze v kusu motoru je misto vody vzduch, jak se to asi chladi... pri vykonu toho motoru, to muze bejt docela problem.... :(
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od doktor »

systém se nějak odvzdušňuje - asi přes víčko, ale tlakuje do vody, a je otázka času, kdy odejde nějaká komponenta chlazení - rupne chladič, hadice a pod.

Další problém je, že pokud je prasklina v bloku a natlakuje se okruh vody, tak při vypnutém motoru by mohla tou samou škvírou vlézt voda do válce a to bych viděl jako podstatně horší věc.

Udělej asi tu zkoušku CO2.

a voda se neztrácí?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

doktor píše:systém se nějak odvzdušňuje - asi přes víčko, ale tlakuje do vody, a je otázka času, kdy odejde nějaká komponenta chlazení - rupne chladič, hadice a pod.

Další problém je, že pokud je prasklina v bloku a natlakuje se okruh vody, tak při vypnutém motoru by mohla tou samou škvírou vlézt voda do válce a to bych viděl jako podstatně horší věc.

Udělej asi tu zkoušku CO2.

a voda se neztrácí?
Od opravy jsem to jeste nepozoroval, jestli se ztraci nebo. Najel jsem malo. Pred opravou se ztracela, resp zacala se ztracet opravdu hodne. doleal jsem kazdou chvilku. Sem myslel, ze ji to zere. Proto jsem resil tu opravu (byl jsem i na testu CO2 a ten byl pozitivni). Nicmene v servisu na hlave nic nenasli a rikali, ze tece chladic ve spoji. Coz mi prislo divny, zadnou louzi jsem pod autem nikdy nemel. Nicmene ted sem pod autem taky louzi nenasel. Udajne to ma tect okolo spoje na vypoustaku. Mokrej byl ale jen vypoustak a po dotazeni je suchej. Zjistim jestli se ztraci voda a uvidim jak ten test.

Kazdopadne pokud to bude porad stejny, tak to bude asi snazsi sehnat novej motor a az tenhle padne tak vymenit. nebo da se nejak zadelat ten blok? Pochybuju :(
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od doktor »

tak to nevím.
nechci samozřejmě malovat čerta na zeď.

Mé postřehy jsou ryze laické, ale pokud by to byl blok tak tense sice dá nějak lepit, al to je spíš na praskliny zvenku.
Možná výměna vložky válce. Fakt nevím.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od Fíla »

A co vodní pumpa? Měli jste ji venku? Není rozlámaná?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

Fíla píše:A co vodní pumpa? Měli jste ji venku? Není rozlámaná?
je nova, menil jsem rozvody.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Jiří M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 212
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od Jiří M »

Pokud se do motoru nedostává (ani do oleje), tak bych se zaměřil na trubky kolem turba, když říkáš, že je chlazený vodou. Někudy ten tlak do vody jít musí.

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

tak mam dalsi postreh v teto veci.

vymenil jsem tekouci chladic. Ztrata vody byla opravudu pravdepodobne zpusobena tim. nicmene tlakovani a bublani po vypnuti motoru pretrvava. Zkusim udelat novy test na CO2 a uvidime. O vikendu najedu asi 200km tak uvidime jak se to bude vyvijet...
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od Sarkasmic »

Tohle ale nevypadá na tlak ze spalování,ale že ti vaří voda v bloku. Termostat je novej? Zkus jej vyhodit pryč. LPG nemáš? Vodní pumpa ač nová taky může bejt ve prdeli. Topí to normálně?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

Sarkasmic píše:Tohle ale nevypadá na tlak ze spalování,ale že ti vaří voda v bloku. Termostat je novej? Zkus jej vyhodit pryč. LPG nemáš? Vodní pumpa ač nová taky může bejt ve prdeli. Topí to normálně?
Taky si pohravam s myslenkou, ze je pricpanej nejakej kanal a vari se to tam... ze proste kus bloku je lokalne prehratej. Termostat je cca rok starej Wahler. Menil jsem ho nekdy loni z jara tusim. Topi to normalne. nepozoruju nejaky spatny topeni. Kdyz sepne sehara tepota jde dobre dolu. takze to i chladicem proudi dobre. teplota vody (mereno na diangostice) se zda bejt ok. cca 90 stupnu za jizdy pri zastaveni ve 103 sepne sahara a leti to krasne dolu.

Do vody se mi dostata odnekud neco jakoby rez. proste takovej zeleznej povlak. byl toho plnej chladic a i nova cista expanska je tim zaspinena. Netusim kde se to tam bere :(
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13169
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od Urvanej »

Jako nechci bejt prudnej, ale víte jaká je funkce víčka na expanzce?
A co se stane, když v papiňáku zvednete ten ventil?
Zkontroloval bych maximálně víčko, zda opravdu drží 1,5 baru a udělal jak píše Sakrasmič.
Rez na hliníku je divnej, ale u litinovejch motorů to bylo, když nějakej vůl nelil nemrzku, ale jen čistou vodu. Nicméně podobně vypadá směs vody a oleje.
Hlídal bych úbytek vody a jezdil a pozoroval dál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej píše:Jako nechci bejt prudnej, ale víte jaká je funkce víčka na expanzce?
A co se stane, když v papiňáku zvednete ten ventil?
Zkontroloval bych maximálně víčko, zda opravdu drží 1,5 baru a udělal jak píše Sakrasmič.
Rez na hliníku je divnej, ale u litinovejch motorů to bylo, když nějakej vůl nelil nemrzku, ale jen čistou vodu. Nicméně podobně vypadá směs vody a oleje.
Hlídal bych úbytek vody a jezdil a pozoroval dál.
Vicko je cca dva roky stare, zkousel sem i jine, ale muzu zkusit dalsi, mam tu jeste tri auta :)
Jako je tam cista destilka, pac zkousim jestli to nepotece, predtim tam taky nejakou doby byla kdyz to teklo, protoze sem porad dolejval. Ale na hlinikovym bloku mi to prijde divny. Nekde sem slysel, ze kdyz se prehreje blok motoru muze to takhle reznout, to by i sedelo na to, ze se to nekde lokalne prehriva...

Olej ubejva (ale je mastny sani, a navic dost kape), ale mastna voda ani puvodni vyndanej chladic rozhodne neni.

Popravde z toho zacinam bejt docela rozmrzelej. Nechal sem udelat hlavu za 20k i s rozvodama, motor ma jinej zvuk takovej min hezkej, problem se nevyresil a pekne me sere ze se hrabalo do neceho do ceho se hrabat vubec nemuselo. navic to porad kdyz dam plnej plyn obcas vynechava, nekdy vic nekdy min. Zkusim nechat zmerit tlaky.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej píše:Jako nechci bejt prudnej, ale víte jaká je funkce víčka na expanzce?
A co se stane, když v papiňáku zvednete ten ventil?
Zkontroloval bych maximálně víčko, zda opravdu drží 1,5 baru a udělal jak píše Sakrasmič.
Rez na hliníku je divnej, ale u litinovejch motorů to bylo, když nějakej vůl nelil nemrzku, ale jen čistou vodu. Nicméně podobně vypadá směs vody a oleje.
Hlídal bych úbytek vody a jezdil a pozoroval dál.
Puvodne sem myslel, ze to bublani a ztvrdnuti hadic je normalni, ale na zadnym jinym aute mi to nedela.... u obou 850 (jsou to teda jen atmosfery) muzu ject sebevetsi kudlu, prijedu otevru vicko udela to psouk a nic.

dneska rano sem jeste zkousel nasledujici:

Teplej motor po jizde (cca 10 minut vypnutej) sem nastartoval s otevrenym vickem expanzky. na volnobeh uplne v pohode. hladina v nadrzce kllidne, vsechnov cajku, po chvilce sepla sahara, pak vypla. Parkrat sem schvalne proturoval motor (otazky nevim, bral sem za klapku v motoru tipuju takl 3500), a za chvilku se z ty otevreny expansky vyvalil gejzir vody.... Pri proturovani byla hladina v klidu, ale az po pusteni plynu to zaclo normalne skoro tryskat ven.

Klidne za Tebou muzu nekdy zajet, jestli bys byl tak hodnej a kouknul na to, treba Te na miste neco napadne.. :)
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od Sarkasmic »

To ze to po protůrování vyvalí vodu je docela běžný... Ale jen nevím proč tu stále něco řešíš a měníš,základ je udělat test CO.... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

motor B5254T V70, rv97

Příspěvek od dumi.cz »

Sarkasmic píše:To ze to po protůrování vyvalí vodu je docela běžný... Ale jen nevím proč tu stále něco řešíš a měníš,základ je udělat test CO.... :)
Ten samozrejmne udelat, jen se snazim dodat co nejvic informaci, ktery by mohli nekoho vest k blizsimu zaveru. Otazka je jak je ten test spolehlivy....
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé