Ahoj, chtěl bych si pořídit nějakou T5-ku a to bud s60 nebo v70. Kolem roku 2000.
Dá se nějak jednoduše laicky ověřit jestli je v autě opravdu motor T5, myslím jestli ho někdo třeba nevyměnil za obyč.
Dík všem.
Motor T5
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Motor T5
Prosím? To bych (a asi nejen já) potřeboval lépe vysvětlit.nováček píše: myslím jestli ho někdo třeba nevyměnil za obyč.
Dík všem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: ostrava
- Vůz: V70
Motor T5
Třeba někdo zadře motor nebo se potká a dá misto něj 2.4 Thajnej píše:Prosím? To bych (a asi nejen já) potřeboval lépe vysvětlit.nováček píše: myslím jestli ho někdo třeba nevyměnil za obyč.
Dík všem.
A pak se zbavuje auta.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Motor T5
Jo timto jsi myslel obyc....
Rozdil 37kw by mel byt znat. Vizualne nevim, ale pochybuju, ze by tuhle vymenu nekdo absolvoval.
Rozdil 37kw by mel byt znat. Vizualne nevim, ale pochybuju, ze by tuhle vymenu nekdo absolvoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Motor T5
Vzadu na bloku (částečně přikryto krytem rozvodů) je takový nálitek a na něm je vyjiskřen typ motoru. Hrozně špatně se tam lozí.
Domnívám se však, že s T5 mapami pojede 2.4T ještě hůře než originál 2.4T.
A to už by mělo být safra poznat.
Pavel
Domnívám se však, že s T5 mapami pojede 2.4T ještě hůře než originál 2.4T.
A to už by mělo být safra poznat.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Příspěvky: 539
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Motor T5
S jiným typem motoru by to přece neprošlo stk. Zkontroluj si označení s techničákem a bude to ok.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Motor T5
Na technický mi koukli na VIN a hotovo. Takže těmto pánům bych moc nevěřil.Laurel píše:S jiným typem motoru by to přece neprošlo stk. Zkontroluj si označení s techničákem a bude to ok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Motor T5
To není o důvěře nebo nedůvěře. Typ motoru se na mnoha autech také nijak rozumně nedozvíš, číslo už se nekontroluje vůbec (motor se považuje za náhradní díl).
Sice se do motoru dívají, pokud tam není něco zjevně špatně (třeba naftový motor v benzínovém autě a vice versa), tak se na STK nic podobného neřeší. Což je v principu v pořádku.
Na emisích dají emise a na STK (aspoň na té zdejší - a mělo by to tak být všude) jsou důslední na to, aby auto bylo bezpečné.
T.j. aby:
1. brzdilo
2. se udrželo na cestě, jelo rovně a zatáčelo (náprava, čepy, tlumiče)
3. se nerozpadlo (naprosto zjevné zrezlotiny)
4. bylo vidět a aby z něj bylo vidět (osvětlení).
No a jestli tam máš motor T5 nebo 2.4T = není to nakonec jedno?
P.
Sice se do motoru dívají, pokud tam není něco zjevně špatně (třeba naftový motor v benzínovém autě a vice versa), tak se na STK nic podobného neřeší. Což je v principu v pořádku.
Na emisích dají emise a na STK (aspoň na té zdejší - a mělo by to tak být všude) jsou důslední na to, aby auto bylo bezpečné.
T.j. aby:
1. brzdilo
2. se udrželo na cestě, jelo rovně a zatáčelo (náprava, čepy, tlumiče)
3. se nerozpadlo (naprosto zjevné zrezlotiny)
4. bylo vidět a aby z něj bylo vidět (osvětlení).
No a jestli tam máš motor T5 nebo 2.4T = není to nakonec jedno?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Motor T5
Já bych se podíval na vstřiky a pokud budou modrý, bude to T5. Pokud vim, je to nejjednodušší způsob jak to zjistit bez lovení VIN, kódu motoru a sundávání čehokoliv.
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Motor T5
A co když si dal Tomasss do devítky blok z S80, tak je to S80 ?martinopel píše:A co když si do 2,4t dal někdo erkové vstřiky,tak to bude erko??
Přijde mi, že je dost málo pravděpodobný, aby chtěl někdo ojebávat s tím, že místo 2.3T5 dal do auta 2.4T a Rkový vstřiky a bude to prodávat jako 2.3T5
A vůbec, přijde mi dost málo pravděpodobný, aby chtěl někdo ojebávat s tím, že místo 2.3T5 dal do auta 2.4T a bude to prodávat jako 2.3T5
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Motor T5
ja myslel ze je kod motoru jen na krytu rozvodu.
Na STK nikdy typ motoru nenasel, ani na dovozni STK.
Jinak ze se nekde muze vyskytovat jinej motor mi neprijde jako malo pravdepodobne. Kdyz nekomu odejde motor T5 a u Martina se treba prave porcuje 2,4T (nastrojenej motor i s turbem a vstrikama) tak se za pomoci Pavla prehraje v ECU software 2,4T (bud origo nebo uprava) a auto zase do tydne jezdi. Lepsi nez mesice cekat na T5 motor kterej neni tak casto k dostani
Na STK nikdy typ motoru nenasel, ani na dovozni STK.
Jinak ze se nekde muze vyskytovat jinej motor mi neprijde jako malo pravdepodobne. Kdyz nekomu odejde motor T5 a u Martina se treba prave porcuje 2,4T (nastrojenej motor i s turbem a vstrikama) tak se za pomoci Pavla prehraje v ECU software 2,4T (bud origo nebo uprava) a auto zase do tydne jezdi. Lepsi nez mesice cekat na T5 motor kterej neni tak casto k dostani
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Online
- Příspěvky: 539
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Motor T5
V pohodě, já jenom vycházim z toho, že někdy před šesti lety mě z stk vyhodili, protožte jsem měl v Oplu na motoru vyraženej typ L1E místo L1H. 

_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Paťa