Motor T5

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
nováček
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: ostrava
Vůz: V70

Motor T5

Příspěvek od nováček »

Ahoj, chtěl bych si pořídit nějakou T5-ku a to bud s60 nebo v70. Kolem roku 2000.
Dá se nějak jednoduše laicky ověřit jestli je v autě opravdu motor T5, myslím jestli ho někdo třeba nevyměnil za obyč.
Dík všem.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Motor T5

Příspěvek od hajnej »

nováček píše: myslím jestli ho někdo třeba nevyměnil za obyč.
Dík všem.
Prosím? To bych (a asi nejen já) potřeboval lépe vysvětlit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

nováček
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: ostrava
Vůz: V70

Motor T5

Příspěvek od nováček »

hajnej píše:
nováček píše: myslím jestli ho někdo třeba nevyměnil za obyč.
Dík všem.
Prosím? To bych (a asi nejen já) potřeboval lépe vysvětlit.
Třeba někdo zadře motor nebo se potká a dá misto něj 2.4 T
A pak se zbavuje auta.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Motor T5

Příspěvek od hajnej »

Jo timto jsi myslel obyc....
Rozdil 37kw by mel byt znat. Vizualne nevim, ale pochybuju, ze by tuhle vymenu nekdo absolvoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

nováček
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: ostrava
Vůz: V70

Motor T5

Příspěvek od nováček »

Takže muže být třeba jen jiný software a hardware je stéjný ?

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Motor T5

Příspěvek od ok2ucx »

Vzadu na bloku (částečně přikryto krytem rozvodů) je takový nálitek a na něm je vyjiskřen typ motoru. Hrozně špatně se tam lozí.

Domnívám se však, že s T5 mapami pojede 2.4T ještě hůře než originál 2.4T.

A to už by mělo být safra poznat.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Laurel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

Motor T5

Příspěvek od Laurel »

S jiným typem motoru by to přece neprošlo stk. Zkontroluj si označení s techničákem a bude to ok.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Motor T5

Příspěvek od hajnej »

Laurel píše:S jiným typem motoru by to přece neprošlo stk. Zkontroluj si označení s techničákem a bude to ok.
Na technický mi koukli na VIN a hotovo. Takže těmto pánům bych moc nevěřil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Motor T5

Příspěvek od ok2ucx »

To není o důvěře nebo nedůvěře. Typ motoru se na mnoha autech také nijak rozumně nedozvíš, číslo už se nekontroluje vůbec (motor se považuje za náhradní díl).
Sice se do motoru dívají, pokud tam není něco zjevně špatně (třeba naftový motor v benzínovém autě a vice versa), tak se na STK nic podobného neřeší. Což je v principu v pořádku.

Na emisích dají emise a na STK (aspoň na té zdejší - a mělo by to tak být všude) jsou důslední na to, aby auto bylo bezpečné.
T.j. aby:
1. brzdilo
2. se udrželo na cestě, jelo rovně a zatáčelo (náprava, čepy, tlumiče)
3. se nerozpadlo (naprosto zjevné zrezlotiny)
4. bylo vidět a aby z něj bylo vidět (osvětlení).

No a jestli tam máš motor T5 nebo 2.4T = není to nakonec jedno? 8)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Motor T5

Příspěvek od Krystof P. »

Já bych se podíval na vstřiky a pokud budou modrý, bude to T5. Pokud vim, je to nejjednodušší způsob jak to zjistit bez lovení VIN, kódu motoru a sundávání čehokoliv.

GDPR_user

Motor T5

Příspěvek od GDPR_user »

Kr.P píše:Já bych se podíval na vstřiky a pokud budou modrý, bude to T5. Pokud vim, je to nejjednodušší způsob jak to zjistit bez lovení VIN, kódu motoru a sundávání čehokoliv.
A co když si do 2,4t dal někdo erkové vstřiky,tak to bude erko?? :lol:

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Motor T5

Příspěvek od Krystof P. »

martinopel píše:A co když si do 2,4t dal někdo erkové vstřiky,tak to bude erko?? :lol:
A co když si dal Tomasss do devítky blok z S80, tak je to S80 ?

Přijde mi, že je dost málo pravděpodobný, aby chtěl někdo ojebávat s tím, že místo 2.3T5 dal do auta 2.4T a Rkový vstřiky a bude to prodávat jako 2.3T5

A vůbec, přijde mi dost málo pravděpodobný, aby chtěl někdo ojebávat s tím, že místo 2.3T5 dal do auta 2.4T a bude to prodávat jako 2.3T5

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Motor T5

Příspěvek od michal_0077 »

ja myslel ze je kod motoru jen na krytu rozvodu.
Na STK nikdy typ motoru nenasel, ani na dovozni STK.

Jinak ze se nekde muze vyskytovat jinej motor mi neprijde jako malo pravdepodobne. Kdyz nekomu odejde motor T5 a u Martina se treba prave porcuje 2,4T (nastrojenej motor i s turbem a vstrikama) tak se za pomoci Pavla prehraje v ECU software 2,4T (bud origo nebo uprava) a auto zase do tydne jezdi. Lepsi nez mesice cekat na T5 motor kterej neni tak casto k dostani
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Laurel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

Motor T5

Příspěvek od Laurel »

V pohodě, já jenom vycházim z toho, že někdy před šesti lety mě z stk vyhodili, protožte jsem měl v Oplu na motoru vyraženej typ L1E místo L1H. :)
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé