Ekovypalne na 16V(B234F)

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#1 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

Ahoj vsem,
mam zadost na vsechny majitele motorizace B234F v jejich krasnych sedmach potazmo devitkach. Jakou mate kdo prosim v technicaku uvedenou smernici pro vypocet ekovypalneho? Nejak se mi totiz nechce verit, ze by autak s elektronicky rizenym vstrikem a katem mel "Euro0" :-(

Predem diky za podeleni se o data
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od Romulusw »

Když se psal techničák na to auto, tak žádná eura neexistovala, ale sázím, že to máš za "bůra".

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#3 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

Romulusw píše:Když se psal techničák na to auto, tak žádná eura neexistovala, ale sázím, že to máš za "bůra".
To je prave ono, proto si tam kazdej napsal co chtel, pripadne vubec nic. Nikoho to zkratka netrapilo. Jinak za bura bych to mel velice rad, jenze to zatim vypada na "desitku" :cry:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#4 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od FrantaB »

Nezáleží jen na techničáku ze země původu, ale na tom s kterou verzí se to auto povede ztotožnit (jejich termín...) tady na STK. Láme se to u benzínů zdá se někde kolem MY 95-96 (tj. facelift), stříkačky pre-face EURO1, po už namnoze EURO2. Pokud má auto katalyzátor, mělo by to být EURO2 i jako pre-facelift.
Jde o to, co je napsáno v papírech pro schválení typu k provozu v daném státě, nebo ve státě jehož uznání do provozu ČR uznává-to podléhalo změnám, o kterých konečný zákazník neměl a nemá ani ponětí a tehdy to ani nemělo zásadní význam... Pokud bude STK nějaká líp vybavená, technik jazykově spoň trochu gramotný a ne garážovka bez netu, měli by to zvládnout bez toho, aby tě honili do Dekry nebo na zastoupení solit tu 2k, tu 3k...
Postup dovozová evidenčka-čistopis-česká STK-značky znamená ušetřit cca. 1k na dovozové STK, ale postupuje se podle původních papírů a libovůle. S dovozovou STK by se měl člověk dokázat dobrat skutečného stavu věcí snáz (a nakonec v celé té zhovadilosti s ekovýpalným i levněji). Možná to jde i jinak, ale v rámci stávající přípravy jsem na to nepřišel.

Pro ilustraci jaký je v tom bordel-asi si zítra jedu pro 945 D24TIC Egr, nejspíš by tam mělo být i Kat, MY 96. "To ne pane, taková stará hajtra je EURO0, navíc dýzl s mechanickým vstřikem..." Nakonec dohledali reál-EURO1... (pro ty co mi doporučovali plyn-hledal jsem poctivě, ale s boomem LPG v DE je to peklo. Tahle nafta by měla foukat 31 atm a je oproti prvním rozumným oplynovaným benziňákům za třetinu, při předpokládaném provozu pro mně v TCO jen o málo dražší než plyn)
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#5 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od vityjan »

FrantaB píše:
Pro ilustraci jaký je v tom bordel-asi si zítra jedu pro 945 D24TIC Egr, nejspíš by tam mělo být i Kat, MY 96. "To ne pane, taková stará hajtra je EURO0, navíc dýzl s mechanickým vstřikem..." Nakonec dohledali reál-EURO1...


Mám v podstatě to samé a už mám Euro 2 - ač je to neuvěřitelné :twisted:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#6 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od FrantaB »

Neuvěřitelné to není, ten motor nemá důvod nedat EURO2 při slušném seřízení a údržbě. Koukám že máš MY 96, kára na kterou se jedu podívat taky a co jsem zatím dohledal, od MY 96 by měla být dvojka furta ž do konce výroby-pokud jsi ochoten to pustit do světa, podle jakých not to ztotožňovali tady-do vedlejšího tématu, ať neplevelíme vlákno o benzínu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=50695
VIN by pomohlo taky, abych se měl na co odvolat-kdyžtak do SZ.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#7 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od Romulusw »

Je to tak, měl jsem auto 1990 stříkačka s kat a bylo to za bůra (před rokem v Praze ve Vysočanech). V TP bylo něco jako EHK 84, ale nejsem si naprosto jist.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#8 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

Ja neresim tentokrat ani tak dovoz, jako spis chyby v duplikatu technicaku. Krom toho, ze je v nem napsany totalne nesmyslny typ motoru, je v nem u emisi uvedena smernice, ktera ukazuje na Euro0, coz se mi vzhledem k rizeni motoru Jetronic LH 2.4 nejak nepozdava 8)
Hodim sem sken technicaku....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#9 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

Tady je ciste pro pobaveni druha strana technicaku....
Přílohy
TP str.2.pdf
(189.49 KiB) Staženo 57 x
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#10 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od FrantaB »

To je odflakla prace toho kdo technicak vystavoval. Motor neodpovida VIN, takze vsechno spatne, nakopat zádel a nový techničák-tenhle je de iure neplatný, protože obsahuje nepravdivé a rozporující si údaje. Na to bys s trochou zabejčenosti měl úřad utáhnout.
V techničáku je auto co nikdy neexistovalo a to národní schválení je nejspíš na jiné auto-leda by to bylo schválení přestavby, ale netuším proč by někdo cpal do sedmy B23E...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#11 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

FrantaB píše:To je odflakla prace toho kdo technicak vystavoval. Motor neodpovida VIN, takze vsechno spatne, nakopat zádel a nový techničák-tenhle je de iure neplatný, protože obsahuje nepravdivé a rozporující si údaje. Na to bys s trochou zabejčenosti měl úřad utáhnout.
V techničáku je auto co nikdy neexistovalo a to národní schválení je nejspíš na jiné auto-leda by to bylo schválení přestavby, ale netuším proč by někdo cpal do sedmy B23E...
Uz jsem kvuli tomu zkousel kontaktovat ofcialni zastoupeni Volva, jen nevim, co si od toho slibovat... Jinak tohhle nemuze byt ani schvalena prestavba, protoze napr. uvedeny vykon (v TP) neodpovida B23E, ale B234F, ktery tam skutecne patri. Nicmene me to moc neprekvapuje - kdyz jsem naposledy resil duplikat technicaku na hadraka, predali mi na uradu s usmevem dokument, ve kterem stalo: Provozni brzda: NE; Parkovaci brzda: NE; Odlehcovaci brzda: NE; ABS: ANO
Takze mam zjevne prvni Velorex bez brzd vybaveny ABS :fool:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od Urvanej »

Jaruna je v reálu i notově B230FT, ale výkon má z B230FB a je bez převodovky :-D
A to je kupována a celou dobu provozována v čr a má ještě knížečku místo plachty. Takže bych všechno nesváděl na špatnej přepis dat z jinýho TP.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#13 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od FrantaB »

:shock:
To jsi ani neměl psát, protože až někoho uslyším jak říká že administrativní likvidace starých neekologických kraksen administrativním škrtem kvůli bordelu v registru je OK, tak si ho odsedím prostě jenom kvůli principům.
Techničák podle mně známé úpravy nesmí být v rozporu s Certificate of conformity, protože pokud certifikátu odpovídá auto a techničák ne, tak de iure auto není registrováno, se všemi důsledky. Samozřejmě majitel za to nemůže, na vině je státem posvěcená STK a zhovadilost tolerování zde předvedených lapsusů.
Jestliže se takhle ukazuje, že bordel v registru vzniká např. tak že ekoklasifikace aut jsou v registu podceňovány až takhle zjevně jen kvůli flinkovství, neumětelství, nepoučitelnosti, prostoru na libovůli a vůbec cokoliv, tak teda :bad:

Navíc se z takto vytvořených dat dělají statistiky, aby se ovcím vysvětlilo že "jetřeba dobrosrát".
Co si založit vlákno, dát dokupy vzorek správně vyplněných a takhle dojebaných techničáků a chtít po MD vysvětlení a pár hlav? Myslím že tuším o skupině lidí co by si z toho dokázala udělat docela užitečný klacek...


Omlouvám se za ten výlev, poslední střety se zabedněností agendy registrů vlastní i v mém okolí proběhnuvší mně napružily trochu přes míru.
Naposledy upravil(a) FrantaB dne 14 črc 2015 23:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#14 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od peter cz »

Můžu přispět s 940 s hnanou přední nápravou a to už jsem ve vrzč myslím druhej :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#15 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od kV8ba »

peter cz píše:Můžu přispět s 940 s hnanou přední nápravou a to už jsem ve vrzč myslím druhej :D
Já si toho všiml naštěstí ještě na úřadě, takže mi to prepsali :D
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#16 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

FrantaB píše::shock:
To jsi ani neměl psát, protože až někoho uslyším jak říká že administrativní likvidace starých neekologických kraksen administrativním škrtem kvůli bordelu v registru je OK, tak si ho odsedím prostě jenom kvůli principům.
Techničák podle mně známé úpravy nesmí být v rozporu s Certificate of conformity, protože pokud certifikátu odpovídá auto a techničák ne, tak de iure auto není registrováno, se všemi důsledky. Samozřejmě majitel za to nemůže, na vině je státem posvěcená STK a zhovadilost tolerování zde předvedených lapsusů.
Jestliže se takhle ukazuje, že bordel v registru vzniká např. tak že ekoklasifikace aut jsou v registu podceňovány až takhle zjevně jen kvůli flinkovství, neumětelství, nepoučitelnosti, prostoru na libovůli a vůbec cokoliv, tak teda :bad:

Navíc se z takto vytvořených dat dělají statistiky, aby se ovcím vysvětlilo že "jetřeba dobrosrát".
Co si založit vlákno, dát dokupy vzorek správně vyplněných a takhle dojebaných techničáků a chtít po MD vysvětlení a pár hlav? Myslím že tuším o skupině lidí co by si z toho dokázala udělat docela užitečný klacek...


Omlouvám se za ten výlev, poslední střety se zabedněností agendy registrů vlastní i v mém okolí proběhnuvší mně napružily trochu přes míru.
Pokud by byl zajem, mohu krome zminene 740, kterou ted zrovna resim, dodat jeste dalsi speky. Na druhe sedme mam treba typ motoru D21TIC, u Tatry mam uvedene cislo motoru, ktery tehdejsi n.p. tatra koprivnice nikdy nevyrobila apod. .......
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od tomasss »

Ono existuje nejaky auto ktery ma velkej TP v poradku??? :shock: Mel jsem zatim ctyri Volva a mraky chyb byly nasekany ve vsech, myslel jsem ze to tak ma byt (zmateni nepritele) :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#18 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od Romulusw »

Tak u mojeho sedí úplně všechno naprosto přesně, zrovna jsem to kontroloval 2x :D :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#19 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

tomasss píše:Ono existuje nejaky auto ktery ma velkej TP v poradku??? :shock: Mel jsem zatim ctyri Volva a mraky chyb byly nasekany ve vsech, myslel jsem ze to tak ma byt (zmateni nepritele) :D
Nenazval bych to ani tak matenim nepritele, jako spis morenim vlastnika. Narazi-li totiz vlastnik onen na STK/magistrate na nejakeho hnidopicha, ma zadelano na prijemne stravene hodiny/dny/tydny boje s lidskou blbosti, aroganci a neschopnosti. Dekuji, umim svuj volny cas travit lepe a penize utracet i jinak :)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#20 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

Takze vec je jasna,
za chybu urednika zaplatim Volvu ceska republika 2000kc. Presne za tuto castku jsou ochotni vydat potvrzeni, ze do daneho auta skutecne patri motor, jez se v nem i fyzicky nachazi :x

Ohledne emisni normy a ekovypalneho mam smulu, protoze v dobe vyroby automobilu jeste smernice splnujici nase slavne Euro1 neexistovala. To, ze auto fyzicky splnuje mozna i Euro2, by se dle Dekry dalo zajistit dvema zpusoby:
1) Povrzenim od Volva, kde bude uvedeno, ze zminovany vuz jiz v dobe sveho vniku splnoval emisni normy daleko vyssi, nez byl pozadovano tehdejsi normou a tyto emisni limity jiz tehda splnovaly v te dobe jeste neexistujici normu pro dnesni Euro1/2 (Nic takoveho Volvo samozrejme nevyda).
2) Zaplatit zkusebni stanici Dekra castku 10000kc za individualni homologaci, kde budou auto udajne trapit pul dne na brzdne stolici s nejistym vysledkem.

Jeste co jsem se dozvedel zajimaveho, v Cesku se Ekovypalne urcuje podle smernice platne k roku vyroby daneho automobilu. Pokud plnilo dotycne auto v dobe sveho vzniku limity daleko prisnejsi, ma smulu. Na rozdil od Nemecka, kde se toto udajne zohlednuje. Zrejme v tom je cela zahada, jaktoze se v nemcich prodavaji krabice, ktere bez problemu maji jejich grun plakete. A az udajne u nas zavedou podobny nesmysl zakazu vjezdu do centra mest nasim "neekologickym" vozum, bude se jejich "cistota" posuzovat uplne stejne, jako je tomu v pripade ekovypalneho. Takze pokud si clovek napriklad dodatecne dovybavi sveho naftaka filtrem pevnych castic, v cesku mu toto nebude zohledneno (narozdil od nemecka).
Chce se mi zvracet........ :bad:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#21 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od Romulusw »

A zkusil jsi se zaptat tam, kde se ty auta převádějí? S tím bych začal. Vezmi ten TP na úřad a vyptej se. Za zeptání se nic nedá.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#22 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od olivin »

Romulusw píše:A zkusil jsi se zaptat tam, kde se ty auta převádějí? S tím bych začal. Vezmi ten TP na úřad a vyptej se. Za zeptání se nic nedá.
To je pravda, krom par hodin cekani na registru to zeptani opravdu nic nestoji. Nicmene jsem skeptik - v lonskem roce jsem se s nimi dohadoval o totalni blbosti - tehda jsem koupil auto, ktere melo rovnez duplikat technicaku, ve kterem byl uveden nejaky nesmyslny rozmer pneu. Na to konto mi na Evidencce napsali "Vozidlo z hlediska evidencni kontroly NEVYHOVUJE". Na zapsani "noveho" typu kol a gum (mimochodem standardni 195/65 R15) po me chteli bud potvrzeni z Volva nebo od Dekry! Nakonec se mi podarilo je presvedcit na zaklade originalni uzivatelske prirucky, ktera k autu nastesti byla :twisted:
Magistratni urednici jsou pouze vykonavatele vule nasich zakonu a k tomu potrebuji papir.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#23 Ekovypalne na 16V(B234F)

Příspěvek od Krystof P. »

tomasss píše:Ono existuje nejaky auto ktery ma velkej TP v poradku??? :shock: Mel jsem zatim ctyri Volva a mraky chyb byly nasekany ve vsech, myslel jsem ze to tak ma byt (zmateni nepritele) :D
Já mám taky velkej TP v pořádku a to je už jednou přepisovanej. Ale je to moje první auto, kde je v pohodě a dokonce mám dojem že i jediný z těch, ke kterejm jsem kdy velkej TP měl v ruce (a jezdil s nima) jen je nevlastnil :oops:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“