zaseknutý bezpečnostní pás
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
zaseknutý bezpečnostní pás
to vies, v piatok o polnoci noci pisane komenty nestoja zavela
no, skus demontovat spodny uchyt, dat sedacku do normalnej polohy a mohol by si mat po probleme. Inak mechanizmus je vzadu v operadle, treba toho dost rozobrat a nepolamat, skusit premazat niecim asi na plasty. Robil som to dva krat, ale zial si nejako nepamatam detaily. len to ze tie plasty su fakt zkrehnute a jeden som musel vymienat lebo to neprezil..
no, skus demontovat spodny uchyt, dat sedacku do normalnej polohy a mohol by si mat po probleme. Inak mechanizmus je vzadu v operadle, treba toho dost rozobrat a nepolamat, skusit premazat niecim asi na plasty. Robil som to dva krat, ale zial si nejako nepamatam detaily. len to ze tie plasty su fakt zkrehnute a jeden som musel vymienat lebo to neprezil..
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
zaseknutý bezpečnostní pás
V poho, je to odblokovane. Dekuji hajnemu za uklidnujici vcerejsi telefonat. Opravdu stacilo uvolnit spodni uchyt pasu a pak se mechanismus uvolnil. Prace na 15 minut. Diky jeste jednou
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
zaseknutý bezpečnostní pás
ještě doplním, že na uvolnění spodního úchytu pásu je potřeba ráčna s velikostí nástavce 16.
Jinak díky tomuto "problému" jsem zjistil, že má V70 II polohovatelná zadní opěradla, viz. foto
Jinak díky tomuto "problému" jsem zjistil, že má V70 II polohovatelná zadní opěradla, viz. foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7593
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
zaseknutý bezpečnostní pás
Tak aspoň byla závada k něčemu dobrá!Haben píše:Jinak díky tomuto "problému" jsem zjistil, že má V70 II polohovatelná zadní opěradla
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
zaseknutý bezpečnostní pás
Musel jsem si to jít hned zkusit, taky jsem netušil, že to jde. Mě to ale funguje jenom na jedné straně - za spolujezdcem, za řidičem to nejde, ale asi to bude tím, že je oko na kastly omotané kusem izolačky (zřejmě sedačka klepala a tak to někdo vyřešil takhle). Zítra to zkusím odřezat a uvidím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
zaseknutý bezpečnostní pás
Mne to za ridicem jde zaklapnout do obou pozic jednoduse, za spolujezdcem si s tim musim pohrat.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
zaseknutý bezpečnostní pás
Chlapi, já to snad taky půjdu zkusit.... taky o tom nevím
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
zaseknutý bezpečnostní pás
polohovatelný opěradla zadních sedaček mě kdysi rozsekaly u první generace nissanu primera kombi,tam jsem to teda fakt nečekal!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
zaseknutý bezpečnostní pás
U mojej 850 to robi tiez. Staci sedadlo zase sklopit, pomaly vyrovnat a velmi opatrne skusit potiahnut za pas. Ak sa opat zadrhne, znova. Chce to trpezlivost, ale do 5 minut sa to da spravit. Prevencia - ak idete sklapat sedacky, tak omotajte pas okolo opierky hlavy a je po probleme.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
- Bydliště: Poděbrady
zaseknutý bezpečnostní pás
Vyborny je tip od Jeana, pokud ten cudlik nemate: zapnout pas pred sklopenim sedacky. .[/quote]
Prima nápad. Kdysi se mi to stalo též. Povolil jsem pás, srovnal opěradlo (věděl jsem o dvou polohách z návodu k obsluze ) a potom nějaký čas vytahoval pás do poloviny a dělal na něm UZEL...
Prima nápad. Kdysi se mi to stalo též. Povolil jsem pás, srovnal opěradlo (věděl jsem o dvou polohách z návodu k obsluze ) a potom nějaký čas vytahoval pás do poloviny a dělal na něm UZEL...
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
zaseknutý bezpečnostní pás
A já si říkám, co se mi to pořád objevuje v autě. Díky za nasměrování. Podělí se se mnou někdo o ty čudle?Kada píše:Dobry den, popisu svoji zkusenosti, kdyby na tohle tema jeste nekdo nahodou narazil. Jak je zde psano, problem je v tom malem plastovem cudliku, ktery zabranuje zpetnemu navinuti pasu. Cudlik se da sehnat v poctu 10 kusu za cca 26 korun odsud z Ebay. V pripade zajmu nekomu v Brne cudlik zdarma daruju, par mi jich zbylo . Nejslozitejsi bylo najit rozumny navod na instalaci cudliku.
Vyborny je tip od Jeana, pokud ten cudlik nemate: zapnout pas pred sklopenim sedacky. Rozhodne nedoporucuju zasahovat do toho brzdiciho mechanismu, jak tady nekdo pise. V pripade nehody se budete divit...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
zaseknutý bezpečnostní pás
Čudlík(y) - jsou dvě velikosti (menší zabraňuje navinutí pásu, větší zase brání aby spona pásu sjela dolů) se taky dají (a v několika barvách) koupit v autorizáku. Jen ta cena - za pouhých 150Kč. Ale zase sedí bez výhrad, broušení či jiných úprav. Tyhlety pidiblbosti by měl výrobce dodávat stejně jako náhradní knoflíky k oblečení, když to neuměj udělat tak, aby to vydrželo aspoň 10 let.
P.
P.S. Jeden ten velkej černej (VCC PN 9194744) mám navíc, kdyby někdo potřeboval...
P.
P.S. Jeden ten velkej černej (VCC PN 9194744) mám navíc, kdyby někdo potřeboval...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
- Bydliště: Poděbrady
zaseknutý bezpečnostní pás
mojí káŕe je 15 let! Takže vlastně 'přesluhují'
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
zaseknutý bezpečnostní pás
Tak čudlíky z odkazu dorazily, ale nastal problém, protože mají krátké špičky a dle výše uvedeného návodu na instalaci to nedrží. Takže jako nouzové řešení jsem použil pájku a konce špiček roztavil a přitavil k protikusu. Zatím to drží, uvidím jak do budoucna.Kada píše:Dobry den, popisu svoji zkusenosti, kdyby na tohle tema jeste nekdo nahodou narazil. Jak je zde psano, problem je v tom malem plastovem cudliku, ktery zabranuje zpetnemu navinuti pasu. Cudlik se da sehnat v poctu 10 kusu za cca 26 korun odsud z Ebay. EDIT: nez koupis, cti nize.
V pripade zajmu nekomu v Brne cudlik zdarma daruju, par mi jich zbylo . Nejslozitejsi bylo najit rozumny navod na instalaci cudliku.
Vyborny je tip od Jeana, pokud ten cudlik nemate: zapnout pas pred sklopenim sedacky. Rozhodne nedoporucuju zasahovat do toho brzdiciho mechanismu, jak tady nekdo pise. V pripade nehody se budete divit...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
zaseknutý bezpečnostní pás
Tak se mi stalo to stejny,uz po nekolikate-pred tim stacilo povolit ten sroub dole ale tentokrat uplne ko....tak jsem se jal "opravy" asi 3hodiny jsem stoural sroubovakem ruzne v odkrytovanym pasu zvrchu,obcas odpadl nejaky plastik uvnitr,nicmene vysledek je panove takovy,ze pas je na svym miste,ale tak dojebanej mechanismus,ze jsem shodnotil,ze nejjednodussi je vymenit sedacku..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Vůz: XC70 T6 AWD
zaseknutý bezpečnostní pás
Tak jsem si tím dnes prošel také Myslel jsem si, že budu muset zde založit téma a optat se jestli náhodou to někoho nepotkalo taky.. Nečekal jsem, že když dám do vyhledávání "zaseknutý pás", že najdu téma, kde bude snad dvacet lidí, které to taky potkalo..
No nic hoši, díky za tipy - odšrouboval jsem spodní uchycení, sedačku vrátil do původní polohy a znovu přišrouboval.. Potom jsem zkusil sedačku znovu sklopit se zapnutým pásem a prošlo to v pohodě.. Tak si to teď jen pamatovat a vždy při sklápění sedaček zapnout pásy..... No, tohle moc nevychytaly
No nic hoši, díky za tipy - odšrouboval jsem spodní uchycení, sedačku vrátil do původní polohy a znovu přišrouboval.. Potom jsem zkusil sedačku znovu sklopit se zapnutým pásem a prošlo to v pohodě.. Tak si to teď jen pamatovat a vždy při sklápění sedaček zapnout pásy..... No, tohle moc nevychytaly
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 D5 2006
zaseknutý bezpečnostní pás
Děkuji plénu za ten nápad s odšroubováním úchytu zadního pásu, nějak mě to nenapadlo.
Jen teda nebyl na 16ku ořech, jak tu někdo psal, ale na 13ku.
Nejvíc práce mi dalo přijít na to, jak sundat ten polstr mezi opěradlem a dveřmi, který značně ztěžoval přístup ke šroubu, nevěděl jsem, kterým směrem ho vyrvat. Nakonec stačilo nahoře zatáhnout dopředu po směru jízdy.
Pak už jsem jen zvedl opěradlo a pás už byl uvolněný.
Potvrzuji, že došlo k tomu, že vypadnul ten plastový čudlík v pásu, který bránil jeho nevinutí víc, než má.
Jen teda nebyl na 16ku ořech, jak tu někdo psal, ale na 13ku.
Nejvíc práce mi dalo přijít na to, jak sundat ten polstr mezi opěradlem a dveřmi, který značně ztěžoval přístup ke šroubu, nevěděl jsem, kterým směrem ho vyrvat. Nakonec stačilo nahoře zatáhnout dopředu po směru jízdy.
Pak už jsem jen zvedl opěradlo a pás už byl uvolněný.
Potvrzuji, že došlo k tomu, že vypadnul ten plastový čudlík v pásu, který bránil jeho nevinutí víc, než má.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]