Fórum se přestěhovalo...
...z Brna do Prahy
Takže omluvte případný výpadek(budou se měnit IP adresy).
Zajsoft
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Pánové, protože jsem se v devítkách trochu zakopal, zakládám tohle vlákno s prosbou o krátké vyjasňující odpovědi, aby nevznikaly další vlákna kvůli každé blbině s blbě dohledatelnou odpovědí. Z užitečného udělám pak sumář, zbytek vlákna pak asi smazat. Disciplínu "hledej šmudlo" provozuju dost poctivě, ale dostal jsem se s ověřováním dečeho na kraj časových možností. Díky všem, kteří mě (a do budoucna třeba jiným) ušetří čas a nervy.
Otázky:
Je možné, aby v 940 MY 97 a 98 byla:
-tuhá náprava s klasickými tlumiči?
-tuhá s nivomaty?
-jedině multilink s nivomaty?
-Pokud je možný po MY 95 verze jak s tuhou nápravou, tak s multilinkem, dá se multilink nějak snadno identifikovat ve VIN?
Je na palubce nějaký hebl na dofukování, nebo je to čistá automatika bez možnosti manuálního zásahu? Pokud hebl existuje, kde je?
Díky!
Otázky:
Je možné, aby v 940 MY 97 a 98 byla:
-tuhá náprava s klasickými tlumiči?
-tuhá s nivomaty?
-jedině multilink s nivomaty?
-Pokud je možný po MY 95 verze jak s tuhou nápravou, tak s multilinkem, dá se multilink nějak snadno identifikovat ve VIN?
Je na palubce nějaký hebl na dofukování, nebo je to čistá automatika bez možnosti manuálního zásahu? Pokud hebl existuje, kde je?
Díky!
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Nivomaty cista automatika, bez moznosti manualniho zasahu. Hebl mely tusim nejaky dvojky.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Nevim o 940 s multilinkem(možná nějaký spešl verze jako u 740), a kombi 940 si sem jistej, že multilink nikdy.
Kombík s multilinkem byly až dvojkový 960 (co?)
Multilink neznamená nutně nivomaty.
Nivomaty jsou možný všude.
Hebl na dofuk mam v jednej rozborce 940, většinou k vidění spíš u dvojek
EDIT: umazána nepravda
Kombík s multilinkem byly až dvojkový 960 (co?)
Multilink neznamená nutně nivomaty.
Nivomaty jsou možný všude.
Hebl na dofuk mam v jednej rozborce 940, většinou k vidění spíš u dvojek
EDIT: umazána nepravda
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4735
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
kdyz uz jste do toho zamotali dvojky tak dvojka ta mohla origo mit na palubovce, ja to mel
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Multilink vyhradne s nivomatmi u 760II, 780 a 960I sedan. Pre 960II/S90 moze byt hrubsie pero a obycajne tlmice (hlavne verzie s 2,5l motorom).
U 960II kombi/V90 je multilink MKII.
U 960II kombi/V90 je multilink MKII.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4735
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
i 740 mohla mit multilink, vzacne ale mohla
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Vacsinou s motorom B204FT. Neuviedol som ju, pretoze na 740 sa zakladatel topicu nepytal...Ondra. píše:i 740 mohla mit multilink, vzacne ale mohla
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Díky pánové. Když se mi sešly odpovědi, tak bych si bez těch vašich asi myslel že jsou tři lidi dohodnutí a dělají si ze mně srandu...
Další otázka do placu, tentokrát na vaše zkušenosti s motory:
B230FK z 97 s 600 000 na hrbu, asi šestina z toho s přívěsem o cca. 1400 kg po rovinách DE/FR/NL, nejmíň půlka na plyn. Zřejmě při pravidelné a slušné péči, rozvody staré necelých 20k km. Je to podle toho co jste viděli ještě OK, nebo spíš na generálku a doufat (resp. se do toho nepouštět)? Vím, že tu někteří provozují motory co mají 2-2,5x tolik, ale víme jak je to s výjimkami...
Další otázka do placu, tentokrát na vaše zkušenosti s motory:
B230FK z 97 s 600 000 na hrbu, asi šestina z toho s přívěsem o cca. 1400 kg po rovinách DE/FR/NL, nejmíň půlka na plyn. Zřejmě při pravidelné a slušné péči, rozvody staré necelých 20k km. Je to podle toho co jste viděli ještě OK, nebo spíš na generálku a doufat (resp. se do toho nepouštět)? Vím, že tu někteří provozují motory co mají 2-2,5x tolik, ale víme jak je to s výjimkami...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Změřit komprese, okouknout zespoda a hotovo, je jasno. Krabice jsou příjemný na nakupování.
Kolega koupil krasotinku za 50 a musel kilo nasypat.
Jinej koupil normalni obyč za deset +- a pak nasypal 5 a je spokojenej.
Kus od kusu.
Kolega koupil krasotinku za 50 a musel kilo nasypat.
Jinej koupil normalni obyč za deset +- a pak nasypal 5 a je spokojenej.
Kus od kusu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
OK. Co elektrika-váha vzduchu, senzory, teploměry?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Další otázka (varoval jsem, že to bude nesouvisející všehochuť):
Přestavba u B230FK nebo B230FB předfacelift (93-94) z automatu na manuál. Buď M46 s overdrive, nebo M90 (ale tu se asi těžko podaří sehnat). Je to výměna převodovky, hřídele dozadu a plastu na středovém tunelu, nebo ještě něco jiného? Příčník se silentblokem o který se skříň opírá je stejný?
Přestavba u B230FK nebo B230FB předfacelift (93-94) z automatu na manuál. Buď M46 s overdrive, nebo M90 (ale tu se asi těžko podaří sehnat). Je to výměna převodovky, hřídele dozadu a plastu na středovém tunelu, nebo ještě něco jiného? Příčník se silentblokem o který se skříň opírá je stejný?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Díky! hledal jsem tvrdohlavě s 940 v řetězci a tohle nějak nevypadlo na místech kam jsem se dohrabal. Výměna setrváku by měla odpadnout, protože auto je post-1990.
Válí se někomu použitelná M46/M90 (o M90 trochu pochybuju), kardan a použitelný plast středového tunelu, cena by byla kolik (kdyžtak do SZ)?
Válí se někomu použitelná M46/M90 (o M90 trochu pochybuju), kardan a použitelný plast středového tunelu, cena by byla kolik (kdyžtak do SZ)?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Hoďte prosím zkušeným okem na fotku níže-je nicmoc, ale možná napoví. Co si o takovém spodku devítky s 600k na hrbu myslíte? V rámci toho že je všechno zaflákané od červené hlíny z cesty, po které to auto každý den jezdí (je to vidět i na letecké mapě...).
Plus foto motoru, v autě má být Vialle LPi, kterému akorát začal blbnout jeden vstřik. Trochu nevím co si o tom myslet, systém má být necelých 15 let starý, před 5 lety kompletní výměna vstřiků, loni generálka čerpadla.
Edit. proč sakra jsou ty obrázky vzhůru nohama? v počítači jsem je měl normálně...
Plus foto motoru, v autě má být Vialle LPi, kterému akorát začal blbnout jeden vstřik. Trochu nevím co si o tom myslet, systém má být necelých 15 let starý, před 5 lety kompletní výměna vstřiků, loni generálka čerpadla.
Edit. proč sakra jsou ty obrázky vzhůru nohama? v počítači jsem je měl normálně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Dotaz tentokrát na tažné-je normální že je u fabrického tažného na devítku napsáno v papírech přívěs 500 kg nebržděný/1600 kg bržděný?
Řešil někdo někdy aby mohl za devítkou legálně a oficiálně táhnout 750 kg nebržděných jinak, než montáží úplně nového tažného?
Řešil někdo někdy aby mohl za devítkou legálně a oficiálně táhnout 750 kg nebržděných jinak, než montáží úplně nového tažného?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Spíš tipuju, ale není to u toho nebržděného přívěsu tím, že je to auto s automatem? Já mám úplně stejné hodnoty na 960II, také s automatem. Jinak HonzaA odsud z fóra nedávno lovil devítku, která by utáhla co nejvic, myslím, že 1600 bylo běžné, ale někdy zvládaly i 1800 kilo.FrantaB píše:Dotaz tentokrát na tažné-je normální že je u fabrického tažného na devítku napsáno v papírech přívěs 500 kg nebržděný/1600 kg bržděný?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Do toho vlákna jsem koukal, ale kombinace 500/1600 je i podle výpisu tam dost divná. Dívám se jen po autech s manuálem, automatem to není.
Jo, nejdůkladnější tažné co jsem zatím viděl napsané v holandském inzerátu bylo 750/1980
Jo, nejdůkladnější tažné co jsem zatím viděl napsané v holandském inzerátu bylo 750/1980
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
Prosím o hint, jak se vyndavá originální 1DIN rádio na 940. V sobotu se mi auto trochu vypeklo na sluníčku, stín prostě nebyl-a přestala mi hrát komplet levá strana auta. Takže hádám, že to bude pitomost typu uhnutý konektor.
Edit:
Jak se vyndavá vyřešeno, pro případné zoufalce
https://www.youtube.com/watch?v=VTFMgfV_urk
Edit:
Jak se vyndavá vyřešeno, pro případné zoufalce
https://www.youtube.com/watch?v=VTFMgfV_urk
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
zneužiji vlákna. koukám, že se objevují devítky s částečně lakovanýma nárazníkama i s nelakovanýma, stejně tak zpětná vnější zrcátka. může mi někdo vysvětlit, jaký v tom byl systém? mám takový dojem, že rozhodující byla země prodeje, ale jistý si zdaleka nejsem...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
rozhodující byl spíš stupeň výbavy, modelový rok a to, zda jde o 940 nebo 960.
Starší GL (a možná i GLE) byly v černé
Poslední modeljahry (97-98) snad všechny v barvě
a 960 taky snad všechny v barvě
Určitě nerozporuji, že se můžu mýlit, ale tohle jsem za ta léta okoukal. Každopádně systém v tom nehledej.
Starší GL (a možná i GLE) byly v černé
Poslední modeljahry (97-98) snad všechny v barvě
a 960 taky snad všechny v barvě
Určitě nerozporuji, že se můžu mýlit, ale tohle jsem za ta léta okoukal. Každopádně systém v tom nehledej.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
moje 960 je bez barvy... o těch zemích mám jedinou indícii - "Rear bumper Only for markets using the painted Bumper Program" https://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=244463&ukey_make=865&ukey_model=11969&modelYear=1993&ukey_category=7854&ukey_driveLine=499&ukey_trimLevel=24663
co se stupně výbavy týče, mám jedinou informaci, a to dost možná že ne moc přesnou, spíš orientační... nikde se tam o barvě na nárazníkách a zpětných zrcátkách nepíše, pokud jsem to nepřehlédl https://www.automoto.it/catalogo/volvo/960/20i-turbo-16v-cat-station-wagon/49244
omlouvám se, že všechny odkazy vztahuji ke svému autu, ale snažil jsem se to rozluštit celkem logicky přes něj a k němu dostupných informací
co se stupně výbavy týče, mám jedinou informaci, a to dost možná že ne moc přesnou, spíš orientační... nikde se tam o barvě na nárazníkách a zpětných zrcátkách nepíše, pokud jsem to nepřehlédl https://www.automoto.it/catalogo/volvo/960/20i-turbo-16v-cat-station-wagon/49244
omlouvám se, že všechny odkazy vztahuji ke svému autu, ale snažil jsem se to rozluštit celkem logicky přes něj a k němu dostupných informací
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
stavěl jsem z 960 3,0 automat na 2,0 turbo s m46+od,(dárce 740 turbo motronic) jedinny co zustalo byla pulka kardanu.. nejvetší sranda ovšem byla vykuchat řj automatu a nenechat žádnej potřebnej drátek nezapojenej není to na jeden večer, ani na deset večerů )FrantaB píše:Další otázka (varoval jsem, že to bude nesouvisející všehochuť):
Přestavba u B230FK nebo B230FB předfacelift (93-94) z automatu na manuál. Buď M46 s overdrive, nebo M90 (ale tu se asi těžko podaří sehnat). Je to výměna převodovky, hřídele dozadu a plastu na středovém tunelu, nebo ještě něco jiného? Příčník se silentblokem o který se skříň opírá je stejný?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
A hlavně oficiálně to nelze.crtec píše:stavěl jsem z 960 3,0 automat na 2,0 turbo s m46+od,(dárce 740 turbo motronic) jedinny co zustalo byla pulka kardanu.. nejvetší sranda ovšem byla vykuchat řj automatu a nenechat žádnej potřebnej drátek nezapojenej není to na jeden večer, ani na deset večerů )FrantaB píše:Další otázka (varoval jsem, že to bude nesouvisející všehochuť):
Přestavba u B230FK nebo B230FB předfacelift (93-94) z automatu na manuál. Buď M46 s overdrive, nebo M90 (ale tu se asi těžko podaří sehnat). Je to výměna převodovky, hřídele dozadu a plastu na středovém tunelu, nebo ještě něco jiného? Příčník se silentblokem o který se skříň opírá je stejný?
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)
už jsem se dlouho na nic neptal neví někdo, kde se dá sehnat tenhle blbinec, jenž drží deku na kapotě u devítky? na skadixu jsem nenašel, ale možná jsem jen špatně hledal...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé