245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:
Fritzko píše:tak to pozor pozor, lahko moze dojst k omylu. existuju totiz ,,zlate´´ vstrekovace ktore sa pouzivali na Mercedes Benz V8 made by Bosch,ktore sa asi daju pouzit aj na Volvo, no a potom su ORIGO ,,zlate´´ vstrekovace ktore vyrobil taktiez Bosch ale vyhradne iba pre Volvo Group A specialy. tieto dva typy sa casto zamienali. ake cislo maju tie vstrekovace? (okamih pravdy)
0 437 502 047

jaké číslo by měly mít?
presne to som cakal. doslo k zamene. vela ludi si mysli, ze ak volvo group a specialy pouzivali distributor z V8 MB tak aj vstreky su z MB 0 437 502 047, no nieje tomu tak.
original Volvo group A vstreky maju oznacenie: B437 720 706 ! preto som sa divil,ked si pisal, ze sa ti podarilo ich zohnat za dobru cenu. tieto su velmi velmi tazko dostupne v dnesnej dobe a ak by sa ti podarilo ich zohnat tak pri takej cene, ze by si sa mozno aj za hlavu chytal.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

moravec píše:...047 jsou s mosazným tělem, pro 16ventily i třeba v DTM MB, pro jaké koliv mechanické vstřikování,
seriově pro volvo 015 pre B21FT nebo 020 preB21ET jde jen o to, že 047 propustí více paliva. každý mechanický vstřikovač má jinou velikost průměru ventilu a ůhel rozprachu paliva.Je tedy přímo uměrná cena, 047 okolo 700 kč a čím je ventil menší jako třeba 015 tak cena téměř jednou taková. (tomu nechapem, ak 020 ma prietok lepsi ako 015 a 047 ma este lepsi prietok ako 020, preco je cena za 015 takmer jednou taka?)Myslím, že co se týká motoru okolo Group A u řady 240 a poskládat to z dílů, není problém, ale začal bych palivovým distributorem to bych viděl jako základ apak systémem, který bude šéfovat přívstřik vody kolik a vjakých otáčkách :wink:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

distributor paliva z group a 4 250/17 979F alebo 4 250/ 22 605E
no google mi nenasiel nic.
zdroj: internet a turbobricksDOTcom
Naposledy upravil(a) Fritzko dne 15 čer 2015 11:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše: presne to som cakal. doslo k zamene. vela ludi si mysli, ze ak volvo group a specialy pouzivali distributor z V8 MB tak aj vstreky su z MB 0 437 502 047, no nieje tomu tak.
original Volvo group A vstreky maju oznacenie: B437 720 706 ! preto som sa divil,ked si pisal, ze sa ti podarilo ich zohnat za dobru cenu. tieto su velmi velmi tazko dostupne v dnesnej dobe a ak by sa ti podarilo ich zohnat tak pri takej cene, ze by si sa mozno aj za hlavu chytal.
Nestavím přesnou repliku Group A ale potřebuji do válců dostat více benzínu a přesně tohle mi 0 437 502 047 splňují.

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:
Fritzko píše: presne to som cakal. doslo k zamene. vela ludi si mysli, ze ak volvo group a specialy pouzivali distributor z V8 MB tak aj vstreky su z MB 0 437 502 047, no nieje tomu tak.
original Volvo group A vstreky maju oznacenie: B437 720 706 ! preto som sa divil,ked si pisal, ze sa ti podarilo ich zohnat za dobru cenu. tieto su velmi velmi tazko dostupne v dnesnej dobe a ak by sa ti podarilo ich zohnat tak pri takej cene, ze by si sa mozno aj za hlavu chytal.
Nestavím přesnou repliku Group A ale potřebuji do válců dostat více benzínu a přesně tohle mi 0 437 502 047 splňují.
ok tak to by snad mohli posluzit..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

camber plates konecne dorazili. este cakam na vyfuk a zvody..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od standa »

Helejte, když dáte vstřikovače s větším průtokem, tak se to pouze jakprase obohatí v celém spektru zatížení - Kjet nemá zpětnovazební regulaci s adaptací.
Já jsem si myslel, že se při snaze o zvýšení výkonu dospěje do stavu, kdy "plácačka" (měřič množství vzduchu) narazí na horní doraz a i když kolem naplno otevřené plácačky teč čím dál víc vzduchu, tak se na vstřikovače nedostane větší tlak paliva, čili směs se začně ochuzovat...
Nebo že by šlo tím regulačním šroubem bohatosti směsi "odregulovat" větší vstřikovače a současně nastavením většího řídícího tlaku paliva eliminovat problém horního dorazu "plácačky"?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

standa píše: Nebo že by šlo tím regulačním šroubem bohatosti směsi "odregulovat" větší vstřikovače a současně nastavením většího řídícího tlaku paliva eliminovat problém horního dorazu "plácačky"?
Správně.To je to co to dělalo na Farince

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše:camber plates konecne dorazili. este cakam na vyfuk a zvody..
Kde jsi koupil a za kolik??

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od standa »

martinopel píše:
standa píše: Nebo že by šlo tím regulačním šroubem bohatosti směsi "odregulovat" větší vstřikovače a současně nastavením většího řídícího tlaku paliva eliminovat problém horního dorazu "plácačky"?
Správně.To je to co to dělalo na Farince
Tuším, že bývalý majitel motoru nechal právě pro tento případ do výfuku navařit šroubení na lambdu. Tuto namontovat a laborovat a měřit :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:
Fritzko píše:camber plates konecne dorazili. este cakam na vyfuk a zvody..
Kde jsi koupil a za kolik??
lahko najdes na nete. hladaj: volvo 240 camber plates, alebo volvo 240 topplagring.
moje su z anglicka, kupil som za ,,kamaratsku´´ cenu,ale aj tak lacny spas to teda nebol..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše: lahko najdes na nete. hladaj: volvo 240 camber plates, alebo volvo 240 topplagring.
moje su z anglicka, kupil som za ,,kamaratsku´´ cenu,ale aj tak lacny spas to teda nebol..
Co to zkopčit??Byl by jsi ochoten zapůjčit? Případně zkreslit?

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2120
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

Fritzko píše:camber plates konecne dorazili. este cakam na vyfuk a zvody..
Co to je? Na co to slouží? :shock:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

jojo píše:
Fritzko píše:camber plates konecne dorazili. este cakam na vyfuk a zvody..
Co to je? Na co to slouží? :shock:
prakticky je to horne ulozenie tlmica, ktore vsak najcastejsie najde uplatnenie v zavodnom aute, nakolko dovoluje vacsie nastavenie odklonu/zaklonu kolesa.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

radost prevelika, pomaly sa naozaj dostavame do formy.
P1110777.JPG
ulozenia su uz tiez nahodene, este sa uvidi ci chlapci na geometrii sa s tym budu vediet popasovat a nastavit to poriadne. dufam,ze uz to nebudem musiet znova rozoberat,lebo :evil:
P1110775.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 8

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od moravec »

...ještě k těm vstřikovačům, u přeplnovanýho k jet má smysl mít vstřikovače s větším průtokem, jelikož tam se vejde do motoru vzduchu velké množství, ale u atmosferickýho k jet je omeze vzduch daný průmerem klapky, takže se stím moc kouzlit nedá, jelikož je vzduch nasáván pouze pomocí pístů a tudíž je průtok vzduchu omezen, myslím u sériovek.
dále rozdílné úhly vah obtékaného vzduchu kolem pokličky, jen a jen samý laborace pro vyzkoušení jak se to bude chovat na kterou rychlost a v kterých otáčkách...
PS: v karburátorech je mocná síla :good:
_________________
valícíse kamení

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

moravec píše:...ještě k těm vstřikovačům, u přeplnovanýho k jet má smysl mít vstřikovače s větším průtokem, jelikož tam se vejde do motoru vzduchu velké množství, ale u atmosferickýho k jet je omeze vzduch daný průmerem klapky, takže se stím moc kouzlit nedá, jelikož je vzduch nasáván pouze pomocí pístů a tudíž je průtok vzduchu omezen, myslím u sériovek.
dále rozdílné úhly vah obtékaného vzduchu kolem pokličky, jen a jen samý laborace pro vyzkoušení jak se to bude chovat na kterou rychlost a v kterých otáčkách...
PS: v karburátorech je mocná síla :good:
dik za uzitocny komentar, aj z toho dovodu som si zakupil palivovy distributor a merac hmotn. vzduchu (tzv. klapka) z B21ET, porovnal som priemer a naozaj komponent z turba ma ten meraci tanier vacsi.. preto ocakavam vacsie mnozstvo vzduchu.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše: dik za uzitocny komentar, aj z toho dovodu som si zakupil palivovy distributor a merac hmotn. vzduchu (tzv. klapka) z B21ET, porovnal som priemer a naozaj komponent z turba ma ten meraci tanier vacsi.. preto ocakavam vacsie mnozstvo vzduchu.
Jenže bez turba tam ten vzduch nedostaneš. :wink:

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:
Fritzko píše: dik za uzitocny komentar, aj z toho dovodu som si zakupil palivovy distributor a merac hmotn. vzduchu (tzv. klapka) z B21ET, porovnal som priemer a naozaj komponent z turba ma ten meraci tanier vacsi.. preto ocakavam vacsie mnozstvo vzduchu.
Jenže bez turba tam ten vzduch nedostaneš. :wink:
akoze nie? tak ako sa vzduch dostane atmosfer. tlakom cez obyc B23E klapku v urcitom mnozste, tak tak isto by sa tam ten vzduch mal dostat aj cez tu B21ET klapku a vo vacsom mnozstve kedze klapka je vacsia.. samozrejme chapem ze potencial tej klapky nebude vyuzity na 100pero,ale predsa len by mohla mat pozitivny ucinok. jedneho dna ked skoncim ten ,, projekt´´ pojdem na brzdu a potom sam uvidim.. :crazy:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 8

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od moravec »

chtělo by jít na brzdu před započetím tuningu motoru a pak po, abys mohl porovnat hodnoty, někdy ti klame tvůj vlastní mozek, jelikož si do toho věnoval nějaké úsilí tedy zákonitě ten motor v tvém podvědomí musí být výkonější...jenom chci říct, že se například zvedne výkon o nějakej koník navíc, ale na cestě se to téměř nepozná.
Ale co bych zkusil, měj distributor se šesti vývody tedy pro ET a vsaď ho na váhu se čtyřmi vývody pro E motory. Pořád pracuješ s atmosferickým tlakem, tedy jsi limitovaný množstvým nasávaného vzduchu.Myslím, že to nebude kompatibilní, ale teoreticky by to mělo být lepší.chce to zkrátka zkoušet a zkoušet.
_________________
valícíse kamení

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

no po dlhej dlhej dobe sa mi konecne podarilo vyrobit si chybajucu puklicku na alu disky, este nieje uplne dokoncena,ale coskoro to dotiahnem do konca.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

pratele, obraciam sa na Vas s prosbou o radu. rad by som si zrepasoval warm up regulator a to sam. bosch pyta nehorazne peniaze za repas (700EUR+) a zahranicne firmy to tiez nedaju pod 250EUR+. tak som surfoval internet a kontaktoval kade koho az som sa dopatral k vysledkom. dozvedel som sa ze na pretesnenie potrebujem vyrobit tesnenie z nitrilu (NBR) ale to by malo byt v hrubke cca 0,2mm. a tu nastal problem,lebo NBR v tejto hrubke neviem zohnat. viete mi poradit kde by som ho zohnal, pripadne nejaku inu gumu ktora ma podobne vlastnosti ako NBR? ( znasa teploty od -30°C do +100°C, je oleju/benzinu vzdorna a da sa zohnat v pozadovanej hrubke)
dik D.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše:pratele, obraciam sa na Vas s prosbou o radu. rad by som si zrepasoval warm up regulator a to sam. bosch pyta nehorazne peniaze za repas (700EUR+) a zahranicne firmy to tiez nedaju pod 250EUR+. tak som surfoval internet a kontaktoval kade koho az som sa dopatral k vysledkom. dozvedel som sa ze na pretesnenie potrebujem vyrobit tesnenie z nitrilu (NBR) ale to by malo byt v hrubke cca 0,2mm. a tu nastal problem,lebo NBR v tejto hrubke neviem zohnat. viete mi poradit kde by som ho zohnal, pripadne nejaku inu gumu ktora ma podobne vlastnosti ako NBR? ( znasa teploty od -30°C do +100°C, je oleju/benzinu vzdorna a da sa zohnat v pozadovanej hrubke)
dik D.
nafoť co přesně potřebuješ.

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:
Fritzko píše:pratele, obraciam sa na Vas s prosbou o radu. rad by som si zrepasoval warm up regulator a to sam. bosch pyta nehorazne peniaze za repas (700EUR+) a zahranicne firmy to tiez nedaju pod 250EUR+. tak som surfoval internet a kontaktoval kade koho az som sa dopatral k vysledkom. dozvedel som sa ze na pretesnenie potrebujem vyrobit tesnenie z nitrilu (NBR) ale to by malo byt v hrubke cca 0,2mm. a tu nastal problem,lebo NBR v tejto hrubke neviem zohnat. viete mi poradit kde by som ho zohnal, pripadne nejaku inu gumu ktora ma podobne vlastnosti ako NBR? ( znasa teploty od -30°C do +100°C, je oleju/benzinu vzdorna a da sa zohnat v pozadovanej hrubke)
dik D.
nafoť co přesně potřebuješ.
potrebujem vyrobit to hnedo-cervene velke tesnenie,ktore vidis na strednom diely warm up regulatora.
wurII.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user
Ověřený

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

když mi ho pošleš,mohu Ti ho nechat zkusit vyrobit.

Zpět na „200“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé