M4jky píše:Zaujíma ma len či sa niekto s niečim podobným nestretol aby som sa mohol aspoň niečoho chytiť.
Ahoj, asi je to něco jiného, ale podobná věc se mi stala loni o vánocích s S70, stálo to 14dní venku pod přístřeškem na mrazu a mp3 modul vybil baterku. Když jsem zkusil nastartovat tak se motor jen převaloval a nechytil. Baterku jsem nabil a zkusil nastartovat. Žhavičky jsou měněné a kabely k nim jsou ok. Chytlo to po delším točení, zvuk hroznej, běželo na míň válců, hrozně hulilo, otáčky lítaly až to zdechlo. Zkusil jsem nastartovat znovu a podržet ve vyšších otáčkách. Sice z toho vypadla hromada briket a vytvořil jsem černej flek na dlažbě, ale auto se srovnalo a kontrolka motoru se nerozsvítila.
_________________ V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Toto 40km tvrdohlavo opakovalo to isté dokola. Slabo ťahá, postupne začne húliť jak lokomotíva, prestáva reagovať na plyn a konečné štádium je kuckanie a zdochnutie motora. Po chvíle státia štart vždy na výbornú a situácia sa po chvíli opakuje. Toto som sa teda dozvedel. Múdrejší budem, keď auto napichnem na diagnostiku. Kamoš ho ešte bude musieť zajtra preparkovať kvôli oblúbenému blokovému čisteniu, tak som mu povedal nech dobre popočúva zvuk motoru. Dúfam, že to nie sú rozvody ako hovoril Martin.
M4jky píše:Toto 40km tvrdohlavo opakovalo to isté dokola. Slabo ťahá, postupne začne húliť jak lokomotíva, prestáva reagovať na plyn a konečné štádium je kuckanie a zdochnutie motora. Po chvíle státia štart vždy na výbornú a situácia sa po chvíli opakuje. Toto som sa teda dozvedel. Múdrejší budem, keď auto napichnem na diagnostiku. Kamoš ho ešte bude musieť zajtra preparkovať kvôli oblúbenému blokovému čisteniu, tak som mu povedal nech dobre popočúva zvuk motoru. Dúfam, že to nie sú rozvody ako hovoril Martin.
neovlivnil by skocenej rozvod prubeh startu?
_________________ Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Určite áno ale záleží od toho ktorý remeň a o koľko. Asi zbytočné rozoberať detaily. Jediné čo je isté je, že za dva a pól týždňa mám, dúfam len na chvílu, o zábavu postarané
Tak dnes večer som dorazil ale zmohol som sa už len dať nabiť baterku a pozrieť chybové kódy:
IAT a MAF sú tam preto, že som kamošovi kázal pokusne odpojiť váhu, čo nepomohlo. Ostatné naznačujú čo je s autom. Vynuloval som ich a zajtra s nabitou baterkou naštartujem a uvidím čo tam naskočí. Môže to byť ten palivový filter? Nejak moc tam toho naskákalo. Zajtra ešte dám vedieť čo tam bude ako prvé, určite to ale bude súvisieť s palivom. Skúsim ho vymeniť a uvidíme, posledne som ho menil tak niečo cez 20 tisíc dozadu. Ale bohvie čo tam predchádzajúci majiteľ tankoval.
Záhada vyriešená, uvolnený konektor k čerpadlu. Asi mi ho pri výmene zle zacvakli. Samozrejme prišiel som na to až potom čo mi to chcíplo asi v najfrekventovanejšej križovatke v Brne, takže pohoda A jede se dál...