Novým majitelem s80 t6

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 280
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 AWD
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od DejFe »

Kluzna loziska ojnic.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

GDPR_user

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od GDPR_user »

DejFe píše:Kluzna loziska ojnic.
Nebo kliky.

krampu
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od krampu »

no tak je to opravdu v motoru. nemá někdo rezervní motor za přijatelný prachy?
hádám, že nejjednodušší bude motor vyměnit za nějakej funkční... než toto opravovat.

Pavel K.
Offline
Příspěvky: 185
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Pavel K. »

Motorů by měly být mraky, starý T6ky jsou přece nejhorší Volva s převodovkou z másla. :oops:
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 280
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 AWD
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od DejFe »

Nejhorsi Volva jsou S/V 40 z Francie.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Petr.Chrpa »

DejFe píše:Nejhorsi Volva jsou S/V 40 z Francie.
Nemáš pravdu nejhorší jsou převodovky z Francie :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel K. píše:Ahoj krampu,

co takhle si na sebe vyměnit kontakty, když by se jeden z nás vypravil do Brna či Prahy a měl volný čas, mohli bychom se sejít, podělit se o zkušenosti, porovnat auta, co to dělá a nedělá Tobě, co to dělá a nedělá mě .. :) Třeba si na svých autech všimneme nějakých dalších nedostatků.
No a kdyz pojedete nekdo pres Pardubicko/Hradecko tak se muzete stavit u me, s ledascim taky rad poradim/pomuzu. T6ka je doma 1/2roku a jen malo co na aute sem jeste nemel rozebrany, vymeneny, nebo naplanovany za co se to vymeni az se to posere(postupne menim vsechny ulozeni za polyuretanove, hadice za silikonove, proste vse co se vysere a jde to vymenit za neco lepsiho...).

Jen namatkou:
Postupna vymena ulozeni za PowerFlex - vcetne ulozeni prevodovky/motoru ktery se na 6valce nedelaj = vysoustruzena vlozka :-D
Tepelnej izolator mezi sani/klapku. (Uz mam predbezne domluvenou vyrobu tesneni mezi sani/hlavu ze sklotexitu a pod vyfukovy z medi).
BOV / DV + Intake Pressure Control Valve + Snabb/ARD/IPD(vsichni pouzivaj ten samej ventil od MACa) TCV.
Pro ty kteri nevedi co s penezma - rozpera motor, kufr a 2x vyztuha na podvozek (a planuju Ultra Racing dokopat k rozsireni sortimentu pro S80 :-)).
CAI / Twin CAI.
Ucinejsi vymenik tepla oleje (pouzival se treba na 2.5T co se davaly do Fordu).

A sam si pripadne rad taky necham neco ukazat, poradit, inspirovat :-)

Zajsoft
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 26 bře 2015 16:48, celkem upraveno 3 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12931
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Urvanej »

Řikat něčemu, co je vyrobený z mědi, tepelnej izolátor, je velmi "odvážné".
Jinak to vypadá, že jsi i kluk šikulovná! :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:Řikat něčemu, co je vyrobený z mědi, tepelnej izolátor, je velmi "odvážné".
Dobre, pro rejpaly jsem tam dopsal slovo tesneni :-D

Jinak pod parohama vazne neni zadouci izolovat, ale naopak predat co nejvic tepla do svodu, kvuli kvuli co nejvetsi teplote EGT(teplota vyfukovych plynu).
Urvanej píše:Jinak to vypadá, že jsi i kluk šikulovná! :good:
Dik, znas to: Kdo si hraje, zlobi! :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

krampu
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od krampu »

tak moje auto je v servisu v Kobylnicích a čekám na verdikt, co všechnoi je polámaný a jestli se to bude dát spravot nebo to bude na výměnu celého motoru... jsem celkem napnutej, jakej to bude raneček...
a taky se už těším, až to bude opravený.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Zajsoft »

krampu píše:tak moje auto je v servisu v Kobylnicích a čekám na verdikt, co všechnoi je polámaný a jestli se to bude dát spravot nebo to bude na výměnu celého motoru... jsem celkem napnutej, jakej to bude raneček...
a taky se už těším, až to bude opravený.
Tak motoru je nastesti narozdil od prevodovek dost :-D
A ono ranecek bude uz vymenit vsechny ty zpuchrely ulozeni, ja snad jediny ktery(k memu velkemu udivu) na aute nebyly po 15letech zpuchrely, byly ty mezi ramem motoru a kastli...

Nicmene me zacina krapet srat absence C-Four, nemate nekdo nahodou tucha, zda je to doroubovatelny, a pokud ano tak na 99(pacz mam pocit ze origo se davala az asi 01-02)?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

krampu
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od krampu »

tak dnes auto vyzvednuto z Amba. jede to jak prase!
mám radost. sice to stálo asi 3/4 letošní dovolené, ale mám radost.
ještě větší radost mám, že pan Truxa prohlásil, že to auto je v lepším stavu, než vypadá a než je obvyklé a že převodovka maká jak má. tak snad se další velký investice konat nebudou...
včil řeším ještě opravu skútra. doufám, že to bude 10x levnější oprava :o)))

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Chase »

Krampu: a co tomu bylo? :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od dali »

Zajsoft píše:Jinak pod parohama vazne neni zadouci izolovat, ale naopak predat co nejvic tepla do svodu, kvuli kvuli co nejvetsi teplote EGT(teplota vyfukovych plynu).
Co nějakej vejfuk, řešil si? Na snížení EGT má celkem obstojnej vliv snížení poměru EMP/boost, a EMP většinou podstatně snížíš vyklizením cesty od turba dozadu, nejpodstatnější je downpipe a kat (u většiny aut přicpanej, nebo sesypanej). Instalace větších turb je taky cesta.
Pak mi tam chybí nějakej lepší mezichladič, bez jeho upgradu většina aut pořádně jede jen při teplotách okolo nuly, nebo při velice krátký době využití plnýho výkonu.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Zajsoft »

dali píše:
Zajsoft píše:Jinak pod parohama vazne neni zadouci izolovat, ale naopak predat co nejvic tepla do svodu, kvuli kvuli co nejvetsi teplote EGT(teplota vyfukovych plynu).
Co nějakej vejfuk, řešil si? Na snížení EGT má celkem obstojnej vliv snížení poměru EMP/boost, a EMP většinou podstatně snížíš vyklizením cesty od turba dozadu, nejpodstatnější je downpipe a kat (u většiny aut přicpanej, nebo sesypanej). Instalace větších turb je taky cesta.
Pak mi tam chybí nějakej lepší mezichladič, bez jeho upgradu většina aut pořádně jede jen při teplotách okolo nuly, nebo při velice krátký době využití plnýho výkonu.
No mame aktualne najeto 93kkm, takze vejfuk/katy jsou docela zanovni :-) Takze upgrade(idealne komplet 3" + duplex at to pekne vypada :-D )se planuje.

Intercooler taky planuju nekdy v budoucnu vymenit za FMIC, nebo jeste spis za vodnika(http://www.frozenboost.com/) treba ted maj super cenovy akce na sety(http://www.frozenboost.com/liquid-air-intercooler).

Co se tyce turb, neni duvod ted na ne sahat(predchozi majitel kupoval novy) maj najeto 10-15kkm, takze se akorat predelaly podtlaky do silikonu.

Vymenil TCV, mam tam 2, jeden ridi ECU a druhej EBC v kabine. Jelikoz uz chipnuti(a to uz se zacinam vrtat v mapach, ze si je krapet dopoladim :-)) zvedlo pro bezne jezdeni zbytecne vysoko, tak je v planu ze na I. ho to bude naopak snizovat na bezne jezdeni a na II. ho to bude pripadne jeste zvysovat, v obouch pripadech to bude zaroven nastavovat gain(tlak pri kterem ventil vubec pusti tlak do wastegate, tj. aby se otevrela az je opravdu treba a rovnou na plno, misto uz postupneho otvirani v momente kdy je jeste zadouci narust tlaku) a peak(aby tlak turba u horni spicky nekolisal), plus je zbytecny rvat do wastegate vetsi tlak nez je treba aby byla otevrena na plno), cimz se zlepsi jeji odezva a nebude se taky zbytecne kurvit, coz poresi redukcni ventil(okoukano z Boost Machine) :-)
Plus se vymenit OEM BlowOff za BOV/DV + IPCV od MotoForge.

Jinak ono neco malo pomuze treba i pouziji G13 chladici kapaliny, neb ma v sobe smacedlo a lip to chladi :-)

Jinak auto je na denni jezdeni, takze upravy se jedou stylem, ze pridava se nejdriv co tam neni(co provedly s autem rozpery/vyztuhy od UR se slovy neda popsat - nadhera) a meni se hlavne nejdriv to co je potreba stejne vymenit(a samozejme nejlepe za lepsi), nebo pokud to neni draha vymena.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od dali »

@Zajsoft: Jestli to je ME7 (co by to bylo jinýho z tý doby, ale S80T6 jsem viděl nejblíž ze dvou metrů), tak obrovskej vliv na výkon má teplota nasávanýho vzduchu, respektive výstup čidla. U pětiválců se to láme někde okolo 70°C, pokud je překročíš, řídící jednotka začne sahat do předstihu a zvýšenej plnící tlak přijde vniveč, proto je pořádnej mezichladič tolik důležitej.
Jinak zajímavý úpravy :good:

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Zajsoft »

dali píše:@Zajsoft: Jestli to je ME7 (co by to bylo jinýho z tý doby, ale S80T6 jsem viděl nejblíž ze dvou metrů), tak obrovskej vliv na výkon má teplota nasávanýho vzduchu, respektive výstup čidla. U pětiválců se to láme někde okolo 70°C, pokud je překročíš, řídící jednotka začne sahat do předstihu a zvýšenej plnící tlak přijde vniveč, proto je pořádnej mezichladič tolik důležitej.
Jinak zajímavý úpravy :good:
JJ, ME7, no zatim sem stim autem teplo nezazil(mame ho od Rijna '14), takze zatim nasavanej vzduch nesel pres nejakejch 30-40C.
Jinak samozrejme CAI, resp. Twin CAI mam v planu, coz poresi jak mnozstvi, tak i krapet teplotu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

krampu
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od krampu »

milé děti... jelikož jsem bývalý konstruktér turbodmychadel, něco o přeplňování vím. pokud budete zvětšovat turbo a nebudete zvětšovat mezichladič, děláte to nadarmo. víc natlačený vzduch víc expanduje, takže zvýšíte tlak, ale i objem, takže obsah kyslíku kterej se vejde do válce se zas tak moc nezlepší. když se takovej přehřátej vzduch dostane do válce a má dojít ke spalování, má auto tendenci stát se dieslem, čili se začne zvyšovat teplota při kompresi vzduchu tak, že to buď nebude mít výkon, nebo může dojít k detonačnímu spalování, což by byla asi rychle konečná pro píst.
a zlásky turbodmychadlům jsem prostě potřeboval T6 :o))

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Arkaz »

No a este si nam nepovedal co si mal s tym autom? Ako to opravili a kolko to stalo?

krampu
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od krampu »

přidřené tři ojnice. oprava se konala výměnou motoru za jiný.
stálo to 32000 s kupou nového materiálu a kolik to bylo práce bych ani nechtěl vědět.
dnes jsem najel 100km a jezdilo to křásně.
mám radost.

Pavel K.
Offline
Příspěvky: 185
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Pavel K. »

Tak a je to tady, převodovka dořadila. :lol: :D
Autíčko je teď v t6r a já si vozím zadek v náhradním vozidle. Snad to není tak zlé, ale Pokud jej pan Patočka dokáže spravit za pár šlupek, ani nevím, jestli budu mít svědomí to někomu střelit. Tu zradu jsem čekal, ale ne tak brzy, bylo to fakt bez jediného příznaku. :bad:

Asi půjdu v pondělí oznámit, že se náhradnímu vozidlu líbí více u mě. :lol:

Díky, že jste mne varovali, jsem ale mladej blbec. :fool:
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

krampu
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
Bydliště: Brno

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od krampu »

Pavle, jak probíhal konec převodovky? co přesně se přihodilo? mělo to nějaké příznaky?

Pavel K.
Offline
Příspěvky: 185
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Pavel K. »

Den předtím jsem měl půjčený vůz z T6R, celý den jsem v rámci práce seděl v autě a tak, když jsme s kamarádem jeli vrátit zapůjčene vozidlo, zpátky jsem ho nechal také řídit. Nechal jsem ho na to šlapat, tak tomu ublížil. To mu nemůžu vyčítat, je to jako si sednout na rozlámanou židli, jednou prostě rupne. Za zatáčkou za světly byla louže, když zabralo STC, nepustil plyn, motor se vytočil "na neutrál" a ve vyšších otáčkách to tam zpátky koplo rychlost .. Párkrát se mi toto stalo při rychlém otáčení. R, rychleji plyn a - škub. Den na to mne po telefonu naštval klient, tak jsem tomu na suchých silnicích s novýma letňákama dával .. 10 minut vymotávání se, agresivní rozjezdy pak popojížděčky po rozpálený spojce, pak zase telefon, dlouhý vykecávání .. Když jsem sjížděl od hradu na Malostranskou, odešla klimatizace. Byl jsem v myšlenkách, nevnímal jsem auto.

No a když jsem zastavil na křižovatce Na Krejcárku, klasicky jsem pustil brzdu abych dojel auto před sebou a Volvo nic, Volvo na rovince stojí. Přidal jsem plyn, auto se líně rozvalilo dopředu. Hláška Getriebe něco. Hodil jsem si sekvenční, tam trojka. Řadit jinam nešlo. Rozjel jsem se na trojku z křižovatky, do vedlejší ulice, vypnul, zapnul, 1,2,3 a 4 už nic. Zase to zůstalo. Hovor do Modřan, po spojce 50kou. Dojel jsem tam, auto stálo asi dvacet minut, Převodovkový mág pan Patočka byl auto projet a to z vesela řadilo.

Mrzí mne na tom to, že kluk co má T6 o rok starší, ale jako novou, byl překvapen, že ta moje řadí lépe jak ta jeho. Kdyby to mělo aspoň nějaký příznaky.

Jenže já teď nevím, co s tím autem. Pokud se opraví, nechci s ním jezdit, aby mne někde v lepším případě na druhém konci republiky nechalo. No a že bych ho někomu prodával? Dal jsem jej na FB, jestli bude zájem, ale spíš to stáhnu.
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel K. píše:Nechal jsem ho na to šlapat, tak tomu ublížil.
Co jineho s T6 nez na to slapat :-D Kdo chce jezdit dle predpisu(50/90/130), jak duchodce(30/70/100), pripadne jak s hnojem(15/40/--) jezdi v 1.2HTP(Hned To Prodej).
Pavel K. píše:nepustil plyn, motor se vytočil "na neutrál" a ve vyšších otáčkách to tam zpátky koplo rychlost ..
No ono tohle taky muze bej mozkem prevodovky, apropo stavem oleje pacz kdyz se prehreje, tak to pak je zajimavy :-D
Pavel K. píše:Párkrát se mi toto stalo při rychlém otáčení. R, rychleji plyn a - škub.
Bez urazky, ale tohle je idiocie na Ntou, bracha to taky pravidelne predvadi, kdyz napr. vycovava od garaze a nekdo jede, tak aby kvuli nemu nemuseli brzdit(tak si radsi zlikviduje prevodovku...) Proste kdyz couvas, tak slapnes na brzdu a dokud auto nezastavi a nepockas 1-2sec, tak nemas na saltrpaku ani hrabnout...
Pavel K. píše:Hláška Getriebe něco.
Ono je to vicemene univerzalni hlaska, pri "spravne konstelaci hvezd" staci nejaka fales, nebo aby nepalil 1-2valce a mraky dalsiho a zacne to svitit taky :-)
Az diagnostika napovi vic.
Pavel K. píše:Převodovkový mág pan Patočka byl auto projet a to z vesela řadilo.
Jop, jak rikam, uz sem videl co dokaze prehratej olej, probehlo po koupi vycisteni/vyplach a vymena oleje?
Pavel K. píše:Mrzí mne na tom to, že kluk co má T6 o rok starší, ale jako novou, byl překvapen, že ta moje řadí lépe jak ta jeho.
No problem je, ze kor lidi, ktery predtim automat nikdy nemeli netusej jak ma se prevodovka realne chovat a kolikrat si o kusu pred smrti,
kterej radi priserne myslej, jak radi super a i presne naopak.
Pavel K. píše:Jenže já teď nevím, co s tím autem. Pokud se opraví, nechci s ním jezdit, aby mne někde v lepším případě na druhém konci republiky nechalo.
No coby pokud si to nezvladnes udelat sam, aby si to treba vyresil(zalezi co realne bude KO) svepomoci za treba 5k(plus mraky prace), nebo rovnou GO prevodovky ve vlastni rezii rekneme 20-25k(samozrejme master overhaul kit a dalsi veci z eBay), tak holt to bude uz jenom drazsi od nekoho kdo to umi, rekneme castecna oprava 10-15k, repas 35-40 a nebo rovnou prestavba na HD(MartinOpel uvadi 70k).
Pavel K. píše:No a že bych ho někomu prodával? Dal jsem jej na FB, jestli bude zájem, ale spíš to stáhnu.
Tak klidne prodavej, kdyz uvedes co tomu opravdu je, aby pripadny kupujici vedel do ceho jde, je to v poradku, pokud ne, tak by to bylo na zprerazeni pacek, ze ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Pavel K.
Offline
Příspěvky: 185
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

Novým majitelem s80 t6

Příspěvek od Pavel K. »

Nene, na volič sahám pokaždý až když auto stojí. Jenže kolikrát jsem rychlejší a přidám plyn dřív, než to zařadí. A to už tam R je. To auto je ve všech ohledech (až teda na stav karoserie a motor) šrot, takže se mi nevyplácí to opravit za víc jak 5-10 tisíc. To tedy těžce ne. Budu potřebovat jiné auto a k dispozici budu mít tak 20 tisíc + to, za kolik prodám svou T6. No uvidíme, třeba si to za 30 - 40 000 někdo vezme na pokusy a já si budu moci koupit ten nejlevnější vůz z t6r.

Zbytek cos napsal je prostě pravda no. :)
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé