Novým majitelem s80 t6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 280
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
Kluzna loziska ojnic.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
no tak je to opravdu v motoru. nemá někdo rezervní motor za přijatelný prachy?
hádám, že nejjednodušší bude motor vyměnit za nějakej funkční... než toto opravovat.
hádám, že nejjednodušší bude motor vyměnit za nějakej funkční... než toto opravovat.
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Novým majitelem s80 t6
Motorů by měly být mraky, starý T6ky jsou přece nejhorší Volva s převodovkou z másla. 

_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 280
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
Nejhorsi Volva jsou S/V 40 z Francie.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Novým majitelem s80 t6
Nemáš pravdu nejhorší jsou převodovky z FrancieDejFe píše:Nejhorsi Volva jsou S/V 40 z Francie.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Novým majitelem s80 t6
No a kdyz pojedete nekdo pres Pardubicko/Hradecko tak se muzete stavit u me, s ledascim taky rad poradim/pomuzu. T6ka je doma 1/2roku a jen malo co na aute sem jeste nemel rozebrany, vymeneny, nebo naplanovany za co se to vymeni az se to posere(postupne menim vsechny ulozeni za polyuretanove, hadice za silikonove, proste vse co se vysere a jde to vymenit za neco lepsiho...).Pavel K. píše:Ahoj krampu,
co takhle si na sebe vyměnit kontakty, když by se jeden z nás vypravil do Brna či Prahy a měl volný čas, mohli bychom se sejít, podělit se o zkušenosti, porovnat auta, co to dělá a nedělá Tobě, co to dělá a nedělá mě ..Třeba si na svých autech všimneme nějakých dalších nedostatků.
Jen namatkou:
Postupna vymena ulozeni za PowerFlex - vcetne ulozeni prevodovky/motoru ktery se na 6valce nedelaj = vysoustruzena vlozka

Tepelnej izolator mezi sani/klapku. (Uz mam predbezne domluvenou vyrobu tesneni mezi sani/hlavu ze sklotexitu a pod vyfukovy z medi).
BOV / DV + Intake Pressure Control Valve + Snabb/ARD/IPD(vsichni pouzivaj ten samej ventil od MACa) TCV.
Pro ty kteri nevedi co s penezma - rozpera motor, kufr a 2x vyztuha na podvozek (a planuju Ultra Racing dokopat k rozsireni sortimentu pro S80

CAI / Twin CAI.
Ucinejsi vymenik tepla oleje (pouzival se treba na 2.5T co se davaly do Fordu).
A sam si pripadne rad taky necham neco ukazat, poradit, inspirovat

Zajsoft
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 26 bře 2015 16:48, celkem upraveno 3 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Novým majitelem s80 t6
Řikat něčemu, co je vyrobený z mědi, tepelnej izolátor, je velmi "odvážné".
Jinak to vypadá, že jsi i kluk šikulovná!
Jinak to vypadá, že jsi i kluk šikulovná!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Novým majitelem s80 t6
Dobre, pro rejpaly jsem tam dopsal slovo tesneniUrvanej píše:Řikat něčemu, co je vyrobený z mědi, tepelnej izolátor, je velmi "odvážné".

Jinak pod parohama vazne neni zadouci izolovat, ale naopak predat co nejvic tepla do svodu, kvuli kvuli co nejvetsi teplote EGT(teplota vyfukovych plynu).
Dik, znas to: Kdo si hraje, zlobi!Urvanej píše:Jinak to vypadá, že jsi i kluk šikulovná!

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
tak moje auto je v servisu v Kobylnicích a čekám na verdikt, co všechnoi je polámaný a jestli se to bude dát spravot nebo to bude na výměnu celého motoru... jsem celkem napnutej, jakej to bude raneček...
a taky se už těším, až to bude opravený.
a taky se už těším, až to bude opravený.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Novým majitelem s80 t6
Tak motoru je nastesti narozdil od prevodovek dostkrampu píše:tak moje auto je v servisu v Kobylnicích a čekám na verdikt, co všechnoi je polámaný a jestli se to bude dát spravot nebo to bude na výměnu celého motoru... jsem celkem napnutej, jakej to bude raneček...
a taky se už těším, až to bude opravený.

A ono ranecek bude uz vymenit vsechny ty zpuchrely ulozeni, ja snad jediny ktery(k memu velkemu udivu) na aute nebyly po 15letech zpuchrely, byly ty mezi ramem motoru a kastli...
Nicmene me zacina krapet srat absence C-Four, nemate nekdo nahodou tucha, zda je to doroubovatelny, a pokud ano tak na 99(pacz mam pocit ze origo se davala az asi 01-02)?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
tak dnes auto vyzvednuto z Amba. jede to jak prase!
mám radost. sice to stálo asi 3/4 letošní dovolené, ale mám radost.
ještě větší radost mám, že pan Truxa prohlásil, že to auto je v lepším stavu, než vypadá a než je obvyklé a že převodovka maká jak má. tak snad se další velký investice konat nebudou...
včil řeším ještě opravu skútra. doufám, že to bude 10x levnější oprava
)))
mám radost. sice to stálo asi 3/4 letošní dovolené, ale mám radost.
ještě větší radost mám, že pan Truxa prohlásil, že to auto je v lepším stavu, než vypadá a než je obvyklé a že převodovka maká jak má. tak snad se další velký investice konat nebudou...
včil řeším ještě opravu skútra. doufám, že to bude 10x levnější oprava

-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Novým majitelem s80 t6
Krampu: a co tomu bylo? 

_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Novým majitelem s80 t6
Co nějakej vejfuk, řešil si? Na snížení EGT má celkem obstojnej vliv snížení poměru EMP/boost, a EMP většinou podstatně snížíš vyklizením cesty od turba dozadu, nejpodstatnější je downpipe a kat (u většiny aut přicpanej, nebo sesypanej). Instalace větších turb je taky cesta.Zajsoft píše:Jinak pod parohama vazne neni zadouci izolovat, ale naopak predat co nejvic tepla do svodu, kvuli kvuli co nejvetsi teplote EGT(teplota vyfukovych plynu).
Pak mi tam chybí nějakej lepší mezichladič, bez jeho upgradu většina aut pořádně jede jen při teplotách okolo nuly, nebo při velice krátký době využití plnýho výkonu.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Novým majitelem s80 t6
No mame aktualne najeto 93kkm, takze vejfuk/katy jsou docela zanovnidali píše:Co nějakej vejfuk, řešil si? Na snížení EGT má celkem obstojnej vliv snížení poměru EMP/boost, a EMP většinou podstatně snížíš vyklizením cesty od turba dozadu, nejpodstatnější je downpipe a kat (u většiny aut přicpanej, nebo sesypanej). Instalace větších turb je taky cesta.Zajsoft píše:Jinak pod parohama vazne neni zadouci izolovat, ale naopak predat co nejvic tepla do svodu, kvuli kvuli co nejvetsi teplote EGT(teplota vyfukovych plynu).
Pak mi tam chybí nějakej lepší mezichladič, bez jeho upgradu většina aut pořádně jede jen při teplotách okolo nuly, nebo při velice krátký době využití plnýho výkonu.


Intercooler taky planuju nekdy v budoucnu vymenit za FMIC, nebo jeste spis za vodnika(http://www.frozenboost.com/) treba ted maj super cenovy akce na sety(http://www.frozenboost.com/liquid-air-intercooler).
Co se tyce turb, neni duvod ted na ne sahat(predchozi majitel kupoval novy) maj najeto 10-15kkm, takze se akorat predelaly podtlaky do silikonu.
Vymenil TCV, mam tam 2, jeden ridi ECU a druhej EBC v kabine. Jelikoz uz chipnuti(a to uz se zacinam vrtat v mapach, ze si je krapet dopoladim


Plus se vymenit OEM BlowOff za BOV/DV + IPCV od MotoForge.
Jinak ono neco malo pomuze treba i pouziji G13 chladici kapaliny, neb ma v sobe smacedlo a lip to chladi

Jinak auto je na denni jezdeni, takze upravy se jedou stylem, ze pridava se nejdriv co tam neni(co provedly s autem rozpery/vyztuhy od UR se slovy neda popsat - nadhera) a meni se hlavne nejdriv to co je potreba stejne vymenit(a samozejme nejlepe za lepsi), nebo pokud to neni draha vymena.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Novým majitelem s80 t6
@Zajsoft: Jestli to je ME7 (co by to bylo jinýho z tý doby, ale S80T6 jsem viděl nejblíž ze dvou metrů), tak obrovskej vliv na výkon má teplota nasávanýho vzduchu, respektive výstup čidla. U pětiválců se to láme někde okolo 70°C, pokud je překročíš, řídící jednotka začne sahat do předstihu a zvýšenej plnící tlak přijde vniveč, proto je pořádnej mezichladič tolik důležitej.
Jinak zajímavý úpravy
Jinak zajímavý úpravy

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Novým majitelem s80 t6
JJ, ME7, no zatim sem stim autem teplo nezazil(mame ho od Rijna '14), takze zatim nasavanej vzduch nesel pres nejakejch 30-40C.dali píše:@Zajsoft: Jestli to je ME7 (co by to bylo jinýho z tý doby, ale S80T6 jsem viděl nejblíž ze dvou metrů), tak obrovskej vliv na výkon má teplota nasávanýho vzduchu, respektive výstup čidla. U pětiválců se to láme někde okolo 70°C, pokud je překročíš, řídící jednotka začne sahat do předstihu a zvýšenej plnící tlak přijde vniveč, proto je pořádnej mezichladič tolik důležitej.
Jinak zajímavý úpravy
Jinak samozrejme CAI, resp. Twin CAI mam v planu, coz poresi jak mnozstvi, tak i krapet teplotu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
milé děti... jelikož jsem bývalý konstruktér turbodmychadel, něco o přeplňování vím. pokud budete zvětšovat turbo a nebudete zvětšovat mezichladič, děláte to nadarmo. víc natlačený vzduch víc expanduje, takže zvýšíte tlak, ale i objem, takže obsah kyslíku kterej se vejde do válce se zas tak moc nezlepší. když se takovej přehřátej vzduch dostane do válce a má dojít ke spalování, má auto tendenci stát se dieslem, čili se začne zvyšovat teplota při kompresi vzduchu tak, že to buď nebude mít výkon, nebo může dojít k detonačnímu spalování, což by byla asi rychle konečná pro píst.
a zlásky turbodmychadlům jsem prostě potřeboval T6
))
a zlásky turbodmychadlům jsem prostě potřeboval T6

-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Novým majitelem s80 t6
No a este si nam nepovedal co si mal s tym autom? Ako to opravili a kolko to stalo?
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
přidřené tři ojnice. oprava se konala výměnou motoru za jiný.
stálo to 32000 s kupou nového materiálu a kolik to bylo práce bych ani nechtěl vědět.
dnes jsem najel 100km a jezdilo to křásně.
mám radost.
stálo to 32000 s kupou nového materiálu a kolik to bylo práce bych ani nechtěl vědět.
dnes jsem najel 100km a jezdilo to křásně.
mám radost.
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Novým majitelem s80 t6
Tak a je to tady, převodovka dořadila.
Autíčko je teď v t6r a já si vozím zadek v náhradním vozidle. Snad to není tak zlé, ale Pokud jej pan Patočka dokáže spravit za pár šlupek, ani nevím, jestli budu mít svědomí to někomu střelit. Tu zradu jsem čekal, ale ne tak brzy, bylo to fakt bez jediného příznaku.
Asi půjdu v pondělí oznámit, že se náhradnímu vozidlu líbí více u mě.
Díky, že jste mne varovali, jsem ale mladej blbec.


Autíčko je teď v t6r a já si vozím zadek v náhradním vozidle. Snad to není tak zlé, ale Pokud jej pan Patočka dokáže spravit za pár šlupek, ani nevím, jestli budu mít svědomí to někomu střelit. Tu zradu jsem čekal, ale ne tak brzy, bylo to fakt bez jediného příznaku.

Asi půjdu v pondělí oznámit, že se náhradnímu vozidlu líbí více u mě.

Díky, že jste mne varovali, jsem ale mladej blbec.

_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
Novým majitelem s80 t6
Pavle, jak probíhal konec převodovky? co přesně se přihodilo? mělo to nějaké příznaky?
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Novým majitelem s80 t6
Den předtím jsem měl půjčený vůz z T6R, celý den jsem v rámci práce seděl v autě a tak, když jsme s kamarádem jeli vrátit zapůjčene vozidlo, zpátky jsem ho nechal také řídit. Nechal jsem ho na to šlapat, tak tomu ublížil. To mu nemůžu vyčítat, je to jako si sednout na rozlámanou židli, jednou prostě rupne. Za zatáčkou za světly byla louže, když zabralo STC, nepustil plyn, motor se vytočil "na neutrál" a ve vyšších otáčkách to tam zpátky koplo rychlost .. Párkrát se mi toto stalo při rychlém otáčení. R, rychleji plyn a - škub. Den na to mne po telefonu naštval klient, tak jsem tomu na suchých silnicích s novýma letňákama dával .. 10 minut vymotávání se, agresivní rozjezdy pak popojížděčky po rozpálený spojce, pak zase telefon, dlouhý vykecávání .. Když jsem sjížděl od hradu na Malostranskou, odešla klimatizace. Byl jsem v myšlenkách, nevnímal jsem auto.
No a když jsem zastavil na křižovatce Na Krejcárku, klasicky jsem pustil brzdu abych dojel auto před sebou a Volvo nic, Volvo na rovince stojí. Přidal jsem plyn, auto se líně rozvalilo dopředu. Hláška Getriebe něco. Hodil jsem si sekvenční, tam trojka. Řadit jinam nešlo. Rozjel jsem se na trojku z křižovatky, do vedlejší ulice, vypnul, zapnul, 1,2,3 a 4 už nic. Zase to zůstalo. Hovor do Modřan, po spojce 50kou. Dojel jsem tam, auto stálo asi dvacet minut, Převodovkový mág pan Patočka byl auto projet a to z vesela řadilo.
Mrzí mne na tom to, že kluk co má T6 o rok starší, ale jako novou, byl překvapen, že ta moje řadí lépe jak ta jeho. Kdyby to mělo aspoň nějaký příznaky.
Jenže já teď nevím, co s tím autem. Pokud se opraví, nechci s ním jezdit, aby mne někde v lepším případě na druhém konci republiky nechalo. No a že bych ho někomu prodával? Dal jsem jej na FB, jestli bude zájem, ale spíš to stáhnu.
No a když jsem zastavil na křižovatce Na Krejcárku, klasicky jsem pustil brzdu abych dojel auto před sebou a Volvo nic, Volvo na rovince stojí. Přidal jsem plyn, auto se líně rozvalilo dopředu. Hláška Getriebe něco. Hodil jsem si sekvenční, tam trojka. Řadit jinam nešlo. Rozjel jsem se na trojku z křižovatky, do vedlejší ulice, vypnul, zapnul, 1,2,3 a 4 už nic. Zase to zůstalo. Hovor do Modřan, po spojce 50kou. Dojel jsem tam, auto stálo asi dvacet minut, Převodovkový mág pan Patočka byl auto projet a to z vesela řadilo.
Mrzí mne na tom to, že kluk co má T6 o rok starší, ale jako novou, byl překvapen, že ta moje řadí lépe jak ta jeho. Kdyby to mělo aspoň nějaký příznaky.
Jenže já teď nevím, co s tím autem. Pokud se opraví, nechci s ním jezdit, aby mne někde v lepším případě na druhém konci republiky nechalo. No a že bych ho někomu prodával? Dal jsem jej na FB, jestli bude zájem, ale spíš to stáhnu.
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Novým majitelem s80 t6
Co jineho s T6 nez na to slapatPavel K. píše:Nechal jsem ho na to šlapat, tak tomu ublížil.

No ono tohle taky muze bej mozkem prevodovky, apropo stavem oleje pacz kdyz se prehreje, tak to pak je zajimavyPavel K. píše:nepustil plyn, motor se vytočil "na neutrál" a ve vyšších otáčkách to tam zpátky koplo rychlost ..

Bez urazky, ale tohle je idiocie na Ntou, bracha to taky pravidelne predvadi, kdyz napr. vycovava od garaze a nekdo jede, tak aby kvuli nemu nemuseli brzdit(tak si radsi zlikviduje prevodovku...) Proste kdyz couvas, tak slapnes na brzdu a dokud auto nezastavi a nepockas 1-2sec, tak nemas na saltrpaku ani hrabnout...Pavel K. píše:Párkrát se mi toto stalo při rychlém otáčení. R, rychleji plyn a - škub.
Ono je to vicemene univerzalni hlaska, pri "spravne konstelaci hvezd" staci nejaka fales, nebo aby nepalil 1-2valce a mraky dalsiho a zacne to svitit takyPavel K. píše:Hláška Getriebe něco.

Az diagnostika napovi vic.
Jop, jak rikam, uz sem videl co dokaze prehratej olej, probehlo po koupi vycisteni/vyplach a vymena oleje?Pavel K. píše:Převodovkový mág pan Patočka byl auto projet a to z vesela řadilo.
No problem je, ze kor lidi, ktery predtim automat nikdy nemeli netusej jak ma se prevodovka realne chovat a kolikrat si o kusu pred smrti,Pavel K. píše:Mrzí mne na tom to, že kluk co má T6 o rok starší, ale jako novou, byl překvapen, že ta moje řadí lépe jak ta jeho.
kterej radi priserne myslej, jak radi super a i presne naopak.
No coby pokud si to nezvladnes udelat sam, aby si to treba vyresil(zalezi co realne bude KO) svepomoci za treba 5k(plus mraky prace), nebo rovnou GO prevodovky ve vlastni rezii rekneme 20-25k(samozrejme master overhaul kit a dalsi veci z eBay), tak holt to bude uz jenom drazsi od nekoho kdo to umi, rekneme castecna oprava 10-15k, repas 35-40 a nebo rovnou prestavba na HD(MartinOpel uvadi 70k).Pavel K. píše:Jenže já teď nevím, co s tím autem. Pokud se opraví, nechci s ním jezdit, aby mne někde v lepším případě na druhém konci republiky nechalo.
Tak klidne prodavej, kdyz uvedes co tomu opravdu je, aby pripadny kupujici vedel do ceho jde, je to v poradku, pokud ne, tak by to bylo na zprerazeni pacek, zePavel K. píše:No a že bych ho někomu prodával? Dal jsem jej na FB, jestli bude zájem, ale spíš to stáhnu.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Novým majitelem s80 t6
Nene, na volič sahám pokaždý až když auto stojí. Jenže kolikrát jsem rychlejší a přidám plyn dřív, než to zařadí. A to už tam R je. To auto je ve všech ohledech (až teda na stav karoserie a motor) šrot, takže se mi nevyplácí to opravit za víc jak 5-10 tisíc. To tedy těžce ne. Budu potřebovat jiné auto a k dispozici budu mít tak 20 tisíc + to, za kolik prodám svou T6. No uvidíme, třeba si to za 30 - 40 000 někdo vezme na pokusy a já si budu moci koupit ten nejlevnější vůz z t6r.
Zbytek cos napsal je prostě pravda no.
Zbytek cos napsal je prostě pravda no.

_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé