Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

#1076 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

raolsa píše:Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
Tak děláme i výjezdy 40 - 80 km dlouhé. Cca 3x do měsíce.
Ale je fakt ze bych se rad s potřebou dostal aspoň pod 10 litru :))) a samozřejmě pokud půjde i ta přestavba na plyn.
S dieslu mam respekt - hlavně člověk neví jak s tím jezdil předchozí majitel atd. Atd.
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

#1077 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Takže teoreticky by sel i ten diesel ;) co? ;)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1078 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

#1079 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Haben píše:1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... :(
Tak já někde četl, ze u tech 2,0D do nějakého roku filtry pevných částic není, ale Nevím to jistě. O zbytku problémů u dieslu netuším, samozřejmě rád se nechám vtahnout do diskuze. Nerad bych koupil něco čeho bych litoval...
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: V50

#1080 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Z.Paul »

Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

#1081 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka? ;)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1082 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Jenom taková vsuvka: když srovnám pohodlí V50 a V70II tak V70 je o hodně pohodlnější. :wink: :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1083 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

taky mě překvapila spotřeba, já jezdím podle palubáku okolo 5,7 a na klobouka nejezdím :oops:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1084 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

No pokud jde o spotrebu ve meste, jak psal wunti, ze se v 75% bude pohybovat, tak je to na styl brzda-plyn odpovidajici. Jako kombinace mesto-okreska by ty jizdy museli byt snad na hranici neustaleho praseni. Porovnavm se stejne objemovou Octou, ktera i pri neustalem praseni pres 7,5 nevyleze
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

#1085 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Pánové, pěkně se nám to rozjíždí.
Každopádně pls co jsem nastudoval, někdy v roce 07 došlo k reirkarnaci V50.
Pls nej motorizaci před faceliftem a po?
Ohledně km , klasická rodina. Jednou za týden za 14 dni delší výlet, 2x do týdně nějaké pojizdky po městě do 10 km. Do prace se snažím řešit dopravu po své linii. :))))
Danke za vase příspěvky. Začínám si dělat pomalu obrázek. A samozřejmě se začíná šetřit.
Varianty do 150 tis. a nebo nasetrime do 200 :)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: V50

#1086 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Z.Paul »

wunti píše:
Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka? ;)
Tak ono těch 81Kw není jak moc sportovních, ale mě to stačí. 140 km za hodinu při 3t ot/m je akorát. Nejsem závodník, ale žádná brzda provozu :)

Ale kdybych měl vybírat znova tak jdu do 2.0D, tam je myslim 100Kw a 6q přeovodovka. Ale asi nejlepší volba z dieslů je D5 jak už bylo řečeno ;) je to Volvácký motor, 1.6 a 2.0 jsou PSA/Ford.

Ještě k tomu pohodlí - já do V50 přesedlal z Peugeotu 205 1.9D 47Kw r. v. 1991 :D pro mě bylo pohodlný i MHD.
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

#1087 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

Zdravim pokoukavam po tom ze bych svoje Dieslove volvo vymenil za benzinove například takove http://tinyurl.com/qxoke9h co by jste mi rekli na toto konkretni ci na to ze je to T5 a AWD ? Nebo nějake jiné v cca cenové kategorii prodeje mého viz : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=48470

Diky za každý názor ci doporuceni.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#1088 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

K tomu konkretnimu budes si kupovat kombika anebo dodavku?Z myho pohledu pokud awd nevyuziju je to jen dalsi vec na aute kerou sebou vetsinu casu vozim jako zavazi,a vec kera kdyz se pokazi tak bude stat dalsi peniz na opravu...a co ze chces menit?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

#1089 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

Diesla jsem kupoval protože jsem s nim dojizdel do práce do Německa ted už asi budu pracovat v místě bydliště a na to mi ten diesel prijde zbytecnej a nechci ten motor trápit s tím ze budu dene jezdit do práce po městě 3 km.. Takže mi prijde ze ten benal bude lepší ze ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#1090 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

Na 3km po praze bude skoda i toho benzinu...
To jezdi na kole a nebo pesky :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

#1091 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

No je to po plzni ale furt to neřeší ze chci koupit benzin místo dieslu.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1092 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

Já byl dycky na benzíny, ideálně s plynem. Proto mam doma 3 naftový auta a pažravej benzín. :-D
Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

#1093 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Urvanej píše:Já byl dycky na benzíny, ideálně s plynem. Proto mam doma 3 naftový auta a pažravej benzín. :-D
Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.
Hele chlape děkuji za výborný příspěvek - pobavils ;)
Inu já mam představu o motorizaci, ale stejně to dopadne tak, že pojedu do Náchoda k r-speedovi a vyberu to co padne do voka :)))
Ještě musím prodat velblouda a poresit finance ;)
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Bydliště: Praha/Ostrava

#1094 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od maniakovzostravy »

Zravím,

nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.

Díky za tipy.

yoby
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#1095 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

martinopel
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Bydliště: Praha/Ostrava

#1096 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od maniakovzostravy »

yoby píše:martinopel

Díky

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1097 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

zatéká do pravého světla z pohledu řidiče. Zkontroloval bych korozi, lemy, horní část zadních dveří u brzdového světla, vytáhnout rezervní kolo z kufru - nesmí tam být voda. Více si nepamatuji z dob, kdy sestra po V40 pokukovala.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1098 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

To zamlžené přední světlo nic být nemusí, možná jen chybějí takové ty gumové návlečky zezadu na těle světla.

Za mě vypadá docela slušně, akorát počítej, že by to chtělo roletku do kufru, protože bez ní hluk z kufru slyšet víc.
Navíc má na rádiu jen kazetu, použitý rádio s CD je tak cca za 2000Kč na Ebay. Vzadu má okna na švihadla, to zase jen připomínka, My je máme tady a vadí to trochu až teď, když máme děcka.
Jinak nevypadá fakt zle.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1099 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

retrobo píše:Děkuji Haben i Deshi.
Na světlo i do kufru mrknu. Roleta tam je, jen není na fotce (i příčníky na střechu).
Švihadla vzadu mi až tak nevadí, do teď jsem je měl i vepředu.
Mám jen strach z větších oprav(např. i ten "blbej" světlomet), to by tu cenu mohlo i zdvojnásobit.
Volvo jsem původně ani nehledal, ale přesvědčuje mě jasný původ, serviska a osobní přístup prodejce.
Co sem se zde dočetl o těchto v40, tak počítám s tím že nebudu závodit. Vše ostatní je spíš pozitivní.

Vím, kde bys mohl nový světlomet koupi za 1500.-, tak se kdyžtak potom ozvi :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#1100 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Leomil »

Zdravím a dovoluji si napsat zde na fórum vůbec první příspěvek.
Co říkáte na následující nabídku?
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-7920776.html
Co se mi na nabídce líbí, tak to je motor, převodovka a nízký nájezd.
Motor je sice dle kontroly VIN "pouze" 2,4 (103 kW verze) a nikoli 2,4i (125 kW) jak je uvedeno v inzerátu, na druhou stranu, co jsem tak pochopil, tak ty motory jsou úplně stejné, pouze mají jiný SW, takže tím BSR z něho to "íčko" v podstatě udělali.
Nájezd je sice až podezřele nízký, na druhou stranu si ale říkám, že by mohl být reálný (vzhledem k tomu, že to není diesel a nemuselo to být služební auto), a snad by se i mohl dát ověřit (v Cebii je několik záznamů, zřejmě za období, kdy bylo auto v ČR).
Co se převodovky týče, tak mi je jasné, že větší jistota by byl manuál, ale pokud je nájezd skutečný a pokud by se dalo ověřit, že majitel na AT nekašlal, tak by to snad nemusel být takový strašák.
Roční nájezd by byl tak 15-20 tisíc, převážně po dálnici.
Závěrem bych ještě řekl, že emoce původně (po nedávném svezení se) říkaly V70 III, ale rozpočet je dost omezený.
Mohu prosím poprosit o potvrzení, resp. vyvrácení mých úvah?
Děkuji moc.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“