Teď jsem si všiml že tam je VIN: YV1SW694162560481Haben píše:škoda, že tam není nikde vyfocený motor, dle deklu by to bylo snad jasné.
Takže podle nápovědy ok2ucx to vypadá na jiný motor, že?
Teď jsem si všiml že tam je VIN: YV1SW694162560481Haben píše:škoda, že tam není nikde vyfocený motor, dle deklu by to bylo snad jasné.
Kód: Vybrat vše
Type: [YV1SW694162560481]
* vin: YV1SW694162560481
* model: V70 P2
* engine: D5244T5
* year: 2006
* gear: M66/MMT6
* chassis: 560481
* platform: 2
Omyl. To je termín další výměny. Z tohoto pohledu by to mohlo být OK.eMeT píše:.. při 171000.
Aha, tak to se omlouvám, to mi nedošlo.ok2ucx píše:Omyl. To je termín další výměny. Z tohoto pohledu by to mohlo být OK.eMeT píše:.. při 171000.
Myslím, že už asi zprovozníme službu "lustrace Volva" = už nám jich pár rukama prošlo, stav km a datum máme poznamenáno...
P.
VIN: YV1SW796952498139Haben píše:zdá se mi, že toto auto bylo na prodej už před nějakou dobou a to přímo majitelem, takže cena se dá určitě srazit o marži bazaru = prodá jej přímo majitel.
Vyžádej si VIN a zavolej si do daného autorizovaného servisu v Brně, jaké opravy dělali a při kolika km a kdy tam bylo auto naposledy. Pokud se projeví, že km nesedí, další důvod ke slevě, vyměníš rozvody, náplně, necháš někým zkontrolovat skutečný stav a hurá na silnice.
Jinak, barva i výbava se mi lbí, ale to rádio, i když bude funkčně mnohem dále, než-li origo Volvo působí děsně
Kód: Vybrat vše
Type: [YV1SW796952498139]
* vin: YV1SW796952498139
* model: V70 P2
* engine: D5244T
* year: 2005
* gear: AW55-50/51SN
* chassis: 498139
Proč? To budou omezovat?Romulusw píše:Hlavně se s tím brzy nedostaneš do centra Prahy, pokud nejsi trvale hlášen uvnitř té debilní zóny.
Nedělalo se tohle víko kufru až u posledních modelů? Každopádně na ty km to zrovna levný není...Tomasssr píše:S60 D5 facelift za 100tis. Co si o tom myslíte? Nájezd 350ti.km
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16348138?goFrom=list
Naopak,řekl bych,že cena je dobrá,protože to má poctivé kilometry,tzn. prodávající nebude klasický bazozmrd a dost pravděpodobné,že bude i kompletní servisní historie.Navíc vzhledem ke km je reálné,že auto dostávalo kvalitní servis,protože majitel jezdil docela hodně a nemohl si dovolit být věčně v servisu.Prodávat to Áčka,tak to má 120000km cena 150000Kč a liboval by sis,jak je to super cena.marekl píše: Nedělalo se tohle víko kufru až u posledních modelů? Každopádně na ty km to zrovna levný není...
Pěkná teorie, ale reálně bude u většiny aut původem z ČR dohledatelná historie, vč. km.martinopel píše:Naopak,řekl bych,že cena je dobrá,protože to má poctivé kilometry,tzn. prodávající nebude klasický bazozmrd a dost pravděpodobné,že bude i kompletní servisní historie.Navíc vzhledem ke km je reálné,že auto dostávalo kvalitní servis,protože majitel jezdil docela hodně a nemohl si dovolit být věčně v servisu.Prodávat to Áčka,tak to má 120000km cena 150000Kč a liboval by sis,jak je to super cena.marekl píše: Nedělalo se tohle víko kufru až u posledních modelů? Každopádně na ty km to zrovna levný není...
Netvrdím že je auto drahý, vypadá pěkně, uvidíme jak tam bude dlouhoHaben píše:taky mi přijde cena ok, spíše nízká - možná majiteli na pártisících, desítkách nezáleží a preferuje rychlý prodej. NA fotkách vypadá hodně slušně, záleží, jaké jsou tam nutné investice.
To je kus od kusu, samozřejmě když auto nebude po 1. majiteli, riziko stoupáKuko28 píše:... ale reálně bude u většiny aut původem z ČR dohledatelná historie, vč. km. ...
ano, ale u většiny bude končit někde kolem 150tis KM a to bude tak 3-4 roky dozadu