Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ne, že bych se ve Volvech nějak extra vyznal
, ale mám to kousek, diag taky mám, tak kdyby byl zájem tak pomůžu s asistencí při nákupu. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že?
Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis? Jo a xenony tam asi nebudou, páš tam vidím kolečko.
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené.
NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn. 
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené.
Naposledy upravil(a) kuntík dne 05 bře 2015 23:33, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle je ale zrovna dosti pěknej kousek, co tak koukám po autech. Ten bufík se dá dodělat z nějakých použitých náhradních dílů. Podle mě by ses mohl pohybovat do 15 tis. Možná i méně, zkus si pozjišťovat. Ale ten benzín se hřeje rychle.kuntík píše:Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že?Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis?
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené.NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
na bufik se vyprdni. tohle ráno za mrazu nastartuji a než oškrábu okna tak už topí. plus to má vyhřívání sedaček, které do 5 minut vypínáš páč máš pocit že sedíš na vařiči
podle fotek vypadá fajnově, za omrknutí by určitě stála
podle fotek vypadá fajnově, za omrknutí by určitě stála
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
když vono to škrábání nebaví mě, ani ženu...pěkně půlhodinky předem...no a jedem 
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, hledám náhradu na svou letitou Primeru a skončil jsem u V70. Chtěl bych benzín, který pak dam na LPG, takže nejspíš atmosféru a s cenou do 100tis. Znáte někdo toto auto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15953378?goFrom=list připadá mi, že už tam stojí dost dlouho. Pak jsem ještě zahlídnul toto http://auto.bazos.cz/inzerat/45167798/Volvo-V70-24-i-103-kW-TOP-KRASAVEC-.php. Jinak výběr mizerie, asi se spíš podívam do německa.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, dekuji za odpoved. Ceskym bazarum moc neverim, proto se na ty auta ptam. Dneska jsem sedel v S60 a to auto me uchvatilo. Atmo benal jasna volba, jezdim prevazne trasu 30 km do prace. Zkusim asi neco dotahnout, kamos to dela.
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A ještě se zeptám znalců, jakej je rozdíl v nastavování sedačky s tou jednou pákou a kdy tam jsou dva hentý oný...caploně?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbíkuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?![]()
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
-
Offline
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jsem to debilně napsal a ještě jsem se překlepl. Mělo tam být M a Z varianta 5 sedadel nebo 7 sedadelUrvanej píše:Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Jestli každá varianta má svoje vlastní pořadové číslování. Převodovka je v tomto případě 7 a tam by se to mohlo znovu dělit, já myslím, že to pořadové číslování bude jen jedno a zřejmě je to číslování kastlí.
Taky by se podle toho dala snáze identifikovat doba vyrobení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
taky mám poškrábanejA1Ex píše:Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
matný černý sprej, lištu ven, nastříkat 3 vrstvami a vypadá to jako všechny plasty okolo. Tak jsem to řešil na předchozí V70.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
čabas, tak já už mám volviko doma. tak ať vám ostatním to taky klapne a vyberete ke své spokojenosti. Více vizte v galerii nováčků 
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den, chtěl bych se stát hrdým majitelem V70-ky. Na internetu jsem našel dva bazarové kousky. Nebyl jste se na ně někdo podívat, nebo o nich nemáte nějaké informace? Zde jsou odkazy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16273166?goFrom=list a druhý https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16256451?goFrom=list Děkuji za veškeré postřehy.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podívat jsme se na ně nebyl, ale tento bazar nemá zrovna dobrou reputaci. Prakticky vše stočené, s vadami, o kterých prodejce neinformuje. Za sebe bych se podíval jinde. Byl jsem tam cca před 2 lety jednou se podívat a projet V70 T5, auto nejelo, cukalo, bazarista tvrdil, že to je v klidu, že to se rozjede, že dlouho stálo. Auto bylo od pavučin, naprosto vytlouklá baterie, bez vody v ostřikovačích, bez benzínu, dofukoval pneu... Stálo tam, jako kdyby jej ani snad nechtěl prodat. No hrozný přístup.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hm. Škoda. Jsem z Teplic, takže je to do Brna celkem kus cesty. V dnešní době, je už téměř unikát narazit na V70II 2,5TDI v nějakém solidním stavu. Na netu jich právě ani moc není, takže není z čeho vybírat.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
třeba se někdo z Brna ozve a podívá se ti na to, vždy naděje umírá poslední.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se
Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout
Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebyl náhodou někdo omrknout tuto V70 D5 v Náchodě? Už to tam chvilku visí..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych měl obavu z poruch spíš u toho TDi.Mára0306 píše:Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve seIhned bych letěl do auta a jel bych to omrknout
Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


