

Tohle je ale zrovna dosti pěknej kousek, co tak koukám po autech. Ten bufík se dá dodělat z nějakých použitých náhradních dílů. Podle mě by ses mohl pohybovat do 15 tis. Možná i méně, zkus si pozjišťovat. Ale ten benzín se hřeje rychle.kuntík píše:Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že?Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis?
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené.NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn.
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbíkuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?![]()
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Já jsem to debilně napsal a ještě jsem se překlepl. Mělo tam být M a Z varianta 5 sedadel nebo 7 sedadelUrvanej píše:Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
taky mám poškrábanejA1Ex píše:Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
Já bych měl obavu z poruch spíš u toho TDi.Mára0306 píše:Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve seIhned bych letěl do auta a jel bych to omrknout
Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]