Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1726 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to presne obracene Martine,96 bez dpf a 93 s
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1727 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo sorac, jsem to obratil. Porad se mi to plete, nebot clovek logicky predpoklada, ze "novejsi" motor bude mit o nejaky ten kilowatt vice...
Pozn.: upraveno v prispevku
Pozn.: upraveno v prispevku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1728 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
melcz: Tak v tom aby se čert vyznal
U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo
U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
#1729 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny místní. Nastal čas stát se členem klubu. Volva obdivuji už dlouho a teď mám možnost si konečně pořídit vysněný kousek. Tohle téma jsem přečetl téměř celé a spousty dalších témat (dalo to zabrat tedy, ale informací není nikdy dost), nasávám info, kde se dá a možná právě proto mám už v hlavě trochu guláš a pár věcí mi ještě není jasných a doufám, že zde na ně najdu odpověď, i když je možné, že už jsem je někde četl.
K věci:
Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)
Ideální konfigurace:
Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)
Převodovka: ??
Pohon: pouze předek
Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení
Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem
Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)
Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104
Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html
Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?
Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)
V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)
Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl Zajímá mě tedy, jaké kompromisy by jste udělaly? Např. jestli má někdo u tohoto modelu špatnou zkušenost s DPF nebo bych ho neměl vůbec řešit (je to asi problém obecně), automat vs. manuál (5-ti / 6-ti) apod. Bude to má první nafta (když nepočítám služebáky), takže se předem omlouvám, pokud zaznamenáte hloupé nebo nesmyslné otázky právě kolem vznětových motorů.
Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny
Luccas
K věci:
Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)
Ideální konfigurace:
Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)
Převodovka: ??
Pohon: pouze předek
Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení
Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem
Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)
Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104
Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html
Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?
Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)
V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)
Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl Zajímá mě tedy, jaké kompromisy by jste udělaly? Např. jestli má někdo u tohoto modelu špatnou zkušenost s DPF nebo bych ho neměl vůbec řešit (je to asi problém obecně), automat vs. manuál (5-ti / 6-ti) apod. Bude to má první nafta (když nepočítám služebáky), takže se předem omlouvám, pokud zaznamenáte hloupé nebo nesmyslné otázky právě kolem vznětových motorů.
Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny
Luccas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1730 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No holt mas vetsi vyber
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1731 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj Luccasi, děkuji za pochvalu auta. Ano, auto pro ty, kdo mají rádi světlý interiér je opravdu pěkné. I já z něj mám sále po roce radost.
K tvým požadavků, jde-li ti primárně o spotřebu, pak vyber D5 120 kw, manuál (tedy bez DPF). Na dálku budeš schopen kolem 6l jezdit. Automat ti přidá cca litr, AWD také. Já se třeba na dálku dostanu na cca 7l. Ale zase nejezdím pomalu No a ve městě to s AWD pěkně roste (cca 9-10 l)
Jestli je 6 kvalt u 120kw AWD bez DPF verze kazový nevím, já nic nepociťuji. Ale je to tu psáno.
Jo a jestli jezdíš primárně dálky, tak i to DPF by se dalo přežít, i když s ním spotřeba taky o něco vzroste.
K tvým požadavků, jde-li ti primárně o spotřebu, pak vyber D5 120 kw, manuál (tedy bez DPF). Na dálku budeš schopen kolem 6l jezdit. Automat ti přidá cca litr, AWD také. Já se třeba na dálku dostanu na cca 7l. Ale zase nejezdím pomalu No a ve městě to s AWD pěkně roste (cca 9-10 l)
Jestli je 6 kvalt u 120kw AWD bez DPF verze kazový nevím, já nic nepociťuji. Ale je to tu psáno.
Jo a jestli jezdíš primárně dálky, tak i to DPF by se dalo přežít, i když s ním spotřeba taky o něco vzroste.
Naposledy upravil(a) Haben dne 28 úno 2015 20:25, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1732 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jo a k tomu autu, co jsi tady postl, Ital to není, koupeno v D. Ital to dle mne také nemůže být, protože je tam výhřev sedaček. To auta z IT nemívají. Takže naděje na bufík je. Plno prodejců ani neví, že to to auto má. Tak jako u mě v Nizozemí o tomto nevěděli
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
#1733 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za reakci.
Právě, že.. když jsem viděl to světlé provedení poprvé, tak bylo jasno. Nebýt tohoto požadavku, asi by bylo dávno vybráno. Ale nemohu si holt pomoci.. Přes to vlak nejede, nevím co by se muselo stát
Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
Zaujal mě ještě tenhle kus:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-summum-awd-kuze-navi-tel-cz-100102866.html
Akorát tedy spousta proti pro spotřebu: DPF, AWD, Automat.. lze tedy očekávat kombi spotřebu kolem 8-9l?
Jinak kdyby se mělo nakupovat jen očima, asi neváhám, i když je trochu přes s rozpočtem a původně jsem trval na tmavém laku, tak mě zaujal, hlavně ta barevná kombinace interiéru, jinde jsem to neviděl.. a že jsem prošel inzerátů..
Kdyby někdo věděl nějaký tip na inzerát popř. na weby, krom evropský klasiky, neváhejte
Jinak k tomu autu z Poříčí. Volal jsem na inzerát asi dva týdny zpět a bylo mi řečeno, že auto je koupeno v D, ale původem je z Taliánska a chybí mu právě bufík, i když výhřev sedadel apod. má, což je zvláštní. Prý chtěl nejspíš původní majitel ušetřit při nákupu, což se mi nezdá při téhle výbavě a provozování auta v Německu, kde jak si myslím, stále vědí, co je to zima.
Právě, že.. když jsem viděl to světlé provedení poprvé, tak bylo jasno. Nebýt tohoto požadavku, asi by bylo dávno vybráno. Ale nemohu si holt pomoci.. Přes to vlak nejede, nevím co by se muselo stát
Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
Zaujal mě ještě tenhle kus:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-summum-awd-kuze-navi-tel-cz-100102866.html
Akorát tedy spousta proti pro spotřebu: DPF, AWD, Automat.. lze tedy očekávat kombi spotřebu kolem 8-9l?
Jinak kdyby se mělo nakupovat jen očima, asi neváhám, i když je trochu přes s rozpočtem a původně jsem trval na tmavém laku, tak mě zaujal, hlavně ta barevná kombinace interiéru, jinde jsem to neviděl.. a že jsem prošel inzerátů..
Kdyby někdo věděl nějaký tip na inzerát popř. na weby, krom evropský klasiky, neváhejte
Jinak k tomu autu z Poříčí. Volal jsem na inzerát asi dva týdny zpět a bylo mi řečeno, že auto je koupeno v D, ale původem je z Taliánska a chybí mu právě bufík, i když výhřev sedadel apod. má, což je zvláštní. Prý chtěl nejspíš původní majitel ušetřit při nákupu, což se mi nezdá při téhle výbavě a provozování auta v Německu, kde jak si myslím, stále vědí, co je to zima.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1734 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
světlá palubka se odráží znatelně více,nicméně polarizační sluneční brýle to řeší celkem slušně - pro mě zcela akceptovatelně
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1735 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zrovna jsem to chtěl napsat. Světlý interiér je fajn, ale:Luccas píše:Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
1. leskne se opravdu více, jak moc, to je jen otázkou vkusu. Sám mám S60, takže porovnávám. Je v tom rozdíl, ale nic fatálního. Velký rozdíl je, když v nějakém horlivém servise to namažou silikonem, pak se to leskne jak psí k*le. A to už je pak poznat. Sklon skla i palubky není takový, že by to nějak zásadně zasahovalo do zorného pole.
2. je náročnější na údržbu = t.j. je také náročnější sehnat pěkný kousek, co už má léta a v tom stavu jej dlouhodobě udržet, zvláště když se v autě vozí spratci. Týká se to hlavně židlí, které (i když jsou kůže) se náročněji udržují.
Jako výhodu vidím zase větší světlost a vzdušnost interiéru, v létě také menší vyhřívání vnitřního prostoru sluncem.
Pro mě osobně = zvláště maje toto porovnání = příště budu lehce preferovat tmavý interiér, ale kdyby bylo velmi pěkné auto světlé, tak proč ne, zase vyhýbat se tomu nebudu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
#1736 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Holt je to daň, za tu parádu, ta béžová.. Možná by to chtělo si zkusit projet obě varianty a na základě toho se rozhodnout, zda převažují + nebo -.
Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615
Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.
Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.
Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615
Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.
Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1737 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zavolej chlapovi, co auto prodava, at se sehne vepredu pod levou cast narazniku a podiva se, zda je tam vyfuk, pripadne, at ti udela fotku. A mas jasno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1738 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Myslis, ze ty rozvody nedelali? Pri jakem najezdu se maji delat? Myslis, ze bych je mel nechat udelat? A na kolik to pripadne vyjde?Kuko28 píše:tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1739 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co si myslíte o téhle S60 147 kw?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16274569?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16274569?goFrom=list
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1740 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1741 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Moc se v těch stupních výbavách nevyznám, ale jedinýho čeho jsem si všiml, že nemá vyhřívaná sedadla.raolsa píše:Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
Co dál ji chybí?
A k těm brzdám píše pouze nové obložení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1742 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Třeba tempomat, rádio s cd, sedačky v el., navigace (i když ta snad ani nechybí ).Tomasssr píše:Moc se v těch stupních výbavách nevyznám, ale jedinýho čeho jsem si všiml, že nemá vyhřívaná sedadla.
Co dál ji chybí?
Ale zase na druhou stranu nevypadá zle, chtělo by to okouknout s někým kdo tomu rozumí a má origo diag.
Apropo ten znak na masce
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
#1743 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle fotky i popisu dole ,se zdá že jsou nové pouze destičky...raolsa píše:Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1744 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jsem taky dával jenom destičky, ale protože kotouče na tom nebyly tak zle tak jsem je alespoň přejel na soustruhu. Příště dám všechno nový.
Mohl to udělat stejně, když už to měl dole a dával nový ložiska.
Mohl to udělat stejně, když už to měl dole a dával nový ložiska.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1745 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rádio se dá vyměnit (nebo doplnit o MP3), tempomat dodělat. Vyhřívání je trošku větší operace, ale jde to taky.
Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.
S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.
S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#1746 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na kolik se vlastně čipujou tyhle turba bezpečně?ok2ucx píše: Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#1747 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jinak já tam tempomat vidím...
Za mne kdyby za to chtěl tak 50k tak proč ne... jinak samo projet a jak je na tom podvozek.. U takhle starejch Volv si myslím že je lepší počítat s další investicí tak 20...30tis. Samo kdyby bylo vše ok tak to potěší, ale byl bych raději skeptický.. (třeba ty zadní kotouče si podle mne říkaj o výměnu jelikož nebrzděj celou svoji plochou,což zas není moc .. tak 900,- ks od ATE, plus destičky 800,- sada a když už bych se v tom vrtal udělal bych rovnou parkovací pakny.. 700,- balení) to jen tak pro představu..
Za mne kdyby za to chtěl tak 50k tak proč ne... jinak samo projet a jak je na tom podvozek.. U takhle starejch Volv si myslím že je lepší počítat s další investicí tak 20...30tis. Samo kdyby bylo vše ok tak to potěší, ale byl bych raději skeptický.. (třeba ty zadní kotouče si podle mne říkaj o výměnu jelikož nebrzděj celou svoji plochou,což zas není moc .. tak 900,- ks od ATE, plus destičky 800,- sada a když už bych se v tom vrtal udělal bych rovnou parkovací pakny.. 700,- balení) to jen tak pro představu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1748 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ajo - tempomat tam je. Výbava je taková normální. Ani max. Ani socka. Ale asi bych to nenazval "bohatá". Snad jediné pro srovnání s průměrnou Octávkou, to pak jo
Stabilizace je v "nedynamické" verzi - jen STC, nikoli DSTC. Nejsou el. zrcátka a spousta jiných kravinek (zase se to nepokazí).
Nemuselo by to být špatné auto, ale s nějakým po nákupním servisem je třeba vždy počítat. Je to auto 14 let staré přeci jen.
P.
Stabilizace je v "nedynamické" verzi - jen STC, nikoli DSTC. Nejsou el. zrcátka a spousta jiných kravinek (zase se to nepokazí).
Nemuselo by to být špatné auto, ale s nějakým po nákupním servisem je třeba vždy počítat. Je to auto 14 let staré přeci jen.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1749 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No pravda, že ten rok jsem přehlídnul, né že by mi to nějak vadilo, když mi jde o tento model, ale 01 už je přecejen nějakej ten pátek v provozu za ty peníze... Ale jak píšete, vše asi záleží na stavu.
Dneska se na Sautu objevil tenhle kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16284075?goFrom=list
Dneska se na Sautu objevil tenhle kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16284075?goFrom=list
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#1750 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše:No holt mas vetsi vyber
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136985 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1403 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 816 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous