Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čoveče to tvoje nadávání na automatky mi připadá, že si narazil na nějakýho sráče. Mam v autě prehisterickýho AW71 a musim říct, že když se ohřeje a jedu normálně, tak sotva zaznamenám, že to řadí. Hypermoderní TF80SC byla ještě o kus lepší a to hlavně za studena, za tepla jen v extrémních situacích.
Co jsem tak zaznamenal, tak málokterej řidič umí řadit plavněji a měkčeji než automat. To že ty cuky sám nevnímá je něco jinýho
Co jsem tak zaznamenal, tak málokterej řidič umí řadit plavněji a měkčeji než automat. To že ty cuky sám nevnímá je něco jinýho
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
neřekl bych, že jsem narazil na špatný kus (potvrzeno ze servisu - jinak bych auto nekoupil), jen si myslím, že mám až moc velké požadavky na automat. Prostě mi nesedí, že hlavně v kopcích si podřazuje jak chce a to jde cítit. Že prakticky bez povšimnutí při rozvážné jízdě řadí 3,4,5 souhlasím, ale při rozjezdu minimálně 1,2,3 bych čekal plynulejší řazení, tam každý změněný stupeň cítíš. Ne že bych s manuálem řadil lépe, bez cuknutí, to vůbec, ale k manuálu to patří, na automat mám prostě větší požadavky. Nicméně nemyslím to špatně jen na volvo automaty. V práci jsem párkrát jel s fungl novým Yetim s DSG a občas jezdím na jednání se šéfem co má nový Superb a i tady mám stejné výtky. Jen je ten automat prostě novější generace a v manuálním režimu má příjemně rychlé odezvy na přeřazení a tolik zbytečně v kopcích při mírném zrychlení nepodřazuje. Ale jinak mi taky nesedí, čekal bych prostě, že u automatu fakt nebudu vědět co dělá, pokud s autem "nezávodím". Mám fakt asi přehnané požadavky a až ještě kousek "povyrostu" a už mě nebude bavit kvedlat, tak asi automat akceptovat i přes výtky budu...
#1703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat řadí tak jak chci já,ale to chce neznat jen dvě polohy plynu,ale auto trošku vnímat.Pak bude automat řadit jak chceš ty a ne on.Haben píše:neřekl bych, že jsem narazil na špatný kus (potvrzeno ze servisu - jinak bych auto nekoupil), jen si myslím, že mám až moc velké požadavky na automat. Prostě mi nesedí, že hlavně v kopcích si podřazuje jak chce a to jde cítit. Že prakticky bez povšimnutí při rozvážné jízdě řadí 3,4,5 souhlasím, ale při rozjezdu minimálně 1,2,3 bych čekal plynulejší řazení, tam každý změněný stupeň cítíš. Ne že bych s manuálem řadil lépe, bez cuknutí, to vůbec, ale k manuálu to patří, na automat mám prostě větší požadavky. Nicméně nemyslím to špatně jen na volvo automaty. V práci jsem párkrát jel s fungl novým Yetim s DSG a občas jezdím na jednání se šéfem co má nový Superb a i tady mám stejné výtky. Jen je ten automat prostě novější generace a v manuálním režimu má příjemně rychlé odezvy na přeřazení a tolik zbytečně v kopcích při mírném zrychlení nepodřazuje. Ale jinak mi taky nesedí, čekal bych prostě, že u automatu fakt nebudu vědět co dělá, pokud s autem "nezávodím". Mám fakt asi přehnané požadavky a až ještě kousek "povyrostu" a už mě nebude bavit kvedlat, tak asi automat akceptovat i přes výtky budu...
#1704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#1705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je mi jasne ze timto brousime do krajin lehkeho OT ale mne teda do kopce automat nedela zadne nesmysly... to ze si z 5 podradi na 4 pri vetsim stoupani nebo pri prislapnuti plynu mi prijde naprosto logicke, prece se nebude rvat od spoda pri nejakejch 1000 otacek ale pekne si tam soupne zdravejch 1500...2000 otacek... (3jku mi to tam jeste nikdy nedalo, pokud nepocitam potrebu rychleho zrychleni) dusit to kolem volnobehu a rvat se do kopce na 5ty stupen mne osobne prijde jako nestastne... naopak se mi libi jak je to vlastne blbu vzdorne a bez ohledu na ridice se snazi o zdraví pristup k zivotnosti pohonneho ustroji... tohle by potreboval otec co v 50kmh soupne 6tku, auto duni a on si libuje ze jede za 4.5, na druhou stranu táta je klikar a jeho auto to kupodivu zatim snasi... a to ma oktafku II 2.0 103kw nafta... jsem zvedav jak dlouho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel
#1707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu podtaceni motoru do kopce. To plati prevazne spis u starsich automatu bez sekvence.Haben píše:Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel
Dnesni mladsi auta maji ty automaty prevazne sekvencni razeni a tudis neni problem prepnou na ni a nechat si tam stalou rychlost vhodnou pro vyjeti kopce. Ja ji mam a pokud vidim ze prevodovka bude radit a podrazovat,tak tam cvaknu stalou 3 a jedu kopec na sekvenci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ještě jedna poznámka k automat/manuál. Když chce člověk koupit jinej motor třeba za svoji mrtvolku, je vždycky v lepšim stavu ten, co byl spojen s automatem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Platí to i pro benzíny?
#1711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martine, to je ale jenom o tom, jak se s autem jezdí. Viděl jsem na vlastní oči S80 D5 s 460tkm a originál dvouhmotou, a ani necekla. Ty možná řešíš proplachy, ale většina lidí tady shání "nový" převodovky, protože proplachem už cesta nevede...martinopel píše:Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak samozřejmě je to kus od kusu, to je jasný. Ale když ta volba je, tak proč jí nevyužít a nezvýšit si tak šance na lepší kousek.Romulusw píše:Platí to i pro benzíny?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gentlmeni,
prosím je zde někdo z okolí Pardubic/Hradce Králové? Vybral jsem si auto, ale nerozumím tomu.. Měl byste někdo čas po neděli zajet se mnou na prohlídku? Auto nám i zvednou.. Chtělo by to diagnostiku a prohlídnout, znalecky projet.. V takovémhle autě jsem jel jen jednou, nevím, co mám hledat
Jo nevíte, jaký stupeň výbavy by tohle mohlo být? Byl jsem se dnes dívat a lahůdka! všimněte si toho malého znaku vzadu na sloupku.. a ty stříbrné lyžiny atd.. tipuju ocean race, ale nikde jsem neviděl logo.
prosím je zde někdo z okolí Pardubic/Hradce Králové? Vybral jsem si auto, ale nerozumím tomu.. Měl byste někdo čas po neděli zajet se mnou na prohlídku? Auto nám i zvednou.. Chtělo by to diagnostiku a prohlídnout, znalecky projet.. V takovémhle autě jsem jel jen jednou, nevím, co mám hledat
Jo nevíte, jaký stupeň výbavy by tohle mohlo být? Byl jsem se dnes dívat a lahůdka! všimněte si toho malého znaku vzadu na sloupku.. a ty stříbrné lyžiny atd.. tipuju ocean race, ale nikde jsem neviděl logo.
- Přílohy
-
- volvo.jpg (22.96 KiB) Zobrazeno 1467 x
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Malej znáček je vyšší stupeň výbavy než summum (asi executive).
Víc neumim.
Víc neumim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no já to taky tipoval, má to senzory vzadu, vepředu, tonovaný čelní sklo.. ale např. tu středovou zadní sedačku nejde zvednout (a udělat dětskou..)
přijde mi to jako fajnovka, chci ji
přijde mi to jako fajnovka, chci ji
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 85
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo S60 T6 Heico 014/100 MY2011
- Kontaktovat uživatele:
#1716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdepak to auto stojí....?
Asi by nebyl problém na to mrknout...
Asi by nebyl problém na to mrknout...
_________________
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale ta střední sesle by mohla mít, měl sem totéž na V8, a tam to šlo. 4erná capka se zamáčkla a vyskočil předek sedáku.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Urvanej:
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem si zaplatil Cebii, zajimave
Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500
Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude
Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500
Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chip, pak plyn. Plynar musi naladit system na dany vykon. Pokud to udelas plyn bez chipu, tak nahranim chipu ti pak nemusi stihat jednotlive komponenty nebo to nebude proste optimalne naladene. Tyto informace jsem dostal od plynaru, kdyz jsem premyslel o koupi benzinu s predelavkou na plyn
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#1723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To 2.4TDI vypusť z hlavy to neexistuje !Tomasssr píše:Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
#1724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
z anglické wikipedie, průserový není žádný, spíše naopak
Kód: Vybrat vše
2.4: 103 kW (140 PS; 138 hp), 220 N·m (160 lb·ft), petrol
2.4: 125 kW (170 PS; 168 hp), 230 N·m (170 lb·ft), petrol
2.0T: 120 kW (163 PS; 161 hp), petrol, turbo
2.0T: 132 kW (179 PS; 177 hp), 240 N·m (180 lb·ft), petrol, turbo
2.4T: 147 kW (200 PS; 197 hp), 285 N·m (210 lb·ft), petrol, turbo (2001–2003)
2.5T: 155 kW (211 PS; 208 hp), 320 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2004–2009)
T5 2.3: 184 kW (250 PS; 247 hp), 330 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2001–2004)
T5 2.4: 191 kW (260 PS; 256 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2005–2009)
R 6-speed man: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2004–2007)
R 5-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2004–2005)
R 6-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2006–2007)
D (2006–2009): 93 kW (126 PS; 125 hp), 300 N·m (220 lb·ft), diesel, turbo
2.4D (2001–2005): 96 kW (131 PS; 129 hp), 280 N·m (210 lb·ft), diesel, turbo
2.4D (2006–2009): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
D5 (2001–2005): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
D5 (2006–2009): 136 kW (185 PS; 182 hp), 400 N·m (300 lb·ft), diesel, turbo
2.4 Bi-Fuel CNG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), CNG/petrol
2.4 Bi-Fuel LPG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), LPG/petrol
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Upresnime, oznaceni 2,4 TDI 92 kw sice neexistuje, ale tazatel asi myslel pouze softwarove priskrcenou 2,4 D s 96 kw bez DPF a s 93 kw s DPF.
Naposledy upravil(a) Haben dne 28 úno 2015 19:30, celkem upraveno 1 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136548 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2942 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1575 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous