Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Kdyby někdo sháněl XC90 3,2 2009, tak v rozmezí 410 - 499 tis. jich mají v http://www.rupexim.cz/cz/bazar-clanky/nabidka-vozidel asi patnáct (solidní výběr). Nevím, kde se jich tam tolik nabralo, ale objevily se tam prakticky ze dne na den. Na internetu jsou asi jen čtyři, ale na ploše jich stojí, jedna vedle druhé, všechno jeden rok.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Panove, mel byste nekdo cas a zajem zajet se se mnou podivat v sobotu dopoledne na tohohle mazlika?
http://auto.bazos.cz/inzerat/44344033/VOLVO-XC-90-LPG-4-X-4.php
Pan je nejaky rusak asi, prejho ma pul roku, cena mi prijde podezrele nizka.. Nerozumim tem autum a bez rady profika do nej nepujdu..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44344033/VOLVO-XC-90-LPG-4-X-4.php
Pan je nejaky rusak asi, prejho ma pul roku, cena mi prijde podezrele nizka.. Nerozumim tem autum a bez rady profika do nej nepujdu..
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle auto už jsem potkal = dělala se v tom čeština, "deamerikanizace" (přepnutí mil na km) a současně s tím i update všech jednotek. Dále je tam zapnutý trippling a vypnuté rádio, které z toho (údajně) předchozí majitel neznámo proč vykostil (vrátit by to asi šlo, pokud tam někdo nezrušil dráty nějak zásadním způsobem).
Čip tam patrně není, ale (jako každá XC90 2,5T) by si to zasloužilo...
V autě jsem jen seděl, pokud si vzpomínám, tak bylo zvenku i zevnitř opravdu velmi zachovalé, rozhodně to není stočená hujda s půlmega.
Stav, co se týká jízdních vlastností, neznám = ale asi to past nebude (to si s sebou vezmi martinopel-a, je to tu kousek, když bys potřeboval znalecký posudek).
Cenovka je - podle mě - zcela OK, zjevně si pán nechce pro 15 tis. Kč vrtat koleno a prodávat to třičtvrtě roku. Pán má jemný ruský přízvuk, ale myslím, že už je tady dlouho... Vždy seriózní jednání.
P.
Čip tam patrně není, ale (jako každá XC90 2,5T) by si to zasloužilo...

V autě jsem jen seděl, pokud si vzpomínám, tak bylo zvenku i zevnitř opravdu velmi zachovalé, rozhodně to není stočená hujda s půlmega.
Stav, co se týká jízdních vlastností, neznám = ale asi to past nebude (to si s sebou vezmi martinopel-a, je to tu kousek, když bys potřeboval znalecký posudek).
Cenovka je - podle mě - zcela OK, zjevně si pán nechce pro 15 tis. Kč vrtat koleno a prodávat to třičtvrtě roku. Pán má jemný ruský přízvuk, ale myslím, že už je tady dlouho... Vždy seriózní jednání.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Super, diky za tip. Nejake radio tam je i s DVD a navigaci, tak uvidime..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj chlapi,
jsem tu novej. Hledám náhradu za svoje bývalé Subaru Legacy, který jsem zbořil
Pomrkávám po S60tce s D5 motorem 120kW 2003+ nebo 136kW kvůli 6tii stupnum a rozhodne manuál. Hledal jsem tu nějaké souhrné info, ale pročítat 30 stránek, kde se kolikrát ani koupě pořádně neřeší, na to nemám moc nervy.
Proto chci vědět na co se zaměřit, případně, jestli by mi tu někdo doporučil nějaký konkrétní inzerát, klidně z Německa nebo tady z ČR (níže jsou inzeráty, které mne zaujaly). Rozpočet na auto je cca 150 tisíc s tím, že bych rád do auta nechtěl nějakou dobu absolutně nic sypat, krom klasické údržby... Co jsem se tak dočetl, tak u manuálu, kterej rozhodně chci, tak dvouhmota (klasika novějších aut) a u D5tky zkontrolovat vstřiky někde v servisu. Ještě nějaký info nebo neduhy na co tyhle auta trpí? Hledám něco na provoz úspornějšího než bylo Subaru, budu teď mít v rozpočtu ještě jiné zátěže, tak hledám nafťáka (koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis). Rád bych se také dozvěděl, jak je to se spolehlivostí auta a nejčastější závady + přibližné ceny.
)
Zde jsou inzeráty, které jsem nalezl, jestli někdo nevíte o daných kouscích, jestli do nich jít nebo to bude jen kasička
Díky
Volvo S60 D5, 120 kw, r.v. 2004, najeto 164 tkm, 125.000Kč Tento inzerát mě zaujal asi nejvíc z českých.
Další Dovoz Itálie, S60 D5, r.v. 2005, najeto 183tkm, 139 000Kč Taky na pohled pěkný kousek
Tenhle už je na netu celkem dlouho, tak o něm celkem pochybuji... Ale na pohled taky pěkný S60 D5 Momentum, r.v. 2003, 230tkm, 119 000Kč
Nebo hezčí, ale také dražší s faceliftem 2006, ale r.v.2005. 1.majitel, 129tis.km, 169 000Kč
Odkaz
Děkuju za trpělivost a případný čas
)
jsem tu novej. Hledám náhradu za svoje bývalé Subaru Legacy, který jsem zbořil



Zde jsou inzeráty, které jsem nalezl, jestli někdo nevíte o daných kouscích, jestli do nich jít nebo to bude jen kasička

Volvo S60 D5, 120 kw, r.v. 2004, najeto 164 tkm, 125.000Kč Tento inzerát mě zaujal asi nejvíc z českých.
Další Dovoz Itálie, S60 D5, r.v. 2005, najeto 183tkm, 139 000Kč Taky na pohled pěkný kousek
Tenhle už je na netu celkem dlouho, tak o něm celkem pochybuji... Ale na pohled taky pěkný S60 D5 Momentum, r.v. 2003, 230tkm, 119 000Kč
Nebo hezčí, ale také dražší s faceliftem 2006, ale r.v.2005. 1.majitel, 129tis.km, 169 000Kč
Odkaz
Děkuju za trpělivost a případný čas

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej na fóru, právě tomu 6-ti kvaltu je nejlépe se vyhnout. Je špatně kontrukčně řešené ložisko, které se blbě maže a pokud se zanedbá výměna toho ložiska tak je to konečná a běžíš do Volva pro repasovanou převodovku za 70 tisíc.
Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky.
Ostatní věci jsou běžný spotřebák (silentbloky, uložení tlumičů, čepy .....).

Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zaujalo mě tohle:
To by mě zajímalo, odkud plyne tento zakořeněný názor?
Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.
Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Pavel
redlinecz píše:(koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis)



Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.
Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale bude, já zkusil a po 3 měsících šel automat z domu. Nesedl mi, aby sám od sebe podřazoval při mírném zrychlení v kopci se mi nelíbilo - na manuálu bych tam nechal na 2000 ot 4ku a je, tady si prostě automat podřadí. To mi vadilo. Stejně tak mi vadil manuální režim u automatu, který měl zpoždění snad sekundu - to bylo nejhorší u předjíždění, kdy se mi občas stalo, že než to přeřadilo, tak už zasáhl omezovač, takže jsem musel řadit s předstihem, což bylo divný. Jinak pohodlí to zase bylo, ne že ne.ok2ucx píše:Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Ještě bych podotkl na co si dát pozor, tak na horší provedení kůže, která ráda na levém boku u řidiče praská. Ale to se dá taky řešit.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S tím koncernem, měl jsem na mysli, že bych pořídil něco ze starších generací s motorem 1.9TDI 66/81kWok2ucx píše:Zaujalo mě tohle:redlinecz píše:(koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis)![]()
![]()
To by mě zajímalo, odkud plyne tento zakořeněný názor?
Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.
Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Pavel



-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Super, díkes za info. Dá se to nějak rozpoznat, že už je to ložisko načnuté? + kolik stojí intervalová výměna a po kolika km se to má měnit?raolsa píše:Vítej na fóru, právě tomu 6-ti kvaltu je nejlépe se vyhnout. Je špatně kontrukčně řešené ložisko, které se blbě maže a pokud se zanedbá výměna toho ložiska tak je to konečná a běžíš do Volva pro repasovanou převodovku za 70 tisíc.![]()
Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky.Ostatní věci jsou běžný spotřebák (silentbloky, uložení tlumičů, čepy .....).

-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za popis chování matu, to je to co mi na něm taky vadí. Měl jsem dříve možnost se ve firmě vozit s pár automaty jiných značek a když to nebylo vysloveně sportovní auto, tak tam ta prodleva byla vždy a to mě osobně taky vadí, je to o zvyku, dá se tomu přizpůsobit, ale mám radši krátkou odezvu na pokyny řidiče.Haben píše:Ale bude, já zkusil a po 3 měsících šel automat z domu. Nesedl mi, aby sám od sebe podřazoval při mírném zrychlení v kopci se mi nelíbilo - na manuálu bych tam nechal na 2000 ot 4ku a je, tady si prostě automat podřadí. To mi vadilo. Stejně tak mi vadil manuální režim u automatu, který měl zpoždění snad sekundu - to bylo nejhorší u předjíždění, kdy se mi občas stalo, že než to přeřadilo, tak už zasáhl omezovač, takže jsem musel řadit s předstihem, což bylo divný. Jinak pohodlí to zase bylo, ne že ne.
Ještě bych podotkl na co si dát pozor, tak na horší provedení kůže, která ráda na levém boku u řidiče praská. Ale to se dá taky řešit.
Interiér bude náchylnější obzvlášť u řidiče, téměř u všecho, ale to už jsou jen detaily. To mi tolik nevadí a nevytrhne a zatím jsem u Volva neviděl vysloveně roztrženou sedačku, jen popraskanou a jak říkáš, dá se to řešit...

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zavolej D. Patočkovi http://www.svedskedily.cz on ti na tvé dotazy odpoví. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kdo chce manuál, tomu ať je dán manuál, my automatí víme svoje
každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.
a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně
tož bacha na to

každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.
a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo toho bych asi rád využil, samozřejmě za nějakej penízKuko28 píše:kdo chce manuál, tomu ať je dán manuál, my automatí víme svoje![]()
každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.
a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročnětož bacha na to


-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
s60...v70 si ani nedokážu s manuálem představit
Dyť to musí uplně rušit plavbu krajem či křížení městem..

-
Offline
- Příspěvky: 305
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to 5-ti místná verze, takže nádrž LPG bude místo rezervy.Ondra H. píše:Super, diky za tip. Nejake radio tam je i s DVD a navigaci, tak uvidime..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
plavnost daného automatu si představuji jinakTomB píše:s60...v70 si ani nedokážu s manuálem představitDyť to musí uplně rušit plavbu krajem či křížení městem..


-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12934
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čoveče to tvoje nadávání na automatky mi připadá, že si narazil na nějakýho sráče. Mam v autě prehisterickýho AW71 a musim říct, že když se ohřeje a jedu normálně, tak sotva zaznamenám, že to řadí. Hypermoderní TF80SC byla ještě o kus lepší a to hlavně za studena, za tepla jen v extrémních situacích.
Co jsem tak zaznamenal, tak málokterej řidič umí řadit plavněji a měkčeji než automat. To že ty cuky sám nevnímá je něco jinýho
Co jsem tak zaznamenal, tak málokterej řidič umí řadit plavněji a měkčeji než automat. To že ty cuky sám nevnímá je něco jinýho

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
neřekl bych, že jsem narazil na špatný kus (potvrzeno ze servisu - jinak bych auto nekoupil), jen si myslím, že mám až moc velké požadavky na automat. Prostě mi nesedí, že hlavně v kopcích si podřazuje jak chce a to jde cítit. Že prakticky bez povšimnutí při rozvážné jízdě řadí 3,4,5 souhlasím, ale při rozjezdu minimálně 1,2,3 bych čekal plynulejší řazení, tam každý změněný stupeň cítíš. Ne že bych s manuálem řadil lépe, bez cuknutí, to vůbec, ale k manuálu to patří, na automat mám prostě větší požadavky. Nicméně nemyslím to špatně jen na volvo automaty. V práci jsem párkrát jel s fungl novým Yetim s DSG a občas jezdím na jednání se šéfem co má nový Superb a i tady mám stejné výtky. Jen je ten automat prostě novější generace a v manuálním režimu má příjemně rychlé odezvy na přeřazení a tolik zbytečně v kopcích při mírném zrychlení nepodřazuje. Ale jinak mi taky nesedí, čekal bych prostě, že u automatu fakt nebudu vědět co dělá, pokud s autem "nezávodím". Mám fakt asi přehnané požadavky a až ještě kousek "povyrostu" a už mě nebude bavit kvedlat, tak asi automat akceptovat i přes výtky budu...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat řadí tak jak chci já,ale to chce neznat jen dvě polohy plynu,ale auto trošku vnímat.Pak bude automat řadit jak chceš ty a ne on.Haben píše:neřekl bych, že jsem narazil na špatný kus (potvrzeno ze servisu - jinak bych auto nekoupil), jen si myslím, že mám až moc velké požadavky na automat. Prostě mi nesedí, že hlavně v kopcích si podřazuje jak chce a to jde cítit. Že prakticky bez povšimnutí při rozvážné jízdě řadí 3,4,5 souhlasím, ale při rozjezdu minimálně 1,2,3 bych čekal plynulejší řazení, tam každý změněný stupeň cítíš. Ne že bych s manuálem řadil lépe, bez cuknutí, to vůbec, ale k manuálu to patří, na automat mám prostě větší požadavky. Nicméně nemyslím to špatně jen na volvo automaty. V práci jsem párkrát jel s fungl novým Yetim s DSG a občas jezdím na jednání se šéfem co má nový Superb a i tady mám stejné výtky. Jen je ten automat prostě novější generace a v manuálním režimu má příjemně rychlé odezvy na přeřazení a tolik zbytečně v kopcích při mírném zrychlení nepodřazuje. Ale jinak mi taky nesedí, čekal bych prostě, že u automatu fakt nebudu vědět co dělá, pokud s autem "nezávodím". Mám fakt asi přehnané požadavky a až ještě kousek "povyrostu" a už mě nebude bavit kvedlat, tak asi automat akceptovat i přes výtky budu...
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra 

-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je mi jasne ze timto brousime do krajin lehkeho OT
ale mne teda do kopce automat nedela zadne nesmysly... to ze si z 5 podradi na 4 pri vetsim stoupani nebo pri prislapnuti plynu mi prijde naprosto logicke, prece se nebude rvat od spoda pri nejakejch 1000 otacek ale pekne si tam soupne zdravejch 1500...2000 otacek... (3jku mi to tam jeste nikdy nedalo, pokud nepocitam potrebu rychleho zrychleni) dusit to kolem volnobehu a rvat se do kopce na 5ty stupen mne osobne prijde jako nestastne... naopak se mi libi jak je to vlastne blbu vzdorne a bez ohledu na ridice se snazi o zdraví pristup k zivotnosti pohonneho ustroji... tohle by potreboval otec co v 50kmh soupne 6tku, auto duni a on si libuje ze jede za 4.5, na druhou stranu táta je klikar a jeho auto to kupodivu zatim snasi... a to ma oktafku II 2.0 103kw nafta... jsem zvedav jak dlouho 


-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel 

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu podtaceni motoru do kopce. To plati prevazne spis u starsich automatu bez sekvence.Haben píše:Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel
Dnesni mladsi auta maji ty automaty prevazne sekvencni razeni a tudis neni problem prepnou na ni a nechat si tam stalou rychlost vhodnou pro vyjeti kopce. Ja ji mam a pokud vidim ze prevodovka bude radit a podrazovat,tak tam cvaknu stalou 3 a jedu kopec na sekvenci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé