V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
před nějakým časem jsme se stal majitelem Rka, vše bylo užasný do chvíle kdy se mi rozsvítila kontrolka Málo chladící kapaliny, dolil jsem ale stale sed strácela. Tak začalo hledání příčiny, nakonec jsem vyměnil chladič, nějaké hadice a nakonec šla dolu hlava. Hlava odtlakovaná, všechny možné těsnění vyměneno, když už to bylo dole i ventily, gufera, no vše co bylo třeba, po smontování vše super, jezdil s tím otec takže klidek pohoda, řekněme poklidná jízda. Ale probléím nastal když jsem si pro auto přijel Já, auto začalo tlakovat a ve vodě opět Co2. V tuto chvíli začínám byt bezradný co s tím, mám teori, ale potřeboval bych rozumný názor volvoznalcu. Budeme předpokládat že hlava a těsnění je ok, takže je teoreticky možné že aby se spaliny dostávaly do vody přes chlazení turba, nebo je to ptákovina a nebo je prasklý blok.. Děkuji za každy konstruktivní názor a radu. Děkuji
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Prasklý blok
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
ja mel v jednom valci dirku a davall jsem motor stalo se mi to u V40 rencek
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Bohužel. Pokud byste věděli kam koukat, muselo to bejt vidět když jste měli hlavu dole:
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Prasklý blok být ještě nemusí, ale každopádně se nechává blok změřit a tzv. metodou zaškrábání, srovnat
Osobně znám pouze dva lidi v ČR, kteří to umí, a po nich to funguje.
Jo, a taky záleží, jak na tom ve skutečnosti ta hlava
Osobně znám pouze dva lidi v ČR, kteří to umí, a po nich to funguje.
Jo, a taky záleží, jak na tom ve skutečnosti ta hlava
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
jo a jeste koukali jste na vodni pumpu ?
a jak jste poznai CO2 ve vode ?
a jak jste poznai CO2 ve vode ?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Tak že jsou tam splodiny, jsem zkoušel zjistit pohledem z okna, al enic jsme neviděl tak jsem byl na testu,mekky píše:jo a jeste koukali jste na vodni pumpu ?
a jak jste poznai CO2 ve vode ?
jinak pumpa se jeví v pořádku, mužou se dostat spaliny pžes pumpu do vody?
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
No za hlavu se mi dušovaly že je ok, Tak nevím vše je možné..David Patočka píše:Prasklý blok být ještě nemusí, ale každopádně se nechává blok změřit a tzv. metodou zaškrábání, srovnat
Osobně znám pouze dva lidi v ČR, kteří to umí, a po nich to funguje.
Jo, a taky záleží, jak na tom ve skutečnosti ta hlava
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Prostě, pokud se nerovnal blok, tak se to vrátí....
Sundat hlavu, seknout tam těsnění a zase to zabouchnout, je bohužel tak na prodej a postavit to do
bazaru a pápá...
Pokud to člověk chce mít zase v pořádku, tak hlavu natlakovat, nejlépe naplnit přitom roztokem hypermanganu, a nechat srovnat za cca 4000,- blok.
Pak máš jistotu, že to děláš pořádně.
Sundat hlavu, seknout tam těsnění a zase to zabouchnout, je bohužel tak na prodej a postavit to do
bazaru a pápá...
Pokud to člověk chce mít zase v pořádku, tak hlavu natlakovat, nejlépe naplnit přitom roztokem hypermanganu, a nechat srovnat za cca 4000,- blok.
Pak máš jistotu, že to děláš pořádně.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Je mozne by byly praskle svody ktere by mely byt chlazene vodou a diky erg ventylu by se dostaly spaliny do vody,,?
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Svody chlazene vodou a ještě EGR? ))
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Tak jak jsem nakoupil tak prodavam, co mi rekli v servisu tak na to se tu ptam
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Vodou je chlazené turbo, ale svody ne.
Viděl bych to na ten blok, buď prasklý, nebo křivý (teda pokud se hlava rovnala).
Viděl bych to na ten blok, buď prasklý, nebo křivý (teda pokud se hlava rovnala).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Z takovýho servisu rychle pryč! I kdybys to měl odvozit v krabicích.
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
V70R 2004 CO2 v chladící kapalině
Chápu,že tam asi máš peníze a možná v uvozovkách záruku,ale v Brně máš servis na Volva:
Ambo Kobylnice
zdejší uživatel s nickem Jean
A tam bych to dal být tebou.
Ambo Kobylnice
zdejší uživatel s nickem Jean
A tam bych to dal být tebou.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé