Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Před časem jsem koupil 2007 S40 2.4i z aukce pojišťovny bouchlou na bok. Dělala se plechařina a měnila nápravnice, těhlice a tlumič. Geometrie byla 100% všechno šlapalo jak mělo. Jezdil sem s tím den a nikdy sem se líp nesvezl prostě pecka . Potom jsem vyrazil na dálnici, cestou auto párkrát "cuklo" a při puštění plynu se začal ozývat chrastivý zvuk z převodovky. Po chvilce auto skočilo do nouzáku, všechno se rožlo a motor zhasl. Naštěstí jsem začal brzdit a dal to ke krajnici, protože po pár sekundách se mi zablokoval kola. Se sešláplou spojkou motor jede, ale když ji pustím, tak se udusí i na neutrál. Kulisa chodí ale zapadne jen trojka, takže se obávám že tam ten kvalt je na tvrdo. Ale když dám tu trojku a pokusím se opatrně rozjet, tak se to auto ani nehne. Stalo se to někomu? Pomalu koukám na ebay po nové spojce
U starejch škodovek se občas podařilo zařadit dva kvalty najednou. Tím se převodovka samozřejmě zablokuje, ale jestli je to i tenhle případ, to neporadím...
_________________ V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
No ale to by pak nechodila ta radici paka ne? Nevím no, neumím si to vysvětlit. Rozdělaný to bude až za týden. Použitý převodovky stojí do 15000 a to mi psali že je z toho vyndanej diferák.
No musí tam mít víc kvaltů naráz, jinak to nemá možnost se zablokovat.
Chca nechca musí ven a buď vyměnit za jinou, nebo naštudovat, rozpárat a zjistit chybu. A i když jsem pako zvědavý a do všeho lezu, tak bych sháněl rovnou jinou, protože by to určitě byla taková kravina, na kterých bych strávil měsíc a i kdybych to rozhejbal, tak se po pár kilometrech zamíchá znova, protože na některý kravinky to chce hodně dobrý voko, který jako převodovková panna nikdo nemá.
Na tvym místě v pondělí zvedám telefon a volám av-díly.
Co se záměny mezi modelama a motorama týče, tak bude třeba poškádlit vidu a zkusit to podle čísel. Nedivil bych se, kdyby pro každej model auta se stejnym motorem byla trochu jiná, ale spíš nebude.
Já si právě říkám, že když můžu mít převodovku se stejným nájezdem (110 000km) za cca 7000 i s dopravou, jestli má vůbec cenu se do toho pouštět a rovnou to prostě nevyměnit.
Určitě má, ale na to potřebuješ vědět, zda je to kompatidebilní. Proto jsem psal, abys potrápil SW VIDA, kterou určitě máš, protože to má každej, kdo se trochu hrabe ve volvech
A jesi ne, tak nasosej, ale nejdřív jukni po fóru, už se to tu řešilo, že to rozběhnutí neni uplně samo sebou.
Originální diagnostika volvo: VIDA-DICE. DICE je krabička, VIDA je sw co přes tu krabičku komunikuje s autem.
Volvo je totiž svině vybíravá a s ničim jinym se nebaví. Zapomeň na nějaký boše, delfi a podobný. Na něco jsou použitelný, ale žádná jiná nechodí pořádně.
No a ten SW jde naistalovat jen na widle s IE jisté verze, přičemž ta verze IE zase záleží na verzi VIDY.
No a v tom SW dohledáš origo čísla dílů, servisní postupy na všechno možný.
Ale lze to nahradit čistě serfovánim po volvopartswebstore.com, což mě teda přijde neuvěřitelně otravný.
Urvanej píše:Určitě má, ale na to potřebuješ vědět, zda je to kompatidebilní. Proto jsem psal, abys potrápil SW VIDA, kterou určitě máš, protože to má každej, kdo se trochu hrabe ve volvech
A jesi ne, tak nasosej, ale nejdřív jukni po fóru, už se to tu řešilo, že to rozběhnutí neni uplně samo sebou.
Ono s VIDA je to docela složité.Někdy jeden a tentýž díl je dodáván pod různými čísly.Stačí drátek jinak ,nebo jiná barva a už je jiné číslo.Takže nezbude než zkoušet.Apropos i tohle jsou věci,které si mechanik nechá zaplatit.Třebas aby jste příště nemuseli místo kloubu kupovat celou poloosu.
tak co sem tak hledal pátral, tak by tohle mělo pasovat, kód sedí. Když mi to tu někdo potvrdí, budu jen rád. Auto je zabavený, takže žádná bouračka. Zítra objednávám
Převodovka nová, auto týden jezdilo. Před chvílí mi asi vyskočilo jedno táhlo. Zvládnu to napravit sám na ulici, nebo musím do servisu aby vyndali baterku a mrkli na to?