Mattyfu-Pekáče ze Severu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Dneska mě Severák strašně mile překvapil, konečně mi převodovka přestala kopat z přeřazení z P na D, nevím jestli je to tím, že se usadila, nebo použitým BG, ale mám obrovskou radost že nebudu muset schánět novoý rozvaděč.
Navíc se mi podařilo i nastavit blow off ventil s odfukem do atmosféry, tak aby mi správně fachal, jen efekt není jako na 9000, ale sotva třetinový, ale faktem je, že tam jsem měl sportivní otevřený filtr a ne jen vložku.
Nicméně i tak mě to auto baví a udělalo mi ráno děsnou radost.
Navíc se mi podařilo i nastavit blow off ventil s odfukem do atmosféry, tak aby mi správně fachal, jen efekt není jako na 9000, ale sotva třetinový, ale faktem je, že tam jsem měl sportivní otevřený filtr a ne jen vložku.
Nicméně i tak mě to auto baví a udělalo mi ráno děsnou radost.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Při dnešním projíždění netu jsem narazil na toto: http://auto.bazos.cz/inzerat/44262286/Saab-9-5-aero-po-velkem-servisu.php. Je to tvůj inzerát nebo jenom někdo ukradl fotky?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
to vis ze je to jeho. tten uz taky nevi co by...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Vysvětlí mi někdo, k čemu je dobrej a jak přesně pracuje BOV na automatu (kdy odfukuje, když auto řadí samo a klapku při tom zavírat nepotřebuje)? Já jsem nakonec došel k tomu že i předpotopní elektronika u 850 je vděčná za ponechání standartního CBV a auto tak funguje líp.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13092
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
dali: prošlápnutí na volnoběh a pffffššštt je na světě 
Ale jinak i když Jaruně nakládám, tak občas náhle plyn pustim a tam by bylo taky pffffššštt na místě, aby se mi to pak zase rychle sebralo (blbě a pomalu, protože by to bylo bohatý jak peklo).

Ale jinak i když Jaruně nakládám, tak občas náhle plyn pustim a tam by bylo taky pffffššštt na místě, aby se mi to pak zase rychle sebralo (blbě a pomalu, protože by to bylo bohatý jak peklo).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
To se vyplatíUrvanej píše:dali: prošlápnutí na volnoběh a pffffššštt je na světě

-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Jj, je to moje aerovka, po pravdě, zkusím ji nabídnout ještě ve chvíli, kdy na tom tratím "jen" cca 20 tis a kdy mám možnost přivést si domu LR discavery páč se mi 4x4 hodí a s jeho absencí, se jen těžko sžívám, ale když se neprodá, no tak mi zůstane, což vůbec není zlé, dneska mi po několika týdnech průšvihů udělal radost.
Konečně jel plynule, bez škubání převodovky, po rozhýbání vasgate, jsem jel na sotva čtvrt plynu a po přidání, šlo turbo jak z praku. Navíc dnes bylo krásně, teplo a tak jsem nevěřil kam se může podívat spotřeba, při cestě z Moravy, přitom jsem se vůbec neloudal, 120-130 na tempomat, ve městě lehce nad padesátkou.
Trochu jsem pořešil nedostatek přihrádek na drobnosti, což je asi největší problém 9-5 v porovnání s předchůdcem.
No a také jsem se ráno malinko pohrabal, teda spíš, se tak nějak mazlil s přibližovadlem moji milé, strašně se mi líbí ten duch v jakém je vyrobeno, vzpomínal jsem na svého jedničkového golfíka, jednoduchost a perfektní ovladatelnost. Je to krásný kus historie.
BOV jsem tam dal na zkoušku, protože mám doma dva z 9000 aero, tak proč to nezkusit, na volnoběh to nepšouká vůbec a i při odfuku na plný zátah to není v interiéru vůbec slyšet. Zvenku je to takové nijaké, nějaký odfuk tam je, ale nejspíš to vyndám a prodám. Holt experiment, který se zde neosvědčil.
Konečně jel plynule, bez škubání převodovky, po rozhýbání vasgate, jsem jel na sotva čtvrt plynu a po přidání, šlo turbo jak z praku. Navíc dnes bylo krásně, teplo a tak jsem nevěřil kam se může podívat spotřeba, při cestě z Moravy, přitom jsem se vůbec neloudal, 120-130 na tempomat, ve městě lehce nad padesátkou.
Trochu jsem pořešil nedostatek přihrádek na drobnosti, což je asi největší problém 9-5 v porovnání s předchůdcem.
No a také jsem se ráno malinko pohrabal, teda spíš, se tak nějak mazlil s přibližovadlem moji milé, strašně se mi líbí ten duch v jakém je vyrobeno, vzpomínal jsem na svého jedničkového golfíka, jednoduchost a perfektní ovladatelnost. Je to krásný kus historie.
BOV jsem tam dal na zkoušku, protože mám doma dva z 9000 aero, tak proč to nezkusit, na volnoběh to nepšouká vůbec a i při odfuku na plný zátah to není v interiéru vůbec slyšet. Zvenku je to takové nijaké, nějaký odfuk tam je, ale nejspíš to vyndám a prodám. Holt experiment, který se zde neosvědčil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Dnes konečně Severnímu Větru snad nadobro zhasnul check engine, jednak má novou kazetu a také jsem dal původní sériový blow ventil a chyby se již po smazání diagnostikou nerozsvítily. Snad také mohu uzavřít kapitolu převodovka, jelikož jsme zjistili po její výměně únik oleje z gufera poloosy, to bylo dnes také vyřešeno.
Říkám si, že kdykoliv jsem měl nějakého saaba, tak jsem se do toho auta strašně vysipal, to volva byla mnohem skromnější, ale strašně mi nyní dělá radost provozní náklady vs. výkon.
Říkám si, že kdykoliv jsem měl nějakého saaba, tak jsem se do toho auta strašně vysipal, to volva byla mnohem skromnější, ale strašně mi nyní dělá radost provozní náklady vs. výkon.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 775
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Rozumím těm pocitům. Moje současný volvo má prakticky stejný výkonový parametry jako moje bývalý 9-5 aero. Ovšem že by se dalo u volva mluvit o nějakých emocích? To ani náhodou. Prostě stejný stádo koní, ale jinak cvičený. 245 koní není to samý co 245 koní 

_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Máš trošku zkreslený pocity...Bavíš se o autu z roku 01 a autu z roku 15. Troufnu si říct, že ať už porovnáš jakýkoliv dvě auta v takovym časovym rozmezí, se stejnym výkonem, tak budou pocity stejný. Kromě teda třeba nějakýho opela OPC a sedičkovýho BMW, to nikdy nebylo uplně divoký.saabik píše:Rozumím těm pocitům. Moje současný volvo má prakticky stejný výkonový parametry jako moje bývalý 9-5 aero. Ovšem že by se dalo u volva mluvit o nějakých emocích? To ani náhodou. Prostě stejný stádo koní, ale jinak cvičený. 245 koní není to samý co 245 koní
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Je fakt, že když jsem sedl z 9000aero do 9-5 aero, tak jsem měl pocit, že to prostě nejde, no dost možná to tak aj bylo, ale nyní co se výkonu týká mohu konstatovat, že 9-5 je strašně zábavná věc, jen jí chybí ta veselost a trochu přímost z řízení starého pekáče. Jelikož mám možnost srovnat s pašíkem 2013, kde je jízdní žážitek a radost z jízdy srovnatelný s pobytem v asijském vězení
musím říct, že si čím dál tím víc vážím, že se volvo a saab, tak dlouho držely a snažily se řidiči dopřát zábavný luxus. Nicméně chápu že člověk po 10 hodinách jízdy ocení ticho, měkké řízení a nízkou spotřebu.

_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Ahoj
Včera jsem dostal nápad a rád bych slyšel váš názor na křidélko na moji aerovku. Podotýkám, že toto byla pouze zkouška, samo půjde do laku. Co myslíte, využít šroubů a vrtat do víka kufru, nebo přilepit.
Ale líbí se mi to, je to přesně to co jsem chtěl, jen malá stříška a největší sranda, že je to z 9000 a sedne sem téměř geniálně.
PS: kufr není jen dobouchnutý a křídlo odstává na šroubech
Včera jsem dostal nápad a rád bych slyšel váš názor na křidélko na moji aerovku. Podotýkám, že toto byla pouze zkouška, samo půjde do laku. Co myslíte, využít šroubů a vrtat do víka kufru, nebo přilepit.
Ale líbí se mi to, je to přesně to co jsem chtěl, jen malá stříška a největší sranda, že je to z 9000 a sedne sem téměř geniálně.
PS: kufr není jen dobouchnutý a křídlo odstává na šroubech
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Můj názor je dát tam jedině originál. Máš dvě možnosti, buď ten "most" co jsem měl já, nebo ten druhej, je decentnější a dost podobnej tomu tvýmu. Kdyby byly stejný bylo by to ideální ale myslím že ten z 9000 je takovej protáhlejší.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
No hele asi takto, koukal na spoustu fotek 9-5 aero s křídlem a jednak ten most, jednak ten ocas letadla, to tam má každý druhý a na facelift mi příjdou takový humpolácký, takže jedině jen ty malé, origo stojí nesmysl, ale co hlavně se mi líbí varianta, že tam budu mít něco svého, originálního, neb 9-5 mám proto abych nebyl stádo. Ještě přemýšlím, zda to nalakovat celé, nebo tomu nechat ten černý konec, jako měla 9000.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Takhle z fotek to vypadá, že tam sedne úplně přesně, dle mého to vypadá dobře, takže bych ho tam klidně dal. A konec bych nechal černý, opticky to vyváží lištu na nárazníku a kliky dveří...
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
podle mě se držíš zbytečně při zemi, křídlo z Oktávky 1 WRC by tam bylo parádní
každopádně, já si tam taky dal minimkřídlo origo z Aerovky a jak to i šrouby u tebe naznačují, jsou to šroubovací křídla. Ani jsem neuvažoval o lepení. Pochybuji, že by si ho někdo v budoucnu sundával, a kdyby jo, tak to bude jeho boj.

každopádně, já si tam taky dal minimkřídlo origo z Aerovky a jak to i šrouby u tebe naznačují, jsou to šroubovací křídla. Ani jsem neuvažoval o lepení. Pochybuji, že by si ho někdo v budoucnu sundával, a kdyby jo, tak to bude jeho boj.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Ja bych ho tam dal, přijde mi, že tam sedí dobře a líbí se mi víc než ty origo 9-5 křídla.
Ohledně barvy souhlasím s Elementem, a do barvy bych ho asi nedával a nechal tak jak je (teda pokud je černé jak to vypadá na fotkách).
Ohledně barvy souhlasím s Elementem, a do barvy bych ho asi nedával a nechal tak jak je (teda pokud je černé jak to vypadá na fotkách).
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Jsem si říkal, že severák fungoval dlouho bez potíží.
Dnes mi bouchla na dálnici vodní hadice, naštěstí jsem hned sjížděl na sjezdu domů, no co nadělám je to starej krám, zastavil jsem hned u pumpy, zavolal otci, zajeli jsme domů pro novou hadici a apk zpátky na pumpu, namontuji, doleju nemrzku a po cca 3 Km domů jsem na parkovišti koukal, že mám natlakované hadice znova a bordel v expansce, výsledkem je minimálně řachlé těsnění pod hlavou né li prasklina v hlavě. Kurva jsem nasranej jak kupka hnoje
Dnes mi bouchla na dálnici vodní hadice, naštěstí jsem hned sjížděl na sjezdu domů, no co nadělám je to starej krám, zastavil jsem hned u pumpy, zavolal otci, zajeli jsme domů pro novou hadici a apk zpátky na pumpu, namontuji, doleju nemrzku a po cca 3 Km domů jsem na parkovišti koukal, že mám natlakované hadice znova a bordel v expansce, výsledkem je minimálně řachlé těsnění pod hlavou né li prasklina v hlavě. Kurva jsem nasranej jak kupka hnoje
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Saab 9-5aero EX-850 TDI , EX-850 Modrej kombík
Jelikož si Severní vítr zatloukl poslední pomyslný hřebík do rakve mé trpělivosti a i finančním možnostem, tak mne dnes ráno opustil a vydal se na odtahovce do nového domova. Snad bude novému majiteli sloužit lépe než mě.
Já nelenil a ještě dnes ve dvě odpoledne vyrazil 250 km do Brna na prohlídku nástupce. Je to zde známá a dlouho inzerovaná 960 zelená sedan 2,5 manuál, no a teď jsem s ní přijel domů.
Musím říct, že devítka je něco úplně jiného, než 850, saab nebo cokoli co jsem měl. Zvuk a kultivovanost šestihrnku hezké, z čeho jsem na větvi jak je ten parník dokáže otočit na fleku a schopnost plout na D1 jak obláček.
Motor jen přede, interiér je vcelku zachovalý a není moc věcí co zde budou k řešení. Za to podvozek, to je jiná kapitola, předek plave jednou do leva a když se začne brzdit tak zase do prava, o víkendu na to kouknu. Dále budou potřeba zadní tlumiče, ale všechny závady majitel ochotně sdělil jak do telefonu, tak do mejlu, takže jsem vcelku věděl do čeho jdu a tím bych mu rád poděkoval za fajn přístup i jednání.
Kastle bude nějakou tu lásku také potřebovat, zadní nárazník se musí opravit a dát znova do barvy, jelikož je tam několik nepěkných šrámů, musím dopasovat víko kufru, s novými vzpěrami je vytrčené ven a dopředu a zbytek kastle čeká důkladné rozleštění a voskování, no zkrátka bude zase co dělat.
A samo nesmí chybět jméno, SAFÍR, tak hochu, snad se ti bude u mě líbit a nebudeš moc zlobit.
Já nelenil a ještě dnes ve dvě odpoledne vyrazil 250 km do Brna na prohlídku nástupce. Je to zde známá a dlouho inzerovaná 960 zelená sedan 2,5 manuál, no a teď jsem s ní přijel domů.
Musím říct, že devítka je něco úplně jiného, než 850, saab nebo cokoli co jsem měl. Zvuk a kultivovanost šestihrnku hezké, z čeho jsem na větvi jak je ten parník dokáže otočit na fleku a schopnost plout na D1 jak obláček.
Motor jen přede, interiér je vcelku zachovalý a není moc věcí co zde budou k řešení. Za to podvozek, to je jiná kapitola, předek plave jednou do leva a když se začne brzdit tak zase do prava, o víkendu na to kouknu. Dále budou potřeba zadní tlumiče, ale všechny závady majitel ochotně sdělil jak do telefonu, tak do mejlu, takže jsem vcelku věděl do čeho jdu a tím bych mu rád poděkoval za fajn přístup i jednání.
Kastle bude nějakou tu lásku také potřebovat, zadní nárazník se musí opravit a dát znova do barvy, jelikož je tam několik nepěkných šrámů, musím dopasovat víko kufru, s novými vzpěrami je vytrčené ven a dopředu a zbytek kastle čeká důkladné rozleštění a voskování, no zkrátka bude zase co dělat.
A samo nesmí chybět jméno, SAFÍR, tak hochu, snad se ti bude u mě líbit a nebudeš moc zlobit.
Naposledy upravil(a) Mattyfu dne 06 bře 2015 01:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8278
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Mattyfu-Volvo 960 Safír

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Mattyfu-Volvo 960 Safír
těším se na konci měsíce na pravidelném srazíku
ten Sob byl teda tragédie - úplně to vypadá na klasický pech případ. Dokaď to měl starý majitel, všechno jakš takž šlapalo. Jak jsi se v to začal vrtat a opravovat, rozsypalo se všechno...

ten Sob byl teda tragédie - úplně to vypadá na klasický pech případ. Dokaď to měl starý majitel, všechno jakš takž šlapalo. Jak jsi se v to začal vrtat a opravovat, rozsypalo se všechno...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13092
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Mattyfu-Volvo 960 Safír
Doufám, že bude čas setrvání u tebe delší, než zbytek severských vozidel 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3065
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Mattyfu-Volvo 960 Safír
Taky by me zajimalo jak dlouho te bude 9ka drzetUrvanej píše:Doufám, že bude čas setrvání u tebe delší, než zbytek severských vozidel

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Mattyfu-Volvo 960 Safír
Tak pokud nebude zlobit a já doufám že ne, nebude mě chtít nějaká bejvalka škubat jako opeřence, tak je tu šance, že vydrží déle.
Navíc kdyby klaplo vše co klapnout má, bude doma i služebák tudíž devítka bude jen pro radost a jako koníček, což by jí slušelo asi nejvíc.
Navíc kdyby klaplo vše co klapnout má, bude doma i služebák tudíž devítka bude jen pro radost a jako koníček, což by jí slušelo asi nejvíc.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8278
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Mattyfu-Volvo 960 Safír
Dávám devítce rok, maximálně dva. 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé