Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 10
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Klokočí
Vůz: FFocus, chcu V70!:)

#1651 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od MartinH »

já tam zkusim po obědě ještě zavolat...

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#1652 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od pepa.paur »

MartinH píše: prodejce má na bazosi jen tenhle inzerát, tak snad to není bazarník...
tady mají v kontaktech jeho telefon, tak nevím http://www.ojeteauto.cz/autobazary/expocar-539/
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 10
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Klokočí
Vůz: FFocus, chcu V70!:)

#1653 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od MartinH »

aha, tak to je bod dolů

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 10
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Klokočí
Vůz: FFocus, chcu V70!:)

#1654 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od MartinH »

tak jsem se dovolal, aleluja

pán říkal, že je bývalý bazarista, že auto dotáhl z itošky od svého starého kontaktu.ale už to nedělá(i stránky jsou zrušené) na dotaz, jak je doložitelná historie říkal, že po tom pátral ve volvu ve zlíně a že by to tak podle stavu mohlo sedět.trochu odpověď jakože ano, ale jakože ani ne:)
jestli se někomu chce podívejte se na video v inzerátu, že pedály jsou jako nové...nebo jsou skutečně nové-vyměněné?
avizovaný poslední servis byl dělaný ve Volvu ve zlíně, zítra tam zkusim zavolat...

VIN opsaný z fotky štítku:YV1SW714162543659 poznáte někdo z toho nějakou informaci? třeba zmíněný problémový typ 6ti stup. manuálu?

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#1655 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od selap »

Na pedály nekoukej, já měl volv několik a pedály byly všude ok a to jedno mělo odhadem 400tkm. Teď mám 270tkm a skoro jako nový.
Pokud můžu radit, nelam to přes koleno a spíš čekej co se objeví zde, jen někdy to chvíli trvá.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1656 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

MartinH píše:VIN opsaný z fotky štítku:YV1SW714162543659 poznáte někdo z toho nějakou informaci? třeba zmíněný problémový typ 6ti stup. manuálu?
Skutečně Ital (bez bufíka), převodovka M66.

Diskusi o M66 jsem konečně našel zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=44165 - enjoy reading.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: V70 II 2.4T; 940 GL B230FB

#1657 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mrkev »

Zdravím, v sobotu jsem si dovezl za asistence Martinaopela své první volvo V70II 2,4T, tímto mu děkuji za profi přístup. Kupovat dneska sám takhle starý stroje když vo tom nic moc nevím je fakt loterie.

P.S. Včera jsem dobrou čtvrthodinu hledal ve svym novym autě autobaterii, už jsem chtěl volat předchozímu majiteli, že mi prodal auto bez baterky :D

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1658 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

Martinopel tady na konci roku měl nějakou celkem hezkou XC70 na prodej - sice starší kousek, benzin s plynem, ale vyměnil tam snad všechny drahé pasti

bazary bych nechal až jako poslední možnost - začal bych lidma který se Volvům věnují a občas se u nich hezký kousek (tím myslím ve slušném technickém stavu, KM na tachu si pak můžes upravit podle vlastní potřeby) objeví
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1659 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Je vyloženě typický aby si Ital koupil celkem drahý naftový auto aby s ním najel 17000Km ročně...Asi nechtěl utrácet za drahý dálnice, tak nejezdil... :green: Výbava totál socka taky nepotěší..

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1660 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Zdravim ve spolek :)
Znamej shani S60, benzin kolem 100 tis..
Neviděl či neví nekdo náhodou něco o tomhle? Nebo nenarazil ted nekdo na neco zajimaveho v Praze či okolí? Diky Tom
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/detail.php?id=AUTOBAZARDUO%2FA17_15%2F13.1.2015&nabidkaAdresarBazaru=autobazarduo

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1661 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Nevěřil bych tomu nájezd ani za zlatý prase. Fotokopie techničáku, případně číslo protokolu z poslední STK by celkem mohlo pomoci, protože by tam mělo být od začátku všecho uvedený vzhledem k nákupu novoty v čr.
Marně přemejšlim, proč to nenazvat totální sockou, ale to musí někdo chytřejší. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1662 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Souhlas vybava je mizerna, vubec tuhle kombinaci vyklikat pri koupi musel peknej silenec..
Mne osobne prijde za ty penize drahy.. ale rad bych nasal další názor.... jinak vse pro co kdyztak pojede necha nejdriv zkouknout v jednom z vyhlasenych Prazskych servisu :) Proto i S60 spis z Prahy..

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1663 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

protože to má litá kola, xenony, vyhřívání zadele, spaceball, automatickou klimu :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#1664 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Kuko28 píše:Martinopel tady na konci roku měl nějakou celkem hezkou XC70 na prodej - sice starší kousek, benzin s plynem, ale vyměnil tam snad všechny drahé pasti

bazary bych nechal až jako poslední možnost - začal bych lidma který se Volvům věnují a občas se u nich hezký kousek (tím myslím ve slušném technickém stavu, KM na tachu si pak můžes upravit podle vlastní potřeby) objeví
Přibyl externí chladič automatu(vyblokovali jsme původní chladič,protože nechceme riskovat prolínání propylenglykolu do automatu),a nový brzdový třmen PP kola a pochopitelně nové brzdové desky.Ještě uvidím,jestli do toho nepřibudou nové brzdové kotouče vpředu.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1665 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

haben: spaceball byl příplatkovej? já myslel že to byl standard některý generace :-o
xenony sem teda nenahmatal, ostatní je seriovka (asi i pro čr trh), kromě kol, ty byly za extra mastnej příplatek :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1666 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

ty já nevím, spaceball není v každém autě. Třeba sestra v MY 2001 neměla, byl tam až namontovaný předchozím majitelem jako "tuning"
Xenony tam dle mě jsou, nevidím kolečko regulace sklonu světel a taky jsou světla čirá. Zda vyhřívané sesle a automatická klima byl základ nevím, jen vycházím z toho, že jsou i auta bez tohoto.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1667 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:haben: spaceball byl příplatkovej? já myslel že to byl standard některý generace :-o
V MY2005 ceníku byl za 4000,- k jakékoli výbavě. Standart byl jen pro T5 a R. U tý T5 ale zjevně šel odkonfigurovat, protože uže jsem jich pár viděl s normálním klackem.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1668 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

TomB píše:Souhlas vybava je mizerna, vubec tuhle kombinaci vyklikat pri koupi musel peknej silenec.
To jste asi ještě neviděli toto S80 2007:
socka.jpg
socka.jpg (19.28 KiB) Zobrazeno 1743 x
Se divím, že to má vůbec dveře a rádio. :evil:
Asi někdo zkoušel, jak lze maximálně ohlodat výbavu, kam až systémy dovolí jít.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1669 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Ty zkratky.. to jsou nejaka sprosta slova? :D
Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta :D

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1670 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

TomB píše:Ty zkratky.. to jsou nejaka sprosta slova? :D
Jedine co z toho chapu ze dve tretiny auta je vypnuta :D
Každá krabička je jedna řídící jednotka něčeho. ECM třeba motoru.

Ty šedé v autě vůbec nejsou. Uvedená konfigurace je ta snad skoro nejmenší. Ještě by tam šlo nedat rádio (IAM = Integrated Audio Module), všechno ostatní už tam skoro musí být.

PDM jsou dveře spolujezdce, DDM řidiče. CCM klima panel, DIM je palubka. SRS airbagy, BCM brzdy, SAS kroužek volantu. A CEM je centrální jednotka.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1671 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Zdravím, co říkáte na tohohle mazlíka?
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-xc-90-t6-premium-w%C3%BCstenrot/203535045.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=37&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&noec=1

Snižovali cenu, zde překlad:

V současné době má chybová zpráva Anti Skid
Podle error analýzy narušen 0094 Kommunikaion mezi řídicí jednotkou s DEM .
Z tohoto důvodu snížení ceny . Oprava servisní společnost rychloměr Service Moser nabízí opravu řídící jednotky až do 280 € .
A odstranění je snadné.
Pokud je někdo Technicky člověk může resolder pájecí samotné klouby.
Pevná cena vozidla € 6150

Víte, co je to za tu chybu 0094? Stálo by za to to zkusit?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1672 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Stejný motor v kombinaci se stejnou převodovkou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48628 = stejné problémy.

Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.

6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1673 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Řídící jednotka haldexu je v hajzlu, takže momentálně pouze FWD. 145k se mi zdá nějak málo na ten věk. A ta T6ka? Není moc chválená, to ti snad napíše někdo jiný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1674 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

ok2ucx píše:Stejný motor v kombinaci se stejnou převodovkou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48628 = stejné problémy.

Pokud budeš počítat se 70tis. na repas/výměnu převodovky (každých 100-150 tis. km), potom i nějakých 10tis. za opravu elektroniky Haldex jednotky (DEM) bude úplná malina. Opravit to jde.

6000€ plus >10tis Kč za dovoz není žádné terno, myslím.

Pavel
jak jsem pochopil z tvého odkazu, má tohle auto blbou, poddimenzovanou převodovku? Na co bych se tedy měl při výběru zaměřit? Nějaké konkrétní ročníky nebo označení? Pls nasměruj mě, samo si radši připlatím a pak budu mít klid než naopak.. mám limit tak 8000 eur

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1675 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Romulusw píše:Řídící jednotka haldexu je v hajzlu, takže momentálně pouze FWD. 145k se mi zdá nějak málo na ten věk. A ta T6ka? Není moc chválená, to ti snad napíše někdo jiný.
to slyším prvně, že by někdo nadával na T6? Já to chci dát do plynu a jak jsem zde vyrozuměl, je to bezpečnější s T6 než s 2,5 T..?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“