V70 II xenony a automatická světla

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Joe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 71
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Jičín
Vůz: V70 D5 2004

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od Joe »

Rád bych se zeptal:

1) nevadí xenonům používání automatických světel? Otočím klíček a než motor nažhaví, tak se rozsvítí světla, při startováni zhasnou a znovu se rozsvítí.

2) xenony podruhé: U pravého světla je asi špatný kontakt - po nějaké době problikne, objeví se hláška. Někdy potom přestane svítit úplně. Po novém nastartováni zase svítí. Je to jen špatný kontakt? Mám je zkusit prohodit a zvládnu to sám? Ty výstražné nápisy mě děsí...

Díky moc
_________________
ex V70 II 2004, D5, 120 kw, automat, 411 000 km
Lexus RX450h 2009, 325 000 km

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od Nosound89 »

bod 1 mě taky zajímá :good:
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od metju »

1) Časté rozsvěcení jim dobře moc nedělá, já vždy když startuju tak přepínám na parkovačky...

2) Může odcházet výbojka.. zkus je prohodit sám to zvládneš bez problému...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

tola
Offline
Příspěvky: 34
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Jablonec
Vůz: V70II D5 AWD 2006

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od tola »

No uplně bez problému bych netvrdil. Bez sundání nárazníku a světel to podle mě snad nejde, i když jsem tu četl že jde, ale ten kdo to dokaže je kouzelník. Já jsme zapomněl na pravý světlo dát víčko a jen to jsem tam vracel 5 minut :-D

Jinak blikání je známka odcházející výbojky z mého pozorování.

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 827
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od cuhan »

Výbojky jsem měnil obě a za pět minut jsem neměl co dělat,nevidím v to sebemenší problém... :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od dali »

Joe píše:Rád bych se zeptal:

1) nevadí xenonům používání automatických světel? Otočím klíček a než motor nažhaví, tak se rozsvítí světla, při startováni zhasnou a znovu se rozsvítí.
Jak často žhavíš? Předpokládám jednou denně a stejně jsou pořád teploty při kterých by D5 žhavení ani neměla potřebovat. To neni starej escort abys musel žhavit při každým startu. Ta kontrolka za tepla sice problikne, ale startovat můžeš hned. Takže při prvním startu v mrazu bych vypnul světla a počkal až zhasne kontrolka, jinak všechny zbylý starty toho dne už můžeš startovat rovnou. Takhle to zvládá i starý TDI. Takže D5 která funguje s mnohem větším vstřikovacím tlakem by v našich klimatických podmínkách žhavení měla potřebovat výjímečně.
U benzínový T5 se xenony rozsvěcí se zpožděním, takže zapnu klíček sepne pumpa a startuju, bez toho, aby xenon probliknul.

tola
Offline
Příspěvky: 34
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Jablonec
Vůz: V70II D5 AWD 2006

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od tola »

Ted jak to dali napsal, tak me doslo, ze se me vlastně v D5 žhavení jeste nezosvítilo, takže mam nastartovano vzdy drive nez se sepnou xenony. Bydliv skoro v "horách" takze kdyz mraz je kazdy rano.

4 cuhan: Na D5 120kw a136kw motoru neni za krytem misto skoro ani na ruku. Natoz na to něco měnit.
To si fakt nedokážu představit. Jako za 2h jsem to mel s vyndanim svetel, ted by to bylo do hodiny, kdyz vim jak to.

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od karelvolvo »

Joe píše:Rád bych se zeptal:

1) nevadí xenonům používání automatických světel? Otočím klíček a než motor nažhaví, tak se rozsvítí světla, při startováni zhasnou a znovu se rozsvítí.

2) xenony podruhé: U pravého světla je asi špatný kontakt - po nějaké době problikne, objeví se hláška. Někdy potom přestane svítit úplně. Po novém nastartováni zase svítí. Je to jen špatný kontakt? Mám je zkusit prohodit a zvládnu to sám? Ty výstražné nápisy mě děsí...

Díky moc
Automatickými světly myslíš že je máš pořád zaplé na dvojku ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Joe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 71
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Jičín
Vůz: V70 D5 2004

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od Joe »

dali píše: Jak často žhavíš? Předpokládám jednou denně a stejně jsou pořád teploty při kterých by D5 žhavení ani neměla potřebovat. To neni starej escort abys musel žhavit při každým startu. Ta kontrolka za tepla sice problikne, ale startovat můžeš hned. Takže při prvním startu v mrazu bych vypnul světla a počkal až zhasne kontrolka, jinak všechny zbylý starty toho dne už můžeš startovat rovnou. Takhle to zvládá i starý TDI. Takže D5 která funguje s mnohem větším vstřikovacím tlakem by v našich klimatických podmínkách žhavení měla potřebovat výjímečně.
U benzínový T5 se xenony rozsvěcí se zpožděním, takže zapnu klíček sepne pumpa a startuju, bez toho, aby xenon probliknul.
Tak jsem to přesně začal dělat :good:
tola píše:Ted jak to dali napsal, tak me doslo, ze se me vlastně v D5 žhavení jeste nezosvítilo, takže mam nastartovano vzdy drive nez se sepnou xenony. Bydliv skoro v "horách" takze kdyz mraz je kazdy rano.
Tak mně tedy první start žhaví pár vteřin, ty další pak jen probliknou (třeba i po třech čtyřech hodinách), přesně jak píše dali.



karelvolvo píše: Automatickými světly myslíš že je máš pořád zaplé na dvojku ?
Jojo
Naposledy upravil(a) Joe dne 24 led 2015 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
ex V70 II 2004, D5, 120 kw, automat, 411 000 km
Lexus RX450h 2009, 325 000 km

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od karelvolvo »

Chce to změnit abys to měl na nule zapneš klíč světla nic jsou v klidu a až nastartuješ tak se zapnou tlumené akorát musíš myslet na to že večer normálně musíš dát na dvojku protože by Ti nedržely dálkovy a nešly třeba mlhy. Myslím že přes diag, VIDU by to mělo jít změnit. Chci si to tak nechat udělat na své V40-ce taky mně vadí dvojí start xenonů
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

V70 II xenony a automatická světla

Příspěvek od dali »

karelvolvo píše:Chce to změnit abys to měl na nule zapneš klíč světla nic jsou v klidu a až nastartuješ tak se zapnou tlumené akorát musíš myslet na to že večer normálně musíš dát na dvojku protože by Ti nedržely dálkovy a nešly třeba mlhy.
K čemu by to bylo dobrý? Když mám u V70II světla v poloze 2 je tam dostatečně dlouhá prodleva mezi přepnutím klíčku do polohy 2 a startem xenonů. Natlačí pumpa, cvakne, pak ještě uběhne nějaká ta vteřina a pak teprv startujou xenony.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]