850 T5 stage 0
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
850 T5 stage 0
A kolik která varianta stojí ať mám představu.. Ale chtěl bych místo stávajícího katu něco aby to nedělalo hluk.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
850 T5 stage 0
Svody použité do 1000,-
3" DP bez katalyzátoru 3000,- - 5000,-
Katalyzátor dle počtu článků 5000,- - 15000,-
K tomu těsněníčka, nějakej montážní materiál... Je hodně možností takže cenové rozpětí je taky velký. Například můj nezez 3" DP bez katu, třívrstvý vlnovec, vařeno u http://www.2mmotorsport.cz , 4500,- komplet
Ovšem pokud u mně proběhne někdy další úprava, vypadá to na komplet 3" od švédských JT těch bych se nebál
Snad sis udělal nějakou představu a rozhodneš se správně...
3" DP bez katalyzátoru 3000,- - 5000,-
Katalyzátor dle počtu článků 5000,- - 15000,-
K tomu těsněníčka, nějakej montážní materiál... Je hodně možností takže cenové rozpětí je taky velký. Například můj nezez 3" DP bez katu, třívrstvý vlnovec, vařeno u http://www.2mmotorsport.cz , 4500,- komplet

Ovšem pokud u mně proběhne někdy další úprava, vypadá to na komplet 3" od švédských JT těch bych se nebál

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
850 T5 stage 0
Kde ty svody praskají? Dá se to nějak zjistit?? Třeba je mám v pořádku. 

-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
850 T5 stage 0
Takže jsme změřili tlaky a už vím kde začít.. 

-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
850 T5 stage 0
že jsem tak zvědavý, jaké jsou hodnoty? nechal jsem to jednou měřit a hodnoty byly 5-6 na všech válcích. pak jsem to nechal změřit znovu s jiným měřákem a ukazovalo to 10-11 

_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
850 T5 stage 0
Shodou okolností jsem tam byl měřit tlaky prvně u své 2,3T5 která by měla mít najeto cca 250k km a tam byly
10,1
9,7
10,2
10
10,1
10,1
9,7
10,2
10
10,1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], hajnej