
Časová náročnost cca 2 a ½ hodiny.
Potřebné nářadí:
- Šroubovák s hlavicí na torx 25
- Ohebný nástavec na torxi
- WD40 nebo speciální sprej na řetěz na kolo (pro namazání)
- Hadra na utírání

- Lampičku na svícení
Kde je ventilátor umístěný?
Za přihrádkou spolujezdce, abyste se k ventilátoru dostali, tak musíte demontovat:
- Dekl nad nohami spolujezdce
- Přihrádku spolujezdce
- Lištu prahu dveří spolujezdce Postup:
Před demontáží raději odpojte baterku, po 10 minutách od vypnutí motoru odpojte záporný kabel na baterce. Po dokončení práce kabel zase zapojte, ale mějte klíč v poloze II – prý kvůli nějakým chybám. Já na to zapomněl a stejně se nic nestalo
DEMONTÁŽ DEKLU NAD NOHAMI SPOLUJEZDCE
1) Odmontovat dekl nad nohami spolujezdce. Jsou to 2 torx šrouby – když si lehnete do auta, tak je snadno uvidíte
2) Po povolení šroubů dostanete dekl dolů, aniž byste museli demontovat boční panel středové konzoli. Chce to trochu zabrat a vypáčit, ale zase s citem. DEMONTÁŽ PŘIHRÁDKY SPOLUJEZDCE:
1) Vyndat všechny věci z přihrádky

2) Odpojit takovou plastovou „nevím jak to nazvat“ s provázkem v pravé části kastlíku 3) Dírou mezi kastlíkem a otvorem do vnitra palubky protáhnout prsty a odchlípnout na každé straně plastové západky – zeleně naznačeno. Jde to ztuha, ale jde to, nebojte se, zlomit se mi to nepodařilo.
4) Po odchlípnutí těch 2 plastových pacek se Vám přihrádka plně otevře
5) Odšroubovat po obvodu celkem 8 šroubů (2 nahoře, 3 vlevo, 3 vpravo) – kastlík poté vypadne ven
6) Zezadu vycvaknout 2 dráty k osvětlení nohou a k osvětlení kastlíku DEMONTÁŽ LIŠTY PRAHU DVEŘÍ A VENTILÁTORU TOPENÍ:
1) Dejte si co nejvíce vzad sedadlo
2) Ventilátor má černý kryt a vidíte jej za boxem pro kabinový filtr, abyste se k němu dostali, je potřeba odehnout koberec
3) Vycvakněte práh dveří – já začínal odpředu, postupně jsem práh vydělával, jde dto docela dobře, nic jsem neulomil 4) Práh máte venku, tak odehněte pravý roh koberec tak, abyste měli přímý přístup k ventilátoru
5) Nyní odpojte černou hadičku jdoucí do ventilátoru
6) Odpojte kabel jdoucí do ventilátoru 7) Odšroubujte 5 šroubů po obvodu ventilátoru. Doporučuji začít tím, co nejvíce vzadu a který vás potrápí. Je tam špatný přístup, je potřeba mít buď zahnutý nástavec, nebo takovou tu ohebnou tyčku, jak je na fotce. Já se šroubem zápasil asi 15 minut, ale vyhrál jsem. Ostatní šrouby jdou dobře.

ROZBORKA SAMOTNÉHO VENTILÁTORU A JEHO PROMAZÁNÍ:
1) Zatáhněte za delší konec černého plastového obalu směrem nahoru – plastový kryt snadno vyloupnete – nedrží na žádných šroubech či plastových packách 2) Odšroubujte 2 stříbrné šrouby a odpojte kabel – vysunete navrch černou plastovou část – pomozte si šroubovákem, kterým zapáčíte z boku – je tam otvor. Sundat to jde snadno. 3) Nyní už jste na samém obalu ventilátoru. Já jsem očistil jak tu sadu zubů na černé části (polypropylalkoholem a WDčkem) tak jsem pak promazal samotnou hřídel ventilátoru. Olej jsem nastříkal jak do bočního otvoru na samotnou hřídel, tak i na konec hřídele, jak je naznačeno. Nastříkal jsem tam toho hodně, no deci určitě. A pořádně jsem ventilátorem točil a převracel jej – hrál jsem si s tím asi 15 minut, ať je to důkladně promazané. Doporučuji si hadrem zakrýt lopatky ventilátoru, ať je nepostříkáte olejem – nehezky by to pak v autě smrdělo A to je vše, teď je potřeba vše opačným způsobem složit, nezapomeňte připojovat průběžně konektory a hadičku k ventilátoru. Já na to zapomněl, tak jsem si cvičně kastlík ještě jednou rozmontoval

Pozn.: je to sice jednoduché a není tam snad co pokazit, ale berte prosím na vědomí, že vše děláte na vlastní zodpovědnost a riziko.
Podekovani Raolsovi za prvotni informace pred tim, nez jsem se do demontaze pustil.
