Brzdy V70TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Brzdy V70TDI
Tak to vypadá, že bude potřeba vyměnit jak brzdové kotouče tak i destičky. Mám teď 15" kola jak na zimu tak na léto. Plánuji na jaře přejít na 16"-17" na léto a poté 16" na zimu. Moje otázka je, zda si koupit rovnou 302mm kotouče a budou kompatibilní s 15" koly?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Brzdy V70TDI
Tuhle konverzi plánuju taky. 15' kola na to nedostanes ani omylem,dokonce ani 16' Columba na to nedas. A nezapomeň na rezervu 

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Brzdy V70TDI
Hmm toho jsem se bál, tak to asi počkám , není to zase tak urgentní,aby to nevydrželo do jara. Díky 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Brzdy V70TDI
Jako, ze kdyz bude mit kotouce 3002mm, tak na to nedostane 16ky Columba ?z-d-e-n-a píše:Tuhle konverzi plánuju taky. 15' kola na to nedostanes ani omylem,dokonce ani 16' Columba na to nedas. A nezapomeň na rezervu
-
Offline
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Brzdy V70TDI
Jj,Columba se nevejdou ale Perfa ano
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdy V70TDI
Nevím z kterýho konce je snazší to vzít, jestli vyjmenovat 16" kola co pasujou přes 302 nebo ty co nepasujou. Nepasujou každopádně Columby a Persusy. Pasujou Perfa, Meteory, 16" verze Satelitů a pak snad všechny 16" disky z dvojkový řady (mívaj ET49). 16" plecháče by měly bejt OK, ale nevím jestli je tam víc verzí.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Brzdy V70TDI
Dali a je opravdu takový rozdíl při normální jízdě mezi 280 a 302?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdy V70TDI
@kubexxx: Pokud jezdíš sám s prázdným autem a předpis, tak asi ne. Já jsem 280mm vždycky zkroutil. Rozdíl mezi těma brzdama neni že by brzdily o tolik víc, jako spíš v tom kolikrát po sobě zvládne auto zabrzdit z vyšší rychlosti.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Brzdy V70TDI
@dali : Díky
předpis úplně nejezdím, ale určitě nejezdím tak, abych musel z velké rychlosti víckrát brzdit, jsem spíš klidný řidič 


_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Brzdy V70TDI
280mm nevydržej víc jak dvě ostrý zabrždění z rychlostí přes 220 (osobní zkušenost-musel jsem 850 poslat mezi svodidla a auto v levým pruhu) a brzdí to o fous líp s těma 302mm,větší jistota na brzdách který tolik nevadnou je k nezaplacení..
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdy V70TDI
Přesně stejná zkušenost 2x a dost.... potřetí nezastavíš.... 280 jsou na tak těžký auto s motorem T5 výsměch, ale zase kdyby s tím člověk jezdil jak typickej holanďan (85km/h tempomat), tak asi neni problém, dokud nejedeš s plně obsazeným autem a nebržděným vlekem za ním z velkýho kopce.tomik T5 píše:280mm nevydržej víc jak dvě ostrý zabrždění z rychlostí přes 220 (osobní zkušenost-musel jsem 850 poslat mezi svodidla a auto v levým pruhu) a brzdí to o fous líp s těma 302mm,větší jistota na brzdách který tolik nevadnou je k nezaplacení..
-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Brzdy V70TDI
Když jsem auto koupil, vůbec nebrzdilo. Přední desky mělo sjetý a ještě trochu do obloučku.
Dal jsem větší desky Zimmermanny a origo desky. Vyměnil jsem brzdový pístky jak vepředu, tak vzadu. Jeden vzadu byl navíc kouslej. Samotný pístky byly orezlý jak sviňa. Dal jsem tam tu modrou brzdovku od ATE. Jo a ještě nový hadice.
Výsledek - auto se může strhat, když šlápneš na brzdu. Ze stovky jsem měl pocit, že to na nulu zaflekuje na padesáti metrech:)
Subjektivně přišla jistota, že když budu potřebovat, auto prostě zabrzdí.
Dal jsem větší desky Zimmermanny a origo desky. Vyměnil jsem brzdový pístky jak vepředu, tak vzadu. Jeden vzadu byl navíc kouslej. Samotný pístky byly orezlý jak sviňa. Dal jsem tam tu modrou brzdovku od ATE. Jo a ještě nový hadice.
Výsledek - auto se může strhat, když šlápneš na brzdu. Ze stovky jsem měl pocit, že to na nulu zaflekuje na padesáti metrech:)
Subjektivně přišla jistota, že když budu potřebovat, auto prostě zabrzdí.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Brzdy V70TDI
Ono pak zalezi taky na povrchu vozovky a gumach. Ale to sem trochu odbocil.ms231 píše:Když jsem auto koupil, vůbec nebrzdilo. Přední desky mělo sjetý a ještě trochu do obloučku.
Dal jsem větší desky Zimmermanny a origo desky. Vyměnil jsem brzdový pístky jak vepředu, tak vzadu. Jeden vzadu byl navíc kouslej. Samotný pístky byly orezlý jak sviňa. Dal jsem tam tu modrou brzdovku od ATE. Jo a ještě nový hadice.
Výsledek - auto se může strhat, když šlápneš na brzdu. Ze stovky jsem měl pocit, že to na nulu zaflekuje na padesáti metrech:)
Subjektivně přišla jistota, že když budu potřebovat, auto prostě zabrzdí.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Brzdy V70TDI
Gumy jsem měl ty samé. A týká se to celkově brždění. Dlouhodobého pocitu před (přemejšlíš jak s náklaďákem bez posilovače) a po (máš pocit, že zabrzdíš na fleku).Ekky píše: Ono pak zalezi taky na povrchu vozovky a gumach. Ale to sem trochu odbocil.
Jen samozřejmě nemůžu říct, že pomohlo zvětšení kotoučů. Vyměnil jsem fakt všechno, co mohlo mít na brždění vliv a zrepasoval brzdiče, protože jsem z toho byl zoufalý. Možná to blbě brzdilo jen kvůli těm brzdičům, nebo staré brzdovce, ..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
Brzdy V70TDI
Jsem z toho docela v pasti jake brzdy mam koupit. Rikate, ze na Columba nedam 302mm a na eshopech zase pisou 280mm na 15´kola... Nakonec to fakt budu muset promerit, ikdyz se mi nechce kolo sundavat.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdy V70TDI
Sazky ale neměly Columby, ale Perfa. Ty kola vypadaj podobně, já mezi nima taky zpočátku neviděl rozdíl. Navíc T5 z konce výroby V70 I (naživo jsem viděl jednu C70 T5 ze začátku výroby co měla 280 kotouče vpředu) + Sazka která měla nakonfigurovaný všechno co nakonfigurovat šlo.... Leda že by někdo v minulosti z nějakýho důvodu měnil brzdy za menší.
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Brzdy V70TDI
mám taky sazku a jsou tam 302mm od výroby,počítám,že byly všechny nakonfigurovaný stejně-pokud máš datum uvedení do provozu 17.11.1999,nebo pár dní okolo,měly by tam bejt 302mm,ale zkus se optat ještě třeba doktora-má tu samou,předtím jí měl švéd,taky by to mohl vědět...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
Brzdy V70TDI
Jo pratele, to ja vubec nepoznam jestli mam Perfa nebo Columba
Zmerim to at mam jistotu. A desticky jsou jine na 302mm nez na 280mm ? Jinak auto je z toho 17.11.1999 jak pise tomikT5.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14285
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Brzdy V70TDI
Perfa mají ventilek uprostřed mezery mezi paprsky a Columba ho mají u paprsku. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Brzdy V70TDI
perfa byly na všech sazkách od výroby,na 99% máš perfa a 302mm,destičky jsou taky jiný,se stejnýma bys nevyužil větší třecí plochu danou větším průměrem....columba se dávaly na 850,na 70 pak jejich evoluce,tedy perfo.
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Brzdy V70TDI
tohle jsou perfa https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15285272?goFrom=list
a tohle columba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/15980350?goFrom=list
a tohle columba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/15980350?goFrom=list
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Brzdy V70TDI
Děkuji za tuhle diskuzi, do jara mám nad čím přemýšlet 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Brzdy V70TDI
Jo tak bych mel mit asi ty Perfa. Stejne to radsi zmerim, mohlo by to jit i bez sundani kola snad. Doufam,ze to stihnu vymenit jeste v lednu. Taky dekuji za diskuzi pratele 

-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Vůz: .
Brzdy V70TDI
Stačí poslat fotku kola, ideálně aby byl vidět brzdič, a hned ti řeknu jestli máš 302mm nebo ne 

_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé