repas automatu Aisin 55-50

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od ok2ucx »

T00M píše:Trochu z jiného soudku - automat byl adaptován na LPG(což je 95% provozu) ale když LPG dojde, nebo si chci užít, tak si automat neumí moc na volnoběh poradit s Vervou 100 kterou v nádži vozím. Tak nějak když stojím na brzdě poblafává a na chvilku se otáčky přidusí, pak se zas rozeběhnou apod. Asi na Vervu je větší krouťák a automat to vyhodnotí jako že se chci rozjíždět. Stává se to také někomu?
Hmm, otázka, kdo a jak je adaptován. Tohle je 2001? Tam je slavná škrtící klapka ETM od Magnetti Maléry - tipuji, že při jiném palivu škrtí někde trošku jinde, tedy nejlépe tam, kde je už vychozený snímač polohy. A proto to houpe.

Pro začátek bych zajel na ECM upgrade, Service 2.0, Total CAN upgrade = zkrátka cokoli, kde ti provedou aktualizaci programu v ECM a současně v ETM. Na nějaký čas tento softwarový fix celkem pomáhá. Ale později (až se ten snímač vychodí ještě více) se to projeví znovu. Tam už pomáhá jen výměna klapky nebo jen toho snímače za bezkontaktní.

To není bug, to je feature 8)

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

to nebude převodovkou... převodovce je šumák, zda jde do motoru benzín, nebo plyn, takže bych hledal vadu jinde, třeba jak píše Pavel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

shaman
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 890
Registrován: 11 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od shaman »

Proc by nekam jezdil, kdyz je MAXIMALNE SPOKOJENEJ?
_________________
postapo.cz

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od tomasss »

Chapu to tak ze je maximalne spokojenej se servisem prevodovky u Davida, nicmene jeste zbejva poladit volnobeh motoru.
Shamane ty ses vyspal do ruzova co? :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

T00M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od T00M »

JJ předtím neřadila jedničku a dvojka při přeřazení podkluzovala takže ted je to v tomto ohledu v cajku.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 (MY2010)
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

hombredavid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 220
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od hombredavid »

Takže pokud to s automatem nemá nic společnýho, mělo by to houpat i na P , nebo na N. Ale pokud houpe jen na D tak s tím automat má něco společnýho.
_________________
VOLVO 850 T5

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

nemusí, protože na D je jen vyšší zatížení motoru a tim se přenese regulace volnoběhu trochu jinam, kde už to může bejt problém.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Návštěvník

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Návštěvník »

Tak a jsme tu znovu mezi Volváky s Alfou Romeo a Aisinem AW55-50SN.
Před nedávnem jsem byl u pana Patočky s Alfou pouze na na projetí / zkoušce automatu - tímto Vám velice děkuji :).
Pan Patočka mi potvrdil mou hypotézu (kterou mi navrhli i v ZP Automatic v Blučině), tedy že skříň samotná je v relativně dobré kondici,
ale hydraulický rozvaděč (mechatronik) už je opotřebovaný vlivem dříve již špatného oleje (předchozí majitel neměnil).

V současné době mám nabídku na samotný použitý rozvaděč z AW55-50SN za víceméně směšnou cenu od servisáka, který v daném voze jezdil až do havárie a za rozvaděč údajně ručí, že řadil do poslední chvíle hladce a bez nouzáků a jakýchkoliv rázů a že převodovka měla původně pravidelně měněný olej (faktury) a měla najetých poctivých 200 000 km. Rozvaděč by mi i vyměnil a poslal mě pak hned na opětovnou výměnu oleje, ale bojí se, že rozvaděč musí být nakalibrovaný a že v mé převodovce nemusí s původní kalibrací fungovat (auto mělo jiný motor). Proto bych se chtěl zeptat odborníků, jak to s tou kalibrací a případně kolik by mohlo stát nakalibrování použitého rozvaděče na mou převodovku navíc. Děkuji.

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od David Patočka »

Chápu, že někteří uživatelé fora se už těší,
kterak mne tady řádně vykoupou v blátě a následně zakopou do hnoje, konkurence hlavně......
Přeci jen, je zde dostatek očí, které čtou zdejší řádky, a jsou z opačného břehu, jak sami rádi nazývají neznačkové servisy.
Dokonce někteří z nich už ve svém holém zoufalství v boji o zákazníka, točí videa o prasatech ve špinavých autodílnách, kterak se snaží neodborně opravovat Volva, zatímco jim za zády visí logo značkového servisu 8)
Dále pak naši rytíři klávesnic, kteří nikdy nelitují toho, co do svých QWERTY přítelkyň natloukli, protože je u toho nikdo neviděl a jsou patřičně schovaní doma za závěsem.

No nic, snažím se dělat svojí práci dobře i když jsem u toho někdy protivnej.
Nejlépe když skládám automat a přijde tam nějaký Lojza pro popelník do 850 a chce ho okamžitě, teď hned !!!
Tím netvrdím, že některé případy nemohou vypadat jako nedodělaná oprava......viz kolísající otáčky motoru po
opravě převodovky, že Shamane ????
Bohužel často bývá příčin této poruchy více, např. klapka, seřízení plynu, váha vzduchu a halda dalších ......

Jediný pán mi reklamuje neustále převodovku po opravě dokola, a já mu neustále dokola vysvětluju, že dokud nevymění chladič, aby mu do té převodovky neprosakovala chladící kapalina, která tam byla již podruhé zjištěna, že to prostě pořádně s tou emulzí řadit nebude 8)
Takže mi to už dvakrát reklamoval, já jsem to zdarma propláchl, vyčistil, zadaptoval a předal funkční.
On mi za týden volá, že se to zase zhoršilo, tak já už nevím, jestli mluvim čínsky :%)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

GDPR_user

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

David Patočka píše:No nic, snažím se dělat svojí práci dobře i když jsem u toho někdy protivnej.
Nejlépe když skládám automat a přijde tam nějaký Lojza pro popelník do 850 a chce ho okamžitě, teď hned !!!
Tím netvrdím, že některé případy nemohou vypadat jako nedodělaná oprava......viz kolísající otáčky motoru po
opravě převodovky, že Shamane ????
Bohužel často bývá příčin této poruchy více, např. klapka, seřízení plynu, váha vzduchu a halda dalších ......

Jediný pán mi reklamuje neustále převodovku po opravě dokola, a já mu neustále dokola vysvětluju, že dokud nevymění chladič, aby mu do té převodovky neprosakovala chladící kapalina, která tam byla již podruhé zjištěna, že to prostě pořádně s tou emulzí řadit nebude 8)
Takže mi to už dvakrát reklamoval, já jsem to zdarma propláchl, vyčistil, zadaptoval a předal funkční.
On mi za týden volá, že se to zase zhoršilo, tak já už nevím, jestli mluvim čínsky :%)
Davide doporučuji na tyto zákazníky použít první lekci angličtiny a slovíčka "Fuck you"

cesnekac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 51
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od cesnekac »

JJ to mi připomíná, když jsem se kdysi zastavil na dílně u kamaráda, mj. velmi schopný servisák francouzů a během 20 minut, co jsme si povídali, přičemž se on hrabal pod kapotou nějakýho pažouta mu snad 5x zvonil telefon, který zpravidla končil slovy, "tak se zítra zastavte" a zároveň v tu samou chvíli se mu do dílny dobouchávalo snad 5 lidí a většina z nich začínala větu slovy: "Péťo průser !".... myšleno twl nestírá mi stěrač, nesvítí mi žárovka apod., že jsem si říkal, tak tohle bych fakt nedal, divím se, že za ty roky ještě někoho nevzal francouzským klíčem fakt.... :x
Naposledy upravil(a) cesnekac dne 18 pro 2014 18:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

Davide, nevyšlo by tě levněji mu ten chladič zdarma vyměnit? :D
On ten fridex poměrně miluje obložení, tak aby se mu třeba asimilovali.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8286
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:Davide, nevyšlo by tě levněji mu ten chladič zdarma vyměnit? :D
Zadarmo tak akorát kopnout do pr....
Nebo do hlavy, aby se mu už konečně rozsvítilo! :evil:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

No jasný, ale ten olej není zadarmo a použitej chladič taky nestojí randál. Ale myslel jsem to spíše s nadsázkou a jako povzdech nad lidskou debilitou.
Další krok s reklamací už je jen ponechat si zákonnou lhůtu 30 dní. Protože pokud už byl u Davida 2x s reklamací, tak pokud přijde potřetí, tak by mohlo být veselo... :oops: Některý lidi znaji jen svoje práva a zdravej rozum jde stranou. :evil:
PS: vlákno bude chtít trochu protřídit. :%)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hombredavid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 220
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od hombredavid »

Dát mu to písemně, že v oleji zjištěna chladící kapalina která tam nemá co dělat. Tudíž žádná reklamace. I s upozorněním, že bez výměny chladiče může dojít k velkému poškození převodovky. Klidně bych se s volem i soudil. Pokud je to tak jak píšeš tak stejný závěr bude mít i soudní znalec.
_________________
VOLVO 850 T5

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

Jenže kdo to má platit, někde poletovat a pak doufat, že to vyhraješ. Taky sem se mohl s pojišťovnou soudit, na 95% bych vyhrál a výlohy by mi zaplatili, ale co kdyby ne (těch 5%), tak místo 15tis v kapce bych měl 100 díru. Po poradě s kámoškou právníkem mi bylo řečeno, ať na to kašlu, že to za to nestojí, že by to vyžadovalo několikero znalců, dokazování, běhání, a ony ani ty tarifní sazby nejsou pro smrtelníka, co je podveden, uplně láce. To že si připadáš v právu atd. ještě neznamená, že případný spor vyhraješ :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Kuko28 »

chladič jsem měnil v létě za 5 táců - dva proplachy + adaptace + hraní kolem to už cenově výrazně převyšují tipnul bych...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

GDPR_user

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Davide, nevyšlo by tě levněji mu ten chladič zdarma vyměnit? :D
On ten fridex poměrně miluje obložení, tak aby se mu třeba asimilovali.
Vzhledem k těmto běžným problémům jsem si na T6 nechal udělat externí chladič.

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Mattyfu »

Čau hoši, hlavně servisáci,
sice mám saaba, ale mám tam automatku asasin, tudíž by jste mi mohli poradit, nechal jsem vyměnit olej, samo i proplach, sama o sobě neřadí zle, necuká ani nic podobného, ale za tepla, mi po přeřazení z P na D a puštění brzdy někdy kopne, navíc mám pocit, že mi při padnutí na volnoběžné otáčky brzdí, otázka zní pomůže jí aditivim BG 310 a nebo už mám v háji lamely? Jinak po proplachu se to výrazně zlepšilo a Z P na R to necukne nikdy.
Díkec
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od travex »

No mne almara brzdi taky a na volnobeh padnout ani nema (v zahratym stavu ma zustat sepnuty lockup dokud nepadnou otacky pod 1300) a brzdi. Problem byl ze auto nebrzdilo motorem vubec a padaly mi otacky na volnobeh! Ale u soba muze byt jina strategie razeni.

Aditiva zjevne funguji,a le zazraky bych necekal. Zmeril bych si tlak na SLT kanale, resp jeho prubeh pri razeni na D... muze to napovedet co je spatne a muzes pripadne nastaveni SLT jemne doladit.... To by spolu s vycistenim rozvadece mohlo pomoct vic nez aditiva.

CO je ta tvoje almara za rocnik a kolik ma nabehano?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Mattyfu »

Moje auto je rok 2002 5-stup a má nalítáno 285 tis. ale pochybuji, že předchozí majitel kdy ten oile měnil. Ten si nevyměnil ani kola. Hele z nedostatku času jsem si proplach nedělal sám, ale svěřil jsem se du rukou servisu, saaby a volva dělají jedině, takže snad vědí co dělají, ale pochybuji, že měřily tlaky. Hele jestli to má brzdit, ok, doposavaď jsem měl jen 4-kvalty a tam se to umělo zozepnout zcela.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od travex »

strategii razeni saaba neznam, kazdej kdo montoval AW55ky to mel naprogramovany jinak.

U volva to brzdit motorem ma pri zarazenych kvaltech 3-4-5 je pres 1300 rpm sepnutej lockup a auto brzdi motorem... jinak by ti napriklad pri 160 kmh po sundani nohy z plynu padly otacky na volnobeh a pri opetovnym pridani dojde ke skubnuti... takze pochybuju, ze i tvoje almara lockup pusti.... u mne byl problem s opotrebenym vikem a hrideli, ktery uz vuci sobe dostatecne netesnili a ztracel jsem tlak na lockupu... ale to se zvenku poznat neda :-(

Pohledej u sonnaxu v americe, nekde tam bude saab popsanej. jo 280 tkm bez vymeny oleje je poprava prevodovky.....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Mattyfu »

Locup je v pořádku, tomu rozumím, funguje myslím od nějakých 70 km/h, přesně jak říkáš myslím že od 4,5, jenže já se zde bavím o jízdě cca 30-40 km/h z kopce nebo po rovině, kdy otáčky poklesnou na volnoběh a v tu chvílili mám u prohřáté automatky pocit, že mi klade odpor a auto zpomaluje. Tento jev není pravidelný, záleží jak je ta skříň prohřátá. Jestli tomu nikdo nevyměnil olej 280 tis, jak je špajska po smrti, to je jasné, Na druhou stranu, možná udělám ještě jeden proplach, protože po tom prvním je to tak o 1/3 lepší.
Mezi samotným řazením rychlostních stupňů není nijaká prodleva ani kopance.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od travex »

Mattyfu píše:Locup je v pořádku, tomu rozumím, funguje myslím od nějakých 70 km/h, přesně jak říkáš myslím že od 4,5, jenže já se zde bavím o jízdě cca 30-40 km/h z kopce nebo po rovině, kdy otáčky poklesnou na volnoběh a v tu chvílili mám u prohřáté automatky pocit, že mi klade odpor a auto zpomaluje. Tento jev není pravidelný, záleží jak je ta skříň prohřátá. Jestli tomu nikdo nevyměnil olej 280 tis, jak je špajska po smrti, to je jasné, Na druhou stranu, možná udělám ještě jeden proplach, protože po tom prvním je to tak o 1/3 lepší.
Mezi samotným řazením rychlostních stupňů není nijaká prodleva ani kopance.

menic ti viset zustava taky, k uplnemu rozpojeninedojde, motorem to brzdi (velmi malo) i v malych rychlostech. Dokonce je jina strategie fungovani pro jizdu po rovine a z kopce.... kdy z kopce to ma snahu trosku brzdit po rovine velmi neznatelne.... asi bych to neresil. Vyplachni to a uvidis. Budto to pomuze a prevodovka bude makat dal, nebo ji definitivne zabijes.... jak to dopadne tezko rict. BG bych tam rozhodne nalil....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Mattyfu »

Taky si říkám, buď jí to BG pomůže, nebo to neuškodí, páč je stejně načatá a má to za sebou. Faktem je, že na 850 mi pomohl až druhý proplach a 600 km za víkend v ostrém tempu, od té doby řadila automatika jako nová.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé