Poohlizeni se po 850 TDI

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Zdravim vsechny hrde majitele Volv:)

Jelikoz me jiz nastvala ma felda, ktera me opet vypekla, rozhodla jsem se poohlidnout po necem spolehlivejsim.. Velmi rychle jsem dosla ke svemu dlouholetemu snu - hranatymu Volvu. Volba prozatim padla na 850 v nafte. Vzhledem k triclenne smecce psu a moji zalibe ve velkejch lodich samozrejme v kombiku. Co jsem tak zatim koumala tady na foru a jinde, relativne casto se resi startovani v zime, bejva to velkej problem? Po prestehovani do Prahy nejezdim nejak extra casto, na pojezdy po Praze budu mit v brzku vicemene k dispozici sluzebaka, takze muj maly tancik by byl vyuzivan spis na delsi trasy nez par km (vylety se psy a cesty po dalnici smerem HK, obcas nejaka ta dovolena v horach.)

Jsem zvykla na liny auta, ridic jsem dosti opatrny, coz ale neznamena, ze jezdim jako kdybych mela na hlave hucku. Jen mam respekt, predevsim pak z ostatnich ucastniku provozu. Od novyho auta ocekavam predevsim spolehlivost, chci auto, kterymu kdyz dopreju pravidelnej servis, budu mit vicemene jistotu toho, ze kdyz do nej sednu, nakopnu ho a vyrazim (samozrejme vim, ze se muze vzdycky neco pokazit, ale za posledniho ctvrt roku mi z feldy strikala nafta dvakrat z ruznych mist, neustale resim nekde nejaky bazenky, zhaveni a miliardu dalsich veci a jsem z toho fakt unavena, bo proste vetsinu casu nejezdim.)

A proc sem ted predevsim pisu?:) Rada bych znala nazory dlouholetych majitelu techto krasnych aut, pripadne kdybyste narazili na nejakou peknou 850, budu rada za echo.. Cena +-50, jsem ochotna jit vejs, pokud to bude auto, na kterym je vetsina veci udelana, bydlim v Praze, jezdim do HK, ale neni problem se za peknou karou vydat i nekam dal. Uvitala bych neco s klimatizaci, na barve mi moc nezalezi, ale na druhou stranu cim tmavsi, tim lepsi. Kdyby byla delici mriz od zavazadlovyho prostoru included, vubec bych se nezlobila. Koukala jsem, ze tu nekdo ma sklapeci, jak je na tom s pevnosti? Jde mi o bezpecnost kvuli psikum.

A kdyby tu byl nekdo z Prahy, kdo by me treba povozil, nechal me se pokochat, pripadne si kousek odridit, byla bych tuze vdecna:) Bydlim na Braniku.

Toz, Volvum zdar! :)

Švéd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 654
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Švéd »

Vítej u nás!

K TDi motoru Ti toho moc nenapíšu(sám nyní sháním V70 v naftě), ale určitě můžu za sebe říct, že 850 je velice vyzrálá volba - měl jsem 2x. Je to velké, prostorné a bezpečné autí. Absolutně nesrovnatelné s Felicií, byt´ jsou ze stejných let :D ...

Co se týče motoru, je to stará poctivá škola, není to žádný spotrovec, ale umí být dost úsporný. Původně jsem Ti napsal, protože se tady prodávala jedna fešná 850 TDi, ale až ted´ jsem si všimnul, že už je pryč ... byla to tato: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=47470

No nic, držím pěsti v hledání auta a určitě nikam nekvaltuj, tohle chce klid ve vybírání. Jinak svezení v podobném typu auta není problém, ale je to V70 s vrcholným sportovním motorem, takže je to auto úplně mimo, nicméně myslím, že se určitě najde někdo, kdo by byl ochoten autí, konkrétně 850 předvést :) .

Hodně zdaru při výběru.

David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Co se týče motoru, je to stará poctivá škola, není to žádný spotrovec, ale umí být dost úsporný. Původně jsem Ti napsal, protože se tady prodávala jedna fešná 850 TDi, ale až ted´ jsem si všimnul, že už je pryč ... byla to tato: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=47470
Jo, po tomhle krasavci jsem zaplakala... Sportovce fakt nehledam, sice mam rada rychlou jizdu, ale tak nejak bych mela brat v potaz to, ze jsem na jedno oko prakticky slepa (teda slepa uplne ne, jen nezaostrim dal nez na dva metry), svoje chovani na silnici mam pod kontrolou, pac proste vim, co si muzu dovolit a k tomu bohuzel patri mimo jine i to, ze na silnicich jakkoli nezavodim.

Uspechat to urcite nechci, je toho jeste hodne, co si chci nacist, ale ty predstave jsem propadla a vzhledem k tomu, ze prachy na to mam, nenasla jsem v podstate jedinej duvod k tomu, abych si tohle auto neporidila, teda krome podelnyho parkovani :D. Navic mi proste bude sluset :) :) Tak dekuju moc za privitani a podporu :)

Jo a kdyz by byla prilezitost, tak se rada povozim i ve tvym sportaku, naprosto bude stacit coby spolujezdec :)

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

ahoj,

pokud naříkáš že Feldu pořád jen spravuješ tak s 850kou počítej že budeš spravovat taky a troufám si říct více a opravy a ND nebudou v řádech stovek jak tomu u Feldy je, ale v řádu tisíců.To Volvo bude mít najeto když málo tak půl mega a tam může být kvalita sebevětší ale opotřebení se projeví všude.Když už tak jdi do V70 I pokud nemáš Kč na II na to seženeš lépe použité ND za ,,dobrou cenu´´
Já nevozit 1,5 roční dcerku tak si klidně Feldu nechám měl jsem ji a nebyl problém jela furt a opravy za hubičku (spotřební věci nic vážného) s Volvem lítaj tisíce.
ať dobře vybereš
a teď Volvaři do mě :x

Jo, tohle si furt rikam, furt si to opakuju, porad dokola, ze je to vlastne nesmysl.. Ze namisto toho, abych si poridila neco rozumnyho, poridim si 20 let starou karu, ktera se mi ukrutne libi, bude me desne stvat, az do toho budu sypat prachy a zaroven mi bude delat obrovskou radost. Popravde cekam jeste na vyjadreni jednoho chlapika, kterymu ohledne aut hodne verim a on je asi jedinej, kdo me dokaze presvedcit o tom, ze do toho jit nemam. Prusvih je proste v ty emocni strance, bo ja xy let po vsech hranatejch volvech na silnicich slintam a nekdy pred 8 lety jsem si rekla, ze "az budu velka, takovou karu si poridim". No a ted mam pocit, ze uz velka jsem :D

Nemam alternativu, ne takovou, ktera by se mi libila. Chci auto, do kteryho naskladam smecku, par veci, vyjedu nekam do prirody, noc/dve prespim v kare i se psama a pak v klidu, radostne a s vycistenou hlavou pojedu zpatky do mesta. To s feldou mozny neni, tece do ni, se psama se tam fakt nenaskladam a mam strach, ze me ten autak nekde mimo civilizaci necha.

Rozhodne ale za tvuj post diky, prece jenom bavit se s nadsenejma lidma od Volva.. To jsou pak vysledky jasny :)


Komu tady 850 jezdi spolehlive? :D

zzabak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: 850 TDI manuál, černá
Bydliště: Praha, Jihlava

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od zzabak »

Mathea píše:
ahoj,

pokud naříkáš že Feldu pořád jen spravuješ tak s 850kou počítej že budeš spravovat taky a troufám si říct více a opravy a ND nebudou v řádech stovek jak tomu u Feldy je, ale v řádu tisíců.
a teď Volvaři do mě :x

Jo, tohle si furt rikam, furt si to opakuju, porad dokola, ze je to vlastne nesmysl.. Ze namisto toho, abych si poridila neco rozumnyho, poridim si 20 let starou karu, ktera se mi ukrutne libi, bude me desne stvat, az do toho budu sypat prachy a zaroven mi bude delat obrovskou radost.

Rozhodne ale za tvuj post diky, prece jenom bavit se s nadsenejma lidma od Volva.. To jsou pak vysledky jasny :)


Komu tady 850 jezdi spolehlive? :D
No pokud by tě to zajímalo, mám 850 TDI šest let a můžu ti vyjet veškeré náklady na provoz - tzn. údržba, opravy, atd... Sumam sumárum mám teď náklad 5,10 kč/km (PHM+všechny výdaje+pořizovací ceny auta), průměrný náklad na roční provoz (udžba (oleje,2x rozvody)+opravy+spotřební mat (pneu) bez PHM) je cca 38tis Kč.
Tolik nějaká čísla, která nejsou pochopitelně všeobecná. Každopádně auto mám rád a baví mne, nemám ho z důvodu "ušetřit".. Nedovedu si představit, že jedu feldou třeba do Španělska, na druhou stranu poslední dobou kdykoliv překračuju hranice, je ve mne malá dušička, co že se to zase vysere.
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)

shaman137
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od shaman137 »

srovnat feldu a volvo nejde at z pohledu motoru vybavy velikosti tak hlavne bezpecnosti...porovnava se neporovnatelny...mam V70 I v tdi a najeto cca 35tis sni...koupil sem ji z T6R zainvestovanou takze menil sem jen spotrebak...dily sou samozrejme drazsi nez felda ale da se to prezit navic v praze sou i vrakoviste volva takze se tam lecos da sehnat...de o to abys nekoupila past pred smrti do ktery se vysypes...poradne vybrat je zaklad a pak to auto slouzi nedam na nej dopustit...a to ze je stary 20 neznamena ze to je kasicka...pokud mu das co potrebuje tak je v lepcim stavu nez auta co maj 6 let nektery...za me rozhodne ano...tot muj nazor
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

No pokud by tě to zajímalo, mám 850 TDI šest let a můžu ti vyjet veškeré náklady na provoz - tzn. údržba, opravy, atd... Sumam sumárum mám teď náklad 5,10 kč/km (PHM+všechny výdaje+pořizovací ceny auta), průměrný náklad na roční provoz (udžba (oleje,2x rozvody)+opravy+spotřební mat (pneu) bez PHM) je cca 38tis Kč.
Tolik nějaká čísla, která nejsou pochopitelně všeobecná. Každopádně auto mám rád a baví mne, nemám ho z důvodu "ušetřit".. Nedovedu si představit, že jedu feldou třeba do Španělska, na druhou stranu poslední dobou kdykoliv překračuju hranice, je ve mne malá dušička, co že se to zase vysere.

Je to ranec, o tom zadna, na druhou stranu, kdyz prestanu kourit, tak je to doma :D A tohle by mohla bejt dostatecna motivace.. Ja feldou jela loni v zari do Chorvatska, predtim prosla kompletni prohlidkou, vymenilo se, co bylo treba a teda odjela jsem to s ni, jedinej rpoblem byl po ceste zpatky, kdy jsem to valila po dalnici 5 hod v kuse, bo sem chtela odjet co nejvic za tmy, po zastaveni u pumpy a natankovani si potrebovala dve hodky odpocinout. Ale no.. Ja proste poprve premejslim o tom, ze si koupim auto, ktery mi bude delat radost.

shaman137 píše:srovnat feldu a volvo nejde at z pohledu motoru vybavy velikosti tak hlavne bezpecnosti...porovnava se neporovnatelny...mam V70 I v tdi a najeto cca 35tis sni...koupil sem ji z T6R zainvestovanou takze menil sem jen spotrebak...dily sou samozrejme drazsi nez felda ale da se to prezit navic v praze sou i vrakoviste volva takze se tam lecos da sehnat...de o to abys nekoupila past pred smrti do ktery se vysypes...poradne vybrat je zaklad a pak to auto slouzi nedam na nej dopustit...a to ze je stary 20 neznamena ze to je kasicka...pokud mu das co potrebuje tak je v lepcim stavu nez auta co maj 6 let nektery...za me rozhodne ano...tot muj nazor
Jo, ta bezpecnost Volva me naprosto dostava, kor oproti filcce, ale tak co neni bezpecnejsi nez zrovna felda :) T6R se stava jednou z mych nejoblibenejsich stranek, o vikendu tam zmizela ta pekna cerna 850, ale byla bez klimy a hagusu. Coz me ovsem zajima, auto od nich je vazne pak vicemene bezudrzbovy? Jako ze to fakt komplet prolezou a udelaj, co najdou?

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Jo aha, tak ne, kecam, je tam zas a hagusy ma, ale bez klimy nechci.

Potvor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 44
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Beroun / Chomutov
Vůz: Volvo S60 D5

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Potvor »

Mathea píše:
Coz me ovsem zajima, auto od nich je vazne pak vicemene bezudrzbovy? Jako ze to fakt komplet prolezou a udelaj, co najdou?
Na to bych tedy nespoléhal... u mě koupeno u T6R, tamtéž pravidelně servisováno bývalým majitelem, cca 30.000km do termínu rozvodů, tak jsem je tedy po koupi důvěřivě neměnil, po 10.000km praskla vodní pumpa a rozvoďák vzala s sebou. Dle Marry způsobeno instalací levné plastové pumpy při dělání posledních rozvodů. Do té doby pumpa ani nedala na vědomí, že by chtěla odejít... Zahučel jsem v tom rázem za 30.000,- :(
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od tomasss »

O t6r je tu samostatnej topic zde, byl bych opatrnej...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 15 pro 2014 11:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Potvor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 44
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Beroun / Chomutov
Vůz: Volvo S60 D5

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Potvor »

Mathea píše:Jo aha, tak ne, kecam, je tam zas a hagusy ma, ale bez klimy nechci.
Jestli dobře vidím, klimu má automatickou dvouzónovou...
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Na to bych tedy nespoléhal... u mě koupeno u T6R, tamtéž pravidelně servisováno bývalým majitelem, cca 30.000km do termínu rozvodů, tak jsem je tedy po koupi důvěřivě neměnil, po 10.000km praskla vodní pumpa a rozvoďák vzala s sebou. Dle Marry způsobeno instalací levné plastové pumpy při dělání posledních rozvodů. Do té doby pumpa ani nedala na vědomí, že by chtěla odejít... Zahučel jsem v tom rázem za 30.000,- :(
tomasss píše:O t6r je tu samostatnej topic zde, byl bych opatrnej...

Chm, doma to projdu v klidu.

A aha, jsem idiot s tou klimou. No, to vybirani bude na dlouho :)

shaman137
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od shaman137 »

ja teda na t6r nemuzu rict spatnyho nic sem spokojen...auto bylo ve vlastnictvi t6r tusim 3 roky a za tuhle dobu na fakturach co sem k tomu dostal probehl servis komplet za 200tis spocitano...a jezdila snim dcera majitele servisu takze tu by nenechal jezdit v nejaky pasti...ja sem spokojen :)
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Urvanej »

S tim servisem je to prostě tak, že každej mechoš co po jinym mechošovi "převezme" auto bude špačkovat, protože by to většinou dělal jinak než to udělal ten před tim. Taky je tam otázka konkurence a etiky.
Na čem se shodnou všichni je, že nahowno je střídání mechaniků, takže si jednoho vyber a tam jezdi s tim, co nezvládneš sama.
Výše mluvím o profláknutých servisácích typu Marra, T6r (David Patočka), Jean, Polarcars..., nebo menší šikulové typu Sarkasmic, martinopel atd. Připrav se, že najdeš určitě po telefonu (mailu) levnější servis, ale otázkou je, zda ti to riziko za to stojí. Jsou tady spousty příkladů, kdy kvůli ušetřené tisícikoruně či dvěma byla 50x vyšší částka v kanále. Osobně jsem jezdil jen do Práglu či dál, i když tu servisy jsou i blíž...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

zzabak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: 850 TDI manuál, černá
Bydliště: Praha, Jihlava

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od zzabak »

shaman137 píše:ja teda na t6r nemuzu rict spatnyho nic sem spokojen...auto bylo ve vlastnictvi t6r tusim 3 roky a za tuhle dobu na fakturach co sem k tomu dostal probehl servis komplet za 200tis spocitano...a jezdila snim dcera majitele servisu takze tu by nenechal jezdit v nejaky pasti...ja sem spokojen :)
Ja jsme svoje koupil v T6R a dost mne vytocilo, ze to byla stocenka o 300 tis km (zjistilo po roce, az mi auto zacal delat marra). Kdyz jsem auto kupoval, nevyznal jsem se a moc jsem to neresil - veril jsem deklarovanemu stavu, s tim ze kdyz jsem to kupoval jsem byl utvrzen ze km sedi. Proto jsem si tehda i priplatil, ze kupuju proverene vozidlo. Kazdopadne s autem jsem najel dalsi 130tis km a stale jezdi, ale sype se tam furt neco - beznym opotrebenim, ty kilometry tomu proste clovek neodpare. Ale s autem jsem spokojenej )diky marrovi) a mame ho radi (auto), takze tak.

jeste dodatek. nechci tady hanit T6R, nebo tak. Proste tady se to jen nepovedlo (+ dva servisni kiksy, tak jsem sel jinam, ale je to uz 6 let).
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Jasny no, ono co zkusenost, to taky jiny vysledky, to je u vseho. Ja je mam hodne blizko od bydliste, tak uvidim. Minimalne se na toho cernyho chci podivat, jakmile bude jen trochu casu a budu mit nekoho, koho vemu s sebou. Teda pokud tam jeste bude, ale vcera fakt z nabidky zmizel,coz nevim, jeslti ho teda nekdo hned vratil?

Jinak ja nikdy mechaniky nestridala, o obe auta se mi starali jedni a ti sami mechanici, dokud jsem se neodstehovala do Prahy.. a i tak radsi jedu za nima, pokud to teda neni problem typu praskla vysokotlaka trubicka od cerpadla, s tim se jezdi blbe, kamkoli.

shaman137
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od shaman137 »

tak to musim zaklepat ze sem narazil u nich na dobrej kus...i marra mi potvrdil ze si tohle auto pamatuje a kilometry sedi ze to pribejvalo postupne stejne po celou dobu co tohle auto videl...jasne ze s kilometrama odchazi veci opotrebenim tomu se nevyhnes u zadnyho auta ale rozdil je v tom ze tech pul milionu s jinejma nedas ale s krabici ano :)
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy

Švéd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 654
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Švéd »

Když to tu čtu, tak zmíněnému servisu bych se vyhnul, mám kolem sebe dva lidi, kteří už tam nepáchnou a vůbec se jim nedivím, víc se k tomu nebudu z gentlemanského hlediska vyjadřovat, jak píše Tomasss servisy tu mají svá vlákna.

Ale zpět k 850.

Jakmile sedneš, lehneš do 850, tak na Feldu rychle zapomeneš :) . Bezpečnost je úplně někde jinde, prostor je úplně někde jinde, pohodlí a komfort také, samozřejmně servis to samé, ten je logicky dražší, ale "nalejme si čistého vína", Felicie je jedno z posledních aut, které lze servisovat za babku, ale také velmi prorezlá "liška".

Jinak asi bych primárně nevybíral jen naftu, za solidní peníz se dá jezdit s 2.5 10V či 20V, rychle topí, je relativně svižná a spotřeba ve městě bude rozdílná do +3 litrů v neprospěch benzínu, ale je to atmosféra bez kurvítek 106, potažmo 125 kW.

Tož vybírej, kdyby jsi chtěla opravdu hezkou 850 či V70, tak za sebe doporučuji vřele pana Formánka - zde: http://polarcars.cz/ je kousek od Liberce, respektive cca 100km od Prahy a návštěva u něj se jistě vyplatí, navíc vozí i pěkná auta ze zahraničí. Pokud chceš mít jistotu hezkého a prověřeného auta.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Švéd píše: Jakmile sedneš, lehneš do 850, tak na Feldu rychle zapomeneš :) . Bezpečnost je úplně někde jinde, prostor je úplně někde jinde, pohodlí a komfort také, samozřejmně servis to samé, ten je logicky dražší, ale "nalejme si čistého vína", Felicie je jedno z posledních aut, které lze servisovat za babku, ale také velmi prorezlá "liška".

Jinak asi bych primárně nevybíral jen naftu, za solidní peníz se dá jezdit s 2.5 10V či 20V, rychle topí, je relativně svižná a spotřeba ve městě bude rozdílná do +3 litrů v neprospěch benzínu, ale je to atmosféra bez kurvítek 106, potažmo 125 kW.
Jo, ja si myslim, ze uz bych ted mohla jezdit v necem dustojnym :) Dokonce i muj bratr to vidi jako pomerne dobrej napad, coz je co rict. Kdyz do feldy vrazim sice maly, ale porad nejaky penize, tak me to stve, radost zadna. Tohle auto ma proste dusi, styl, bezpecnost... Propadla jsem a neni cesty zpet:)

Ohledne ty motorizace - ty benzinaky teda taky vydrzej tech spoustu tisich najetejch km? Mam porad zafixovany, ze v tomhle je nafta lepsi, "trvanlivejsi".

Za tip na pana Formanka vrele diky. Kdyz pises, ze taha auta ze zahranici - je tedy mozny se s nim primo domluvit, aby koukal po konkretnejsim kousku dle parametru? Bohuzel toho ted moc nestiham, bo funguju ted na chvili ve dvou pracich soucasne, takze jsem jeste ani nepropatrala vlakna o servisech, ale postupne si to vsechno projdu.

A vubec vam vsem dik za to, ze se mi tu postupne schazej nazory, postrehy, zkusenosti, jakozto pro laiku je to pro me nesmirne cenny :)

Švéd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 654
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Švéd »

Nemáš zač, každej jsme nějak začínali, že?

ProsímTě, co se týče atmosférického 2.5 10/20V, respektive 106/125kW, tak tam nemusíš mít strach, měl jsem ten motor celkem třikrát a vždy spokojenost, není to nějak extra náročný na údržbu a nijak dramaticky to nežere, moje hodnoty jsou někde do 11 litrů Praha, mimo Prahu kolem 7,5 litrů a dálnice kolem 8,5 v předpisovém režimu, suma sumárům se vejdeš bohatě do průměrných 10 litrů. Osobně bych bral spíš 125 kW, tedy silnější verzi, rozdíl ve spotřebě je v rámci decilitrů oproti 106 kW, obě verze jsou pro nenáročné uživatele, kteří jezdí v klidu a spíš si jízdu vychutnávají, jak jsem psal ani toto nejsou žádní sportovci, ale je to lepší průměr a opět, pokud přecházíš z Feldy, bude to obrovský rozdíl a bude Ti připadat, že to jede výtečně.

Co se týče pana Formánka, doporučuji mu zavolat, prodiskutovat s ním Tvou situaci, poptat se co a kde se dá mimo ČR sehnat, případně v jakém cenovém rozpětí a pokusit se domluvit na možné spolupráci. Pokud vím, velmi často jezdí pro auta na sever Evropy. Třeba bude vědět i o něčem hezkém u nás, nevím, chce to mu zavolat a pobavit se o možnostech. Nicméně je to seriozní chlapík, který se ve Volvech vyzná.

Nevím, jestli už to tu nebylo zmíněno, ale kolik tak zhruba najezdíš ročně kolimetrů?

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Mathea
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Výhledově 850 tdi

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Mathea »

Super, to zni pozitivne. Oboji. Navic u benzinu odpadaj starosti se zhavenim/startem v zime, kterych jsem si po 9 letech s naftakama uzila uz dost. To je moznejch zmen...

Panu Formankovi zavolam, diky!

Rocne do 12 000, co jsem v Praze, je to spis min a na delsi cesty.

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, také se připojím. 850 již dávno není nový model. Přesto si myslím, že kdo kdy 850 měl, třeba i jako první auto nikdy na něj nezapomene. Pokud se pak postupuje k novějším modelům, vždy (asi až na nejnovější kousky) se ta 850 dá v autě a jeho ovládání tak nějak najít ... alespoň já to tak vnímám.

Ad. Pavel Formánek, já osobně mu věřím. Nikdy nebyl problém, pokud se někdy něco nepovedlo napoprvé, nakonec se našlo odpovídající řešení. Osobně bych si od něj další auto koupil. Konec reklamy.. :) Dan
_________________
S90 B5

Švéd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 654
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Švéd »

To je další věc ... starty ...

No jinak při vší úctě si myslím, že s 12.000km ročně nemusíš spotřebu nijak extra řešit, takže s přehledem bych zahrnul do výběru i ten benzín.

Když mu budeš volat, tak mu zrovna řekni, že máš zájem o tyto motorizace:

2.5 20V - 125 kW
2.5 10V - 106 kW
2.5 TDi - 103 kW

Vzal jsem to od nejrozumnější varianty s ohledem na servisní náklady, oba benzíny jsou vlastně totožné, rozdíl je ve výkonu a v tom, že 125kW "žere" skoro stejně, jako 106kW.

Jo a až mu budeš volat, tak mu klidně řekni, že jsi z volvo-klubu/volvo-fora.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Švéd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 654
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Švéd »

Danniel74 píše:Ahoj, také se připojím. 850 již dávno není nový model. Přesto si myslím, že kdo kdy 850 měl, třeba i jako první auto nikdy na něj nezapomene. Pokud se pak postupuje k novějším modelům, vždy (asi až na nejnovější kousky) se ta 850 dá v autě a jeho ovládání tak nějak najít ... alespoň já to tak vnímám.

Ad. Pavel Formánek, já osobně mu věřím. Nikdy nebyl problém, pokud se někdy něco nepovedlo napoprvé, nakonec se našlo odpovídající řešení. Osobně bych si od něj další auto koupil. Konec reklamy.. :) Dan
Dane, děkuji, že jsi na mou výzvu zareagoval se zkušeností rovnou sem.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Poohlizeni se po 850 TDI

Příspěvek od Daniel Kout »

Rádo se stalo, třeba to pomůže při výběru. D
_________________
S90 B5

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé