Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Metju asi moc pečlivý není, páč můj prezentovaný výsledek (11,95 s) v tabulce nevidím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ok hoši, pouštim to z hlavy a až to budeš metju mít dycky ready, jen napiš aktualizováno a ja to updatnu na 1. straně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Je možný že mi tady něco uteklo to je jasný a omlouvám se, ale kdykoliv tady někdo píše nový čas nebo zlepšení jdu na stranu 13 a upravuji. Ostatně když se podíváš upravoval jsem už víc než 40x. Takže to jdu napravit a dopsat tvých 11,95...raolsa píše:Metju asi moc pečlivý není, páč můj prezentovaný výsledek (11,95 s) v tabulce nevidím.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Metju: děkuji tě
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Děkuji mnohokráte, sice to není nějaká hitparáda, ale alespoň se někde objeví můj nick.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
hodnoty z aktuálního měření:
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off
Prosím o zanesení do tabulky
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off
Prosím o zanesení do tabulky
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Abych nezapomněl, protože u T5 je nejvyšší čas přehodit kola za zimní a 850 se chystám uložit k zimnímu spánku, tak jsem včera v noci vyrazil měřit. U T5 jsem přehodil kola tak aby vepředu byl předepsanej rozměr....
Bohužel jsem celou dobu bojoval s trakcí na trojku.
Nejlepší výsledek
T5
3° 5,41s nevím jestli to hráblo nebo ne, ale u ostatních pokusů to bylo víc nebo míň cítit
4° 6,06s -> 200 (100-200 na 4°) 12,39s na čtyřku to včera nehrabalo, dneska přes den jo
(nesprávnej rozměr předtím srazil/zkreslil dost, uvidíme co udělaj zimáky, ty jsou v předepsaným rozměru a obvodem kola nastejno s 225/45-17, navíc 100% vzorek)
850 trakce na trojku úplně vpohodě, rozptyl všech pokusů pouze 0,06s
průměr na 3° 5,5s
Bohužel jsem celou dobu bojoval s trakcí na trojku.
Nejlepší výsledek
T5
3° 5,41s nevím jestli to hráblo nebo ne, ale u ostatních pokusů to bylo víc nebo míň cítit
4° 6,06s -> 200 (100-200 na 4°) 12,39s na čtyřku to včera nehrabalo, dneska přes den jo
(nesprávnej rozměr předtím srazil/zkreslil dost, uvidíme co udělaj zimáky, ty jsou v předepsaným rozměru a obvodem kola nastejno s 225/45-17, navíc 100% vzorek)
850 trakce na trojku úplně vpohodě, rozptyl všech pokusů pouze 0,06s
průměr na 3° 5,5s
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jonathan Livingston Racekdali píše:Abych nezapomněl, protože u T5 je nejvyšší čas přehodit kola za zimní a 850 se chystám uložit k zimnímu spánku, tak jsem včera v noci vyrazil měřit. U T5 jsem přehodil kola tak aby vepředu byl předepsanej rozměr....
Bohužel jsem celou dobu bojoval s trakcí na trojku.
Nejlepší výsledek
T5
3° 5,41s nevím jestli to hráblo nebo ne, ale u ostatních pokusů to bylo víc nebo míň cítit
4° 6,06s -> 200 (100-200 na 4°) 12,39s na čtyřku to včera nehrabalo, dneska přes den jo
(nesprávnej rozměr předtím srazil/zkreslil dost, uvidíme co udělaj zimáky, ty jsou v předepsaným rozměru a obvodem kola nastejno s 225/45-17, navíc 100% vzorek)
850 trakce na trojku úplně vpohodě, rozptyl všech pokusů pouze 0,06s
průměr na 3° 5,5s
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To by celkem sedělo, ale Dalimu už tady neni žádnýho mentora, bude se muset zaregistrovat na ferrari fóru
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Dali to ta T5ka jede tak dobre v originale,alebo tam mas nejaky
upgrade? Alebo to robi prevodovka?
No jako klobuk dole s takyma vysledkama.
upgrade? Alebo to robi prevodovka?
No jako klobuk dole s takyma vysledkama.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Racka jsem si musel vygooglit, beletrie mě nikdy nebrala
@danki: v T5 je remap, vstřiky, Do88 mezichladič, a výfuk od katu dozadu Simons, čili minimální úpravy. Její hlavní trumf je rozsah otáček od 3000-7000 jede pořád, je to hlavně díky VVT na obou vačkách, turbo K24 na tom má taky určitej podíl. 850 jede o sakra víc, ale v užším rozsahu. Plnej tlak turba má ve 4200 otáčkách a udrží ho do 5500 (K24 v T5 taky drží tlak jen do 5500), jede to tak možná do 6200-6500, pak už se jen dotáčí. Jasně navrch začne mít 850 od 200km/h nahoru. Drag race (na suchý silnici) by ale vypadal tak, že 850, která má dlouhou jedničku by vystřelila z místa, zatímco T5 by nekontrolovatelně hrabala na jedničku, na dvojku a chytla by se až při zařazení trojky, to by chvilku 850 dotahovala, trochu něco by srazila tím že na trojku jede 180, ale přesně při zařazení čtyřky u T5 by 850 začala mizet podruhý a už nadobro. To že 850 má plnej tlak až od 4200 otáček je prej nastavený kvůli tomu, že díky tubusu váhy vzduchu s vnitřním průměrem cca 64mm neni možný turbo pořádně regulovat.
@danki: v T5 je remap, vstřiky, Do88 mezichladič, a výfuk od katu dozadu Simons, čili minimální úpravy. Její hlavní trumf je rozsah otáček od 3000-7000 jede pořád, je to hlavně díky VVT na obou vačkách, turbo K24 na tom má taky určitej podíl. 850 jede o sakra víc, ale v užším rozsahu. Plnej tlak turba má ve 4200 otáčkách a udrží ho do 5500 (K24 v T5 taky drží tlak jen do 5500), jede to tak možná do 6200-6500, pak už se jen dotáčí. Jasně navrch začne mít 850 od 200km/h nahoru. Drag race (na suchý silnici) by ale vypadal tak, že 850, která má dlouhou jedničku by vystřelila z místa, zatímco T5 by nekontrolovatelně hrabala na jedničku, na dvojku a chytla by se až při zařazení trojky, to by chvilku 850 dotahovala, trochu něco by srazila tím že na trojku jede 180, ale přesně při zařazení čtyřky u T5 by 850 začala mizet podruhý a už nadobro. To že 850 má plnej tlak až od 4200 otáček je prej nastavený kvůli tomu, že díky tubusu váhy vzduchu s vnitřním průměrem cca 64mm neni možný turbo pořádně regulovat.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Vrátil jsem kardan a zkusil jeho vliv na zrychlení:
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off - bez kardanu
13,17s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off - s kardanem
Takže rozdíl v dynamice minimální.
Prosím o zanesení do tabulky.
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off - bez kardanu
13,17s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off - s kardanem
Takže rozdíl v dynamice minimální.
Prosím o zanesení do tabulky.
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ja mam tez dole kardan a pocitove to nejede nijak lepsi...
Merat sem neskusal.
A pro ujasneni karadan mam dole na V70, ne na 940ne
Merat sem neskusal.
A pro ujasneni karadan mam dole na V70, ne na 940ne
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Presne jak pises, pocitove tam neni rozdil a mereni to potvrzuje. Zkus jej sundat na 940 a napis rozdily v dynamice, zda to jde pocitove vubec poznat
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Přijal jsem výzvu Urvanýho a testnul svou krabici
takže má 940tka B230FK, M90 to zvládla na benzín za 21,71s a na plyn (který ve vyšších otáčkách přestává stíhat) za 24,54s
měřil jsem obojí dvakrát... druhé měření bylo o chlup lepší v obou případech...
takže má 940tka B230FK, M90 to zvládla na benzín za 21,71s a na plyn (který ve vyšších otáčkách přestává stíhat) za 24,54s
měřil jsem obojí dvakrát... druhé měření bylo o chlup lepší v obou případech...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To neni možný, to musí bejt nemocný, pže FK neni takovej lemroň. Aspoň to Ondrovo dělo jede srovnatelně s FT. Čekal bych 15, ale 21 neee
Ale je fakt, že FK sem neměřil.
Ale je fakt, že FK sem neměřil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Je to málo no, když jsem měřil FK uplně v základu, měl jsem to na 4ku za 18s a to byl ještě lehce přichcíplej aktuátor (tlačilo to necelý 0,3bar), se správným FK tlakem a kuchlým katem pak myslím nějakých 16s (opět na 4ku)
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To mi ani neříkejte, že je má devítka nemocná
Na 140 km/h jsem byl +- za 10s, ale než to dolezlo k těch 160 km/h...
Napadá mě jedině váha vzduchu, na které diagnostika ukazovala vážnou závadu
Na 140 km/h jsem byl +- za 10s, ale než to dolezlo k těch 160 km/h...
Napadá mě jedině váha vzduchu, na které diagnostika ukazovala vážnou závadu
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Precetl jsem asi pulku obsahu tohoto tematu ale nikde jsem se nedocetl jak to merit?
Mam automat kdyz vypalim automat si podradi,nevim jestli se to pocita, pak muzu udelat druhou alternativu. Prepnout na sekvenci a auto se bude rozjizdet na aktualni rychlost co bude zarazena. Pak je 3 moznost a to si do pameti tempomatu nastavit danou rychlost a pak ve stovce zapnout temp v pameti. ? Takze jakej postup bude nejlepsi? Nebo mam zkusit vsechny 3?
Mam automat kdyz vypalim automat si podradi,nevim jestli se to pocita, pak muzu udelat druhou alternativu. Prepnout na sekvenci a auto se bude rozjizdet na aktualni rychlost co bude zarazena. Pak je 3 moznost a to si do pameti tempomatu nastavit danou rychlost a pak ve stovce zapnout temp v pameti. ? Takze jakej postup bude nejlepsi? Nebo mam zkusit vsechny 3?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Udělej to jak chceš a hoď sem nejlepší výsledek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Na tom nezalezi, na 3 a 4 budes mit asi lepsi cas nez treba na 5, tak si vyber. Ja merim s razenim 3 a 4 s tim, ze zrychluji od 80 km/h
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Prostě se co nejrychleji dostaň ze 100 na 160, v 90 plnej a měř
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Hm zajedu do Milovic na letiste a tam si muzu radit a zkouset jak chci. Zkusim vsechny 3 alternativy... jinak mam automat 6q takze pokud to bude se razenim tak asi nejspis 4-5-6 aspon to tak dela prevodovka kdyz po ni chci okamzite zrychleni.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2018
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Myslím že to zvládneš na 3 a 4...
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY18, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY18, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
ot: ja jsem to ted o svatcich docela hodne poladil a kdyz jsem to ted meril, udelalo mi to z 0 na 100 za cca vteřinu...
akorat nevim jak to ted shodim dolu
akorat nevim jak to ted shodim dolu
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé