Zdravím, zemřela mi řídící jednotka Haldexu (zjištěno na diagnostice u Máry)....resp. asi jsem Volvo koupil už s jednotkou mrtvou.
Mám tedy několik možností opravy, od nové jednotky (moc moc drahý), přes opravu stávající mrtvé jednotky (týden bez auta), až po koupi starší jednotky z nějaký bouračky (10.000,- za jednotku - bez záruky).
Rozhodl jsem se pro opravu stávající mrtvé jednotky, ale rád bych požádal o názor ostatních.
Jak byste to řešili vy?
Díky
Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hostomice, Střední Čechy
- Vůz: XC70 D5 AWD 120kW 2003
Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
_________________
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
#1 Oprava (repase) jednotky DEM - pokud je udělaná správně - je rozumné řešení. S autem se jezdit dá i bez jednotky. Na nějaké chyby DSTC se nesmíš chvíli dívat.
#2 Výměna za jinou z bouračky je až další krok (když by #1 nebylo možné - některé jednotky jsou korozí sežrané až neopravitelně). Jinak ale tohle má drobná úskalí: je třeba mít kompatibilní jednotku a nahrát do ní původní SW tak, aby vše opět fungovalo. Kromě toho i jednotka z bouračky může být postižená korozí - někdy to ani na první pohled není moc vidět. Ovšem naprosto běžná věc, vzhledem k tomu kde a jak je umístěna = v zásadě je to designová slabina a není otázka jestli, ale spíše kdy se tohle všem AWDčkám projeví.
#3 Výměna za novou - bez problémů, ale u některých modelů může činit cenu až poloviny ceny auta
Pavel
P.S. #1 i #2 ve VČ umíme
#2 Výměna za jinou z bouračky je až další krok (když by #1 nebylo možné - některé jednotky jsou korozí sežrané až neopravitelně). Jinak ale tohle má drobná úskalí: je třeba mít kompatibilní jednotku a nahrát do ní původní SW tak, aby vše opět fungovalo. Kromě toho i jednotka z bouračky může být postižená korozí - někdy to ani na první pohled není moc vidět. Ovšem naprosto běžná věc, vzhledem k tomu kde a jak je umístěna = v zásadě je to designová slabina a není otázka jestli, ale spíše kdy se tohle všem AWDčkám projeví.
#3 Výměna za novou - bez problémů, ale u některých modelů může činit cenu až poloviny ceny auta

Pavel
P.S. #1 i #2 ve VČ umíme

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hostomice, Střední Čechy
- Vůz: XC70 D5 AWD 120kW 2003
Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
ok, díky
_________________
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]