Tak nějak se mi zdá že má italská T5 je nějaká slabá. Sice to nejede na svý roky špatně, ale pár koní to už určitě ztratilo. Nechci dělat generálku motoru, spíš by mě zajímalo co udělat aby se pár koní zase vrátilo a pak třeba stage 1.
Asi bych nechal první změřit tlaky ať víme na čem jsem.
A ještě jednu věc. Je to sice zvláštní, ale toto auto snad táhne pokaždé jinak. Člověk si tak nějak u každého auta zvykne na průběh výkonu a kroutícího momentu, ale tady mi připadne, že to pokaždé táhne trochu jinak.
Změřit tlaky, rozvody, zapalování (svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače), filtry, kontrola těsnosti sání a podtlakových hadiček, vyčistit váhu, kat na tom taky může být kdo ví jak, atd...
Svíčky, kabely, palec, víčko rozdělovače a filtry mám fungl nový. Jaký mají být tlaky?
Ještě nechám asi udělat hadičky, protože ty jsou asi ještě původní..
Tlak turbo myslím 11 až 13 baru .
Budeš rád když budeš mít devět až deset .
Jinak to co ti tady psal peter plus ještě DP a výfuk.
Na ten už čekám z Němec .
Ucpanej kat je svině... Dokáže z jinak schopnýho auta udělat mrtvolu. Takže nejjednodušší je pryč s ním a místo něj 3" downpipe. Váhu vzduchu bych koupil novou, jestli chceš mít jistotu. Dneska už jsou tuším běžně okolo trojky.
Jaké to má mít tlaky ve válcích?
Jak se dá poznat přicpaný výfuk?? Když to porovnám s mou 2,3 co má nový výfuk tak tam se ten motor roztáčí mnohem lépe a pružněji.
_________________ Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Jojo, že to bylo katem poznáš až když máš všechno vyměněný a pořád to nejede, tak se nasereš, kat vyřízneš a najednou to jede... tak to bylo katem Trochu něco se dá poznat z toho, že to málo natlačí na budíku. Ale i v případě zdravýho katu to po jeho vyškubnutí pojede líp.
Teď jsem byl na emisích a známej mi říkal že ten kat už není uplně v dobré kondici. Co to všechno obnáší ho vyhodit ven?
To se jenom rozřízne ten obal a vykuchá nebo se kompletně vymění za nějaký rezonátor nebo něco podobného??
Asi by to stálo za to ho vyhodit, je to takový zdechlý..
No nejlepší by byl 3 palec ale jinak ho vyriznout a dám tam trubku
_________________ Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
O tom tří palci už něco psal Dali, co obnáší obě varianty a kolik vyjdou obě varianty?
Jakej to pak bude mít zvuk. Jezdím s tím denně a nechci aby to bylo hlučné.
3" kat 100CPI vyjde asi na 4000 (2roky zpět), kupoval jsem ho v německu a "umí" až EURO3. Měl být nerez ale evidentně nerez není. Zvuk hodně záleží na zadní části výfuku.
_________________ je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
3" kat se dává na 3" downpipe, "nejde" dát na sériový downpipe. Jinak origo BSR 3" downpipe měl kat 2,5" na vstupu i výstupu a 400cpi. Sériový má první vložku metalickou s cca 200cpi a pak keramickou oválnou cca 400cpi (M4.4). Znát to rozhodně bude...
_________________ je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
Aha takže downpipe je trubka z turba ke KATu. A když se tedy dá 3" downpipe a lepší kat nebo něco místo katu, nebude zbytek výfuku moc úzký aby bránil odtoku spalin?
_________________ Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Jednodušší a levnější je vyřezat původní kat a navařit tam průchozí trubku. Dražší a lepší je 3" downpipe bez katu a 2,5" výfuk k tomu na míru od mekkyho. Ještě dražší a lepší je do toho nacpat 100cpi kat.
Pokud jde o zvuk auta bez katu, rozhodně to vliv má. Měl jsem origo DP a od katu dozadu výfuk Simons. Po výměně DP za 3" bez katalyzátoru je auto o dost hlučnější, trvalo chvíli než jsem si zvykal, původně jsem to takto nechtěl. Ovšem pořád to není nic hrozného, jezdit se s tim dá i na delší trasy a na zadních sedačkách prý taky OK.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red 760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Marten píše:Já kat nepotřebuju, stejně jezdím na plyn a ten je ekologický.
Nemělo by větší efekt k tomu vykuchanýmu katu ten třípalcový downpipe??
Nemám s tím zkušenosti. Nechám si poradit od odborníků.
Poraďte mi prosím dvě smysluplné varianty.
Jednu jednodušší a levnější a druhou lepší a dražší, ale aby obě k něčemu byly.
Díky.
A pokud necháš původní svody, které stejně máš s největší pravděpodobností prasklé, to znamená, pokud nedáš minimálně "R" svody (myslím svody z S60R/V70R/2,5T), tak se ti změní jen zvuk...