2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Když si mě dopředu ani neinformoval, že se cena opravy z dvojnásobí.
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
No dobrá ,příště to zalepím ze svého,nebo nechám auto další dva dny stát.Opravdu při opravě alternátoru nelze na autě poznat,jestli je všechno v hajzlu nebo ne.Nehledě k tomu,že oprava se prodražila jen o cca 3000Kč nikoliv dvojnásobek jak píšeš.Pokud by to byl dvojnásobek jak uvádíš,pak bych ti asi slíbil repase alternátoru zdarma.PINĎABC píše:Když si mě dopředu ani neinformoval, že se cena opravy z dvojnásobí.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
ok nebudeme to tady rozebírat, špatně jsem rozuměl odhadovanou cenu a ty si neměl čas mi zavolat, že se to prodraží a je jedno o kolik.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Zpět k tématu:
Všechny špatné, co jsem ale viděl, měly to "bakelitové" tělo prasklé. A to naznačuje, jak cívky ukončily svůj život. Vysoké napětí střelí přes tuto mezeru a finito.
Takže: pokud někdo máte cívky (přesněji integrované VN moduly) venku, hledejte na těle praskliny. Pokud tam jsou, kolaps příjde brzy a je na čase měnit. Pokud fungují, naopak není důvod měnit něco, co se ještě nepokazilo.
P.
Cívky jsem potkal takové, že lehly a už se neprobudily, ale i takové, že vynechávaly podle počasí.PINĎABC píše:To je dost na výměnu všech. Jak se to projevuje, když cívka končí. To nemůže odejít rovnou to mě musí prudit.
Všechny špatné, co jsem ale viděl, měly to "bakelitové" tělo prasklé. A to naznačuje, jak cívky ukončily svůj život. Vysoké napětí střelí přes tuto mezeru a finito.
Takže: pokud někdo máte cívky (přesněji integrované VN moduly) venku, hledejte na těle praskliny. Pokud tam jsou, kolaps příjde brzy a je na čase měnit. Pokud fungují, naopak není důvod měnit něco, co se ještě nepokazilo.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Nicméně vadné cívky se projeví na diag jako missfireok2ucx píše:Zpět k tématu:Cívky jsem potkal takové, že lehly a už se neprobudily, ale i takové, že vynechávaly podle počasí.PINĎABC píše:To je dost na výměnu všech. Jak se to projevuje, když cívka končí. To nemůže odejít rovnou to mě musí prudit.
Všechny špatné, co jsem ale viděl, měly to "bakelitové" tělo prasklé. A to naznačuje, jak cívky ukončily svůj život. Vysoké napětí střelí přes tuto mezeru a finito.
Takže: pokud někdo máte cívky (přesněji integrované VN moduly) venku, hledejte na těle praskliny. Pokud tam jsou, kolaps příjde brzy a je na čase měnit. Pokud fungují, naopak není důvod měnit něco, co se ještě nepokazilo.
P.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
A kde je prosím najdu, že bych to omrkl zítra sám i když diagnostika teda nic neukázala krom té klapky.
Závada cívky zůstane uložená i když začne správně fungovat?
Závada cívky zůstane uložená i když začne správně fungovat?
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Klasicky v závadách napsalo by to missfire cylinder 1 atp.PINĎABC píše:A kde je prosím najdu, že bych to omrkl zítra sám i když diagnostika teda nic neukázala krom té klapky.
Závada cívky zůstane uložená i když začne správně fungovat?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Cívky teda můžu vyloučit a co kabely od nich?
Ještě připomenu, že když se závada projevuje lze smazat přes diagnostiku
Ještě připomenu, že když se závada projevuje lze smazat přes diagnostiku
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Kabely nejsou.Cívky jsou nasazeny přímo na svíčkáchPINĎABC píše:Cívky teda můžu vyloučit a co kabely od nich?
Ještě připomenu, že když se závada projevuje lze smazat přes diagnostiku
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Dneska nová klapka a softvér, tak snad bude po problému ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: norbi3