960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Vyzera to ze mi odchadzaju obe zadne loziska kolies na multilinku (asi som to trochu prehnal pri utahovani). Ako narocna je ich vymena ? Treba na ich vytiahnutie nejaky pripravok, stahovak ?
Naposledy upravil(a) Sergej dne 13 črc 2014 23:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk
Tak nakoneic to bolo celkom jednoduche, (pravda, po nastudovani prislusneho Greenbook-u) Unasac a potom lozisko vylisovat kludne kladivom a nove lozisko nalisovat lisom. Montaz na auto je bez specialnych pripravkov (aspon pre Multilink MK1). Zostavu som si pripravil dopredu, diely su repasnute zo 760.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk
Aby som to ale nemal take jednoduche a rychlo hotove, zistil som ze homokineticke klby na poloosi sa zadrhavaju viac ako by sa patrilo. Preto som jednu poloos skusil vytiahnut. ALE... Ono je to naozaj jezko v klietke. Zda sa ze homokinetak od diferencialu sa da vytiahnut az po demontazi spodneho ramu multilinku Tu by som najradsej prislusneho konstruktera zavesil za g... do prievanu
Alebo pozna niekto nejaku fintu ?
Dalsia vec, idu tieto homokinetaky rozobrat ? Chcem ich vycistit a nanovo namazat, ale pri jednoduchom rozdelovani oboch casti od seba narazim po cca dvoch cm na doraz. Prachovka je samozrejme zvlecena. Podla rozstrelu by mala byt rozoberatelna strana pri diferaku, ale rad by som rozobral aj stranu pri kolese.
Robil to uz niekto ?
Alebo pozna niekto nejaku fintu ?
Dalsia vec, idu tieto homokinetaky rozobrat ? Chcem ich vycistit a nanovo namazat, ale pri jednoduchom rozdelovani oboch casti od seba narazim po cca dvoch cm na doraz. Prachovka je samozrejme zvlecena. Podla rozstrelu by mala byt rozoberatelna strana pri diferaku, ale rad by som rozobral aj stranu pri kolese.
Robil to uz niekto ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
960 Multilink - vymena lozisk
neporadím Ti, nikdy jsem neměl multi-link.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Tak to treba rychlo napravit, pozri o co prichadzas
Ale aj tak dik, aspon si tu nepripadam tak sam
Kazdopadne som nastudoval iny greenbook a tam sa bohuzial pise ze spodny ram musi dolu. Homokinetaky su vnutri lisovane, takze zvonka opatrne sklepat predny a zadny obal a tym by malo byt vnutro pristupne. Skrutky drziace poloos na diferaku treba davat po demontazi vzdy nove - 6ks na jednu stranu.
Edit pre buduce generacie:
M10x55 DIN612 (Imbus) Podla cernenia asi pevnost 12,9. Zaistit lepidlom na zavity, v originale maju skrutky na sebe uz lepidlo (uprava TufLok...)
Ale aj tak dik, aspon si tu nepripadam tak sam
Kazdopadne som nastudoval iny greenbook a tam sa bohuzial pise ze spodny ram musi dolu. Homokinetaky su vnutri lisovane, takze zvonka opatrne sklepat predny a zadny obal a tym by malo byt vnutro pristupne. Skrutky drziace poloos na diferaku treba davat po demontazi vzdy nove - 6ks na jednu stranu.
Edit pre buduce generacie:
M10x55 DIN612 (Imbus) Podla cernenia asi pevnost 12,9. Zaistit lepidlom na zavity, v originale maju skrutky na sebe uz lepidlo (uprava TufLok...)
Naposledy upravil(a) Sergej dne 17 črc 2014 09:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Ja to tu taky pokoutne sleduju...ale vzhledem k tomu, ze na zadni napravu jsem jeste nehrabnul, nemam ti co poradit.
Ale palce ti drzim, to joo
Ale palce ti drzim, to joo
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Sergej je kluk šikovnej, ten by mohl sepsat návod Jak na 700/900
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Tak dik za podporu, dalsie dejstvo po vikende, bude foto (znova) rozobrateho multilinku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Po vikende sme zasa mudrejsi a auto zasa viac rozobrate...
Vonkajsi homokinetak je nerozoberatelny, vnutorny (tj ten co sa pripaja na diferencial) ide rozobrat podla navodu.
Drhol samozrejme ten vonkajsi Po jeho vycisteni a opatovnom namazani to stale drhne, takze menim celu poloos.
Poloos je jednoducho vymenitelna ako celok, staci ju vytiahnut z diferaku, predtym samozrejme zbavit okolie spiny ktora by mohla do vzniknuteho otvoru napadat.
Pri rozoberani toho vnutorneho homokinetaku z dovodu inspekcie alebo cistenia je dolezite si poznacit vzajomnu polohu klietky a vnutorneho unasaca (vyrit znacky), taktiez nepomiesat gulicky medzi sebou.
Kedze to uz mam rozobrate, vymenim niektore silentbloky na multilinku a repasnem (tj odhrdzim a natrem) spodny ram multilinku a ramena.
Fotky tu: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/V960_multilnk_rozborka/
Vonkajsi homokinetak je nerozoberatelny, vnutorny (tj ten co sa pripaja na diferencial) ide rozobrat podla navodu.
Drhol samozrejme ten vonkajsi Po jeho vycisteni a opatovnom namazani to stale drhne, takze menim celu poloos.
Poloos je jednoducho vymenitelna ako celok, staci ju vytiahnut z diferaku, predtym samozrejme zbavit okolie spiny ktora by mohla do vzniknuteho otvoru napadat.
Pri rozoberani toho vnutorneho homokinetaku z dovodu inspekcie alebo cistenia je dolezite si poznacit vzajomnu polohu klietky a vnutorneho unasaca (vyrit znacky), taktiez nepomiesat gulicky medzi sebou.
Kedze to uz mam rozobrate, vymenim niektore silentbloky na multilinku a repasnem (tj odhrdzim a natrem) spodny ram multilinku a ramena.
Fotky tu: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/V960_multilnk_rozborka/
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Na rajce som pridal dalsie fotky, ochutnavka nizsie. Silentbloky objednam z US, aj s dopravou a DPH vyjdu lacnejsie ako tu .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
A co nechat udělat polyuretany??Sergej píše:Na rajce som pridal dalsie fotky, ochutnavka nizsie. Silentbloky objednam z US, aj s dopravou a DPH vyjdu lacnejsie ako tu .
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Obavam sa, ze to asi nebude za 500,-/ks a multilink zlozim niekedy pred vianocami.martinopel píše:A co nechat udělat polyuretany??Sergej píše:Na rajce som pridal dalsie fotky, ochutnavka nizsie. Silentbloky objednam z US, aj s dopravou a DPH vyjdu lacnejsie ako tu .
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Myslím,že pokud si dodáš staré zbytky silentbloků(bez gumy)tak se do téhle částky vejdeme.Sergej píše:Obavam sa, ze to asi nebude za 500,-/ks a multilink zlozim niekedy pred vianocami.martinopel píše: A co nechat udělat polyuretany??
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
To by problem nebol, ale ako vyrobis master model ? Nie vsetky su totiz iba vyliaty kruh s dierou uprostred: https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/bushing/bushing-suspension-axle-carrier-rear-upper/1022626/
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Objednavam silentbloky z US od http://www.jimellisvolvoparts.com. Kto by sa chcel pridat, ma dnes moznost. Podotykam ze v EU stoji silentblok 1359255 v prepocte cca 76 USD, v US 26 - 32. Podobne su na tom aj ostatne diely.
Postovne bude cca 60-70 USD + DPH 20%.
Postovne bude cca 60-70 USD + DPH 20%.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Spodny ram opieskovany nazinkovany a natrety 1. vrstvou Alkytonu ( pod tym Galvinol). Praskova lakovna je bohuzial obsadena ...
Nema niekto pozicat sadu na vylisovavanie silentblokov ? Potrebujem priemery 48,54 a 66 mm.
Nema niekto pozicat sadu na vylisovavanie silentblokov ? Potrebujem priemery 48,54 a 66 mm.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Tak silentbloky su nakoniec doma, Zda sa ze Volvo ich dodava uz len autorizakom, lebo inak si neviem vysvetlit, ze z troch krajin mi po objednani napisali ze silentbloky uz Volvo nedodava. Z USA dokonca dosla odpoved ze tento model (V964, B6304F) sa do USA nevyvazal... A najlepsi je napis na sacku: MADE IN SLOVAKIA... Priamo z Boge Trnava...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Cez predlzeny vikend sa volnym tempom pokracovalo. Ukazalo sa, ze lisovat silentbloky do vrchnych ramien (tie bledo sede) je pekny opruz, pretoze predlzenie ramena zavadza presne v mieste kde vychadza lisovaci pripravok. Dalsou lahodkou je napchat spodne ramena do ulozenia v spodnom rame. Zrazu zistujete ze vsetko je krive ako paragraf - najviac vsak spodne zadne ramena. Dal som nove, ale myslim ze sa za chvilu skrivia aj tie. Pravdepodobne je zdeformovany aj spodny ram. Ako spravny postup sa ukazalo najprv nahodit predne rameno do spodneho ramu spolu s nadstavovacimi skrutkami a az potom ho pripevnit o unasac kolesa. Zadne rameno zasa v opacnom postupe. Uvidime co geometria...
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/V960_multilnk_rozborka
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/V960_multilnk_rozborka
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
kedze uz som v zborke/rozborke multilinku zbehly, pustil som sa aj do druheho auta v domneni ze to uz nemoze byt horsie... (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=47438)
Asfaltovy nater nebol od vyroby pravdepodobne nikdy obnovovany a v Rakusku solou nesetria...
Vacsina srobov bola ako ten na obrazku, niektore sa podarilo ukrutit. Nastastie vsetky matice privarene vnutri v nosnikoch to vydrzali (az tam sa sol nedostala), ale tie ktore bolo mozne tak som vymenil.
Vrchne drziaky pruzin po opieskovani nevyzeraju az tak zle, uvidime po zinkovani. Volvo ich vie dodat uz pre pravu stranu, u mna je horsia zrovna lava.
Asfaltovy nater nebol od vyroby pravdepodobne nikdy obnovovany a v Rakusku solou nesetria...
Vacsina srobov bola ako ten na obrazku, niektore sa podarilo ukrutit. Nastastie vsetky matice privarene vnutri v nosnikoch to vydrzali (az tam sa sol nedostala), ale tie ktore bolo mozne tak som vymenil.
Vrchne drziaky pruzin po opieskovani nevyzeraju az tak zle, uvidime po zinkovani. Volvo ich vie dodat uz pre pravu stranu, u mna je horsia zrovna lava.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 16 bře 2015 10:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Jojo, multilink je skvělá věc na pohodlí a přesnost řízení. Ale tohle je přesně důvod, proč se toho bojim jak čert kříže...
Přeju pevný nervy a kdybys náhodou zavítal na západ, tak se můžeme domluvit a rozpárat prdelku na tej 760, já se k tomu sám prostě časově jinak nedokopu
Přeju pevný nervy a kdybys náhodou zavítal na západ, tak se můžeme domluvit a rozpárat prdelku na tej 760, já se k tomu sám prostě časově jinak nedokopu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Stavil by som za tebou rad, ale nemam ako...
Kazdopadne ten multilink nie je taky hrozny, dokial do neho nesahas. Ale je pravdou ze pred barakom na chodniku sa to robit neda...
Kazdopadne ten multilink nie je taky hrozny, dokial do neho nesahas. Ale je pravdou ze pred barakom na chodniku sa to robit neda...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
vlak mi staví kousek od baráku a zpátky bych to asi taky uměl někomu narvat do auta
Když mě budeš dostatečně dlouho bombardovat, tak se nakrknu a rozeberu to sám...
Když mě budeš dostatečně dlouho bombardovat, tak se nakrknu a rozeberu to sám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
nakoniec som neodolal a cely vrchny ram multilinku s osadenym diferencialom som vyniesol na svetlo bozie. A to som nemal robit... Oba predne silentbloky su v pr... Jeden ale uplne... A aby toho nebolo malo, Volvo sa k nim uz nehlasi. Takze skusim vymontovat z odlozeneho multilinku zo sedmy, tam su este celkom OK.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
A nebylo by lepsi je nechat vyrobit podle sablony mrtveho silentbloku? Je predpoklad, ze v jakemkoliv jinem podobne starem aute budou tyhle silentbloky vypadat stejne
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
960 Multilink - vymena lozisk + poloosi...
Z druhej napravy vyzeraju omnoho lepsie, este posluzia.Drtic píše:A nebylo by lepsi je nechat vyrobit podle sablony mrtveho silentbloku? Je predpoklad, ze v jakemkoliv jinem podobne starem aute budou tyhle silentbloky vypadat stejne
Pre tu srandu skusim zadopytovat vyrobu/renovaciu, nakolko to nie je klasicky koaxialny typ som zvedavy na tu palku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé